Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz becsitibi #51203 üzenetére
Mármint az olajjal, szűrőkkel, szíjakkal nem volt még gond?
Ugye tudod, ha a szíjad elszakad, vagy a görgő eltörik, akkor kb kukás lehet az egész autód? Szentírás, hogy autóvásárlás után mindig szűrők, szíjak, olaj, vízpumpa csere, ha nincs számla arról, hogy mikor cserélték. Gyakorlatilag egy időzített bomba az autód.
-
becsitibi
senior tag
242000 Km-nél volt mindez cserélve,nem nálam,de oda szoktam vinni szerelőhöz,ahol az előző tulaj mindezt megcsináltatta.Most 250000 van benne.Adok neki még 2000-et aztán hajrá
Gumik 0-ák voltak,de még az alufelni is szar volt,a hátsók hegesztve voltak,ez a gumi levételekor derült ki,hamar eladtam aprópénzért,és vettem másikat.De még így is spóróltam 30 ezret mert 17-es kerekek voltak rajta,arra meg egy gumi 35 ezer lett volna.Szeptemberbe amikor volt az az esős időszak,akkor vettem,ráadásul este sötétben.
Így jártam sráccok,csak leírom,hogy ilyen is van.Remélem többen olvassák,és az én káromból tanulnak,mint a sajátjukból.Bízok benn hogy tudok segíteni
[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
válasz szabonagyur #51166 üzenetére
érdekes mert nekem a g nem párásodik csak minimálisan
szélvédőre rányomom a külső levegőt meg a két oldalablakra és még az a kevés pára is pillanatok alatt eltűnikvolt 7 évig h astrám az is kb a fentebb leírtaknak megfelelően "párásodott"
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
félisten
-
AMD Power
titán
Itt következő elektromos "Opel". Vagy inkább Chevy Bolt.
-
zolikaDB
veterán
válasz diegho #51205 üzenetére
Éppen nem, de inkább cseréljék.
Én nem tudom, h nálunk mennyire foglalkoznak vele (kb lesz.rják), de a Toyota Hiace kisbusz elindult Debrecenből, és Győr alatt szakadt el a szíj.
Így kiesett a teherautó hetekre-hónapokra, utána meg folyton köhögött a felújított motor, és cirka fél év után mondjuk azt, h oké, kb jó.
És, fontos, h már csak a trélerezés ára több volt, mint egy ékszíj-görgő csere... -
w333
félisten
válasz AMD Power #51197 üzenetére
Ez pontosan így van ... lehetetlen ilyen fizetésekből fenntartani
Van egy ismerős aki most vásárolt lízingre egy "új" kb. 20 ezer km -el egy új Touareget (havi 1300 €) kb. 2 hét használat után észrevette hogy minden indítás után csörög benne valami, tanácsunkra leküldtük Debrecenbe a VW márkaszervizbe ott volt 2 hetet és semmit sem csináltak vele, majd kiderült hogy láncot kéne benne cserélni, mert gyárilag az összes ilyen hibás ... szervizes csak annyit mondott hogy "motor + váltót ki kell venni" ez csak 500 ezer, + a javítás + alkatrészek pedig még 700 ezer szóval 1.2 millió amiből lealkudozta 1 millára, még nem vitte el megjavítani mert állítólag nincs miből azóta is úgy csörög minden indítás után
Szóval igen, nem egy autót nehéz megvenni ... mert különböző hitelekkel még talán a fizetésből is havi 30-40 ezer nem olyan vészes, na de a fenntartása ?
(#51200) becsitibi
Az a gáz hogy a 800 ezer Ft autónál is ugyan ez benne van a pakliban, szóval jó áron vetted + ráköltötted a különbözetet most már van egy normális autód, na de ha 800 -ért veszed meg és ugyan ezt ráköltöd ? ugyanúgy benne van a rizikófaktor ... na akkor biztosan lenne fejvakarás !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Borokafa
őstag
Csak annyit szeretnék megjegyezni csendesen Astra F-G-H után most J-t használva, hogy az újabb generáció mindig lényegesen jobb lett az elődjénél, annak ellenére is, hogy néhány bakit mindig elkövettek. Remélhetőleg a K-t most rendesen összehozták.
[ Szerkesztve ]
-
titán
Sziasztok!
Nem ismertek veletlenul veszprem megyeben/a kornyeken megbizhato embert, aki foglalkozik motor/adagolovezerlo javitassal, motordiagnosztikaval? Par honapja irtam egy hibarol a topikban, azota tortent muszeres meres, legtomegmero hibat jelez. A legtomegmero ki lett probalva egy masikkal, ugy sem jo, valoszinu a motor vagy az adagolovezerlovel lesz a gond, lehet csak a csatlakozokat kene atnezni. A hibajelenseg 1800-2000 korul elkezd gondolkodni, nem huz, rangat, majd kidobja a sarga kulcsos jelet es huz tovabb, viszont csak felerovel. Hol konnyen, hol nehezen indul. Mas semmi egyeb hibat nem jelzett a muszeres meres. A helyi szervizben ugy nez ki tudnak segiteni az ugyben, csak szeretnem megnezetni massal is, tobb szem tobbet lat es nem bontanek meg olyan dolgokat, amit nem feltetlenul muszaj. 2003-as evjaratu 1.7DTI Corsa.
Koszonom!
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Borokafa #51216 üzenetére
Soha nem lesz semmi tökéletes. Persze gondolom itt elég triviális hibákra gondolsz. J -nél egyből a súly pl A motorfelhozatal ugyanaz, a kasztni nehezebb. A futómű milyen, az érdekelne, mert a H elég faszás sok mindenhez képest amiben eddig ültem. Miben jobb? Ülések kényelmesebbek? Több, jobb kütyü?
becsitibi szerintem ez hülyeség és általánosítás.. Ahogy írták, kis és nagy motort, turbósat és szívót, dízelt és benzint is haza lehet vágni. A fiatal széttapossa, az öreg meg azért hajtja szét mert spórol fél decit ezren azzal, hogy ötösben megy 500RPM -en, olajat nem cserél, ha mégis teszkós olajsár stb.. Szerintem szervizkönyv sem feltétlen jelent túl sokat, mert ezek a 30 ezres periódusok nevetségesek, tapasztalatból mondom, hogy sokat javul, és még vissza is fordítható ha időben kapja el valaki.
Szóval nincs jó recept, hogy mit kötelező elkerülni, szerintem. Gondolom ezzel mindenki így van de én legszívesebben magamfajtától vennék, aki nem sajnálja rá, megadja neki a legtökéletesebb törődést és aggodalmat, és szépen hajtja is. -
F_Zolee
veterán
Úgy néz ki. Mentünk ma egy kört vele. Nem volt semmi probléma. Átnéztük mégegyszer meg tesztelgettük amit lehet. Majd a napokban megejtjük az adásvételt is.
(#51221) gban: foglalóztam. Miután végeztünk akkor jött 2 tag aki pont ezt akarta volna megvenni lehet de már késő volt. Igaz ha később érünk oda akkor meg lehet mi koppanunk.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz F_Zolee #51220 üzenetére
Na király ... grat. hozzá
Különben kp. vagy hitel ? ha az utóbbi akkor mennyi ...
Az a baj hogy gyűjtögetek én is, de ennyi kp. soha nem fog összegyűlni így már elgondolkodtam valami hitel lehetőségen (nem nagyon van más megoldás)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zolikaDB
veterán
Nyugodtan lehetett volna minden G Astra bele alapból ilyen: [link]
-
-
w333
félisten
Holnaptól minden megváltozik ... felmondok a fenébe is, elegem van, be sem vagyok jelentve a fizetés nagyon hullámzik (sz*rva -h*gyva) szóval gáz az egész kaptam egy ajánlatot a régi melóhelyemre hogy vezessem az autókozmetikát szóval én leszek saját magam főnöke, de már nem bírom kivárni ... a mostani főnököm (ahol jelenleg vagyok) pedig a régi kollégám volt, de olyan szinten megváltoztatta a pénz hogy most már tényleg nem bírom elviselni
Az a baj hogy így soha nem jutok 1 -ről a 2-re, változtatni kell nincs mese !
Bocsi hogy ezt így most rátok zúdítottam, de már nagyon kivagyok
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Findzs
addikt
válasz Borokafa #51216 üzenetére
nekem is megvolt ez a vonal, f -g-h-g de nekem már nincs kedvem több opelhez
a következő tuti japán lesz és egy 1.4 es szívó toyota auris személyében
mondjuk ez tökéletes is lenne számomra : [link][ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
w333
félisten
válasz haddent #51232 üzenetére
Sajnos igen ... átélni ezt még sz*rabb !
Különben ugyan itt a 3 kerületben, Zay utca 1, de még nem akarom elkiabálni ... csak annyit tudok hogy én leszek a kis főnök (mert fogalma nincs a nagy főnöknek hogyan is működik egy ilyen hely) és még annyit tudok hogy 1.5 millióért most fognak bevásárolni a Kärcher -től elég profi gépeket + hogy a napokban hívni fognak hogy személyesen megbeszéljük a részleteket
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Borokafa
őstag
válasz haddent #51218 üzenetére
Motorfelhozatal annyiban változott, hogy a J-be már az új turbós motorok is futnak, abban nem vagyok biztos, hogy az 1,6-os gázolajossal is kapható-e. A futómű úgy lett feszesebb, hogy nem lett tulajdon képpen keményebb. A watt rud miatt szinte semmi oldal dőlés nem tapasztalható, a kanyarokban nagyon stabil. A futóműve csak hasonló az előző H-generációhoz, de nincsenek csereszabatos alkatrészek. Fék nagyon jó. Ülése elől hátul kényelmes, kicsit más mint a H-nál, talán nem annyira kemény mégis van tartása. Nekem sajnos csak a sima ülés van. A nyári Görög utat hát problémák nélkül ki lehetett bírni benne. A klíma is más, nem fúj annyira hideget mint a H, mennyiségben talán többet, de az úgy eloszlik , hogy egyáltalán nem bántó. A H-nál néhány óra után már elkezdett kiszáradni a szemem, ennél nincs ilyen (két zónás digit) A motor is kicsit más, éppen pénteken kérdeztem rá a Szentgotthárdiaknál az A1,6XER és B1,6XER közti motorikus (esetleg szoftveres) különbségre (Eu5-Eu6)? Minden fokozat normálisan használható nincsenek használhatatlan tartományok. 1-2-3-ban fürge 3-ban a 150-160 sem esik nehezére aztán 4-5-ben már azért érezhető az 1400kg, ettől függetlenül ott is megy normálisan, de ott már csak átlagosnak mondanám. Tempomat - rögzíthető az éppen aktuális sebesség illetve be lehet állítani neki pl autópályás sebességet és azt egy billentéssel be lehet kérni. Minden kézre áll, a könyök támasszal kiegészítve nagyon kényelmes az autó még hosszabb távon is.
Menetstabilizátor-kipörgésgátló alap, az Intellilink600rádió rendszer-tökéletes kihangosító rendszerrel bír. Amint beülök kapcsolódik(BT) a telóm hozzá és mindent a 7"-os kijelzőről lehet intézni. Pl. ha hív a lányom a fényképe megjelenik a kijelzőn. Ha hívnak telefonon és erős a levegő befúvás azt is leveszi addíg. Média bevitel USB-n BT-n, Jack csatlakozón keresztül. Természetesen CDlejátszó is van. Hangminősége erős közepes. Aztán a szokásos elektromos-fűthető tükör, elektromos ablak olyan Opelos. Távirányítója nagyon messziről is működik talán még 100 méterről is. Csomagtartója automatikusan nyílik a műszerfalról, vagy a távirányítóról.[ Szerkesztve ]
-
bandi0000
nagyúr
szerintetek ezek a 200k körüli F astrák nagyon gázak? Csak mert zsigán jövőre lejár a gáztartály érvényessége, aztán valszeg kidobós lesz az autó nem éri meg igazán már vele foglalkozni, és azon agyaltam hogy vagy megint egy 1200-1500-öst kéne venni gáztartállyal, vagy egy olcsó F astrát, igazából 2. autó lenne munkára futó húzás azt kész
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
pont ezekre/ilyenekre gondoltam, a ladára is rá kellett költeni évente 60-100k-t főleg műszaki előtt szóval nem hinném hogy nagyobb kiadások lennének
Más: mi 4 éve vettük a mienket, 98-as volt, 800 körül, 45k km volt benne, elvileg öregé volt aki kihalt belőle, persze azt mondjátok hogy tuti vissza tekert volt, de patika állapotú volt az tuti, létezik hogy igazat mondtak nekünk akkor? vagy visszatekerhetett óra volt?
[ Szerkesztve ]
Xbox One: bandymnc
-
w333
félisten
válasz bandi0000 #51243 üzenetére
Biztosan nem lenne nagyobb kiadás ... sőt (alkatrészek aprópénz hozzá)
(#51243) bandi0000
Simán van ilyen autó
A napokban csináltam egy B Corsa -t egy idősebb néni használja de csak városban, 1997 -s évjáratú (garázsban tartott stb. tényleg olyan mint egy új autó) újonnan vásárolták és jelenleg van benne 40.000 valós km, szóval vannak ilyenek, nem tartom kizártnak
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gban
Közösségépítő
válasz bandi0000 #51241 üzenetére
Lehet ilyen is meg olyan is.
Én is tervezem lecserélni, gyakorlatilag nulla a szervizköltsége évek óta (oké, nem nulla, de minimális), és többször is mentem vele igen messzire, a nyári 40 fokban, múlt nyáron 2x is, és meg nem fordult a fejemben hogy otthagyhatna.
De én sem tudom,mennyiért számítják be, vagy mennyit kapok érte, de hajlok arra hogy 200-nak is örülnöm kell majd.
2000-es, 60 ló, 250k km - ez eddig nem nagyon egyedi, ami bizakodásra adhat okot, az a szervó, dupla légzsák, riasztó, központi zár, téli-nyári garnitúra.
Ami negatív, az a (nézőpont szerinti) enyhe vagy picit erősebb korrózió, de nem sok helyen.
Szóval nehéz megítélni hogy mennyiért megy el, és ugyanilyen nehéz megítélni hogy 200-ért mit kapsz.
Az enyém annak jó vétel aki a használhatóságot nézi, míg aki a külalakot, az nem fogja megvenni, inkább megvesz egy kikozmetikázott példányt, amire rákölti ingét-gatyáját. Vagy 2x ennyit fizet érte. De azt meg nem hinném, mert azt hiszi, a 200-as csili-vili is ugyanilyen jó vétel.Postázást nem vállalok.
-
félisten
-
bandi0000
nagyúr
külalak ennél másodlagos lenne, igazából műszakilag legyen jó az a lényeg, csak még fatert kell rá venni, mert ő neki az a nagy ötlete hogy mostani astrát használja munkára, ami azért nagyon jó mert a betonkeverő nem fröcsköli össze anyaggal, meg koszosan senki nem ül bele stb
w333: igen, mi se sokat költöttünk rá, asszem tavaly elött kellett pár szilentet cserélni, meg ugye a termosztát ez 20 körül meg volt futómű beállítással, viszont tavaly költöttünk rá vagy 60k-t az is vicces volt, mert mikor kanyarodtam vagy odaléptem neki volt egy nyekergős hangja, először átkent minden olyan alkatrészt a szerelő ahonnan jöhet, oké, mindig olyan mondja akkor valszeg a kuplung szerkezet a ludas, az volt a drága kicseréltük, a kuplung pedált könnyebben lehetett benyomni, és már nem is rezgett a pedál, szóval javult, de még mindig nyekergett, aztán rájöttek hogy kipufogó csatlakozásnál vagy hol nem is emlékszek vagy egy rugós alátét szerűség ami 900 ft és azt kellett kicserélni
(#51246) szabonagyur: ennek örülök, tény hogy én elhiszem mert szép állapotú kívül belül, bár én már hozzányúltam azóta sokat szívtam a hifivel, főleg az antennájával, na mind1 is
fater mutatta annak idején a kocsit a kereskedésbe, 16 körül lehettem, bmw van voltam/vagyok kicsit, aztán megállt a bmw-nél és mondja hogy jó lenne mi? na ilyen sose lesz
[ Szerkesztve ]
Xbox One: bandymnc
-
AMD Power
titán
w333 Sajnálom!
Lehet ,hogy hülyének fogtok nézni de nekem pl az első kiadású SX4 is bejön.
-
haddent
addikt
Hát sok sikert, aztán majd gyere a válasszal
Borokafa Szerencsém van akkor, jót fogtam ki (nem meglepő 4 év meg 150 ezer után, kb pályán ment előre előttem ennyi volt), nem dőlöngél a H sem. Z-A-B16XER közti különbség baromira nem érdekel, ugyanaz azt kész Hát na, sok apróságot felsoroltál, az abaj, hogy nincs nagy robbanás számomra De azért egy K jó volna
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- TCL LCD és LED TV-k
- Ukrajnai háború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Lexus, Toyota topik
- Tőzsde és gazdaság
- AMD A10, A8, A6, A4 7xx0 "Kaveri" & "Godavari" APU
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs