Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • julius666

    addikt

    válasz Vistaboy #57 üzenetére

    JÁTÉKMENET szempontjából nem lineárisabb igazán az elődjénél (az, hogy ott a főküldetések SORRENDJÉN variálhattál, az nem több szál!) Sztoriban talán több elágazás volt, de még nem játszottam a 2-t teljesen végig (sajnos mostanság rohadtul nincs időm :( ), így nem szeretnék végítéletet mondani még.

    A nyílt terep tudod mi? Az amit az TES-ekben meg GTA-kban kapsz. Se a DAO-ban, se a DA2-ben nem kapsz nyílt terepet. A 2-ben kicsit valóban szegényesebbek és kisebbek lettek a helyszínek (azok viszont jobban kidolgozva!), viszont ez legalább azt is magával hozta hogy nem több órás mászkálások lettek a dungeonok, ami számomra nagy előny, mert én az a típusú játékos vagyok aki a sztorit szereti játszani (többre sajnálom is az időmet). Persze azt megértem, hogy akiknek a hack'n'slash meg a töménytelen lootolás jelenti a játékélményt, azoknak ez negatívum, de ez van. Az előző éra nektek kedvezett, ez most úgy tűnik nem. Ha van elég vásárlóerő a hc-RPG-s rétegben akkor előbb-utóbb úgyis fordul a kocka (figyeled a metaforát :P ), ha nem meg ÍJ.

    Nem kéne sznobkodni meg fikázni mert semmivel sem vagytok jobbak akkor a H4XXOR CoD-os ödönkéknél, nem mindenkinek áll arra a cerka mint nektek. Szvsz a 2 jobb is lett mint az egy, biztosan én vagyok a videojáték-barbár ostoba átlagfogyasztó.

    Nevetséges ami az egész körül folyik.

Új hozzászólás Aktív témák