Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    válasz woryz #264 üzenetére

    Ájszííí.., akkor kend az Event logra gondolt, kvázi a befejezettek listájára, arról sajnos fogalmam sincsen. :N

    (#266) woryz:

    Amint megvolt az első diplo bemutatkozás, a térképen már mutatni fogja a másik birodalmának egy részét, nincs más dolgod mint "látótávba" mennyi bármelyik hajóddal, melyen a számodra már aktuálisan elérhetőek közül a legfejlettebb szenzor van és a határai mentén kukkolni.
    Amennyiben nem háborúzik adott fél, általában a főbolygón kotlik a flottájával, na azt a flottát kéne senzor rangen belülre fognod és onnantól rákattintva ugyan úgy szemügyre tudod venni a hajóit/azok fittjét/felszerelését mint a sajátjaidat a fleetablakban, a nagyítóval.

    Általánosságban Shielded mindig legyen, lehetőleg Capacitorral ha már megvan a tech, mellé pedig annyi Armor plate (I - V) amennyi befér a Reaktorok mellé.

    Amennyiben rakétás a másik, a flottád/hajótípusok elérhetőségétől függően PD-t (Point Defense) felszerelni, pl ha már BS-ig elérhető számodra minden akkor jellemzően azokra a kisebb hajókra PD-t szerelni melyek előrébb helyezkednek el (destrók hátsó/második felső slotjába pl..), ilymódon hiába pl a Cruiserek a primaryk sok csatában, mivel hátrébb helyezkednek el (fizikálisan) általában a rájuk küldött rákétákat a destrókon lévő PD-k szépen megtizedelik ha elég destroyered van.
    Ez azért hasznos sok esetben mert így meg tudod őrizni a Cruiserek tűzerő többletét, nem kell vagy legalábbis nem mindre kell PD-t raknod egy rakétás ellenfél ellen, maradhat fő profiljuk a pofonosztás.

    Aztán.., nézegesd meg pl hogy három kezdő fegyverzet közül ( projectile aka kinetic, laser, raksi..) melyik milyen tulajdonságokkal, képességekkel bír.
    Más-más mértékben sebzik a pajzsot illetve az armort/ignore esetén a Hullt.

    Egy lézeres ellenfél esetén érdemes pl a shieldedre fókuszálnod ami persze vissza is üthet ha a lézerek mellett azt látod h erőlteti pl a Disruptorokat is..
    Egyik kedvenc fegyverzetem, ha megnézed az alapstatjaik nem túl acélosak viszont ott egy mosolygós 200% shield damage bónusz rajtuk.. ;]

    Nagy-nagy általánosságban azt tudom mondani hogy Shield booster (1-3db, amennyi felfér adott hajótípusra power függvényében), minél nagyobb slotba amennyiben lowban több is elérhető lenne S/M/L plusz A slotba 1-2db Capacitor amennyiben már elérhető.
    Mellé némi armor plate és jó vagy.

    Fegyverzet terén Kinetic.. (üti a shieldet és az armort is elég rendesen, relative jó tracking és range..), a fegyverzet ~50%-át nálam ez teszi ki (kezdő fegyverzetnek is ezt javaslom!), a maradék 50%-on pedig a Disruptorok és az Plasma fegyverek osztoznak, függően attól h mi ellen kell menni. Ugye a Disruptorok. gyak leszívják a shieldet az ellenséges hajókról, a Plasmák pedig nagyon erősek Armor ellen, itt egy kis kitérőt megérdemel a Drone Mining Laser ami droneos Event/salvage által lesz elérhető a maga 100% Armor Ignorejával, középjátékig elég brutális tud lenni ;] :K , kiváltva a Plasma fegyvereket.
    A korábban emlegetett rakéta elleni PD-t pl nem teszek semmire, csakis dedikáltan erre a célra létrehozott hajókra/hajóosztályra melyek elöl mennek.

    Megjegyzem közép/végjátékban már a BS-ek közé is csinálok olyan variánst ami rogyásig van rakva PD-vel és Flakokkal, felkészülve arra hha kellően masszív a rakéta felhő és eljutna hozzájuk is hátra akkor ne legyen gond, a vadászokról/bomberekről nem beszélve ugye melyeket szintén csap a PD ill. a Flak is. :)

    Ritka mint a fehér holló ill. random de érdemes gyakran nézegetni a "lehívható"/recruitolható admirálisok között elérhető-e RoF aka. RateofFire bonuszos és amennyiben igen, lecsapni rá mint gyöngytyúk a takonyra, idővel ahogy szinteket lép, a különböző hajógyár modulok által gyújtott bónuszok illetve harci computerek hathatós segedelmében/bónuszaival egy kollektív +30-40% RoF relatíve hamar elérhető a flottán, ami igencsak sokat tud számítani. Idővel ez vihető 60% fölé/környékére is..

Új hozzászólás Aktív témák