Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Neil Watts

    veterán

    válasz Abu85 #24 üzenetére

    "A legnagyobb baj általában a render lecserélése egy játéknál. Windowsra van DirectX, így főleg ebben írják a játékok renderét. Viszonylag egyszerű egy OpenGL rendert hozzáadni, és átírni a szükséges részeket, de a teljesítményt és a képminőséget már nehezebb portolni. A Mac-ről viszont van tapasztalat. A Valve arra már átrakta a játékait, és az nagyjából -30%-os teljesítménydeficittel megvolt, a képminőség pedig alig gyengült. "

    Igen, ez az amit én is észrevettem, hogy egyszerű az DirectX-et kicserélni OpenGL-re, viszont a teljesítmény néha elmarad jócskán. Ha elindul a Valve-Steam gőzhenger (lol :D) akkor van egy olyan érzésem, hogy motiválva lesznek a nagy GPU gyártók is (jellemzően itt most AMD/nVidia-ra gondolok) a minél jobb minőségű / kompatibilisebb driverek elkészítésében.

    "Szóval aki partner ebben a dologban, az viszonylag gyorsan tud portot csinálni. A sebességhez viszont sok idő kell, és a gyártók partnersége is, tehát a leggyorsabban Windowson fog futni továbbra is egy játék."

    Igen-igen. Na majd meglátjuk hogy miként reagálnak erre a driverekkel :D
    Van egy olyan érzésem hogy 1-1,5 éven belül rohamos javulást láthatunk majd.
    Bár ha tényleg komolyan gondolja a Valve akkor még annyi sem kell.

    Üdv. core2

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés