-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz szabonagyur #50594 üzenetére
Normális igen. Nekem nyáron alig megy föl 90-92 fokra 35 fokban. Nincs ezzel semmi baj.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
zolikaDB
veterán
válasz szabonagyur #50596 üzenetére
G Astra 1.4 dettó. Ma is ez volt. 35km, ebből vagy 10km 4-ben, 3000 rpm, fűtés 2-esen, és az út végére 80-at épphogy elérte. Ugye a menetszél is segít.
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
Alkatrészes kérdésem van. A corsában az elektromos tükör állító kapcsolója nem jó. Csak 1, néha két irányba működik. Úgy látom egyen alkatrész, mert a fronterában is ilyen, meg elvileg f astrában, aA vectrában, omegában is ezt használták. Van esetleg elfekvőben valakinek? Megvenném.
[ Szerkesztve ]
-
Mi5i
aktív tag
Sziasztok! Egy érdekes dolog történt így új évre. Tegnap este leparkoltuk az autót, a benzin szintje 1/4-es pöcök alatt volt picivel. Mondom szuper még pár napra jók vagyunk majd. Erre ma indulunk és a jelző nem mászott vissza a helyére. Villogott(!) is a lámpa, hogy szomjas, én meg nem értettem de hát nincs mit tenni, menjünk (lehet rosszul emlékeztem). Tank tele lett, belement 37 liter..
Gondolkodom, de egyelőre nem értem mi lehet a magyarázat. Azért az túlzás hogy ~14 literrel nemhogy villogni, világítani sem nagyon kellene nem?
Köze lehet a hideghez? Vagy hogy előzőleg 100-as benzin ment bele? -
F_Zolee
veterán
Srácok!
Ez mitől lehet ilyen "olcsó"?[link]
-
beg
veterán
válasz F_Zolee #50611 üzenetére
1.4, woodbench edition klíma és villanyablak nélkül. Az nagyon lehúzza az árát. Érdekes módon csak a motorteres kép mozdult be, az is megérne egy alapos átvizsgálást.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
zolikaDB
veterán
válasz F_Zolee #50614 üzenetére
Az evjarat egy dolog, a km futas egy masik. Ha beulsz, es log keze-laba, a valto lötyög, mint a szar, a kupplung a tetőkarpit korul fog, a fek meg beton, akkor lehet ez az auto 2012-es is 500-ert, mit sem er az evjarat.
El kell menni, megnezni, hidegen inditani, probalni, alanezni, es utana donteni. -
Mi5i
aktív tag
válasz Petyyyyy #50608 üzenetére
Jah csak nem maradt más ötletem Tankolás után szépen felment a tetejére.
Gergőke88: Igen, civilizált parkolóban . Tócsa sem volt (ha elfolyt volna, bele is ment volna több nem?)
tboy93: Köszönöm, igen, erre tudok csak én is gondolni. Ezt csináljuk, aha Csak tapasztaljuk még ezerrel a fogyasztását a gépnek.
-
haddent
addikt
válasz diegho #50624 üzenetére
Csak a fapad foson a pénz nem a fapadra megy el, hanem az állapotra, megkíméltségre, korra. Míg a fullextrás 30 éves szakadt széthajtott szar tele lehet mindennel, ha utánna havonta lesz valami baja (és nem is motorgenerálra gondolok, csak a sok extrára). Ki lehet fogni, de alapjába véve, hétköznapi használatra, nem gyűjtőnek, átlagembernek..
-
ALI_G
veterán
válasz Findzs #50604 üzenetére
Igen, a nyitás jó. Néha-néha a bezárás is működik, valószínűleg a mikrokapcsoló a hibás, de ilyen kis vacak aprósággal nem hinném hogy manapság foglalkoznak. Nyilván javítható, ha csak ennyi a hiba, de a tervezett elévülés korában mindent cseréltetnek. Esetleg tudsz ajánlani valakit?
-
diegho
nagyúr
válasz haddent #50626 üzenetére
Azért egy 2002-es nem céges, nem rommá törött, hanem gazdás normálisan felszerelt autó és egy 2005-ös gyanúsan olcsó fapados közül nem kérdés, hogy egy értelmes ember az előbbit választja, persze az már más kérdés, hogy országunkban sokkal fontosabb az, hogy a szomszédnak lehessen villogni a 3 évvel fiatalabb autóval, mint az, hogy jó és megbízható autót vegyünk ugyebár.
-
haddent
addikt
válasz diegho #50628 üzenetére
Épp fordítva, az a fontos, hogy hitelre vegyünk valamit amit fennt sem tudunk tartani VAGY használtan de akkor olyat ami azért luxus volt (egyszer) Szerintem. De az általad említett példában valóban jobb lehet az egyik. Meg a másik is. Nincs általános recept (szerintem)
-
diegho
nagyúr
válasz diegho #50628 üzenetére
Kb 15 másodperc kereséssel találtam olyan autót, amit bármilyen autóhoz tényleg értő és segíteni szándékozó ember ezerszer jobban fog ajánlani, mint egy fapad H-t: [link] és ezen tényleg a büdös életben nem kell cserélni semmit, mondom ezt 11 év toyotázás után, ami alatt a 3 autóra összesen nem költöttem 50-et az olajcserén (szűrők, olaj, semmi más), műszakin (csak a vizsgadíj, mivel javítani semmit nem kellett) és a gumikon kívül (vettem jobb hátsó fék munkahengert 4-ért, első tárcsákat 9-ért és gyertyákat 3600-ért illetve 32000-ért, ennyi volt az összes szerk. hazudok, mert egyiken a bal hátsó féket kellett egyszer kipucolni a másikon a jobb elsőt és ezt is toyota márkakereskedésben csináltattam). Egyértelműen ilyen Avensist vettem volna, ha bárhogyan meg lehetett volna oldani azt, hogy garázsban tárolhassam, de mivel a 442cm-es garázst nem tudom semmilyen módon megtoldani, kénytelen voltam mást venni.
[ Szerkesztve ]
-
-
#TOTTI
őstag
válasz trassher #50632 üzenetére
Annyira nem ismerem a típust, ez egy 2003-as 1.2 16V 55kW verzió. Mindenképpen benzinest szerettünk volna. Bár egy 3 és fél éves Citröen Nemo helyett lett, nem annyira vészes, sőt, ez a példány konkrétan egyben van. Jó a futóműve (állapotra), a motorja is elég jól pörög, bár nem egy igásló, de szerintem elegendő városban. Két évre tervezünk vele, amíg édesanyám külföldön használja. Van ülésfűtés, klíma, ködlámpa, elektromos ablakok.
Ez az Opel is kapott egy gyertya, olaj és össze szűrő cserét Opelben, szíj nem volt indokolt és az AKKU is 2014-es Varta, illetve 4db Falken téli gumit. A pótkerék még ugyanaz a DOT számú mint a 4 kerék ami rajta van. 77e van benne (TECH2 szerint is), meseszerű előtörténettel, teleírt szervizfüzettel és számlákkal. Szerencsére ennek nem kellett megfizetni a felárát. Motorikusan egy használt autóhoz képest rendben van, az első pár próba kilométert bírta. Rozsdára érdemes odafigyelni, mert a karosszérián ugyan nem látszik de alánézve azért fellelhető a futómű elemeken. Illetve megnézni legalább 5-10 példányt, ilyen idős autóknál nagyon nagy szórás állapotban és karbantartást tekintve.
szabonagyur: Köszi akkor kifelé még tudja használni.
-
AMD Power
titán
Kezd szerintem megdögleni az aksim.... most 2 napig állt a gép. Beindult reggel ,de persze messze nem acélosan pörgette a gépet. Most meló után szinte dettó ugyan ez. Pedig jó lenne ha még ezt a téli időszakot kihúzná.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #50644 üzenetére
Nagyon lassan teker sajnos. Szerintem pár nap és hello lesz neki.
Év Autója 2016? Szerintem az Opel Astra győzni fog
Esélylatolgatás, hogy a hét döntősből melyik lehet a 2016-os Év AutójaSokan így gondolják.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
Kár, hogy 2.2 és ötös váltó, de kellően őszintének tűnik. [link]
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
MODERÁTOR
Üdv!
Van egy 2002-es évjáratú Opel Astra G autóm, melynek az eleje nagyon kopog.
A szerelőm szerint toronycsapágyat kell cserélni melyre olyan 50 ezres ajánlatot adott.
Ez reális ár?20 éve a Prohardveren
-
gban
Közösségépítő
válasz tboy93 #50648 üzenetére
Nem erős az? 2 toronycsapágy 10, 40 a munka?
Akkor már elöl-hátul cserélek lengéscsillapítót, és pluszba cseréltetem a csapágyat, és tuti kijön 65-ből.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.