Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz ldave #20 üzenetére

    Armageddon? Jujj. Annyira nem lenne rossz, egyetértek, de...

    1.: Ez egy kvázi teljes árú játék (most 37 euró a Steam-en). Egy mai teljes árú játékkal szemben azért már vannak elvárásaim. Itt kezdjük ott, hogy átvezető animációk legyenek. Ne sima állóképek (még csak nem is animált képek!) a karakterekről, amelyek szövegét szinkronszínészek mondanak fel. Ott volt a Final Liberation-t uszkve 20 éve. Na, az nálam a mai napig etalon az ilyen játékok terén. Élőszereplős, az 1990-es évek közepén bőven szinten lévő átvezető animációk. Emlékeztetőleg ez volt 20 éve a színvonal.

    2.: Ha már Final Liberation, annak a zenéje igencsak hangulatosra, zúzósra sikerült... Az Armageddon zenéje erős ráhatással is átlagos. Semmilyen téren nem maradandó, sőt, egy idő után engem már idegesített, úgyhogy beraktam a Final Liberation zenéjét akkor már a háttérbe inkább.

    3.: Játékfelület, oké, nézzük el, hogy régies, nevezzük retronak. De akkor is, ha őszinte akarok lenni, eléggé bántott, hogy a méretarányokra most sem figyeltek. Azért anno a Final Liberation-ban megoldották, hogy a Titánok és a szupernehéz harckocsik méret-eltéréseit az egységekhez képest jelezzék. Na itt semmi ilyen nincs. Egy hex-et foglal egy felderítő terepjáró és egy Reaver Titán is....

    4.: A játék (legalábbis normál fokozaton) eléggé egyoldalú volt, nem panaszkodok arra, hogy könnyű, mert hát istenem, legalább volt sikerélményem. :)

    De az, hogy gyakorlatilag a végén 12 szupernehéz harckocsival, 4 scout titánnal és 2 reaver titánnal, valamint 6 tüzérséggel gyakorlatilag legyalultam mindent, elég kiábrándító volt. Nem érte meg "sima" egységekkel szórakozni, egyedül pár gyalogos egységet tartottam meg a foglalásra. Azért nem érte meg "sima" egységekkel szórakozni, mert egy sima Leman Russ (és folyományai) egységet az Orkok pillanatok alatt szétkaptak (aztán állhattam neki pótolni), míg a szupernehéz harckocsik elég vastagok voltak, hogy csak úgy ne fogyjanak el. Ráadásul annyival nem kerültek többe a szupernehezek, mint amennyivel effektívebbek voltak (igen, azóta patchelték, és olcsóbbak lettek a Russ-ok)...

    A gyalogos egységeknek harci értéke effektíve nem nagyon volt. Itt is érvényesült, hogy minél nagyobb távolságból lőjjük az ellenséget úgy, hogy az lehetőleg ne lőhessen vissza - na ez gyalogságnál csak a nehézfegyvereseknél volt opció, de ott sem érte meg (hatékonyabb volt egy jármű). Egyszerűen nem érte meg a gyalogosokkal foglalkozni...

    Szóval balance terén méretes lyuk van a játékmechanikában...

    5.: AI. Rálövök olyan távolságból, hogy ő nem lát... és marad egyhelyben. Szépen megvárja, akár körökön át, míg szitáválövöm. Azért két évtizede a Panzer General II. is jobban lekezelte már ezt a helyzetet...

    Summa-summarium itt nem csak a "nem túl korszerű" megjelenítés miatt szűkült le a vásárlók köre, azok is csalódtak benne, akik amúgy adtak neki esélyt (mint én)...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Grath

    HÁZIGAZDA

    válasz ldave #7 üzenetére

    A Relic-et a Sega vette meg majdnem minden sorozatával együtt (a Homeworld jogait a Gearbox vásárolta meg). Jelenleg hivatalosan Company of Heroes 2-kiegészítőkön dolgoznak, de Atlas kódnéven már jó két éve áll náluk fejlesztés alatt egy stratégiai játék, amiről egyre több pletyka mondja, hogy valójában a DoW 3.

Új hozzászólás Aktív témák