-
GAMEPOD.hu
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz Farkassacred #108937 üzenetére
Jah, elvan vele az ember. Gran Turismo 7 vezetési élményben számomra etalon. Akkora élményt nyújt, mint a souls like rajongónak egy nehéz boss leküzdése. Minden autónak más a vezetési élménye, a vízes vagy eső után száradó pályákon imádok vezetni.
Ha arcada, simcade alját súroló vezetési élményre vágyok, arra ott van Forza Horizon 5.
Ha gagyibb árkád kell, akkor Dirt 5. Igaz, ez nem nyújt hosszú játékidőt, de egyszer jó végigjátszani. Szintén idetartozik a NFS Heat. Nem szeretem a sorozatot, de a Heat remek darab lett. Ajánlom mindenkinek.
Ha szemét ellenfelek ellen törni zúzni szeretnék, akkor Wreckfest. PS4/PS5/XSXen is platináztam. Imádom. Destruction Derby újragondolása. Jöhetne a folytatása...
Egyedi, művészi megközelítésre vágyok, akkor Art of Rally. Fura koncepció, meseszerű megközelítés. Kurvajó annak, aki nem a szokásos vezetési élményt keresi.
Most ennyi jutott az eszembe. Jah, elvan vele az ember -
mettek
addikt
válasz parandroid #108946 üzenetére
Egyet értek. A Horizon is akkor lenne az igazi és mutatna valami újat ha kapna egy jó sztorit és egy karaktert akivel elhagyhatjuk az autót is. Kicsit GTA módra csak nyilván nem ekkora szabadsággal. Lehetne a karakter a mafia sofőrje amolyen Driver vagy Baby driver módra vagy lehetne taxisból versenypilótává váló fickó. Skillekkel, tuninggal, garázsfejlesztéssel. Nagyon sok lehetőség lenne benne.
A map is csak a sztori alatt nyílna meg és a végén jöhetne ez a sok semmit mondó verseny amivel tele van pakolva a map. De hát a 2 éves fejlesztésbe ennyi fér bele, egy új map meg a sok semmitmondó verseny.PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
őstag
Nekem ők annyira nem kiemelkedők. Illetve csak annyira kiemelkedők, amennyire eddig is azok voltak (nagy részben). Amitől persze egyik sem lesz rossz játék, mert mindegyikkel tolom.
Szeretem mindegyiket, a kedvenc sorozataim között vannak. Függetlenül attól, hogy FH most nincs a képeken.
Dirt Rally folytatást várok én is...nagyon.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
válasz ρσгτσ #108954 üzenetére
Jó de ha a dömping kérdésre visszatérünk. Ha idén tényleg jön még a FM8, akkor egy évben GT7 és FM8. Hol itt a baj?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
őstag
Nincs baj, csak azt írtam hogy nincs olyan nagy dömping. Tehát egy-egy értelmesebbnek tűnő cím is üde színfolt a hírek között.
Látod egy új Dirt Rally -t is szívesen látnék, de arra sincs semmi garancia, hogy nem cs***ik el a sorozatot. Viszont ha bejelentenék te is örülnél neki. Akkor is, ha csak egy borítót mutatnak...és valószínű várnád is.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz ρσгτσ #108947 üzenetére
GT 7el kontrollerrel játszok. ABS weak, a többi segítség off, néha a tcs bizonyos autóknál tcs1. A váltó az automata. Minden jogosítvány arany, és a Circuit Experiencetnek már a fele (tudod, mikor a pályákat arany időre kell teljesíteni) arany. A kontrolleres irányítása etalon. Ugyan ez az FH 5nél is. Szóval kontrollerrel sem lehetetlen küldetés.
LnB.
A GT7 az nem arcade, inkább 1000% simcade. A simcade tipikus iskolapéldája.
-
válasz ρσгτσ #108956 üzenetére
Ja, hát felőlem lehet dömping. Nekem elég ha van kettő jó. A többit, amiket írtam, én ki se próbálom. Az NFS mindig tetszik. Egészen addig, amíg el nem indulok a kocsival, és ne adj isten jön egy kanyar.. Nem bírom, egyszerűen borzalom. Grid szintű játékokból meg kb trailert se nézek.
art of rally az viszont szuper volt. De az nálam inkább indie cím, mint autós játék. De jó volt azzal játszani, jót tett a szemnek, és a léleknek is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz ProEvoFan #108957 üzenetére
Nálam vannak a szimulátorok meg a maradék, az arcade játékok. Mert mint írtam, a legalja szinttel, amiket te arcade-nak tartasz, azokkal nem állok neki játszani se.
Felesleges is becézgetni mindet, mert nincs egy konkrét meghatározás, hogy melyik kategória mettől-meddig tart.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
őstag
A dömping szerintem nem rossz dolog, ha ezzel nem csak magukkal, hanem másokkal is versenyeznek a készítők a minőségi élményért és játékmenetért. Nyilván egy autós játéknál nincs annyi lehetőség az újításra, de...őszintén bevallom a fent említettek között is van olyan játék, amit jónak tartok, de már egy kissé unom...
Az art of rally -t például nem tudtam letenni. Pedig semmi extra nincs benne, de mégis mutat valami újat és nagyon hangulatos játék. Legalábbis számomra.
ProEvoFan:
Igen, én is kontrollerrel játszom, csak mostanában nincs túl sok időm...[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
válasz ρσгτσ #108960 üzenetére
De erről szó sincs. Még a FM se versenyez a GT7-tel. Mert a GT7-en látszik, hogy nem igazán volt fontos a komoly fejlődés. Szóval a FM8-nál önmagukat kell túlszárnyalniuk. A Dirt Rally 2.0 esetében ugyan ez a tényállás. Azóta se közelítette meg egy játék sem minőségben. Az arcade nyavajáknál se jobb a helyzet. AZ NFS Heat-nek még a FH4-et se sikerült utolérnie.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz ImACeltic #108961 üzenetére
Úgy érted, ez az "autós játék" elitizmus/sznobizmus?
Evo ismer, tudja hogy értem. Vagyis remélem.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
lo_jo
senior tag
válasz Farkassacred #108940 üzenetére
Ezek nagyon messze vannak a szimulációtól. Se egy Forza Motorsport, se egy GT, se egy TD (a Crew, Grid, Dirt, NFS és társairól már nem is beszélve) nem nevezhező szimnek, legjobb esetben is csak a simcade vonalnak. Az igazi szimulátorok a sima játékosoknak unalmasak, mert nincs bennük csilli-villi progress, unlock, jutalmazás, stb, csak körözni kell akár órákon át. Ilyen jelenleg konzolon csak az ACC (meg félig-meddig a Dirt Rally és a DR 2.0, de a rally az nagyon más, nincs egyszerre több autó a pályán, nem kell kifékezni, előzni, "csak" az órával versenyzel), rétegjáték, annak viszont nagyon jó. PC-n persze van még pár vetélytárs cím, de ezek sem arra vannak, hogy valaki az AI ellen körözgessen hónapokon át, hanem alapvetően a kompetitív multi a lényegük. (rFactor 2, Automobilista 2, iRacing, RaceRoom az említésre méltó, a Project Cars 2 már a simcade vonal volt, de jött a 3 és az egészet nyakonfosta)
Az, hogy az újítás nuku lenne, azt megint csak a casual réteg gondolja. Persze, grafikában általában ezek nem túl erős címek 2 dolog miatt: kompetitív multi közben senkit nem érdekel, hogy hogy néz ki a pálya melletti erdő mélyén gombászó nénike és sokkal inkább a fizika az elsődleges szempont a fejlesztés során. A fejlődés pedig igenis jelentős, akár még címen belül is. Az ACC sokak által le volt sajnálva megjelenés után, aztán az olasz srácok összekapták magukat és adták ki a patcheket, amivel a hardcore sim vonal tetejébe kerültek. Elég komoly gumifizika, futóműfizika, en bloc 400hz-es fizika, stb. Viszont az ACC még a szimek között is rétegcucc, ha nem a GT3-GT4 kategória a zsánered, akkor nem neked való. Az Automobilista 2 is hasonló utat jár be, de az megjelenéskor kifejezetten gyenge volt, azóta viszont szépen foglalkoznak vele, egyre jobb és jobb lesz.
Casual szinten viszont van bőven mivel előrukkolni, lehet értelmes sztorit adni egy arcade versenynek, lehet csepegtetni a "nagyoktól" gumifizikát, benzinfogyasztást, stb, de tudják, hogy a casual rétegnek nem ez kell. Elég nagy hc sim múltam van, ennek ellenére jól elszórakozok én is egy GT7-tel és én is várom a Solar Crown-t, de 100%, hogy nem fogom előrendelni, mert ezeknél az arcade címeknél nagyon nagy lutri az irányítás. És teljesen megértem a hype-ot is, viszont a félelmet is. Az utolsó jó cím a TDU1 volt, a TDU2 és a Ferrari Racing Legends katasztrófa. A TDU1 viszont a maga idejében óriásit gurított az 1:1 arányú Oahu térképpel. A versenyzésen felül volt benne pár érdekes mód (stopposok fuvarozása, drága autók leszállítása), kormánnyal is jó volt az irányítás, kezelte a 3 pedált (vagy gombra is rakhattad a kuplungot), ami akkoriban nagy szó volt, főleg arcade vonalon. És lehetett csak simán kocsikázni, az arány miatt pedig nem 5 perc volt eljutni a térkép egyik sarkából a másikba, miközben 3-4 féle "országrészen" mész át, a'la FH5.
-
őstag
Nem is írtam ilyet. Viszont függetlenül attól, hogy ki milyen kategóriába sorolja a fent említett játékokat, azért némileg mégis vannak közös metszések. Amivel a másiktól veszem el a játékidőt.
Én sem csak komolyabb, vagy nem csak pofon egyszerű játékokkal tolom.
Az is biztos, hogy a Dirt5 még ekkora "népszerűségre" sem tett volna szert, ha nem időzítik ennyire jól. Ami nyilván szándékos volt, mert a nagyobb frissítések is pont uborkaszezonban jöttek. Szinte egymás után.
FM7 pedig már egy korosodó játék. Ami nem jelenti azt hogy elavult, de sokan már több 100 órákat raktak bele, így annyira nincs előtérben. Plusz aki mostanában kezdi az Xbox korszakot, az másodkézből tudja csak megszerezni, ami az átlag felhasználónak nem annyira elérhető megoldás.
Az új Forza Motorsport -ot is várom, aminél valószínű(?) nem lesz ott a 8 -as szám.
Szerk.:
Ha van időm most inkább a GT7 elé ülök le, és nem a FH5 -öt nyomom. Tehát számomra mindegy, hogy melyik kategóriába van sorolva, vagy mennyire tér el stílusra, játékmenetre.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
3L1T3
addikt
válasz ρσгτσ #108954 üzenetére
PGR franc enné meg, hogy ilyeneket kivéreztettek.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
válasz ImACeltic #108961 üzenetére
Mondjuk úgy, hogy az élet rövid ahhoz, hogy olyan semmitmondó, igénytelen fos játékokkal játsszak, mint akármelyik NFS az elmúlt 10 évből. Gondolom, .LnB is erre célzott. Szerencsére van azért még pár normális darab is a piacon, arcade vonalon is (Forza, GT széria mellett Wreckfest, Gravel, Art of Rally, csak hogy az utóbbi idők meglepetésjátékait említsük), szóval nem is vagyunk rákényszerítve az NFS-re, vagy a The Crew-ra (TD nem volt rossz a maga idejében, de annak is van lassan 10 éve).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #108967 üzenetére
Igen, így értettem. Wreckfest-et fiam csípi nagyon. Ő viszonylag sokat játszik vele. Nekem meg a The Crew 2 volt ilyen stiklim. De az védhetetlen, hogy abba miért öltem annyi időt, amennyit. És jó rég el sem indítottam már.
És akkor még arról nem is beszéltünk, hogy az autós játékokon kívül is van sok más. És én elég szerteágazó stílusokat is játszok. Például ezért nem érdekel még mindig a GT7-se. Mert most más stílusú játékok vannak terítéken.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
őstag
válasz parandroid #108967 üzenetére
Wreckfest, Gravel, art of rally. Nekem mindegyik nagyon bejött, csak ezek számomra olyan 20-30 órás játékok. Multi rész általában nem annyira izgat.
Szerk.:
Egyébként a Dirt5 sem sokkal több, az összes bővítménnyel együtt nézve.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz parandroid #108967 üzenetére
A The Crew 2 nekem nagyon steril játék volt, mikor kipróbáltam. PS+ extrában benne lesz. Lehet adok neki még egy esélyt, ha úgy jön ki a lépés.
-
3L1T3
addikt
válasz ProEvoFan #108970 üzenetére
Várd meg a PS5 upgradet hozzá.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
Farkassacred
őstag
válasz lo_jo #108964 üzenetére
De ha nagyon messze van a szimulációtól, akkor miért nem tudják ezeket a játékokat úgy megcsinálni, hogy év játéka gyanús is legyen. Jó történet, kiváló tuning lehetőség, különböző versenypályák.
Erre vagy kihoznak egy ugyanolyan részt, mint az előző, vagy telenyomják mikrotranzakciókkal. Hírnevük 8 év múlva már a porban lesz. Kéne már tényleg egy igazán ütős cím, amiért nem sajnálnám a 30 ezret se.[ Szerkesztve ]
-
Frod
addikt
Metro Exodus Gold kiadása már az igen-igen hívogató 3500-as árcímkét is megkapta, de inkább kivárok, mert jó lenne tudni, hogy része lesz-e a Plus Extra-nak.
(Hétfőn indul az ázsiai régióban, talán akkor lesz infónk, az akció 24-éig tart)Do you see the white shadow?
-
lo_jo
senior tag
válasz Farkassacred #108972 üzenetére
Elég összetett a kérdés, mivel ahány játékos, annyi igény. Szigorúan saját vélemény következik:
Egy autós játék, legyen az teljesen arcade vagy simcade, ha már történettel próbálkozik, akkor szar. Az összes arra fordított idő és pénz mehetett volna új pályákra, autókra, versenymódokra. Szerintem ez igaz a GT7-re is. A Café egy szükséges rossz, annyira jó csak, hogy ingyen kapsz egy rakat autót, amivel utána nem versenyzel nagyjából soha. Van 1-2, ami jó lesz majd egy kategóriára később, de egy kaptafa versenyek, utolsó helyről indulsz és legyél első. Sokkal érdekesebbek a mission-ök, amikhez nincs koncepció gyártva, simán csak van egy feladat, amit teljesíteni kell.
Nem érdekelnek karakterek, nem érdekelnek emberi történetek, vezetni akarok, első akarok lenni, szarok rá, hogy ki mit érez/gondol, aki mögöttem van az egy lúzer, aki előttem, azt meg akarom előzni. Akármilyen versenyzésről van szó, számomra ez a lényege.
Legyen jó az AI, legyen jó az irányítás, legyenek jók az extra mechanikák (pl. Split/Seconben imádtam a rombolásokat, a Blur viszont csak egy csicsás és gyenge Mario Kart utánzat volt), legyenek változatos kategóriák, versenyek, jutalmak, legyen értelmes a büntetésrendszer multiban.
Meg egyébként is, milyen történetet várhatnánk bármilyen autós játéktól, amit már nem sütöttek el? Megjön a nagymenő, de lekapcsolják, így újra a tápláléklánc aljáról kell feljutnia? Aha, NfS MW és még ki tudja hány rókabőr után nem kell még egy. Bekerül a fiatal tehetség a nagy öreg rókák versenyébe? Hát ilyen is volt már jópár, de minek, ez nem a Verdák. Az F1 karrier mód is egy vicc, ott is a paddockban megy a párbeszédekben a fingreszelés ahelyett, hogy az autóban ülnénk és versenyeznénk. Nem kell mindennek történetet adni, ahogy nem kell minden akciójátéknak open worldnek lennie, nem kell mindegyikbe kutya/íj/zombi. Tudom, ma már nem az alapján lesz valakinek kedvenc versenyzője, hogy hogyan teljesít, milyen merész előzéseket vállal be, milyen a vezetési stílusa, stb, hanem hogy mennyi emberközeli posztja van instán. Csak hát a versenyben ez semmit nem ér, nem ad hozzá, felesleges sallang, a pontokat a helyezésre adják, nem a népszerűségre. Persze lehetne olyat, hogy gyerekkori barát meg ősi rivális ellen versenyzel, de teljesen mindegy, a végén úgyis nyerni kell. Ahogy a valóságban bármilyen sportban igaz lesz: amint a pályán vagyunk, nincs barátság, a győzelem az első. Persze nem a másik elpusztítása, de azt normális esetben vadidegenekkel sem csinálja meg egy versenyző, legyen az offline AI ellen vagy multiban.
[ Szerkesztve ]
-
válasz lo_jo #108974 üzenetére
Én valami olyasmit tudnék elképzelni, mint a GTA, csak a shooter rész nélkül. Vagy a Driver, ami lehetett volna. De főleg nem csak bűnözősben, sőt, főleg nem abban. A Porsche Unleashed Factory Driver módja pl életem egyik legnagyobb autós játékélménye volt. De ott az említett Street Rod, suttyó kis tizenévesként imádtam, hogy az újsághirdetésekből kell venni az autókat, meg az alkatrészeket is, aztán összerakni, meg tuningolni (mai szemmel milyen kezdetleges mechanizmus volt pedig). Vagy ha sztori kell a versenyjátékhoz, ott a Death Rally, mekkora poén volt már végigvinni. Carmageddont inkább nem említem, annak nagyobb volt a hype-ja, mint amilyen jó volt maga a játék, pedig zseniális ötletekből indult, csak öncélú gore-parádé lett belőle. Vagy ott volt a Destruction Derby, meg később a Flatout (amit aztán persze meggyaláztak még pár résszel). Az NFSU mellett a Flatout volt a legjobb hangulatú / zenéjű autós játék a Forza Horizon első részének megjelenéséig, de még mai füllel is libabőr, milyen dalok vannak benne... Valaki említette a Carbont, amivel indult az egész driftesdi (azok a japán szerpentinek, anyám borogass!), ami mára minden autós játékban kötelező elem. Persze ez az az időszak volt, amikor az NFS-ből ki mertek adni egy Shiftet is, ami tök szórakoztatóan fel tudta dolgozni a drag race szcénát.
Mindezt nem a versenyjátékok helyett, hanem mellett. Maradjon csak a Forza (M/H), meg a GT az, ami, csak mellette merjenek mást is csinálni, mert ez így meg néha már uncsi. Még akkor is, ha imádom őket, és mindig visszatérek, meg alig várom az új részeket.
Ráadásul akit ez nem érdekel, az nem veszít semmit, akinek meg ez jön be, az meg csak nyer vele.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
kill_switch
senior tag
válasz parandroid #108975 üzenetére
És most itt van Mexikó, simán rá lehetett volna menni a low rider kultúrára is, cserébe van elektronyos maki, végtag protézis és újdonságként még ~5 kabriónál a tetőt is le lehet engedni, amiből kettőnél még az animációt is megcsinálták hozzá.
-
válasz kill_switch #108977 üzenetére
De ott az instant 400 hiperautó a garázsban! Nem mintha az autópályán kívül bárhol lehetne tépni velük...
Na, szóval pontosan ez a gondom a mai arcade kínálattal.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lo_jo
senior tag
válasz parandroid #108975 üzenetére
Hát nem tudom, én még egy verseny játék sztorijára sem emlékszem úgy vissza, hogy jó volt. Ahogy egyiknél sem éreztem azt, hogy egy jó történet hozzá adott volna. Ha a vezetés szar, akkor a történet csak arra jó, hogy a szar tetejére színes cukorkát szórjon.
A Driver eleve nem egy racing game, de az is a GTA3 miatt lett olyan, amilyen. Ott volt az első két rész, amik kitűnő játékok voltak, maradhattak volna annál, de "bedarálta" őket a GTA hype, a minőség rovására is ment. A Death Rally nekem kimaradt, de a többinél nem volt jó sztori. A mechanikákat sorolod, amit én is aláírok, lehetnek jók, lehet ettől újító egy játék. De ez megint már nagyon ízlés kérdése. Viszont azt is be kell látni, hogy a valóságtól nagyon elrugaszkodó mechanikákat egyre nehezebb eladni. Nem érdekli az embereket a sokadik űrversenyzés, EMP gránát dobálás és hasonlók, ma a realitás üldözése a divat. Ez viszont nagyon rosszul áll olyan címeknek, amik messze vannak a grafikai világon kívül minden másban a realitástól.
És továbbra is igaz lesz, hogy hozhat bármilyen újító, világmegváltó dolgot, ha a vezetés kuka, akkor a játék is kuka lesz. Fordítva viszont sajnos működik, a jó irányítás mellé rakott elrontott dolgokkal le lehet húzni az egész játékot. Erre megint csak lehet példa a GT7. Sok olyan véleményt olvasni, hogy nem tetszik, mert nincs szinkron, nincs történet, üres a Café mód. Értem és elfogadom, hogy valakinek ez kell, de nekem pl. semmit nem tenne hozzá, nem érdekel, hogy mi van a menüben, versenyezni jöttem. Persze tudom magamról is, hogy ez ugyanúgy egy rétegvélemény, meg én jól elvagyok a 0 narratívás, a kezedet teljesen elengedő szimulátorokkal, 3 órás versenyekkel ACC-ben, 3-4 órás repülésekkel Flight Simulatorban. Ha történet érdekel, akkor az arra kihegyezett akciójátékokat keresem.
Két kiegészítés: Az első mainstream drift az UG1-ben volt. A Carbon az üldözéses driftet hozta be, de pont az kezd el kihalni, pedig a valóságban ott a Formula Drift, ahol tényleg centikre mennek egymástól és komoly szabályrendszer szerint pontoznak. A Shift pedig nem csak a drag race feldolgozása volt, hanem a zárt pályás versenyzéshez tért vissza az open world után. De volt ott drift és sima pályaverseny is bőven. Egyébként két jó játékot kihoztak a témából, de az NfS rajongók nem szerették, mert simcade lett, a korábbi és az utána jövő arcade vonalhoz képest nehéz is volt. A Slightly Mad Studios fejlesztette azokat, akik utána megcsinálták a hasonló simcade Project CARS első két részét, majd újraskinelték a 2. részt és kiadták szarabb fizikával 3-ként.
-
válasz lo_jo #108979 üzenetére
Ennek örülök, hogy van olyan bőven, ami nektek tetszik, az én gondom az, hogy amilyet meg én szeretnék, olyat nem bírnak összerakni. Ugyanaz van lassan, mint a többi műfajban, egyszer beletaláltak egy CoD-dal, azóta mind ugyanolyan, meg évente jön az új FIFA (és társai). Nem az a gond, hogy ezek vannak, hanem, hogy semmi más nincs. Grid is az FM/GT szériát koppintaná, de abban a szegmensben úgysem rúg labdába. Szegény Crew maga sem tudja, hogy NFS akar-e lenni, vagy Forza Horizon, bele is bukott, az NFS-sel meg már akármihez nyúlnak, szar lesz belőle. Ami érdekes volt az utóbbi időben autós vonalon, az az említett Wreckfest/Gravel/Art of Rally, pont azért, mert mertek valami mást csinálni, mint a nagyok. Nagyon kellenek ezek a dolgok. Lehet, hogy nem nektek, de minél színesebb a paletta, annál jobb. Ha nem jön be, legalább nem kell megvennetek, nektek ezzel nem lesz kevesebb játszanivaló.
Na, ez az, amiért várjuk itt páran az új TD-t, bár őszintén szólva nincsenek nagy reményeim, szóval nem leszek csalódott, ha ezzel is mellélőnek.
Főleg, hogy sajnos a meglévő játékokra is alig van időm. Szegény GT7-be is belekezdtem, aztán jött a jó idő, és alig kerülök konzol elé. Ha meg bekapcsolom, akkor is a monolitot, és csak gyorsan letolom a heti feladatokat az FH5-ben. Ha szerencsém van, nem aggrózik rám a család 15 percenként...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lo_jo
senior tag
válasz NoOne1976 #108981 üzenetére
A FH-ban én pont el szoktam szórakozni, hogy a lehető leghülyébb összeállítást megcsináljam, festésben és ruhában is
GT7-ben viszont a valós vagy valósra hajazó, de fiktív verseny festéseket keresem pár kivétellel, az avatar meg kapott egy szép színes Valentino Rossi sisakot és ruhát, félig még aktuális is a GT World Challenge miatt. A kivételek a gyárilag is versenyautók, ott vagy marad az eredeti vagy egy másik, de csak is valós mehet fel. A másik kivétel pedig az utcai Ferrari, az csak piros lehet nálam, még a fekete F50 és a kék 512TR is megkapta a Scueria Rosso színt, viszont mást nem. -
őstag
Páromat megleptem egy bordó (szerű...) kontrollerrel. Ez egész jól néz ki így kibontva, élőben. Szerintem egy kicsit "mélyebb" színe van. Legalábbis nekem nem tűnik annyira élénknek, mint a képeken.
Megpróbáltam lefotózni, de a kép marhára nem adta vissza. Továbbra sem.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Major Lion
senior tag
válasz tothl #108980 üzenetére
Mondjuk pl a TDU probalt tobb lenni mint csak versenyzos jatek, es nem az oltozkodessel, hanem azzal hogy lehetove tett a jatekosoknak hogy csak osszejojjenek, nezegessek egymas autoit aztan csapassak a szigeten. Sokan csak ezert GTA online-oznak, ott se a sztori a lenyeg, hanem a kozos elmeny.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
Gorgonka
tag
válasz Farkassacred #108945 üzenetére
Szerintem ez úgy van a szimulátoroknál és a hibrid autósoknál, hogy amíg nem próbálod ki kormánnyal, addig tök jól elvagy kontrollerrel is. Ha nem veszel kormányt, soha nem lesz hiányérzeted. De ha veszel egyet, akkor onnantól már nem akarod kontrollerrel játszani a szimulátorokat
-
melega
őstag
Ps 5 tulajok számotokra mi volt a legjobb From Software játék?
Számomra a Demon souls remake és a Dark souls 1Mindkettőt magamtól játszottam végig
Demon souls 80 óra
Dark souls remastered 68 óraOtt Artorias és Manuis magamtól lett meg nekem a legnehezebb bossok voltak ps 5 ön 30. ára lettek meg.
Itt végső bossfight: [link]
Ami kevésbé begyere Dark souls 2 Scholar of the first Sin ritkán kellett offline segítség 25 óra alatt a végére értem majd később elkezdem a dlcket
Dark souls 3 ott Souls of Cinderig ment magamtól oda már segítség kellett online.
Dancer magamtól 3 óra alatt lett megTapasztalataim:
Vtzválasztó
DS 3 Pontiff, nekem Dancerig nem volt nehéz PS 5 ön.
Ott is az nagyon nehéz bossok Dancer, Nameless king, Lord of cinder a többi az nem.
Vízválasztó: DS 2 Kohó démonAz Elden ringet sokan ekézik facebookon a MDS közösségben remélik a folytatás jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
lo_jo
senior tag
válasz Major Lion #108985 üzenetére
Csak a Solar Crown erre nightclubot és kaszinót hoz majd be. Műzenére műemberek tudnak 1000 helyen találkozni és a metaverzumot is ezzel reklámozzák, a kaszinó miatt pedig várható a brutális mikrotranzakció. A digitális car meet kultúrát nem ez fogja előre vinni, arra még mindig jobb lenne a FH5 ha kijavítanák a multi free roam bugjait vagy akár az említett GTA Online is, főleg RP modolt szervereken PC-n.
@Gorgonka: Hát vannak azok az arcade címek, amiknél jobb a kontroller, mint a kormány. Nekem pl. a FH4 katasztrófa volt a G29-cel, a FH5-ben már meg sem próbáltam, pedig azt mondják, hogy jobb. GT7 nagyon jó mindkettővel, kormánnyal konzisztensebb időket tudok menni, de nem sokkal gyorsabbat, mint a legjobb kontrolleres időm. Spa 1 óráson amikor megelőzöm őket, a 4. körtől, kormánnyal egymás után 2:13.500 +/- 1 tized, kontrollerrel 2:13.600 és 2:14.600 között van minden 5 körön át.
-
#62435328
törölt tag
Ma délután áthelyeztem álló helyzetből fekvő helyzetbe a gépet de így jobban melegszik, pedig nyitott helyen van.
Eddig nem hallottam felpörögni a ventiket, de azóta folyamatosan megy.
Ez miért lehet?? Valaki tapasztalt hasonlót[ Szerkesztve ]
-
őstag
"Okay, so you got the book going on, you’ve got the final season coming out, then the spinoff, and you’re filming Death Stranding, the video game.
We just started the second one.
How did that come about?
Guillermo Del Toro, who gave me my first movie, called me up and said, “Hey, there’s a guy named Hideo Kojima, he’s gonna call you, just say yes.” And I go, “What do you mean just say yes?” He goes, “Stop being an asshole, just say yes.” Then I was in San Diego and Hideo came with a big group of people, he’s from Tokyo, and he showed me what he was working on on a game called Silent Hill. I was blown away by what he was showing me, and I was like, “Yes, let’s do this.” It’s not Ms. Pacman; it’s so realistic, it’s so futuristic, it’s so complicated and beautiful, and I was completely blown away.
It took me maybe two or three years to finish all the MoCap sessions and everything. It takes a lot of work. And then the game came out, and it just won all these awards, and it was a huge thing, so we just started part two of that."
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
MODERÁTOR
válasz #62435328 #108990 üzenetére
A konzol fekvő helyzetben sem melegszik jobban. Nem amiatt hangosabb mert most jobban kellene hűteni, hanem ilyen a ventilátor és a felfogatásának a minősége. Máshogyan hat most rá a gravitáció, ezért adhat ki mellékzörejt. De jó esetben, ha bejáratódott, akkor majd elhagyja ezt a nagyobb hangerőt.
<-ƘƘ->
-
nitro16
senior tag
Norman Reedus nyilatkozta, hogy készül a Death Stranding 2
-
Szép lassan elkezdek én is Ps5-ös játékokat pótolni. Ezek közül az első:
Kena: Bridge of Spirits
Ez tényleg a megelevenedett Pixar animációs mese. Szép, jó. Tényleg nem tudom belekötni. Változatos is valamennyire. Jók benne az ötletek. Nagyon jók a bossfight-ok. Nekem különösen tetszettek ezek a harcok. Normal nehézségen játszottam, és volt bennük kihívás, ötletes volt. Talán ez a legnagyobb pozitívum számomra. A sztori is biztos jó, de tőlem nagyon szokatlan módon, valahogy egy idő után nem figyeltem oda rá.
11 óra volt a végigjátszás. De engem valahol elvesztett a játék. Minden pozitívuma ellenére, mert tényleg nem tudok rosszat mondani róla, valamiért vártam már a végét. Annyira nem kötött le. Volt végig egy olyan érzésem, hogy játszottam már ilyen játékkal, hogy aranyos kislánnyal harcolok, ugrálok az erdőbe. Csak nem ugrott be, hogy mire gondolhat a tudatalattim.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz nitro16 #108995 üzenetére
Jó hír. Idén meg is jelenhetne. Kojima biztos boldog, hogy elkotyogta. Ő kicsit máshogy szokott játékot bejelenteni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- PS4 Pro 1TB ELADÓ!
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol csomag
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel