Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
2000Ft-os termékre köszönés nélkül rám ír, hogy 1200Ft-os ajánlat érdekel-e...
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
Top cat
addikt
válasz flintnovik #74045 üzenetére
Azért kerül csak 192 608Ft-ba.
-
koby11h
őstag
válasz flintnovik #74045 üzenetére
De, mondtam Neki, lehet ezért adja el
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
opr
nagyúr
válasz KROK640 #74039 üzenetére
Ne hülyéskedj, az egyik legszebb szám az informatikában.
0x10000
2^16
256^2Kevés hozzá hasonló van.
Plusz, ha úgy vesszük, hex-ben nézve igazából teljesen korrekt az ár, annyit azért ér a vas.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
KROK640
nagyúr
Itt a gépem hirdetése ami a HW apróra nem fért ki :
Szept 2-ai hirdetés a topic tapasztalat alapján.
[ Szerkesztve ]
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
opr
nagyúr
válasz KROK640 #74030 üzenetére
Ez jó, tetszik. A hirdetés szövege külön jó, viszont kíváncsi leszek rá, hány idióta fog írni. Jah, az ár külön tetszik, szeretjük az "informatikai" négyzetszámokat.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
KROK640
nagyúr
válasz Armagedown #74033 üzenetére
Revolut : ezt abszolút nem tapasztaltam az évek alatt, de figyelemmel tartom, köszi
-
KROK640
nagyúr
Köszi
Igazából megtettem volna az egész gépet is, csak nem fért ki de itt van :