Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz nubreed #48 üzenetére

    Nem nézi, hogy HTT-s e a proci vagy sem. Logikai szálakat detektál. Mindegy neki, hogy azokat a logikai szálakat hány mag futtatja. Természetesen az az ideális, ha egy szál dedikált erőforrásokat kap, de az sem baj, ha két szál osztozik ezeken. A lényeg igazából, hogy a két szálad biztosan maradjon a main és a job threadre.
    Attól is függ egyébként, hogy a drivereket hogyan állítják be. A két szál leválasztása igazából egy deferred context igény. Egy kell a parancslisták menedzselésére és egy a driver szerver threadhez. Ha viszont kikapcsolod a deferred contextet, akkor a driver elvan egy processzorszálon és és a játék kaphat három szálat (egy main és két job).

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák