Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Findzs
addikt
enyémen megvételkor még a gyári gumi volt ami 185/65/15 volt
tavasszal cseréltem le 195/60/15 -re
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
sNORh
addikt
Üdv
F Astra C14SE
Olajcsere előtt állok, mit ajánlotok, én GM-et akarok belerakni, mert egy kicsit csattog hidegen, és sokfelől halottam hogy csattogósbe öntve megszűnt, viszont mégtöbben lebeszélnek hogy már nem az igazi, xar. Többfelől szeretnék véleményt, mit javasoltok?Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
AMD Power
titán
Én Totalt vettem bele. 4l. Ez nagyon jó olaj.
QUARTZ 7000 ENERGY 10W40. Természetesen a 4l kiszerelést.
-
zolikaDB
veterán
válasz F_Gergely #30203 üzenetére
3 éve járok vele...
Akinek nincs ilyen gumija, annak:
- futóműben nem volt semmi cserés, csak vétel után, amikor kiderült, h nem jó agyméretű alukkal járt az előző gazda...
- minimális eltérés a gyári váltómérettől
- mindenhol elfordul/elfér a kerék a járatban
- Hajdú-Biharban sem rázza szét az agyad
- a szélességhez hozzászólva: igen, ennél szélesebbnek nem látom értelmét, még ha a gyár 205-öt is ír elő, 1.4 alá is
- valahogy ez a méret normális márkából is jó áron van, ellenben a 205/50-el
- de mindenki azzal jár, amivel akar/tudF_Gergely: pár szemléletes kép
-
veterán
Olajból csak normálisat! Nem vicc! Bármit, csak GM-et ne. Nekem pl. újkorától eszi a G-ben a Z16XE az olajat, de miután belepakoltam az "eredeti", szervízkönyv által írt cuccot egyszer - mondom tegyünk egy próbát - (az is GM), na utána igen szépen elkezdte kajálni, ennek kb. olyan 7-8 éve. Mostmár lassan 3,5ll/hónap (bár inkább 1000km kb.) aránynál tartok... de igazából mikor milyen kedve van.
Opel Astra G 1.6 16 szelepes, Caravan, pár napon belül ünnepli a 350k lefutott kilométert, illetve a 11. életévét. Nagyon patent.
Üdv. core2
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
-
veterán
-
AMD Power
titán
válasz Neil Watts #30218 üzenetére
Kicsit sok lett volna.
Mondjuk 350e km után ez sem egy nagy probléma.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
F_Gergely
őstag
MOL premium dizel uzemanyagaval van valakimek barmilyen tapasztalata?
-
LógaGéza
veterán
válasz Lomha 8V #30192 üzenetére
Üdv!
Köszönöm ezt a részletes véleménytAz, hogy mennyit mennék vele, az eléggé jó kérdés. Kis békés megyei faluban lakok, itt, községen belül nincs távolság, de ha el akarok valahova menni, akkor a legközelebbi város alaphangon ~50km. Biztos nem járnám be vele az országot hetente kétszer, de mivel tényleg első négykerekű járművem lenne, így pontosat se tudok mondani.
Szervízköltség mennyire komoly ezeknél? Egyik fórumtárs szavaival élve, ha egymás utáni 2 hónapban tönkremegy 2 fő alkatrész, akkor mennyit kellene otthagynom a szervíz kasszájánál?
Egyik kedves barátom (aki mindenáron azt mondja, hogy Puntot vegyek) azzal érvelt az Opel ellen, hogy hamar elkezd rohadni. Mennyire kell ezt komolyan venni / mennyire kell félni tőle?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
veterán
válasz AMD Power #30219 üzenetére
Kicsit kiegészítve a történetet, hogy átláthatóbb legyen, mert fent eléggé hülyén írtam le, félreérthető, már látom:
Vala a kocsiban a gyári Opel olaj, mely tökéletes volt (azzal adták). Mikor azt cserélni kellett, sokáig 10-40-essel jártam (talán Castrol volt, a franc se' tudja már), aztán eléggé érdekesen elkezdett "kopogni" a szelep, ebből nagy okosan arra következtettem, hogy túlságosan "vastag" az olaj, jó lesz neki egy "higabb" is, na ekkor váltottam GM 5-40-esre, s ezzel végigcsináltam egy nyarat (a szervízkönyv írta, hogy simán jó bele az olaj). Ez az amit nem kellett volna. A gyári érték olajfogyasztásra 1l/1000km (~1hónap) ha jól emlékszem, na most direkt megnéztem, és visszaszámoltam, nekem hetente kajál meg egy litert, csak már kb. annyira a napi rutin része lett, hogy észre sem veszem. Ezen (meg az EGR szeleppel való szívássoromon) kívül viszont kb. semmi gond nem volt a kocsival azt képzeld el. Ezzel meg együtt lehet élni.
Igazából nekem abból az olajból kéne amivel a gyárban feltöltik az Opeleket általában. Mert hogy a gyári és a GM-es bolti köszönő viszonyban nincs az 100%.
Én speciel akit tudok, távoltartok ezektől a GM olajaktól, bár lehet én voltam a balfék, ez sem zárható ki, bár nem gondolnám.
Az mindenesetre nagyon érdekes, hogy csak a városban zabál eszméletlen módon, országúton semmi baja.
Üdv. core2
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Neil Watts #30223 üzenetére
Igy már értem. Így kerek a történet.
LógaGéza C Corsa meg a rohadás? Meg eleve ,hogy Opel a akkor rohad? Nagy szaki lehet a te barátod. Köszi de az ilyen kedves barátoktól az Isten mentsen meg ha autóról van szó.
Pedig jó lenne tudni kb mennyi lenne az éves futásod. X ezer km alatt nem éri meg a dízel szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
veterán
válasz AMD Power #30224 üzenetére
Gondolom mindenkinek saját maga fele nyúlik a keze, ő az olasz dolgokért van oda Mondjuk minél többet nézegetem a lehetőségeket, annál jobban tetszik a C Corsa.
A dízel nekem azért szükséges, mert ugyebár "van", olcsóbban mint kútnál, és ha épp megvagyok szorulva, és menni kell valahova (azért jó erre is számolni), akkor beledobok egy-két hordóval, és go, majd később fizetem (család másik két járműve is dízeles).
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
AMD Power
titán
válasz LógaGéza #30225 üzenetére
Nincs azzal a Puntoval semmi baj, csak van jobb. De hülyeséget beszélt. Nem is kicsit. Azért ne vegyél Opel mert rohad? Ez finoman szólva is banális kijelentés. Az újabbak maximum csak akkor rohadnak mint Bármelyik másik újabb autó. Ha sérült volt , lett stb...
Így már értem miért kell neked dízel. Voltam én is hasonló cipőben.
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
A napokban cseréljük ki a hengerfejet az egyik szívó dízel autónkon. Hogy is van az a DOT4-es motormosási módszer? Mennyit kell beletenni és meddig járatni?Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
nagyúr
válasz Markizmark #30227 üzenetére
Max jeleg vagy maximum 1 litert a régi olajba, majd 10 percig 2000
-es fordulaton járatni, aztán a régi olajal együtt leengedni.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
amargo
addikt
válasz Neil Watts #30223 üzenetére
Én már 2x cseréltem a kocsiba és GM olajat 5w-30. 1 éve van meg a kocsi és semmit nem evett az olajból. elsőnek direkt 5L kiszerelésbe vettem. Z14XE, ~110e van benne.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Lomha 8V
addikt
válasz LógaGéza #30222 üzenetére
Láttam van pályád gázolajra, így érthető a dolog. Általában azt szoktuk mondani, hogy évi 30.000- km. alatt nem éri meg a dízel, mert a szerviz elviszi a spórolást, de így más a gyerek fekvése, ráadásul az 1.3 CDTi szervizelése nem olyan drága, mint általában a dízeleké. Viszont többet kíván a tulajtól is.
Egy turbó kb. 130k forint (jó esetben sosem lesz rá szükség), jó minőségű vezérműszett 40k, EGR szelep 30k-60j körül, de ha pucolgatod, nem fog kelleni. A porlasztó nagyon drága, az sose menjen tönkre. Gyári új 140k körül, felújított 80k körül. Ezek a leghúzósabb tételek, a többi alkatrész nem drágább mint bármi máshoz.
Tudtommal a rohadás nem jellemező rájuk, az inkább '97 előtt volt probléma az Opeleknél, ezek meg ugye 2003-tól voltak.
A Puntoval kapcsolatban annyit hadd mondjak, hogy a Combo előtt egy 2-es Punto volt a céges kocsim, azt egyenesen imádtam. Faék egyszerűségű, 1.9-es szívódízel volt, az egy nagyon jó autó volt. Utána sokáig akartam egy olyat venni, hétköznapi rohangáláshoz, de sajnos nem találtam ilyen 1.9-es szívót.
-
veterán
válasz amargo #30229 üzenetére
Akkor a Z16XE nagy étvágyú ezek szerint. (mondjuk ez ennyi idő alatt leesett)
Egyet merek remélni, hogy a Zafira B-ben lévő Z18XER nem fogja ugyanezt eljátszani.
Mondjuk abba a gyári után nagy valószínűséggel castrol edge fog menni (ha esetleg tudtok jpbbat 5-40/10-40-esben (a gyári is az lesz ha jól tudom) akkor szivesen hallgatomÜdv. core2
-
Findzs
addikt
válasz Neil Watts #30234 üzenetére
ha jól tudom az láncos motor Z18XER
abba 5-40, vagy 5-30 való inkább
nekem z12xe -be eneos van most, előtte castrol magnatec volt de szerintem ez az eneos jobb
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
azért innen tudnék válogatni
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
veterán
-
Lomha 8V
addikt
válasz Neil Watts #30237 üzenetére
Az Eneos nem egy ismert olaj, de nagyon jó. Nem fogsz benne csalódni, ha kipróbálod.
-
lazlogogola
tag
válasz Neil Watts #30216 üzenetére
ennyire eszi?
-
veterán
válasz lazlogogola #30239 üzenetére
Pontosabban ennyire
Üdv. core2
-
TasiA
senior tag
-
qdak
addikt
hiba megoldva, erdekes, h tud 1 negy labu csari ugy tonkre menni, h mind 2 parbol beszarik 1-1.
igy jo lett a tankszint mero, u a pumpa viszont nem kapcsol le, tultolti a rendszert, igy 1 kapcsolot kapott direktbe. 4-5mp inditas elott, lekapcs aztan pocre indul.
ahol szetkaptak a csovem, kapott 2 bilincset, mar nem szivarogஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
#92891904
törölt tag
Sziasztok! Ki lehet deriteni hátsó ajtókárpit leszerelése nélkül azt hogy van e benne vezeték utólagos elektromos ablak számára? (2009es H Astra kombi 1.7cdti 92kw) Jó hétvégét mindenkinek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Befagy az egész gép
- Call of Duty: Black Ops 6
- Milyen notebookot vegyek?
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs