Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz Preda #14 üzenetére

    NWN nem volt meg... Icewind Dale II-t próbáltam anno. Ott lehetett "drukkolni" rendesen a csatákon ha feltekertem a nehézséget maximálisra (ám az irányítást eléggé nehézkes volt ha teljes kontrollt akartál (bagatell okok miatt, amire egyszerűen nem fordítottak figyelmet a jelek szerint) -- az AI meg béna volt emberhez képest). De hát az 2002-es játék volt, csak-PC, stb. Na de majd úgyis kiderül...

  • ddekany

    veterán

    válasz Preda #12 üzenetére

    Mármint kinek jó, ez a kérdés végül is... Ismerjük hogy szuperprodukcióknál (mint pl. ez) mik az üzleti szempontú követelmények: punnyadt tömegfelhasználóra optimalizálás, aki mozizni akar, és frusztrált lesz ha sokszor meghal. És eddig az a megalapozatlan benyomásom erről, hogy ez mintha pont olyan lenne. Meg persze ez konzolra is megy, ami általában nem a jó irányba nyomja a dolgokat. Az is egy baljós jel, hogy ha tetszik, akár teljesen az AI-ra is hagyhatod a többi szereplőt és seggnéző üzemmódban (over-the-shoulder) is nyomulhatsz (u.i., ha túl sok múlik barátságos NPC AI-n, trükkös nehézre tenni a játékot, mert ha az AI játékos meghal, az állati idegesítő, mivel nem nagyon tehetsz róla). Stb. De persze ha betesznek egy megfelelő hatású nehézség csúszkát, még akár jó is lehet.

    Jaj, és a poligon-románc dolgok... női játékosokat is megcélozzák, vagy mi ez? ;] Vagy, ha már véres dark boargh fantasy, akkor lehet hollywoody koreográfia helyet brutális ruhaszaggatós-hajhúzósat is választani? :DDD

  • ddekany

    veterán

    Ez alapján ugyan meg nem mondjátok hogy ez jó lesz-e... csak annyit láttatok hogy dögös (ami amúgy rossz ómen). Bár csak nagyon kevés minta alapján nyilatkozok, de nekem úgy tűnt, ami a modern RPG-jellegű játékokból hiányzik (single playerben) az a kihívás. (Persze lehet, hogy régiekből is hiányzott, csak akkor még kis hülye voltam és így béna...) Anélkül kb 60 perc után szédülni kezdek az unalomtól (szó szerint), ami az uninstall előszele. A látvány ezen nem segít... sőt, a kevésbé átlátható 3D-s összevissza forgatott csata kevésbé ad lehetőséget a tervezőknek, hogy szorosra vegyék a dolgot. (Nem is baj persze ha jó unalmasra csinálnak mindent, mert legalább nem áll fenn a veszélye, hogy játékkal cseszem el az időmet... ;] )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák