Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LeventeV

    senior tag

    válasz james001 #91456 üzenetére

    Azért ennél sokkal árnyaltabb a helyzet.
    Igen a PS3 erős volt a megjelenésétől kezdve, de piszkosul drága is. Majdnem belerokkant a Sony az első 3 évbe anno, mire a Slimmel árat tudtak csökkenteni, és még így is veszteséggel árulták a konzolt. Emellett az egész architektúra ellen egy összefogott támadás indult a devek részéről, ami miatt mind a Sony, mind a Microsoft átállt az x86-os architektúrára.

    Ezután jött egy váltás a fejlesztésben: minél hamarabb akartak játékokat kiadni, de az új technológia jobb-szebb-nagyobb játékokat követelt.
    Emiatt a játékok vagy optimalizálatlanok lettek, vagy nem hoztak ki mindent belőlük.

    És akkor jöttek a játékosok. Ha 1080p, szép grafika, akkor miért nem 60 fps. Ha 60 fps és 1080p akkor miért nem szebb, miért nem 4k. Ha szép és 60 fps, akkor miért nem 1080p, hisz a PC-n ez simán megvan. Ahol nem volt meg egyik sem (1080p, stabil 30fps, szép grafika) inkább hagyjuk, mert a Sony bebizonyította, hogy mire képes a konzol, ha odateszik magukat a fejlesztők (UC4 pl).
    De a sok lusta dev is beetette a játékosokat, hogy hát ez a konzol hibája, mert gyenge. Vagy ott volt az Ubisoft, aki belökött valamit, hogy na ez a nextgen, mindenkit felhypeolva, aztán a kiadás pillanatában a közelében sem jártak az ígéreteknek.
    Így a játékosok egy erősebb konzolt akartak. Most tessék, itt van. Így sem jó.

    Csak azt felejtették el sokan, hogy ez egy 350-400 dolláros konzol, és ha ennyiért veszel PC-t, akkor még így sem fogod futtatni a játékokat, mert ott még annyira sincsenek optimalizálva, és emellett lemaradsz egy csomó exkluzívról.

    Azért a Sony helyében sem lennék, mert mindenkinek úgysem tudnak megfelelni. Ez látszott is a tegnapi konferencián. Kicsit úgy voltak, hogy itt a Pro, ezzel ki akarjuk elégíteni a fanyalgókat, de aki most vette a PS4-et sincs miért szomorkodjon. Emellett meg akarták tartani a megfizethető árat.

Új hozzászólás Aktív témák