Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#67656192
törölt tag
Mint már említettem, itt nem az útkeresők tanyáznak, mindannyian döntöttünk, letettük a voksunkat(sokan nem először) a samsung csúcskészüléke mellett
.... .. alma vagy nem alma? ez itt nem kérdés.
Szégyen, hogy ennek ellenére mégis ennyiszer felmerül ebben a topikban ráadásul ok nélkül.Legtöbbször olyanok fújják a trombitát akik megvették valamelyik szifont mint Te is(meg ne sértődj) aztán valamiért "hazavágynak".
Jó dolog egy iPhone az biztos, de abban sincs meg minden amit szeretnél.
Add el azt a vackot s vegyél egy rendes telefont, szivesen látunk.
A két platform és azok csúcsai között összességében az android és az s7 a jobb választás, akkor is ha esetleg a szervize, támogatása rosszabb.[ Szerkesztve ]
-
RaveForce
veterán
az a baj nem onnan indult. te konkrétan azt válaszoltad, hogy mennyi mindenben jobb az iPhone, a kollega dillemájára és most próbálsz utólag bizonyítványt magyarázni, ami azért gáz, mert vissza nézheti bárki, akkor már állj bele férfiasan, és ne magyarázkodj. nemhiába írtam egyből, hogy az ilyen szakmaiság nélküli puszta buta flémkeltés nem kell, márkától függetlenül milliószór volt ebből már baj sok helyen...
Egyetértek ... de az hogy ebben a topikban nem lehet senkinek negatív vélemény mert azonnal támadnak, az sajnos több mint naivság
Akkor hogy megértsd. Ez olyan mintha bemennék egy BMW fan fórumra és beközölném, hogy az audi mennyi mindenben jobb mint a bmw... ugyanazon az áron... talán megérted így
konkrét példát hoztál volna fel, érveket ütköztetve sztem senkinek semmi baja nem lett volna azzal, és nem is kell vele elmenni más topikba, de ilyen szintű kinyilatkoztatásnak valszeg sehol nincs sok értelme. SZVSZ.
[ Szerkesztve ]
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
Keem1
veterán
De ez csak azért van, mert nem néznek a körmükre. Tudod, fejétől bűzlik a hal. Ma Magyarországon több millió tróger munkavállaló van. Ezek egy része rá van kényszerítve a normális munkavégzésre (pl. az általam említett kényszerítő intézkedéssel), de a legtöbb nem.
A szülővárosomban szabadságom alatt láttam az önkormányzat által dolgoztatott közmunkásokat, füvet nyírni közterületen. Hát... dolgoztak úgy 2-3 órát, utána "elfáradtak" és az árokparton ücsörögtek meg a szomszéd kocsmában söröztek. Miért? Senki nem felügyelte őket, ők meg úgy voltak vele, akkor is megkapják azt a kevés pénzt, ha csak lófrálnak.
Hidd el, ha a TMX is rögzítené a készülék állapotát bevétel előtt és kiadás előtt is, és a kettő nem egyezik meg, a munkavállaló fizetheti az új készüléket, hirtelen ott is megváltozna a munkamorál. -
Lala6
őstag
A Samsung védelmében leírom a történetem, mert én speciel nagyon elégedett vásárló vagyok.
Még az előrendeléses időszakban leadtam egy S7 Edge rendelést a Telekomnál. Vártam, vártam, de a telefon nem jött a megjelenés után sem, viszont hívtak a Telekomtól, hogy csúszás van, várjak kicsit. Itt már vagy 2 hete mindenki próbálgatta a készüléket, de nekem még mindig semmi. Aztán jött egy hívás a Telekomtól, hogy baj van, VR szemüveggel rendeltem meg, de ilyen csomag már nem érkezik nekik, és ezért törlik a megrendelésem, sajnálják...bla-bla-bla, a Samsung tehet róla, elnézést... Nem tudtam mit tenni, megrendeltem VR nélkül, már másnap hozta a futár. Eddig meg is volnának, boldog S7 Edge tulaj lettem.
Pár hónapra rá, valamiért úgy éreztem, hogy a Samsung facebook oldalán egy önfényező VR poszthoz hozzá kell szólnom, semmi dorgáló, csak kifejeztem elégedetlenségem, hogy jó lenne kipróbálni, de ígéretükkel ellentétesen nem sikerült VR-t kapni, ami mély nyomot hagyott bennem. Talán még mosoly is volt a posztban.
Még az nap kaptam egy privát üzenetet a Samsung-tól, hogy keressem a Telekomot, majd ők biztos megoldást kínálnak nekem, erre válaszoltam, hogy nincs értelme, hiszen megbeszéltem velük, hogy nincs szemüveg, de már mindegy is. Ezt követően válaszoltak, hogy akkor nekik írjam le a sztorit. Leírtam, elküldtem. Sokáig nem történt semmi, már el is felejtettem, amikor a Telekomtól jött egy hívás, hogy ott vagyok-e most a rendszerükben lévő címen (munkahelyem), mert 2 órán belül jön a futár és hoz nekem egy VR-t, ami a Samsung küldött.
Köpni, nyelni nem tudtam, és 2 óra múlva tényleg beállított egy hajtás-pajtás bringás futár, nála egy VR az én nevemre címezve, teljesen ingyen.Szóval én összességében nagyon elégedett vagyok a támogatással, a Samsunggal, és úgy általában a telefonnal is. TMX-el nem voltam még kapcsolatban, és remélem, hogy nem is leszek.
-
sgery
őstag
Alapvetően azt hinné az ember, hogy egyedi gond. De az utóbbi időben jobban figyelek minden ilyenre és rá kellett jönnöm, hogy ami ennél a TMX-nál folyik, az folyik mindenhol máshol is. Nem csak a vezetőséggel van itt már gond, itt Mo lakosságának elég nagy százalékának a mentalitásával. Egy szóval ki is lehet fejezni mindezt: Lesz*rom.
Sajnos ehhez társul a pénzéhség. A Samsung Mo. is azért választja ezt a borzalmas szervizt, mert olcsó és jók a mutatói. Azért jók, mert a vásárlók előbb adják fel a reményt, hogy lesz jó telefonjuk, mint hogy perelnének vagy feljelentést tennének. Azért olcsó, mert olyan emberek dolgoznak benne amilyenek...Egyszerűen ez az egész valahogy beleégett az emberek agyába idehaza. De azt nem tudom mikor. Ilyen volt régen is csak nem vettem észre?
Nagyon jó példa erre egy régi munkahelyem a Digi ügyfélszolgálat. Minden nap ki volt írva az üzenőfalra, hogy ha nem fizetés miatt lekapcsolták és el faxolja a sárga befizetési igazolást akkor NEM kapcsoljuk vissza. Erre mit mondott mindenki? Faxolja el és visszakapcsoljuk. De arra már nem gondolt, hogy vissza fog hívni, hogy nem megy... Amikor pedig egy picit bonyolultabb hibába futottam (értsd: nem segít a ki/be kapcs és a kártya frissítése) és felálltam a sor végén ülő nagyokost megkérdezni mi a tenedő, nem is értette miért mentem tovább a hibamegoldásba, aztán elküldött egy másik szakihoz akit végül mondott valamit amitől nem oldódott meg a hiba. Saccolhattok hány ember állt fel ilyen esetekben az asztaltol...És pl. telekom ügyfélszolgálata ugyan ez. Ha hiba van hívd fel Őket 5x egymás után, mert 5-ből 1 talán ért is hozzá és segít vagy akar segíteni.
De most pl. két szivattyút is küldtem szervízbe, egyikre 40 nap után szóltak hogy kész (vagyis nem szóltak, én hívogattam őket és 1x kész lett) és akkor derült ki, hogy ez náluk nem garanciális hiba ezért fizetni kell. Otthagytam nekik... Aztán másik szervíz szintén 40-45 nap után, szintén kiderült, hogy náluk ez nem garanciális és újat vehetek. Ha kifizetem. kedvezmény, minden nélkül. Nem csak az, hogy mi az, hogy Ők döntik el, hogy ez garanciális-e egy adott hiba (úgy, hogy megfelelően volt üzemeltetve és telepítve), de hogy nem is szólnak róla, hogy fizetni kell szó nélkül megjavítják. Megint csak miért? Lesz*rják.
Én már amiatt borzalmasan érzem magamat, hogy az Ügyfelünk ennyi ideig várt a javításra, de mikor ezeket el kell mondanom Nekik. Agybaj. És én adtam a nevemet a márkához...És mindenhol ez megy hazánkban. Kórházba takarítónő ugyan azzal a ronggyal takarít végig egy egész szintet. Igen, a Wc-t és a kilincset is. Miért? Mert lesz*rja.
És komolyan. Mindenhol. Még a Mo-i, Eu legnagyobb jacuzzi gyáránál is. Pedig ez már tényleg prémium termék...
És visszatérve a drága TMX-ra, egyszerűen ha keresne se biztos, hogy találna jobb szervízt a Samu. Megoldás? Külföldre kell szervezni. Ma már másnapra Eu-n belül minden átmegy postán, semmivel sem több idő. Még az Emag is gyorsabb és jobb szervízben, pedig nem teszi magasra a lécet.
Azért a pár darab 5*-os TMX értékelésért pedig adjon 10havi prémiumot annak az 1 becsületes kollégájuknak a cég. Mert biztos van ott is, csak egyedül van.Bocs az offért
[ Szerkesztve ]
FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
Szellem.
nagyúr
Melyik része álszent a kommenteknek? Az amelyik szidja vagy amelyik védi?
Jelen esetben hibáztak a Samsungnál és ezt beismerték! Aki dolgozik az hibázhat, még ha nehéz is beismerni. Szerintem korrektül kezelték a dolgot és visszahívták az összes telefont. Nem azt mondták, hogy mindenki vigye a szervizbe, és kicserélik.
Résemről nem csorbult a márka iránti kedvelésem, és ahogy megint lehet kapni megveszem a Note 7-et, mert tetszik nagyon. Emiatt nekem nem ment el a kedvem.Azt meg csak úgy mellékesen jegyzem meg, hogy elég furán tálalják a neten a témát. Nem kigyulladt, hanem már fel is robbant az akksija.
Egyébiránt, a legjobban iPhone oldalról fröcsögnek a legjobban. Pedig bizony ott robbant fel akksi, nem is egyszer. vagy anno az iPhone 5 amikor megjelent cirkusz volt, hogy lekopik róla a festék már 1 heti használat után. Apple nem hívta vissza a telefonokat, nem adtak ki újat ha jól emlékszem. Persze, ez nem egyenlő az akkukigyuladással, de azért hibáznak a gyártok elég sokszor. Persze, szereti mindenki a másik oldalt szidni.Nekem az Apple akkor nem lett szimpatikus, amikor beperelte a Samsungot olyan dolgok miatt amik nem feltétlen számítanak lopásnak. Csak el kell olvasni részletesen a per tartalmát. Lehet, hogy volt olyan, amit levédett az Apple és jogtalanul használta a Samsung ( és ez persze nem etikus), de az olyanba belekötni hogy miért téglalap alakú az S széria, ez nekem az elszomorító kategória. Ez kb. olyan, mintha a BMW beperelni az Audit mert ő is 4 darab kerek formájú gumikkal adja a kocsijait és nem szögletessel. Azóta dúl a két cég között a "háború". No meg érzek egy féltékenységet az Apple részéről a Samsung felé, mert igen csak behozta őket eladásban.
Ettől függetlenül van egy i6S-em, de nem szeretem a kötöttségei miatt.Maradok a droidnál.(#13925) sgery: Nem akarok helyeselni, de a lényeget leírtad! Ott volt nekem az S7 Edge hívás problémám. Itt mindenki beletörődött a problémába, meg el lettem hajtva, hogy ne foglalkozzak vele, mert ez fasza és normális és 2016-ban dobjam át 3G-re a telefont és kussoljak. Végig vittem a problémámat a Samsungnál. Addig piszkáltam őket, míg a TMS-ben is tapasztalták a problémámat. A vége az lett, hogy elismerték, és kaptam csereutalványt! örültem is neki, meg nem. Örülök, hogy megvehetem a Note 7-et és nem kell buktával eladnom az S7Edgemet. Annak viszont nem, hogy ez a hiba jelen van egy pár kiadott példányban és sokan bedugják a fejüket a homokba és inkább beletörődnek. Én azt mondom, ha összefognánk és nem lenne ekkora széthúzás, közöny, akkor jobban törődnek a felhasználók/vásárlók jogaival. Mikor intéztem az ügyem, felhívtam a fogyasztóvédelmet is. A fickó akivel beszéltem ő is azt mondta, hogy sokan megkeresik őket, de kevés bejelentés van hivatalosan. Pedig kellene.
[ Szerkesztve ]
-
t72killer
titán
Őszintén eddig nemigen videóztam mobillal, nem lehet a színeket és a gammát finomhangolni? Az i7 szvsz azért ég be, mert rosszul lőtték be a megvilágítást, simán az expóidőből kéne visszavennie a szoftvernek.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
RaveForce
veterán
az azért derék árlista
"Az alábbi termékeknél az akkumulátor, illetve az üveg hátlap cseréjét is igénybe tudja venni, a
következő díjak alapján"és ott van az S7 meg az S7 edge, még a hátlap oké, vki betöri... nade garancia időn belül miért cserélne valaki pénzért akksit? én anno note4-nél 1éven belül amikor a szervizes cserélte 1:1-ben újra a telefont, említettem, hogy eléggé gyönge már az üzemidő a kezdetekhez képest (najó picit, túloztam, hátha ) és egyből dobott még egy akksit is, na most itt mivel nem számít már tartozéknak, itt ugyanez már 2év... max az ArabGSM-es póruljártakat tudom elképzelni, hogy igénybevennék, de ők meg nem véletlenül vették sufniban, valszeg azt is inkább okosba' intézik
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
becikem
tag
Gyanítom, hogy ez a hajlított kijelzőnél fordul elő inkább. Amiket megnéztem lapos kijelzővel mind teljesen homogén volt. Nekem is volt s4 s5 is nem volt hasonló sem. Teljesen homogén volt. Remélem ha kicseréltetem nem lesz valami más rosszabb mint most. Mert most egyébkent egy hajszálkarc sincs rajta. Makulátlan az egész teló.
-
Kasya
nagyúr
A regisztracional meg kell adni egy legordulo listabol, hogy hol vetted a telefont. Ha ott nem jelenik meg a bolt, a Samsung nem fogja tudni mihez kotni a vasarlast (mint hivatalos partner). Szerintem...
Jok ezek az EU jogszabalyok. En a Knox gari ugrast sem ertem, ha mondjuk fizikai serules miatt viszed a telefont szervizelni. Tudod...mindig a vevonek van igaza, csak bizonyitsa is
[ Szerkesztve ]
-
vadászcsiga
félisten
[ Szerkesztve ]
-
Ez a legjobb telefonom eddig, szóval nagyon meg vagyok elégedve. Persze a Nexus 5 is nagyon jó volt a maga idejében, most meg az OP3 is, de azért van pár dolog, amiben határozottan jobb az S7. A leglényegesebbek számomra a kamera és a SoT, mindkettőben magasan veri az OP3-at.
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
Burt1793
veterán
Pontosan és nem láttam még olyan iphone 6s-t, ami 7 óra SoT-t tudott volna normál használatban. Értem én, hogy a rendszer kevesebbet fogyaszt iOS-en, sőt még talán az alkalmazások is, mivel jobban optimalizáltak, de mégis csak kétharmad akkora aksi van egy i7-ben, mint egy s7-ben.
A processzor az s7esben 5-6 órás sot-s 1 napos készenlét alatt biztos "ébren van"/használatban van 7-8 órát. Legalább is ír pár óra ébrenlétet nap végén az android operációs rendszer/android rendszer/google play szolgáltatások hármas.[ Szerkesztve ]
-
#18001664
törölt tag
Ezek a tesztek szinte semmire nem jók, szemléltető jellegű. Semmi köze az általános felhasználó szokásokhoz.
Nem írtam semmit srácok, nem számháborút szándékoztam indítani. Az S7-et este mindenképp töltőre kellett tennem, a 6S-t csak másnap dél körül, ez mindent elárul. Üdv.[ Szerkesztve ]
-
600700
senior tag
Igen be kell tudni allitani egy androidos rendszert. Nem egy ordongosseg.Parom moyt kapott egy Pink S7 et , siman dobozbol kiveve 4-5 sot volt Neki, kicsit atfutottam a dolgokon mindjart 6-7,5 ora az ő szokasaihoz mérve.
Naponta toltotte a 6S-t ezt pedig 1.5 naponta. Megrogzott iphoneos volt de belatta ez tobbet ad minden teren.SAMSUNG UN60JS7000 4K LED TV
-
Exelsior
senior tag
Szuper. én amúgy sosem gondoltam volna hogy itt leszek.
Eddig csak HTC, Sony és LG-m volt. De ez most a legjobb az összes közül.
Samsung fold 4/AOC Agon pro AG27 OLED,ROG STRIX B550-A GAMING Lian Li Galahad AIO 240mm ARGB White,AMD Ryzen 7 5700X, Corsair RM850\Corsair Vengeance RGB PRO 4X8GB,ZOTAC GeForce RTX 4080 Trinity 16GB/Lian Li LANCOOL 216 RGB White,ilovbee b87 TKL,Roccat Air Pro/Logitech G935/maono dm30 rgb white
-
spider80
őstag
Én reggel 5.20kor már lemaradtam róla. Már csak arany van S7Edge-ből,meg sima S7-ből is. (mikor végig megyek a rendelési folyamaton,akkor irja csak ki,hogy készlethiány miatt kivették a kosaramból)
Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black
Új hozzászólás Aktív témák
Az S7 és S7 edge variánsok nagy átfedése miatt, mindkét topik egyformán használható bizonyos kérdésekre. Íme, a
- Galaxy S7 topik.
OFF témával kapcsolatban pl:
- Android alkalmazások (3rd party app -ok, pl: Nova launcher, Poweramp, stb)
- Facebook / Messenger app
- Android OFF
- Galaxy OFF
- Telekom Mobile
- Vodafone
- Yettel
- Digi Mobil
- Garancia & Fogy.védelem
- Mobiltelefon beárazás
- Melyik "telefont" vegyem ?
- E-Robot topik
- Tasker topik
- Reklámblokkolók topikja
topikok valemelyikének a haszná-
lata javasolt!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás! Amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos a warez, az FRP-lock, és a készülékfüggetlenítés
⇒nem-hivatalos módon témái, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás !
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest