-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
glutamin
őstag
válasz bambano #22648 üzenetére
Valóban nem lehet egyszerűen összahasonlítani a kettőt. Nem is tudom, hogy egy 3 literes benzinesnek kb milyen dízel felene meg. Nyomaték, lóerő, rugalmasság fogyasztás, zaj, járáskultúra, hidegben melegedés stb szempontokat nehéz jól összevetni..
Költségek terén sem egyszerű a dolog. Fogyasztás mellé bejön a dízel drágább alkatrészei (olaj, szűrő, üzemanyagszűrő, turbó, adagoló stb, kéttömegű lendkerék mondjuk a nagyobb benzineseknél is van).
Nagyon sokat nyom a latba, hogy ki mennyit autózik. Nálam évi 30e km megy már újabban sajnos. És ilyenkor már akaratlanul is előjön a matek...
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
zenke
aktív tag
válasz glutamin #22651 üzenetére
3literes benzinesnek?
Egy jobb 1.9 otthagyja
turbó, adagoló stb, kéttömegű lendkerék
Ezeka kedvenc szavaim. Ha a dízel felmerül ez a 3 szó az isten. Na ezek mikor mennek általában tönkre?
Barátom taxis. Octavia 1.9tdi 420.000km. Adagoló gyári, kéttömegű gyári, turbó 370e-nél lett felújítva mert már csepegtette az olajat.Az meg, hogy mennyi km-re éri meg venni dízelt egy oltári nagy baromság.
Dízel hang. Mi a baj vele?
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
zenke
aktív tag
Felesleges vita.
Amíg lesznek autók lesznek megszállott dízel és benzin fanok.
Ismerek olyat akinek 528i volt és semmi pénzért nem akart dízelt. Mindig ellene volt. Szar fos drága. Aztán beleült egy 535D-be és megváltozott a kép a fejében.
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
JanR
addikt
Igen, ezt értem. Csak tudod a tanulság azt mutatja, hogy arányaiban sokkal több diesel motorral van baj, mint benzinnel. Elismerem, hogy a dieselnek is szép hangja van, de számomra egy V6, vagy V8, V12 benzin hangjához semmi nem ér fel. Ha ebből a legkisebbet elérem, már jó vagyok
-
Tomoty
aktív tag
Mindenhonnan azt hallottam, hogy az 1.9 tdi ilyen fasza, meg olyan fasza.
3-4 hónapja vezettem barátom Seat Toledo 1.9 TDI-jét (2002-2003 környéki), és csalódtam.
180ekm van benne, hidegben csattog (pedig a motorral minden rendben). kb 2000 alatt semmi, 2000-4000 között elfogadhatóan mozog, felette megint semmi. Fura volt, hogy görcsölni kellett a váltóval. Nekem nem tetszett. 0-120 között kb így húzott gyári állapotában az 1.8-as szívóbenzin astrám (de már nem teljesen gyári).Szombaton "csapattam" pályán egy Astra J 2.0 CDTI ellen.
kb 10 kamionból álló kamionsort előztem, persze egy kamionos is pont előttem így gondolta (ő 110km/h-val, miközben a sor 106km/h-val mozgott). Erre CDTI-s márkatárs beesik a seggembe, és stroboszkóp effektben villogtat rám 1m-re a lökösömtől. Előttem kamion, mellettem kamion. Rájöttem, vonzom a hülyéket.
Kamion ki, én is ki. Megvártam, hogy megelőzzön, és én is el kezdtem tolni. Vissza mögé, tartottam az 5-6m-t, és kb 90%-osan gyorsítottam, ő is taposta (gondolom), de a távolság nem nőtt.
Látszott, hogy ez a 160LE-s dízel már jól megy, de a 350Nm fényében többet vártam. Gondolom az astra J tulaja is egy 1.8-as Astra h-val szemben többet várt Csak ő nem tudja, hogy a 125LE-s szívóbenzin astra már 178LE
Nem azt mondom, hogy rosszak a td motorok, csak a sok ódát hallgatva azt hittem, hogy megesz reggelire a CDTI (350Nm vs 181Nm).
Számomra kicsit túlmisztifikált ez a dízel téma, de ízlések és pofonok.[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
zenke
aktív tag
válasz Tomoty #22656 üzenetére
1.9 tdi alap állapotban semmi extra. Meg kell iratni faszán ha pd. Ha sima adagolós ott építgetni kell, macerás. 116/131 lovas gyári pd motorból kijön ~180ló chippel és 370-380 nm simán ami elég jól megy.
Kis variálással még több. Ezek a blokkok baromi erősek. Itt még nem spóroltakAstra CDTI is az euro normák miatt hiába 160 ló vagy mennyi, nem megy
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
bambano
titán
tehát összeméred a tuningolt 1.9 pdtdi-t a gyári 3-as szívós benyással? esetleg előírod, hogy a benzines csak hátramenetben mehet, vagy ennyire nem akarod elcsalni a futamot a dízel javára?
mondanám, hogy a gyári 1.9 cdti, hdi, tdi, tdci, pdtdi, 320d, 325d meg hasonló lomok sehol nincsenek a 3.2-es benzineshez képest, de ez nem igaz, mert pontosan tudom, hogy hol vannak. a tükörben.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zenke
aktív tag
válasz bambano #22658 üzenetére
Egy 150 lovas cdti, vagy pdtdi gyorsulásban egálban lesz a benzinessel. Rugalmasságban viszont a dízel jobb lesz.
Nem tuningoltat mértem össze, csak a kolléga írt valamit amire én válaszoltam.
211le a 3.2 V6 a 325d meg 197
Azért nem kell hasraesni tőle.Veled meg nem állok le vitázni, rutinoddal és a kitartásoddal legyőznél. Te vagy a PH császára, mindent jobban tudsz mindenkinél azt tudom. Láttam már pár munkásságodat különböző helyeken.
Tomoty
Mik kerültek az 1.8-ba és mennyibe fájt kb? Fogyid hogy alakul? érdekelne[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
bambano
titán
válasz Tomoty #22656 üzenetére
"Mindenhonnan azt hallottam, hogy az 1.9 tdi ilyen fasza, meg olyan fasza.": mert mindenkinek más a viszonyítási alapja, közös alapra meg ritkán sikerül hozni a témát.
az 1.9 tdi, főleg a nem pdtdi, a-ból b-be autónak átlag embernek buzuki után jó. főleg azoknak az embereknek jó, akiktől nem áll távol kis simlizés, használják a dízelt, amíg megy, majd amikor látszik, hogy közeleg a vagyonka ráköltésének ideje, akkor eladják idős hölgytulajdonostól nagy hazugsággal.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
mikor lesz egálban? mert hogy most nincs, az saját tapasztalat.
rugalmasságban melyik autó a jobb? amit 20-nál simán berakhatsz 3-ba és 180-ig szemrebbenés nélkül egy lendülettel húz? vagy az a rugalmasabb, amelyikben ennyi idő alatt középen felvered a tejszínhabot?
üzemszerűen indulhatsz 2-ben, 110-ig megy. Ha nem mész autópályán, akkor az összes, Magyarországon szabályos sebességtartományt elviszi 2-ben. Most arról ne beszéljünk, hogy ahol sok dízel már meghal, én ott váltok fel 4-be és még van egy 5. fokozat is tartalékban.
"211le a 3.2 V6 a 325d meg 197 Azért nem kell hasraesni tőle." pontosan erről beszélek, hogy nem estem hasra a 325d előtt, sőt. hanem megtakartam, mint Moszkvát a hó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
őstag
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #22662 üzenetére
az, hogy valaki dízelt szeret vagy benzinest, az ő dolga, ezzel nem szoktam vitázni (én a jelenlegi szabályozás mellett biztosan nem fogok dízelt venni).
amikor viszont a választásának alátámasztására objektíven értékelhető, téves tényeket hoz fel, azzal igen.
azzal sem szoktam vitázni, hogy az esetek zömében a dízelt tankolni olcsóbb. a teljes birtoklási költségen már lehetne vitatkozni, de az meg valószínűségi változó, kinél tojik be a lendkerék meg a szívósor, kinél nem.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz KonzolKartel #22662 üzenetére
Kikérem magamnak. Nekem nem traktorom, hanem olajkályhám van, jó?
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
zenke
aktív tag
válasz KonzolKartel #22662 üzenetére
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
JanR
addikt
Nekem van a legjobb kocsim Hidegen diesel, melegen benzin jó?
-
glutamin
őstag
válasz bambano #22663 üzenetére
A teljes birtoklási költség egy nagyon hasznos mutató lenne. Kár, hogy ilyen kalkulációt kevesen végeznek autóvásárlás előtt, pedig tényleg hasznos.
Én eddig közel 2 év és 59e km-nél tartok. Ha 2 literes fogyasztáskülönbséggel számolok (ennyi azért reálisan megvan 6,7-es átlagot csinál az autóm 50% Bp, 40% pálya @ 140, 10% országút @ 100), akkor az már 59000/100*2*410=483e Ft. Szóval spórol ez nekem rendesen. És a fent említett alkatrészeket sem kell azért 1-2 évente cserélni.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
glutamin
őstag
válasz bambano #22668 üzenetére
Én mondjuk használt kocsit vettem és ott a benzines/dízel változatok kb azonos áron mentek. Vagy inkább benzinesből szinte nem is volt választék. Újonnan viszont tényleg drágább a dízel mint egy alap szívó benzines. A mostaniaknál meg megint kb egál egy dízel vagy egy kis turbós benyás. Ráadásul ezek már felépítésükben is nagyon hasonlóak a dízelhez. (turbó, aránylag nagy nyomású adagoló stb)
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
gabipaci
addikt
Ugye nem akarja senki azt bemesélni, hogy egy 1.9cdti mellé ne merjek odaállni, mert le fog nyomni?! Mert eddig ez nem fordult elő.
Logitech hardware tester
-
_seth_
veterán
válasz gabipaci #22671 üzenetére
Azonos lóerőnél a dízel jobban megindul, van minimum 1,5 annyi nyomatéka, lóból sincs lemaradva és míg a benzines ereje megjön kb 5 ezertől abban már van amelyikben a turbó is kapcsol 2,5 körül... nem kell a dízeleket sem lebecsülni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #22678 üzenetére
Az hülyeség. A 3.2 7,9 körül van százon, az 1.9 meg majdnem 10,5, ekörül van a 2.2 direct is (9,6). Ugye ezek a százas értékek, a dízelek inkább később lódulnak meg, de azt kétlem, hogy a 3.2-t befogná. Azt még az enyém sem. Szerintem map-pelve sem, bár egy próbát akkor megérne. Bár az az igazság, ma már nem gerjedek erre.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #22679 üzenetére
A 3.2 7.5 alatt van százon katalógus szerint. A tied nem kizárt, hogy az elején megfogná, de magasabb sebességeken nem.
Az 1.9 biztos nem fogja be a 3.2-t, nem tudom, az 1.9-en mennyit kell váltani 100-ig, a 3.2-n csak egyet.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
Szerintem csak akkor van ennek értelme ha azonos lóerőről van szó, akkor a nagyobb nyomaték miatt elhúz a dízel általában, a többi meg más történet
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tomoty
aktív tag
Nagyon sok dolog befolyásolja a gyorsulást pl.: válto és végfokozat áttétel (ezen múlik, hogy mekkora nyomaték kerül ténylegesen a kerékre), tömeg, váltásnál fordulatszám esés (max nyomaték magasságában ideális), stb.
Pl.: nekem van 180Nm-em 5400-as fordulaton, és cirka178LE-m 7400-as fordulatnál. 1-ből 2-be váltásnál 7400-ról 5100-ra esik a fordulatszám (majdnem tökéletes), 2-ből 3-ba 5300-ra esik (tökéletes). Szóval az áttételek miatt tudok 0-60km/h-t teljesíteni 3,5 sec alatt (1-es vége), 0-100-at meg 7,5 sec alatt. És mindez egy 1.8as szívóbenzintől (viszonyítás képpen a 3.0-ás turbódízel e39-es BMW 8,3 másodperc alatt teljesíti a 0-100-at). Hátránya az autómnak, hogy a fordulatszámot folyamatosan ideális értéken kell tartani (gyorsuláskor).
Ezért nehéz azt megmondani, hogy melyik autó lehet a jobb "racsingolásra".
Nekem jobban bejön a pörgős feeling.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
kisjimy
aktív tag
Sziasztok!
Én csak annyit fűznék a diesel-benzin csatára,hogy volt mind2! Igaz nem lehet egylapon emlitani egy 1.9turbó dieselt egy v6, v8 benyás motrokkal! Fel lehet tuningolni mind2-t,de abból az árból már veszek nagyobb köbcentis kocsit!
Nekem is volt pályán hogy Insigna barátunk 2.0cdti akart letornászni a belső sávból kamion elözésnél! Hagytam is hagy menjen (ez kb 140km/h-nál) no amikor mellém ért és még ujjal mutogat hogy mi f@sz ért nem megyek,na akkor gurult el a gyogyszerem! Drága diesel barátunk ment is 200km/h mikor elfogyott az erő,jöttek köhögések,a korom,persze nekem akkor tette fel az utsó sebeséget! Diesel ki is fekütt olyan 215körül,amit szegény órákig küzdött hogy elérjen!Persze utána én integettem neki 230-nál hogy told neki!
Persze nem mindenki ilyen,és nem mindenki tolja le a másikat,mert neki v6, v8 van,vagy nagyobb diesel motorral szerelt kocsija van! Én azt mondom kinek mi jön be,ki mit tud megfizetni,és persze fentartani.
Mind2-nek meg vannak a maga kis nyűgjei,hibalehetőségek,amik ellen nem igen tudunk mit csinálni,rábizzuk a szerencsére hogy sokáig működjön,és ne szerelésre költsünk,hanem inkább kocsikázzuk el!
-
JanR
addikt
válasz kisjimy #22684 üzenetére
Azért a 200 feletti sebesség se mindennapi Inkább azt támogatom, hogy kinek mi.
Az egyik barátom épp a héten vesz autót. Tudja nagyon jól, hogy a dieslekkel sok a hibalehetőség, főleg az újabb nagynyomásúakkal, de ennek ellenére még is azt vesz. Neki a városi fogyasztás az első szempont, meg a chipelés, tuning.
Én nem szeretnék tuningolni, csak azt szeretném, hogy szép hangja legyen az autónak, ha meg odalépek menjen. Asszonykám sem szereti a diesel hangot és így maradt nálunk a benzin (tudom az új dieselek már nem annyira hangosak). Ahogy írtam korábban is, 90%-ban pályázunk az autóval, nagyon ritka a városozás, max. ha valahova megyünk ott 1 bolt, meg a végcél. Na most ehhez nekem nem kell egy 1.6 / 1.9, vagy hasonló diesel, hogy 6 literrel eljárjak. A mostani Omegam is egy régi autó, 8 litert mondanak rá átlagba (nekem is akörül van, télen +1,5-2 liter), na most nemrég voltam vele Kecskeméten 100-s tempóval és 6,7 liter lett 100-n a fogyasztásom, pedig volt 1-2 előzésem. Na most ha valaki azt mondja, hogy ez egy 2.0 16V-s benzines motorhoz viszonyítva sok, akkor vitatkoznék vele (és azt is tudni kell az Omegaról, hogy a 2 literes motorhoz viszonyítva nagyon nehéz a kaszni). Ezért nem félek a 3.2 V6-tól egyáltalán.. teljesítmény, szép hang, 90% pályázás. Na most ha lesz egy átlag 8-9 literes fogyasztásom, már jól jártam. Az utóbbi 3 év alatt meg egyetlen egyszer fordult elő, hogy az autóval 10km alatt közlekedtem, télen pedig mindig hagyom járni egy kicsit, hogy ne hideg motorral járjak.
Omeganal meg sajnos megnyomja a fogyasztást a LE/súly arány, na meg a célállomásnál a kis részben történő városlátogatás (pl. Budapest..). A zöld lámpás kigyorsulásokról pedig már leszoktam (mondjuk ha meg lesz az autó, biztos 1x, 2x ki lesz próbálva).
Részemről a benzin motor hangja az, ami leginkább eldönti, hogy benzint veszek diesellel szemben, de bennem van a "félés" is, hogy tönkremegy a turbó, vagy a kettős lendkerék, porlasztócsúcsok, stb.. Tudom benzinnél is sok minden tönkremehet, de valahogy még is.
mod: Na meg a korom.. tudom, ezt is autója válogatja, de a legtöbb diesel füstöl és szerintem az undorító.
[ Szerkesztve ]
-
skylinelaca
senior tag
Üdv! Van nekem egy B Corsám , 94-es 1.6 GSi. 2-3 napja elkezdte a képen látható dolgot csinálni. Magas alapjárat, 700 helyett 1200-2000 check engine lámpa világít, és ha odalépek egészen 3000ig rosszul húz, utána megindul és elalszik a check engine lámpa is. Ma már mentem vele és semmi baja nem volt , de hazafele úton megint elkezdte csinálni. Mi lehet a gond? Olajszint normális, arra gondoltam hogy a benzin minősége a gond, de tankoltam bele igenigen prémium benzint is és ezzel is csinálja...
Üdv: Laca
-
bambano
titán
válasz skylinelaca #22687 üzenetére
arra, hogy magasabb fordulaton kialszik a check engine, lehet indok, hogy tönkrement az olajnyomás szabályozó és kis fordulaton nem tudja felépíteni a szükséges nyomást. pár ezer forint, nem nagy durranás.
ugyanez nem magyarázza, hogy miért nem húz rendesen az autó, hacsak nem kapcsol vészprogramra az ecu.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
amargo
addikt
Sziasztok!
Opel asztra G-be utólag első pár elektromos abrakot beszerelni, mennyire macera? Kb 20e láttam rá árat.
Továbbá kérdés, hogy ABS beszerelése mennyi lehet, ha lehet.. és van-e értelme?“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
amargo
addikt
Oks, de miért?
(#22692) fero02: Én azt gondolnám, hogy alapjában véve már elő van minden készítve hozzá, csak valami fejegységet meg kell venni. Mert alig látok ABS nélküli g astrákat.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
őstag
Megcsináltam a keringetőt, de nálam nem csak ez a probléma:/. A középkonzol mögött/alatt, a pollenszűrőhöz közel van szerintem a hőfok szabályzó motor(??), ami nyit, zár. Na nekem itt nincs motor. Ide beaplikált az előző tulaj valami lemezt, amivel manuálisan lehet nyitni, és zárni....Mi lehet ennek a neve? Help:/
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz KonzolKartel #22695 üzenetére
Pereld be! Mindenképp! Hihetetlen a sztorid.
Szervomotor fűtésszabályozáshoz. Meg fogják érteni.Nem is drága, ha ez az.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
őstag
válasz Jim Tonic #22696 üzenetére
Most felhívtam, először megkérdeztem, hogy mi hiányzik innen. EHallottam rajta, hogy nem nagyon akart válaszolni, de végül elmondta, hogy a tengelye tört el ennek a valaminek, amit egy szervomotor mozgatna.
Pár héttel ezelőtt felhívtam a becsületesnepper blog íróját, és vázoltam neki a helyzetem, meg úgy ámblokk az összes hibát. Azt mondta, hogy még a vásárlás után párhéttel megállhatott volna az ügyem, de így 6 hónap után esélyem nincs .Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz KonzolKartel #22697 üzenetére
Pedig, azt hiszem, pont 6 hónap a szavatosság vagy jótállás (nem tudom, melyik a helyes).
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #22697 üzenetére
szerintem a kérdésben az is számít, hogy tettél-e bármit bizonyíthatóan, amiből tudnia kell, hogy kifogásod van az autóval kapcsolatban. ha 6 hónapig felé sem néztél, nem szóltál, akkor jó eséllyel nem áll meg.
ha kevesebb, mint hat hónapon belül sok mindent javítottál, amiről van számla és tudnia kellett róla, de nem szóltál neki, akkor véleményes.
ha javítottál és szóltál is hat hónapon belül, akkor megáll az igény.
szigorúan szerintem.
szerk: más helyen többször is van olyan a jogban, hogy a határidő újraindul, ha adott kérdésben értelmezhető cselekedetet csináltál. tehát pl. tartozás behajtásánál újraindul a határidő, ha írtál felszólítást.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
Gyári fényszórók + osram nbp = beállítva tökéletes a vetített fény, még a ködlámpát is beálíttattam
Az autót már 2x lemostam de még mindig van ahol maradt a szaharai homokból.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- alza 404 akciók
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Házimozi belépő szinten
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest