Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
wenair
újonc
válasz amargo #29483 üzenetére
Sajnos nem jön össze az ütögetős, rángatós-forgatgatós módszerrel sem az elfordítás
Eseteg van valakinek telefonszáma vagy ismerőse, akit lehet keresni ilyen jellegű munkával kapcsolatban és jó eséllyel képes arra, hogy elforgassa a kulcsot a zárban, illetve megfizethető áron hajlandó elvállalni. Pest környékéről lenne szó egyébként.
Alapvetően arról volna csak szükségem, hogy a zárbetétet ki tudjam venni, a zár javítását már megoldom
-
amargo
addikt
válasz wenair #29501 üzenetére
Ha a zárszerkezetben a csapszegek koptak el, akkor a pótkulccsal sem tudod használni, lehet ez a gond. Arra nem kerestem megoldást, inkább imádkoztam, hogy ne az legyen, mert ott fúrni kell - amennyire emlékszem -, de akkor is egy jó zárbetétes megfogja tudni neked csinálni, hogy a csapszegeket bereszeli a kulcsodhoz: [link] így nem kell mindent cserélned.
Ha tényleg nem a kormányzár csapszeg akadt be..“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
zso79
őstag
Bp, Zuglóban vagy környékén nincs valakinek Op-Comja és egy szabad fél órája pár sörért cserébe?
-
trassher
addikt
G astrában volt gyárilag elől könyöklő? Lehet ilyet találni bontva vagy csak utángyártott darabok vannak?
Redmi Note 7
-
glutamin
őstag
válasz wenair #29501 üzenetére
Nekem is volt hasonló hibám (igaz egy ford mondeoban). Ott az elektromos gyújtáskapcsoló adta meg magát, és a mechanikus zárszerkezetnek nem volt baja. A javítás nem volt vészes de trélerezés azért lett belőle, amire elment fél napom
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
AMD Power
titán
válasz Spancer RE #29508 üzenetére
Nekem is nagyon jó lenne egy. De én 15-20e Ft nem adok érte.
-
AMD Power
titán
válasz Spancer RE #29510 üzenetére
Én arra műszaki vizsgát fogok kérni.
Családi Opel erős magyar motorral
Teszt: Opel Zafira 1.6 SIDI Turbo (200 LE)Ez basszus kurv* jó!
-
Declare
őstag
válasz Kokkantas #29512 üzenetére
Hat ha 1.4 es motorok 140-160 lovasak, akkor egy 1,6 ostol a 200 teljesen jo ma mar. Mas kerdes, hogy egy ilyen családi busz minek kap egy ilyen motort? Kicsit identitas zavaros a kep...ilyen kocsikat sörpocakos, gyereksirastol elgyötört kepü szemüveges apukak vezetnek oda kell egy 2.0 dizel amivel az egesz csalad elpöfög a balcsira
-
mephi666
nagyúr
1.4-es, 60 lovas (c14nz), központi injektoros astra-t hengerenkénti injektorosra alakítani mennyiből tart? ismerős kb 20ezres összeget mondott, amin nagyon meglepődtem... ilyen átalakítás után következő műszakin lehet probléma?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
nagyúr
válasz mephi666 #29516 üzenetére
A 20 ezer igaz, de szerintem nem az itthoni valutára gondolt...
- kell egy másik computer
- kismillió jeladó még pluszban
- másik hengerfej (amibe bemennek a injektorok)
- két kilométer kábelezés ( költői túlzással )
- más üzemanyag ellátó rendszer ( más tápszivattyút igényel a hengerenkénti befecskendezés, nincsen "résbenzin" a direkt befecskendezésnél )Szerintem a 20 ezret úgy érthette; leadod az opel bontóban a motorod rádobsz egy húszast és elhozol egy hengerenkénti injektorost (meg a fenti cuccokat)
Véleményem szerint úgy jársz a legjobban, ha
- eladod a kocsid és veszel egy olyan motorost amit szeretnél
- gázosítod a vasat, ha a fogyasztása zavar, mert a központi injektorosokat sokkal egyszerűbb/olcsóbb benzin-gázüzeműre átalakítani mint a hengerenkéntit.
- megtartod a vasat és röhögsz a világon, mert amíg le nem rohad a kasztni a kocsidról, addig vígan elketyeg a motorod, még akkor is ha lóhugyot tankolsz bele, csak egy jó papír üzemanyag-szűrő kell a tápcsőre! 60LE elég a boldogsághoz, legfeljebb nem te leszel az utak királya. Ha keménykedni akarsz akkor meg vegyél egy 5-600-as speedmotort és tiéd a pálya, lenyomsz minden lomha sportautót.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
AMD Power
titán
Valóra válhat az autógyártók rémálma - Bajban az Opel és a Ford
Ez nem hangzik jól.
-
mephi666
nagyúr
válasz KillHates #29517 üzenetére
na igen, összeszedted a lehetőségeket, amik átfutottak már a fejemen a legutolsó mellett döntünk: most lett meg +2évre a műszaki, kasztni kipofozva, nagyjából tudjuk milyen hibákra számíthatunk idővel, de egyben van a gép... ezekre az 1.4es 60 lovas motorokra meg mindenki azt mondja, hogy örökélet+1nap fogyasztása így is nagyon rendben van, inkább a lendületességet hiányolom bizonyos helyzetekben, de tisztában vagyunk ezzel a korláttal és együtt tudunk vele élni
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
TasiA
senior tag
válasz mephi666 #29520 üzenetére
Mindegyik 90-es évekbeli 8 szelepes motor örök élet +1 nap.
Még, ha tennél is rá hengerenkénti befecsit, sem lenne erősebb, legalábbis nem annyival, amennyit érezni lehet! Értelme csak akkor van, ha mindent kicserélsz benne olyanra, mint a gyári hengerenkénti. Maximum lógass bele egy 1,6-os motort, senkinek nem fog feltűnni, méretre , kinézetre ugyan olyan, csak a motorszámmal kell kezdened valamit. -
Kokkantas
senior tag
válasz Declare #29514 üzenetére
Én ezt a kis köbcentis motorból hozzunk ki sok lovat tendenciát nem tartom jónak. Egyre bonyolultabbak a motorok, nehezebben szerelhetők. Teszik bele a turbót, a közvetlen befecskendezést, a kettős tömegűt, aztán ha ezek közül elromlik valami garanciaidőn kívül, akkor az ember gatyája is rámegy.
-
AMD Power
titán
válasz Findzs #29522 üzenetére
Nem túl praktikus az lehet. De szerintem baromi jól néz ki.
Kokkantas Senki nem tartja jó ötletnek őket, de erre felé megy a tendencia most már elég régóta. Az új autókat meg arra gyártják külföldön ,hogy 4-5 év múlva eladod és utána jöhet a következő új autó. Ez nyugaton biztos működik, de nálunk örül az ember ha kp-ra tud venni egy 10 éves autót. Szóval itt már rég nem tartósságról szól a fáma.
-
Declare
őstag
válasz Kokkantas #29523 üzenetére
Ha ezzel a mentalitassal elnenk az eletunket meg mindig gyalog jarna az emberiseg , mert onnantol kezdve, hogy felülsz a bicajra jön egy csomo dolog ami elromolhat...kerek, valto, lanc, csapagy............
Regen mi volt? 3 ezres szivo dizel, adsz egy gazfröccsöt eleg 2 liter disel, kijön hatul egy marek korom, meg 1kg co2, aztan hatalmas 60 loerövel elindult a masina. Ehhez kepest most 1.4 benzines 150 loerövel, 200Nm fölötti nyomatekkal 5-6 liter benzinnel, keves co2 vel, dinamikusan elhalad mindenfele. Ja persze, mindennek ki kell forrnia magat, problemak lehetnek es nyilvan nem lesz olyan egyszerü soha egy mai modern kocsi mint volt a zsiguli....(klima,abs,hifi........vegtelen )
De en pl nem szeretnek egy zsigulival jarni, hiaba baromi jo, h egy csavarhuzovl mindent meg lehet rajta javitani
[ Szerkesztve ]
-
davee_92
csendes tag
válasz Kokkantas #29523 üzenetére
Az új SGE motorunk 115Le és 3 henger 1000ccm 166Nm, ha azt nézzük az én 2008-as Astra H-m 116Le és 1.6-os.
Szóval a jövő a turbós varrógépeké.
Egyébként nevetségesen néz ki a blokk amíg darabokban van, a főtengelyről nem is beszélve, van is gond bőven a gyártásával.Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #29527 üzenetére
pláne hogy ez benzines.....
-
Markizmark
addikt
válasz Markizmark #29527 üzenetére
Azt se. 1.6 benzin maradjon csak 100-110 lóerős, turbóval 130. Akkor még tartósnak mondható.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #29527 üzenetére
Ha lenne 8 millás autóra pénzem nem izgatna. Főleg ,hogy mire én beleraknám azt a 150e km, kb 10 év addigra 2x eladnám.
-
Declare
őstag
Picit gugliznom kellett, mert a múltat nem ismerem, de azt találtam amire számítottam:
BMW 524d (1980 as évek): 1300kg / 115 ló / 12,9 gyorsulás / fogyasztás (város/orsz./vegy.) 9 / 5,2 /7
BMW 530d (1999- ): 1435kg / 136 ló / 10,6 gyorsulás / fogyasztás (város/orsz./vegy.) 7,8/ 4,6/ 5,9
BMW 530d (2010- ): 1620kg / 184 ló / 8,2 gyorsulás / fogyasztás (város/orsz./vegy.) 5,6/ 3,9/ 4,5Szóval, növekvő tömeg (több biztonság+kényelmi extrák), növekvő teljesítmény és csökkenő fogyasztás....és akkor majd a hibridek, meg az "i" széria
De amúgy az 1.4T vel is 6 liter kényelmesen el lehet járni nem tojásokon lépkedve
-
AMD Power
titán
Magyar szívvel - Opel Astra ST 1.6 CDTI teszt
Szerintem kimondottan kellemes kis gép lett. Havernak ilyen van csak benzinesben. Az a középkonzol... valami brutál lett.
-
mycso
veterán
válasz Markizmark #29533 üzenetére
Gondolom csak a poén kedvéért rakta be, azért is van ott a sok szmájli.
Azért kemény lenne, ha az 530d közel annyit enne vegyesben, mint az én 1.5dci-m.Ez egy saját fogyi: "2008 A6, 3.0tdi quattro sline, 233paripa.
Fogyasztàs miskolc-bp tempomat 135 --> 7.7l/100km. Pesten karikàztam egy jò 80-100km-ert, volt dugò is dögivel, ìgy jött ki a vège 9.6l/100km -re" (oké, ez összkerekes, de egyébként jól írod kb. kell oda 2-es szorzó)(#29534) AMD Power: valóban nagyon szép, illetve az tetszik még benne, hogy az egész műszerfal jó magas és viszonylag alacsony az üléspozíció, így szépen körbefog.
Viszont a középkonzolon a gombok anyaga hááát, kopogós matt műanyag, amit ha megnyomsz, szépen ott marad az ujjlenyomatod és nehezen törölhető le.
Illetve kissé szélesre sikeredett és térd magasságban (vezető és anyós is) kissé kényelmetlen, neki van nyomódva/feszülve a térde az embernek.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
TasiA
senior tag
válasz Declare #29532 üzenetére
Katalógus adatoknak senki sem hisz és minden egyes autós oldalon a tesztek is ezt támasztják alá, na meg a felhasználók is.Eddig kis köbcentis benzines turbókról beszélgettünk, hogy jönnek ide a 3000 ezres dízelek?
Félre ne érts nem kötözködni támadt kedvem, csak a saját infóimat írom, meg amit olvasok a neten. Amúgy nem rossz az elgondolás a motorfejlesztések terén, csak már nem a tartósság az elsődleges szempont a mai termék gyártásban sajnos, hanem a piac állandó megújulása és a kereslet fenntartása.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
"A teljesítményhez üzemanyag kell, és az nem kérdezi meg, "izéé, hány köbcentis is a motor,"
Ezt irtad es en erre irtam ezeket, hogy de bizony pont erre megy a vilag, kisebb köbcenti, nagyobb tömeg, több teljesitmeny, alacsonyabb fogyasztas. Benzinessel ugyan ez van. Most egy 1.2 turbo benzin több teljesitmenyt tud mint egy 5-10 evvel ezelotti 1.4 szivo alacsonyabb fogyival...joo 150e km es valszeg komoly repair de majd kiforrja magat
Tartossag....hat igen, azzal nem vitatkozom...auto 5 evre aztan add el, következö tulaj +5ev +csomo szerviz aztan kuka
(#29538) hdman : Igy van pont ez lett volna a mondandom csattanoja es meg a kedvenc markamat is megbantottam
(#29533) vebbful:ketlem. Orszagut+palyanal lattam, h hozza ezt, varosban jooo ha egy pentek delutani Bp-t nezek biztos kell raszamolni, de 7-8 literbol tuti megall szerintem
-
nagyúr
válasz diablo1984 #29541 üzenetére
keveset eszik ha 0-60-ra 30 mp alatt gyorsulsz fel, ha gyorsabban vagy lassabban teszed meg, akkor már eszik rendesen
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #29541 üzenetére
Csak meg egy utolso ebben a temaban, mert nagyon sok az off reszemröl
Csaladban van 1.4tsi, sokat hasznaltam, szeretem. Atlag fogyi 6,5, kisvaros+közut. 90-100 tempoval 5-6l között elballag, autopalya 130 körül 6-7 liter. Nem mondom, h extra keves, de szerintem teljesen jo. Es a motor tök jo dinamikus. En szeretem ezt a turbo korszakot, ha kiforrjak magukat a hibak, szerintem tuti lesz minden
-
trassher
addikt
Kutatgattam de pontos leírást nem igazán találtam a g astrák felszereltségi szintjeiről. Esetleg valaki innen betudná linkelni hogy mi a különbség vagy nagyvonalakban leírni? Nagyon megköszönném.
Amire amúgy szükségem lenne:
-2 villanyablak
-manuális klíma
-legalább 4 hangszóró
-abs, de nem létfontosságúRedmi Note 7
-
-
nagyúr
válasz diablo1984 #29545 üzenetére
a fogyasztási adatban a fogyasztás van, nem a szerviz
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
diablo1984
veterán
válasz Dluinet #29546 üzenetére
persze, csak a fogyasztás sok mindenkinek egyben a takarékosság/pocséklás mércéje, de ezek a kis turbó motorokra viszont lehet költeni bőven, minden benne van amit egy dízelben is kerülni kell és el is romlik! tehát üzemanyag fogyasztásra már nem feltétlenül 10 litereket esznek(bár az 1,6 sima benzines is takarékos tud lenni, akár egy opel, akár más gyártóé), de a kis turbósok sem esznek ez alatt normál használat mellett! ha valaki mégis tojáson akar lépdelni, akkor bizony nyakába kapja az összes modern sz@rság bedöglését, mert azok ezt nem bírják....
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest