-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
-
Markizmark
addikt
válasz Markizmark #28805 üzenetére
Akkor 2, vagy 1. sokat nem tévedtem
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
bambano
titán
válasz Markizmark #28807 üzenetére
az a smiley klikkelhető.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Findzs
addikt
először Jim Tonic most meg gban
egyre kevesebben vagyunk itt az opel topikbannem beszélve azokról akik közben lecserélték az opeljukat mint Pitu
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Pitu
aktív tag
válasz Findzs #28816 üzenetére
Rendszeresen olvasom a topic-ot. Egyelőre élvezem az autómentes életet, de már nem sokáig. Igazából nálam is az volt amit hdman írt. Elég sok alkatrészt kicseréltem az autón, de ettől függetlenül mindig féltem hogy valami el fog romlani. Így nem stresszeltem, inkább eladtam viszonylag jó áron. Hiába voltam elővigyázatos, kifogtam egy kétes múlttal rendelkező autót, meg egy balfék szerelőt. Utóbbival legközelebb már nem lesz baj, az autó meg elválik.
-
diablo1984
veterán
válasz Findzs #28816 üzenetére
nekem pl semmi bajom sincs az opel-ommal, csak annyi, hogy az eljövendő 5 évben nagyon keveset járnék vele, így nem érné meg nekem, hogy a lóvém benne álljon! meghát úton van sógorék családi lagunája, ami az opel árának töredékéből megvan, igaz benzines és lelakott, de a környékben szaladgálni megfelel pár évig! utána majd ha az évi futásteljesítmény megnő, újra visszaülhetek dízelbe, de 5-8ezer km-ért felesleges.....
-
Findzs
addikt
"Rendszeresen olvasom a topic-ot."
nagyon helyesazt hittem már megvan a toyota
(#28818) diablo1984
nekem se sok baj van vele
én tavaly június 16 -ám vettem 101400 km -rel és most van benne majdnem 1 év után 105600 km
kemény 4000 km
ezért is vettem 1.2 -est mert keveset fogyaszt és "olcsó" fenntartaniebben a 1év alatt megtett km -ben az a gáz, hogy ezzel az autóval még többet is mentem mint a h astrámmal
azt 9 évesen 60000km -rel adtam el[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
AMD Power
titán
Megjöttem a szerelőtől. A légszűrő olyan új volt benne ,hogy ki sem kellett cserélni. Az ékszíj is olyan új volt ,hogy mondta szerelő,hogy rakjam el "régit" mert szinte az is új. A vezérlést is megnézte. A vízpumpa szinte új benne. A szíj és szép állapotban volt. Váltóolaj is van benne bőven. Jött a főnöke és mondta ,hogy de szép ez az autó.
-
zolikaDB
veterán
Miért van az, h megyek az autóval, OPEL-el, parkolás közben lefulladok.
Ilyenkor:
- indít újra, elkapja, 300-400 rpm, majd alapjárat, minden OK
- indít újra, elkapja, lefullad
- indít újra, semmi, indítózik, indítózik, semmi, semmi, vár, indítózik, és a fentiek közül valami
Ez nagyon sokszor előfordult már velem. (lefulladásnál) -
Pitu
aktív tag
válasz Findzs #28820 üzenetére
Inkább hajlok az octavia felé a mérete/alkatrész árai miatt. Egy darabig egyébként hiányzott a g astra, mert ha furán is hangzik, megszerettük. Ha nem jön ez a kihagyhatatlan vevő, akkor még nálunk lenne. Nekem formailag is tetszik. Viszont azt megfogadtam hogy alul motorizált autót soha többet.
Hétvégén vezettem a családi F-astra-t. Kb. 2 hete lett kasztnizva, festve. Elég szép lett. Ami viszont nem tetszett, az a kuplung. Teljesen benyomtam és kb. 5mm után már kapcsolt. Tesóm szerint faterom állított rajta. Vidéki normál használat mellett (heti 4x25/30km) mennyit bír kb. egy tárcsa? A kuplung csúszás gondolom kiküszöbölhető egy ideig az állítással, bár nem tartom szerencsésnek ezt.
(#28825) zolikaDB: ilyet nekem is csinált ha naponta egymás után többször kellett indítani (pl. bevásárlós napon). Random fordult elő. Benzinszűrőt, akksit cseréltem, de nem oldotta meg. Együtt éltem ezzel. Indító motort lehetett volna még megnézetni, bár tekerni tekert.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz zolikaDB #28825 üzenetére
laguna is benzines néha annak is leesik az alapjárata olyan alacsonyra, hogy megáll! ezek mivel injektorosok, így nem lehet egyszerűen egy csavarral alapjáratot lőni neki, meg máskor meg normális 700-ason ketyeg, majd ha odaáig érek, hogy már a kertben lesz, kap egy sor új gyertyát, olajat, szűrőket, nálam azt gondolnám, hogy ez okozhatja a dolgot!
amúgy nálam pár indítás után gyógyír, ha kicsit túráztatom a motort és akkor beáll normálisra....
-
JanR
addikt
Na meg van a vészüzemmód gondom.
Hibakódok: P0105 és P0235. Valami töltőnyomás áramkör érzékelő alacsony/magas és csak pillanatnyi hiba (azt mondták, hogy valami turbo érzékelő vagy mi - nem egyedi hiba és ne fossak be). Kíváncsi leszek, hogy mi lesz a végeredménye
Ja és vezérlést meg hosszbordásszíjat görgőkkel ne akarjatok cserélni egy 3.0 V6-n
-
zolikaDB
veterán
válasz diablo1984 #28827 üzenetére
Gyertya 2 eves, onindito tavaly felujitva, olaj, olajszuro, levegoszuro 1 hetes.
Jovan, leszarom, Opel. -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #28832 üzenetére
Hat nekem az adagolo miatt volt hasonlo, bar mivel korai stadiumban volt csak a reggeli hideginditassal volt gondom de inkabb meg lett csinaltatva. 90-bol megusztam
[ Szerkesztve ]
-
erikke17
őstag
Üdv.
Ha már a motor "fuldoklása" a téma... X16XEL
Utóbbi 2 évben 10ből 8szor 1-2 napos (néha fél nap) állás után mikor startolok elindul köhög beindul a szekunder légbefúvó felmegy a fordulat aztán dadog még egyet majd beáll és oké.. Ha bedöglesztem utána pöcröff indul a masina, van mikor a maradék két alkalomkor is hosszabb állás után pöcröff..Mivel többpontos befecskendezés van 3 Bar-os igy az benzinpumpa csak startoláskor megy nincs nyomás köhög a motor... (miért is nem lehetett megoldani úgy, hogy gyújtáskor felnyomja a benzint )
Tegnap megnéztem az injektorsoron a nyomásellenőrzőnél mikor benyomtam a szelepet nem jött a benzin nem volt nyomás.. Startoltam egyet bedöglesztettem vártam egy 10 percet volt nyomás mert spriccel a benya..
Gondolom benzinpumpában a visszacsapószelep szarozik hosszabb idő után visszaenged..Mivel lehetne ezt orvosolni szerintetek? Újra cserélése nélkül Visszacsapószelepet beiktatni?
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
bzoley
veterán
válasz erikke17 #28837 üzenetére
Betehetsz egy plusz visszacsapó szelepet pl a benzinszűrő elé, az kényelmesen hozzáférhető. De nem csak ez az egy hibalehetőség van attól függetlenül, hogy nem sok értelme van.. Nálam a nyomástartó szelepet kellett kicserélni, és üresedő tanknál így is jobban járok, ha indítás előtt járatom kicsit az ac-t.
-
erikke17
őstag
válasz bzoley #28839 üzenetére
Első körben ezzel próbálkoznék mivel ez a legegyszerűbb és legolcsóbb... De sajnos az sem kizárt, hogy valamelyik injektor/ok engedik el a benyát. 3 Baros rendszernél a pumpában van a visszacsapó.. Motortérben csak a nyomásszabályozó van más semmi tehát valamiféle visszacsapó. :-/ Vagyis nem találtam mást..
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
bzoley
veterán
válasz erikke17 #28840 üzenetére
Anno végigjátszottam ezt a kört, az injektorokat is végignéztem. Visszacsapó beszerelésére nem sokat javult a helyzet, injektorok jók voltak. Végül kiderült, hogy az ac haldoklott, nem állt fel a megfelelő nyomás. Végén már csak beindult, és le fulladt. AC csere után még mindig megvolt a tűszelepes probléma, na meg sokszor hallottam, hogy először mintha üresbe pörögne az AC, és később lassul be a nyomástól. A nyomástartó cseréjével nagyjából helyreállt a dolog, mint írtam, üresedő tanknál(alsó fehér vonal) még többször előfordul az üresjárat. Még a kezdetekkor, beszereltem egy nyomógobot az AC reléjére, így akár gyújtás nélkül is tudom járatni az AC-t. Néha használom, a legtöbbször fölöslegesen.
Viszont a bizonytalan alapjáratbeállás inkább hasonlít az én halódó AC-mhoz, szóval nyomást esetleg lehetne mérni. -
őstag
H Astraba hova milyen izzó kell? Tompított h7, kö lámpa h1, ezt a kettőt tudom.
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #28842 üzenetére
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
AMD Power
titán
Néha olyan érzésem van váltásnál mintha rángatna az autó. De ez csak 1-2-be rakom vagy 2-3-ba. Előtte most sokáig dízelt vezettem gondoltam élősszőr ,hogy azért. De most már egyre inkább zavar. Pedig próbálok figyelni rá. Vezetéstechnikai hiba lenne? Vagy mi?
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #28847 üzenetére
A többi fokozatnál nincs ilyen baj. Sőt a kuplungot is jónak érzem.
-
zollek
csendes tag
Sziasztok!
Olyan problémám lett mikor indítózok a kis f astrammal, hogy hiába fejezem be az indítózást, pár másodpercig mintha csúszna v nem oldana az önindító, mikor már a motor beindult. Mi lenne rá a gyógyír, illetve az x14nz motorhoz milyen önindító jó vagy az összes benzinesbe ua. van?
Köszi
Zoli
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest