Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    válasz adrian360 #40613 üzenetére

    4. percre nem kell sentry. Készülő cyber és zela a résbe. ha rusht derítesz akkor esetleg még pár probe fedezetnek. Ja, ha nem deríted, akkor a zelában kell bízni. vagy bejön vagy nem. Mellesleg 3 percre nem igazán lehet rusholni. A 4 még esetleg összejöhet, de az is nagyon low budget mód az ellennél. Ha ez után érkezik akkor meg már a falad megvan. Normálisabb rush távos mapokon a 9 pool kb a határ. Ha nem deríti protoss, vagy nem forge-ra gyúr, akkor elég necces lehet. 10 vagy afeletti pool verzióknál már vagy van zela és fal, vagy majdnem megvan mire beér az ellen. Forge esetén megvan az első cannon. Onnan fail.

    edit: persze ezt inkább oxox véleményezze. Proti oldalról neki tuti több tapasztalata van arról mikor mi lesz készen. Nem hiszem, hogy ne lenne tapasztalata zerg girnyózás elleni védekezésben...

    "és a warpgate ha agyon kronózod 5:30ra jön ki."
    Na és? A 4 WG push volta téma? Ott számít ez a timing.

    editedit: 3-4 perces rushoknál az ellen ecoja iszonyat gyenge. ha fogod a lingeket és nem veszítesz 6-8 probeot, akkor többynire nyertél is. Minnél később jut be, annál kisebb az esélye, hogy nyerjen (Egyértelmű Kapitány nyilatkozott).

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Új hozzászólás Aktív témák