Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
Ha a felsoroltakat 100-150-ből ki tudod hozni lehet megéri ugyanakkor ha jelenleg nincs gond vele kár nekiállni szétszedni. Lecserélni pedig inkább anyagi kérdés szerintem. B vectra, G-s astra, ezekre is költhetsz majd, H astra újabb már valóban és az ára sem annyira vészes de azt nem ismerem, hogy mennyire gyakoriak a meghibásodások ugyanakkor lényeges, hogy fiatalabb.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Vmi mágnes rúd lenne a legjobb, az talán összeszedné a forgácsot.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Bozso68
őstag
Szia!
Régi D-Kadettemmel esett meg, hogy kilőtte a gyertyát. 100 Km-re voltam otthonról.
Vettem egy új gyertyát, a tömítőgyűrűt (vagy hogyhívják) lecsíptem róla, így mélyebbre tudtam tekerni a menetben, fogott már. Mondjuk nem volt egyszerű bejátszani, de sikerült. Nem pörgettem agyon, sikerült hazaérnem ezzel a sufnituninggal.
A szerelő megperselyezte, talán még le se kellett venni a hengerfejet, szerintem van rá kultúrált, forgácsbeleesésmentes megoldás, mivel ez Kb 10 éve volt, 3500Ft-ért anno megcsinálta. Ennyiből még akkor sem jött volna ki a le-felszerelés, tömítőkészlet, miegymás.Én megpróbálnék így hazaevickélni.
Remélem, sikerül megoldást találnod.
Üdv:
Zsolt[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Mi történt vele?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
neduddki
nagyúr
Hi!
tennek egy probar Li-zsirral, viz nem B! mint a Na-ot es meg egyeb jo tulajdonsagai is ami msot nem fontos, cserebe dragabbb
udv
neduddki
mod: LaciCRM: abban ho esejjel van litiumos osszetevo
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
fero02
nagyúr
-
harry
veterán
Tényleg, hagyjam a fenébe, ne is foglalkozzak vele, csodás ötlet Ha meg elviszik biztos jönne a szöveg, hogy hát miért nem tettem ellene valamit. Most én honnan tudjam, hogy a parasztnak mi tetszik meg a kocsin? Lehet hirtelen ötlettől vezérelve rápróbál, kereslet van rá, el is lehet adni - most azért, mert nekem nincs okom ilyet lopni, vagy ezt feltételezni, máris kizárhatom? Nem azt mondtam, hogy fellövök egy műholdat, hogy figyelje, csak felmerült, mik a lehetőségek, nyilván valami értelmes ár-érték arányú cuccban csak lehet azért gondolkodni, ha nem bánod. Ennyi erővel ne is zárjam, minek...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
bambano
titán
most volt cikk totalcaron, hogy a suzuki az egyik leglopottabb autó.
A riasztók riasztási hatása a tapasztalat szerint nem feltétlenül az árától függ, sokkal jobban függ attól, hogy mennyire tűnik egyedi megoldásnak, mennyire gondolja a tolvaj, hogy sokat kell kísérletezni vele, mire elindul az autó. A szokásos, sorozatban használt riasztókra fel tud készülni, azt nagyon hamar kiütik, az ismeretlen cuccokra nem.
Egyébként hagy kérdezzek vissza: ki volt az a barom, aki d kadettet lopott? Az ENYÉMET! Akinek még nem lopták el az autóját, annak nyilván megfelel központi zár meg hasonló dolgok nélkül is. Azután majd jön az ebgondolat...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
nem tolnád neki, mert nincs rajta tolólap és mindig mennek előtted. egyébként neked 2 literes vectrád van, ha jól emlékszem, azért az se teljesen poroszkálós gép.
(#20056) _seth_: tesztekben... nekem eddig 28 l/100km volt a rekord, Pesten, dugóban. de végülis nem azért nincs pénze, mert sokat eszik, hanem egyáltalán nincs pénze.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Ha ezeket cserélem mennyi az esély arra, hogy jó legyen a motor szerinted? Mi lehet ami ezeken kívül még bekavarhat? A motort atomjaira bontva nem látni számottevő kopást sehol sem, hengerek rendben vannak. Olajfogyasztása a hiba előtt 13e km alatt volt 1 liter, és benzinből is takarékos volt. A héten leülök a szakival megbeszélni a dolgot, mindenesetre teljes nagy felújításba biztosan nem fogok bele mert értelmét sem látom és anyagilag sem támogatnám viszont jövő év elejére már kell az autó, eddig elvoltam nélküle de ez is változik.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
Szeretnék én is találni jobbat, de ahhoz kell , hogy legyen német cégnél eltöltött munkaévem, amihez meg ez jó. Nagyon keveset keresek, de legalább nem dolgozom agyon magam, heti 5 nap meló, 7,5 óra, pénteken legtöbbször csak 6 óra, vagy annyi se.
Ezt találtam így hirtelen CNC
és ebból ennyi jön kézbe kezedbe zseton
Egy 1 szobás albérlet általában 500 euró. +kalkuláld, ha nem csak kuporgatsz, itt minden drágább
[ Szerkesztve ]
-
Tomoty
senior tag
Nem tudom mivel bántottakak meg, de nem akartam. Amúgy cnc-gépkezelőként ügyködöm már jó pár éve. Csak érdekelt a fizetés, mert minden 3. iparban dolgozó ismerős ki akar menni. És eddig még senki nem tudott konkrétumot mondani, csak mindenki azzal jön hogy: a szomszéd haverjának a testvérének a szomszédja dolgozott már németben stb. Ezért kérdeztem egy olyan embert (-téged) aki talán tud valami támpontot adni.
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
És mennyi jurót lehet a Németeknél keresni, ha elárulhatod?
Régebben én is gondolkodtam a kinti munkán.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Okuyama
tag
Hát nemtudom ,ugy emlékszem mintha gyujtás ráadásakor az AC felpumpál némi üzemanyagot a motornak ,de ez más típusnál is igyvan szerintem .Ha esetleg az Immo az akkor az nemcsak az Ac pumpát tiltsa le hanem az önindítót is ? Egyszerűen nem tudom milyen irányba tegyek lépést ,sajnos nincs diagnosztikai ismerősöm a közelben mert az most pedig sokat segítene ........ Szerencsére van bontó a közelben és van hozzá minden alkatrész csak tudnám mi a hiba
-
neduddki
nagyúr
H!
akkor me nem aszt itod, raadsul most nezem, hogy "[...] Az egy mehanikus szerkezet, semmi köze nincs az elektromos nagynyomású befecskendezéshez", hogy ne lenen huszen a ket funkciot integratakegybe a nyomas kialakitas mechanikus meghajtason torteik, de a befecskendezes elktrmsoan szbajozottan
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
"Közvetlen befecskendezés, pedig azt jelenti, hogy nem szívócsőben történik a befecskendés, hanem direktben a dugattyú égésterében. " tenyeg ne keverjuk a szezona f.szommal, mert dizelesk eseten nem a szivocsobe torteni a befecskendezes az osztott egesteru motoroknal, hanem egy elokamraba /nemet, olasz/ v. orvenykamraba /francia/:
"A felső sorban az ún. előkamrás típusok láthatók. Az előkamra térfogata a főégéstér 25-40 %-át teszi ki. A befecskendezés az előkamrába történik. A befecskendezett tüzelőanyag meggyullad, a hőmérséklet rohamosan emelkedik. A kialakuló nagy nyomás az előkamrából nagy sebességgel kipréseli a gázt, amely még sok elégetlen tüzelőanyagot tartalmaz. Ennek a keveréknek a hőmérséklete igen magas, s amint a főégéstérbe átlép, és ott friss levegővel találkozik, folyamatosan el is ég. Az átáramlás sebességét az átömlési keresztmetszettel tudjuk befolyásolni. A nagyobb sebesség jobb keveredést, s a tüzelőanyag-szemcsék további szétporlasztását eredményezi. Ez utóbbi következtében a befecskendezésnek nem kell olyan finomnak lennie, mint közvetlen befecskendezéskor, ezért egylyukú porlasztó is megfelel, ami sokkal kevésbé kényes, mint a több - apró - lyukú. Ugyanakkor a gáznak ide-oda való áramlása a nagy keresztmetszet-változások miatt egyrészt jelentős belső súrlódással jár, másrészt az égést elnyújtja. Az égés elhúzódását meg lehet előzni, ha a befecskendezést korábban kezdjük, de csak akkora adaggal, ami a gyújtáshoz éppen elegendő. Amikor a főadag befecskendezése megkezdődik, az előkamrában uralkodó hőmérséklet már elegendő a második lépcsőben befecskendezett tüzelőanyag gyors gyulladáshoz. Ezt a kétlépcsős befecskendezést többféleképpen meg lehet valósítani, legegyszerűbben csapos porlasztó fúvókával (lásd ott).Az előkamra különleges vállfaja a ún. örvénykamra (d és e). A dugattyú által bepréselt levegő a kamrában örvényleni kezd, ami elősegíti a keverékképzést, emiatt a szűkítésnek nem kell olyan mértékűnek lennie, mint a hagyományos előkamráknál. A befecskendezés iránya nem közömbös. Az örvénylő levegővel szembe vagy rá keresztbe való befecskendezéskor az effektív középnyomás és a fajlagos tüzelőanyag-fogyasztás kedvezőtlenebb, a gyújtás viszont kedvezőbb, a motor könnyebben indul, lágyabban jár, mint akkor, ha a befecskendezés az örvénylés irányával megegyező. Speciális fúvókával (pl. Pinteaux, lásd ott!) két sugarat lehet előállítani: egy kisebbet az örvénylésre merőlegesen, egy nagyobbat az örvénylés irányába. (Kisebb fordulatszámon a gyújtósugár a másikhoz képest viszonylag megnő!)
Különleges osztott égéstér és közvetlen befecskendezés látható a f ábrán. Az ún. légkamra térfogata a főégéstér 5...20 %-a. A légkamra az égésfolyamat második felében jut szerephez: amíg a sűrítés, majd a befecskendezés tart, addig tiszta levegő préselődik a légkamrába. Az expanzió megkezdése után ez a levegő kiáramlik, s elősegíti az égés befejezését. " from
udv
neduddki
mod: majdnem elfejtttem: az 1.7as motorbol cdti neven igenis volt cr dizel, astraban es tavajj nyaron Merovabn is volt hozza szerencsem tobbiben nem tudom, de e szerint mg corsa is
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
sNORh
addikt
És ha nekem megfelel ez a teljesitmeny is, melyiket inkább? 1.6 benzines vagy 2.0 diesel
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
akos86
aktív tag
akkor a 47 hibakód nem az egr hibájára utal?
http://eobdbt.ftp02.raycom.hu/DTC/VILLOGTATOTT%20HIBAK%C3%93DOK/OPEL%20FAULT.pdf
ebben a táblázatban a 47-es hiba :Levegő szivattyú relé vagy áramkör, gyenge feszültség(Bosch Motronic, Simtec)
tudomásom szerint :GM-Multec ECU vezérlőegységem van melyben a hiba 47 Linear EGR Position (XEV systems) az egr szelep le van dugózva de mégis hibát jelez.Valahogy nem lehet kiiktatni ezt a hibát? Nehéz hidegindítás és menet közbeni rángatóshoz lehet köze ennek a hibának?
[ Szerkesztve ]
3dfx, gone but never forgotten...
-
aphra2
senior tag
Annyi , hogy melegen sokkal jobban felhigul az olaj , és akkor csökken a nyomás , tehát hidegen lehet megvan az 1-1,5 bar , de melegen már lehet 1 bar sincs alapjáraton.
Egyébként igen , normális esetben mindegy a hőfok , a nyomásnak normális érték között kell lenni.
Sokminden lehet, az olajpumpában is van szelep ami elengedheti a nyomást , lehet szűrő is , vagy olajgomba , vagy szar olaj.
Pl: mér egy nyomást, és megfelelő, de a lámpa vibrál akkor inkább olajgomba , vagy szűrő a tipp,....... mielőtt még szétborítják a motort megintProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
zolikaDB
veterán
Én is zsírzom egyébként. Amúgy szétszedtük egy 98-as 1.6-os váltóboxát, ott valami műanyag konzolon csúszkál a váltó hátramenetbe, az enyémben már ugyanez fém. Igaz, most minden áll a zsírban
adorjant: megmondom őszintén, h a neten volt pár hely, ahol annyi garit adtak, h beszerelési. 50-100e Ft-ig leltem ECU-kat, nálunk a vámospércsin kompletten 70e HUF. Én a Mikepércsin vettem, a Debrecen tábla után jobbra van a bontó, 50e HUF volt. Annyi, h ott is szinte angol kocsik vannak. Kértem a computert, egy almásládából kivettek egyet, oszt csókolom. A műhelyben mondta a villamosságis, h ezen 1.6-os sw-je van, úh vmi engedélyt meg kellett kérni az Opeltől, h feltölthesse rá az 1.4-esét.
Ha kell vmi, szóljatok, egy kollegám öccse is ott dolgozik, aztán vmi kis kedvezményt tud intézni. (ezt utólag tudtam meg...)
Ja, tegnap előtt bezárt az Opel Olympia. -
zolikaDB
veterán
-
Tomoty
senior tag
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
adorjant
őstag
A váltó kódja alapján hamar kiderül,hogy milyen áttételezésű,még a végén túrakupé lesz belőle
Amúgy tényleg lehet valami ebben az "Opel betegség"ben,ami a váltókat illeti,haverom 1.4 G Astrájában is pont ugyanez történt,ráadásul talán még 200e sem volt benne (valós),ami egy váltónak azért valljuk be,ujjgyakorlatnak kellene lennie...
Nekem amúgy van egy eladó komplett F17CR 4.19 váltóm (közismert nevén sportváltó ),kuplunggal,kinyomóval,hosszúra cseréltem.
Ha esetleg valaki ilyesmire vágyik,keressen meg,meg fogunk egyezni. -
lujó55
addikt
nekem meg pont a szervízben mondta a szaki, hogy a szilenteket WD40-el fújjam le, mert nem eszi meg, nem úgy, mint az ásványolaj. Azt mondta nyugodtan fújjam be vele a gumiabroncsokat is, ne öregedjenek. Akkor most hogy van hát? Vettem egy flakkon WD40-et, fújom mindenhová ami csak belefér, a winkler is megmondta
-
J00hnny
aktív tag
Köszönöm a válaszokat!
Természetesen szakértőhöz fogom vinni, de most 3000km-re vagyok otthontól és itt nem igen van kedvem 10x es árért szakértőhöz vinni.
Igazából azért kérdezgettem, hogy merjem e a hazaútig használni, illetve majd hazaindulni vele."There are 10 types of people in this world. Those that understand binary and those that don't."
-
lujó55
addikt
ha olyan a hangja, mint amikor nikecellt dörzsölgetsz össze, akkor tutira valami műanyag alkatrész dörzsölődik, pl. ahogy írtad a szilentek, vagy a teleszkóp, vagy akármi. de ha inkább fémes, mint egy meg nem olajozott kézikocsi, akkor akár csapágy is lehet.
innen tényleg nehéz kitalálni, pláne úgy, hogy nincs egy hangfelvétel rólaJ00hnny: esetleg nincs valaki segítséged? pl. ő beülhetne megnyüszögtetni, te meg körbejárhatnál, vagy melléguggolnál, hogy esetleg honnan jön a hang? elölről-hátulról, csak egyik oldalról? az is lehet, hogy egy kiskutya van a csomagtartóban. vagy pocok.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Szilent alatt a futómű gumi alaktrészeire gondoltam. A legtöbb mozgó alkatrész nem fém a fémmel alapon kapcsolódik, hanem gumiba ágyazva.
Szerintem vidd el egy hozzáértőhöz aki felelmeli mengnézi, kideríti. Innen a net mögül senki nem fogja megfejteni. Én először a féktárcsára tippeltem vona, de azt mondtad, mikor ki- be szálsz, akkor is hallod, ezér gondook szilentre, azok szoktak nyüszögni.
-
neduddki
nagyúr
HI!
ezt szgeeny falumban a "tyuning" ladasok a 90es eek eleejn megtapoataltak amikroa vacak dizel pozsomat kostolgattak:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
bambano
titán
80-as évek végén sokat stoppoltam, egyszer felvett egy német amg mercivel... attól kezdve helyre tudtam tenni az ezeröcsit pedig jó volt keresztbe menni az ezerkecskével is, vizes füvön vagy havon, azt nagyon imádtam...
most meg nyomom neki, mint süket a csengőt, a jó gumi meg a rengeteg hárombetűs mindent elintéz, úgy megy a jeges úton, mint a tank. más világ ez már...
és mennyit fogunk nosztalogni, amikor már a használt autók szintjére is lemegy a downsizing meg az euro 9 környezetvédelmi norma és tiszta műanyag autó lesz minden... az evót meg a bubut meg a pörgős v10-es m5-öt már csak fotón fogjuk látni...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
FF23
senior tag
Simán! A nagy tartályokból még olcsóbb. Egy időben egy ismrős - ahol melózott- műhelyéhez jártam. Hátul állt egy nagyobb tartály, amit ugye fűtésre használtak. A 11,5-s palackot lazán felnyomta 15kg-ra, szóval a tágulási részt is. Nem igazán mertem messzire vinni és azt is csak lábujjhegyen
[ Szerkesztve ]
RT-AX58U v1
-
bambano
titán
nézegettem az árakat, itt Debrecenben egy normális minőségű rendszert tokkal-vonóval 300k-ért raknának be a kocsiba. Ha marad a 430 forintos benzinár (miért maradna...) és 300 lesz az lpg, akkor ez kb. 62 ezer kilométeren térülne meg csak az üzemanyagár differenciából, az meg kb. világvége időpont.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
neduddki
nagyúr
HI!
ertm en hoz gozmozdony de mitolmegy?:- )
en meg azona velmenyen vagyok, hogy hozzaszamolpk mindent ami az autoval kapcsolatos, mert auto nelkul nemkoltottem volna el, persze igy egy randa szam jon ki amitol sokan megrettenenk, de nekm ez igy megfelelo, de sokan azzal altatjak magukat, hogy ezt nem koltottek el, pedig nincs meg:- )
sokan felkapak a fejjuket, ha aszondom boven 120k folott volt kb az aitopajjadik+utdijjak, hogy mire, modom magyar-osztak-svakci-szlovak pajja, hagok: pl: grossglockner, alagutak, etc. /kell nekem hegyekbejarni nyaralni:- )/
egyszer osszeszamltam egy nyaralas parkolasat, nekunk az a szoaksunk bemegyun a kozpontba leviszem egy parkolohzab es nyugodtan elvagyok, pillanatok alalt osszegyun 20-30k de nekem megeri
nekem az ijjen -ojjan odeologizalas az atveres, Nked meg nemudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
en mindezeket osszeszedem, mikro a teljes koltseget szamolom, hiszen a tobbi csak altatas, sajat magadat vered at, amugy megertem kenyelmesebb ezt kihagyni es altatni magad, ehejjt hogy latnad a valos koltsegekeet
udv
neduddki
mod: zolikaDB: bof
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Pitu
aktív tag
Teljesen igazad van. Csillapodok lassan.
Tudom hogy nem lát bele a szervíz a motorba. És azzal is tisztában vagyok hogy a használtautóra költeni kell (elsőfutómű + 4 nyárigumi + apróságok meg is voltak).
Kevés tartalékom maradt vásárlás után, így most anyagi csőd van. Nagy hiba volt, de megtanultam a leckét.A másik bosszantó dolog, hogy 1 hónapja van meg az autó, a pénz megy el rá, viszont nem tudom használni
Az olajpumpás dologhoz kép: [link]
Ahová mutat a nyíl, onnan kell lecsavarni a fedelet és ott lesz az olajszivattyú, ami az öntvénybe egy gyűrűbe fekszik bele. Ez a gyűrű tört kb. 8 darabra.Telefonon találtam Bp-en bontottat. Keveset futott, garanciális. A gyárira nem fogok/tudok több 100ezeret fizetni, csak a gyári pumpa magában majdnem 100ezer
-
-
lujó55
addikt
2007-es a kocsi, 105ekm van benne. múltkori alvázmosáskor megemelték, alánéztem, mert gondolom már kipufogót kéne cserélni. azt mondta a mosós, ha az övé ilyen jó állapotban lenne összetenné a két kezét. kerék megrángatva, semmi kotyogás, szilentek jók, teleszkópcsere következik, de szerelő mondta, használjam addig amíg bírja, ráér utána cserélni. motor hangja olyan, mint egy csendes dízel, ilyen volt 40ekm-nél is, semmi nem változott. jövőre veszünk egyel nagyobbat, már ki is van nézve valami hasonló, már csak az a kérdés hogyan számítják be ezt. én nem fogok félmilliót egy kocsira költeni!
inkább veszek valami normálisat.
volt 100-as skoda, trabant 601, dacia TLX, skoda felicia, punto 1.2, astra 1.4 most valami 1.6-os jön négy évre, aztán lépek feljebb... -
TasiA
senior tag
ááá, megírtam erre kiírja, lejárt a limit
Szal, ha meg tudnád mondani előre mikor jönnek a hibák, akkor rendesen megélhetnél ebből a képességedből!
PITU:
Én mikor vettem a mostanit, volt 1 misim autóra. 730-volt a masina+ nevemre vételi költségek.
Így indítottunk, vezérlés+szíjak+feszítők mindenhol, olajak, fékfolyadék+tárcsák elöl+betétek mindenhol, fagyálló, szervó olaj, kipufogó, lengőkar szilentek, kormány gömbfej, klíma gázzal töltés.Ekkor volt benne 205 ezer km, így vettem ezeket kicseréltem és lett 850 ezer forintos autó belőle 1 nap alatt. Én nem panaszkodtam, nem róttam fel hibának! Miért is tettem volna egy olyan autónak, amit előttem éveken keresztül használtak, hajtottak ki tudja hányan és hogyan? Azóta eltöltöttünk együtt 6 évet és 110 ezer km-ert, de sosem éreztem úgy, hogy kiábrándultam belőle,vagy ez egy szar kocsi mee valami baja lett, pedig azért akadtak. A klímával szoptam eleget, a fűtőmotorral is bohóckodtam sokat, meg a vízhűtővel is eljátszottam 2x a cserét+volt egy kuplung felújítás, illetve rendszeresen futómű alkatrészek, de ezt betudom a szuper útjainknak.
Nem vagyok autószerelő és nem voltam ott mikor átnézték az autódat, de ha ez az alkatrész csak bontással szemrevételezhető és semmilyen előjele nem volt a hibának, akkor nincs aki megmondja előre, hogy ez szar lesz. Akkor most javítható a dolog 50-ezerből, vagy cumi van a letört darab miatt? Ha javítható, akkor nem nagy a baj, ne keseredj el. Lehet utána eseménymentes 100 ezer km-vár rád!?
[ Szerkesztve ]
-
lujó55
addikt
ja, most már értem mire gondoltál, a kép alapján minden világos! (csak az út nem, előtted)
abszolút igazad van, a kék színezéssel egy bizonyos sávban gyengébb a szórt fény. emelj a lámpa dőlésén.MINDENKI: köszi a gyertyás jótanácsot, asszem visszább veszem a hézagot arra ami most van a gyárin (kereken 1mm), bár egy kicsit elhasználódott, de semmi baja nincs, ugyanúgy jól húz vele a kocsi. mindenesetre mivel már meg van véve és vissza nem veszik, berakom és járok vele, de a régit sem dobom ki. igaz, hogy a nikkeltüske már "lekopott" de ha baj lenne simán visszarakom, amíg eljutok egy szervízig, ha beszarik az NGK
-
FF23
senior tag
szokrát is adott szépen
A hengerben, sűrítés közben nehezebben üt át, szóval kitekerve szikráztatva még nem 100%, hogy jó. Valamelyik hibás lehetett.
Imy -Nem vészes, főleg úgy, hogy ritkán kell cserélgetni.
Én ~104 ezret mentem el az elsőbeszerelésű gyertyával. Az kétpólusú (x14nz a motor).[ Szerkesztve ]
RT-AX58U v1
-
lujó55
addikt
"A tungsramnál az izzó vége van sötétkékkel befestve, ami nálam pont az útra vetett fény legtávolabbi része volt és pont ott gyengült a kékség miatt." a többinél meg koromfekete, fényblokkoló. na az még kevésbé világít egyenesen előre. Pont ezért látsz messzebbre a kékes áttetszővel. A cél, hogy a fényforrás ne egyenesen előre menjen és vakítsa a szembejövőket, hanem a lámpatest paraboláról asszimetrikusan verődjön vissza az úttestre. Egy munkatársam lecsiszolta a fekete kupakszínezést és ment haza este. Naná, hogy feltűnt, mert olyan volt az út előtte, mintha a nap sütne. Rendőr leinti, fényszóróellenőrzés, 30000 csekk. Szóval óvatosan az ilyenolyan lámpabuherálásokkal
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest