Új hozzászólás Aktív témák

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz mrhitoshi #31939 üzenetére

    Ne zavarjon, hogy ezek hibák voltak, amiket azóta javítottak! A Crysis is megfektetett annak idején minden gépet, ma meg gond nélkül fut a középkonfigokon is és nincs is nagyon szebb játék nála. A PS3 álmodni sem mer olyan részletezettségről, soha nem is fog tudni olyat, egyszerűen GPU szinten képtelen akár a felét is hozni annak, ami erőforrás egy olyan grafikához kell.
    Az meg nem értem, miért baj, hogy a szoftverfejlesztők néha megelőzik a konzumer hardvereket. Az lenne a jó, ha elavult hardveres környezetben fejlesztenének és toporognánk egy helyben? Úgy soha nem jutna a játékipar egyről a kettőre! Játékot soha nem az aktuális PC-konfigokra fejlesztenek, ez így volt a Crysis-nál, így volt a Far Cry-nál, így volt a Soldier of Fortune 2-nél, így volt az Unreal-nál, így volt a Quake-eknél, sőt, még az első Doom-oknál is. Menjek még visszább? Mi ebben az újdonság? Semmi! Pontosan ez viszi előre a játékipart és a hardverek fejlesztését is.

    "Miért nem lehet egy játékot normálisan kiadni ? :O"

    Azért, mert a sok vérpistike állandóan azon sír, hogy mikor lesz már kész. Erre ott a legjobb ellenpélda: a Valve részéről Gabe Newell. Ő, mikor megkérdezték, hogy mikor jelenik meg a HL2, csak annyit mondott: "When it's done!". Nem is volt benne hiba, igaz, vártunk rá kemény 5 évet.

    De ha gondolod, akkor elkezdhetjük összeszedni a botrányos minőségű PS3 címeket is, amikért egyszerűen bűn egyáltalán pénzt kérni. Hosszú lista lenne.

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

Új hozzászólás Aktív témák