Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Tanisz
senior tag
Öööö....,köszi
Hülyén fogalmaztam, nem a Banishedre gondotlam, hanem a Planetbase-rehttp://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
What engine was used to make this game?
None, it’s Shining Rock Software's own engine written from scratch using C++.Üdv, pengwin
-
Tanisz
senior tag
Köszi
Néztem videókat róla azóta, lehet kipróbálomAzt valaki tudja, hogy milyen engine-nel készült?
Keresem, de nem találom[ Szerkesztve ]
http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
ceia
őstag
igénes , startégia Bocs, alig láttam az álmosságtól
it's more fun to compute
-
ceia
őstag
Addig tetszett, amíg kinyílt az űrhajó ajtaja. Onnantól aztán bullshit. Túl gyorsan masíroztak ki az emberek, erről egyből látszott, hogy nem valami igénes kaland következik, felfedezés, stb, hanem startégia. Előbbi esetben lassan, óvatosan jöttek volna elő. De itt minek húzni az időt, ki velük, hogy kezdődjön az építkezés.. Na igen, az a néhány ember azzal a pici hajóval mennyi mindent felépít, és milyen gyorsan! Röhejes az egész. Az lenne jó, ha valószerűbb lenne a szimuláció, mintha tényleg pár ember próbálna megmaradni egy bolygón.
it's more fun to compute
-
dreampage
aktív tag
Ebben inkább az a baj, hogy a játék nem "oktat", nem fejlődsz az által, hogy kihal a kolóniád. Persze, tudod, mit csináltál rosszul, de legközelebb meg valami más miatt vallasz kudarcot, és nem is mindig a saját hibádból. A teljesen lineáris haladás miatt pedig minden kudarc gyakorlatilag elvesztegetett időt jelent. Sokkal jobb lett volna, ha skálázható, paraméterezhető módokat is tesznek bele, akkor könnyebb lenne élvezni, egy ilyen játéknál ez különösen fontos lenne, pláne konzolon.
A játéknak soha nincs vége.
-
Csapoati
nagyúr
válasz Stauffenberg #4 üzenetére
A CoD-os dologról az jut eszembe, hogy F1-es autót is könnyű vezetni, ha Hamilton 60 kör alatt egy hibát sem vét?
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Tanisz
senior tag
Ez jópofa, PC-re nem jön véletlenül?
Kieg: ööö...vagy már van PCn régebb óta?
Kieg2: nem szóltam, PC régóta van, eddig nem futottam össze vele, hmmm..furaEz amúgy ilyen Settlers az űrben játék?
Lehet hülyeséget kérdezek, akkor elnézést,de mihez hasonlít leginkább?
[ Szerkesztve ]
http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
Stauffenberg
nagyúr
Mivel ezzel a játékkal még nem játszottam, így inkább csak általánosan szólnék hozzá:
Valóban van olyan, amikor a nehézségi szint inkább negatívum, például amikor a játék nem kihívást, inkább frusztrációt jelent vagy különösebb segítség nélkül dob bele a mélyvízbe, noha a reklám/marketing/doboz egy könnyedebb szórakozást ígért.
Előbbire jó példa mondjuk a Mafia első részének autóversenyes része, ami olyan nehézre sikerült, hogy patchben kellett könnyíteni rajta, én amúgy kivégeztem alatta egy billentyűzetet az öklömmel.
Utóbbira meg pár szimulátort lehetne felhozni, amit már-már arcade játékként reklámoztak, de közben meg 40-50 oldalas kézikönyvek végigolvasása nélkül képtelenség érvényesülni. Én emlékszem anno hogyan reklámozta a Microsoft a Flight Simulator X-et például.
Persze az is tény, hogy a modern Call of Duty játékokon nevelkedett rétegek számára a legkisebb kihívás is már taszító. Az megvan, mikor valaki a CoD: BO egyik misszióját viszi végig legnehezebb fokozaton egyetlen egy lövés nélkül?
-
Nekem az jön le ebből az irásból, hogy nagyon el vagyunk kényelmesedve újabban:
ha egy játék nem megy azonnal és párszor kudarcot vallunk, azt már rögtön fel kell hozni ellene?
Most komolyan?
Ha egy játékban nem lehet kudarcot vallani akkor az nem jelent igazi kihívást!És egy városépítős, gyarmatosítós játékban tipikusan ilyen hosszú órákon át tartó kudarc van, nem egyik pillanatról a másikra onlik össze egy kolónia, város, jól is van ez így.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
gerii
addikt
Aláfestő zene, ha van, milyen stílusú?
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Újabb AI gyorsítóktól búcsúzhat Kína?
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Parfüm topik
- Óra topik
- Kompakt vízhűtés
- Eredeti játékok OFF topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Nintendo Switch OLED 19.0.1. Dual-Boot Cfw okositott + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.8.0, 3 hó gari!
- XBOX Series, ONE, S, X, XBOX360, PS4, PS5 konzolok és kontrollereik javítása garanciával üzletben!
- Retro pakk (akár külön is!)
- Beszámítás! Lenovo Legion Go 512GB SSD játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- PlayStation 5 / PlayStation 4 Fat/Slim/Pro HDMI IC / csatlakozó szerviz, garanciával, üzletből!
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest