-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Nem vagyok F tulaj és szakértő. Tény, h nem fiatal autók, ezen felül is hajlamosak a rohadásra, amiben van pollenszűrő, mint kiderült, klíma nélküliben is van, az az első szélvédő alatt helyezkedik el, és eső, hó, nagyobb mosás után annyi vizet szív magába, amennyit csak lehet, te odabent bekapcsolod a szellőzést, és télen nem tudod miért hótt pára a kocsi. Ki kell venni, vagy szárítgatni...
Ezen felül a dízeleket óvatosan kell nézegetni, mert bár nagyon strapabíróak, megjárták már párszor a Föld-Hold távolságot, amúgy meg erő nuku.
A többiek kijavítanak, kiegészítenek amivel kell. -
bambano
titán
A másképp viselkedést nem is vitatom, azt vitatom, hogy az a másképp az jó-e.
meg azt, hogy agyatlanul felhúzzák a motort, a többi meg úgymarad.
nem kunszt 200-zal menni, hidd el nekem. 200-ról időben megállni, az a kunszt. meg az a kunszt, hogy ott van a feneked alatt egy 200 lóerős autó és azzal beilleszkedj a forgalomba, ne te legyél a helyi hülyegyerek, akit mindenki megutál két lámpa után.ha lenne egy m5-ös bmw-d, tudnál városban 50-nel menni egy 1.0-s rozsdás suzuki után?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
a hsz-em arról szólt, hogy átlag autók nem ellenfelek. a hekkelt pdtdi ibiza átlag autó? nem. akkor rá nem vonatkozott az állítás.
úgyhogy tényleg sikerült belekötni, kár, hogy értelmetlenül.szerk: egyébként meg gyakori, hogy nem a motorerő miatt marad le valaki, hanem mert adott helyen azt a mennyiségű gyorshajtást már nem vállalja be.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
-
fero02
veterán
Legalább ne "vagánykodnál" azzal, hogy mennyire szabálytalan vagy. Aki pedig motorral szabálytalankodik -gyors hajt- (ami szvsz jóval veszélyesebb, mint autóval), az kocsival is fog. Díszes példája ennek a videó, amit linkeltél: olyan sávból fordulsz balra (meg az okos robogós haveros is), ahol a kötelező haladási irány a jobb, aztán 90-el szerepelsz, Géza micsinász', utána ismét 90-ig huzatod a városban és végül majdnem elbaszod a haverod, mert nem tartasz megfelelő követési távolságot.
"Kocsival tartom a határokat." -> aha, a videón is jól látni mindezt.
Összességében nem is volna ezzel baj, mert donorok is kellenek, csak amíg baromkodsz, addig mások tulajdonát és életét is veszélyezteted! Ezen kéne kicsit elgondolkozni. Ha meg részingelni akarsz, akkor fizess érte és menj pályára, ahol nyugodtan tetőre rakhatod anélkül, hogy bárkit is bajba sodorhatsz.
-
fero02
veterán
"10 motorosból vajon mennyi tartja be a határokat?"
Gratulálok. Igazán jó hozzáállás. Ezek után meg nem kell csodálkozni, ha minden motorosra rá van húzva a "hülye motoros, száguldozó*, közveszélyes*" és egyéb kifejezések. Pedig ő lehet éppen a normálisak közé tartoznak.
A jogsit pedig bevonni szokták, nem bevinni. De tényleg tökös gyerek vagy, ja meg még büszke is magadra.
Remélem a Ph megteszi a szükséges lépéseket. Ha nem, én fogom javasolni. Ez így "még csak" szabálysértés, de ha baleset lenne (tökmindegy ki miatt), onnantól gondatlanságból elkövetett.... és az már letöltendő is lehet.
-
Real_Necro
veterán
Adok neki újat, a polírozás valahogy nem szimpatikus. Tudom drágább így, de jó ideig szép lesz megint.
zolikaDB
Akkor nem olyan veszett ötlet. A hátsó is egyedi ezeknél? Ott is van valami fekete beütéses típus?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Jim Tonic
nagyúr
Így van. Hatodikban 130-nál jelenik meg a nyomaték. Mire mész vele 90-nél ~1300-as fordulaton? Ráz a motor, ereje nem sok, kénytelen van ötödikbe rakni. Ellentmond a sportos autózásnak. Ezt a hatodikat autópályára méretezték, csak nem értem, miért, mivel ez az autó meg nem oda való, mert megeszik az olyanok, mint az enyém.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
JanR
addikt
Igen, ezt értem. Csak tudod a tanulság azt mutatja, hogy arányaiban sokkal több diesel motorral van baj, mint benzinnel. Elismerem, hogy a dieselnek is szép hangja van, de számomra egy V6, vagy V8, V12 benzin hangjához semmi nem ér fel. Ha ebből a legkisebbet elérem, már jó vagyok
-
Tomoty
aktív tag
Mindenhonnan azt hallottam, hogy az 1.9 tdi ilyen fasza, meg olyan fasza.
3-4 hónapja vezettem barátom Seat Toledo 1.9 TDI-jét (2002-2003 környéki), és csalódtam.
180ekm van benne, hidegben csattog (pedig a motorral minden rendben). kb 2000 alatt semmi, 2000-4000 között elfogadhatóan mozog, felette megint semmi. Fura volt, hogy görcsölni kellett a váltóval. Nekem nem tetszett. 0-120 között kb így húzott gyári állapotában az 1.8-as szívóbenzin astrám (de már nem teljesen gyári).Szombaton "csapattam" pályán egy Astra J 2.0 CDTI ellen.
kb 10 kamionból álló kamionsort előztem, persze egy kamionos is pont előttem így gondolta (ő 110km/h-val, miközben a sor 106km/h-val mozgott). Erre CDTI-s márkatárs beesik a seggembe, és stroboszkóp effektben villogtat rám 1m-re a lökösömtől. Előttem kamion, mellettem kamion. Rájöttem, vonzom a hülyéket.
Kamion ki, én is ki. Megvártam, hogy megelőzzön, és én is el kezdtem tolni. Vissza mögé, tartottam az 5-6m-t, és kb 90%-osan gyorsítottam, ő is taposta (gondolom), de a távolság nem nőtt.
Látszott, hogy ez a 160LE-s dízel már jól megy, de a 350Nm fényében többet vártam. Gondolom az astra J tulaja is egy 1.8-as Astra h-val szemben többet várt Csak ő nem tudja, hogy a 125LE-s szívóbenzin astra már 178LE
Nem azt mondom, hogy rosszak a td motorok, csak a sok ódát hallgatva azt hittem, hogy megesz reggelire a CDTI (350Nm vs 181Nm).
Számomra kicsit túlmisztifikált ez a dízel téma, de ízlések és pofonok.[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
bambano
titán
tehát összeméred a tuningolt 1.9 pdtdi-t a gyári 3-as szívós benyással? esetleg előírod, hogy a benzines csak hátramenetben mehet, vagy ennyire nem akarod elcsalni a futamot a dízel javára?
mondanám, hogy a gyári 1.9 cdti, hdi, tdi, tdci, pdtdi, 320d, 325d meg hasonló lomok sehol nincsenek a 3.2-es benzineshez képest, de ez nem igaz, mert pontosan tudom, hogy hol vannak. a tükörben.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
mikor lesz egálban? mert hogy most nincs, az saját tapasztalat.
rugalmasságban melyik autó a jobb? amit 20-nál simán berakhatsz 3-ba és 180-ig szemrebbenés nélkül egy lendülettel húz? vagy az a rugalmasabb, amelyikben ennyi idő alatt középen felvered a tejszínhabot?
üzemszerűen indulhatsz 2-ben, 110-ig megy. Ha nem mész autópályán, akkor az összes, Magyarországon szabályos sebességtartományt elviszi 2-ben. Most arról ne beszéljünk, hogy ahol sok dízel már meghal, én ott váltok fel 4-be és még van egy 5. fokozat is tartalékban.
"211le a 3.2 V6 a 325d meg 197 Azért nem kell hasraesni tőle." pontosan erről beszélek, hogy nem estem hasra a 325d előtt, sőt. hanem megtakartam, mint Moszkvát a hó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
kisjimy
aktív tag
Sziasztok!
Én csak annyit fűznék a diesel-benzin csatára,hogy volt mind2! Igaz nem lehet egylapon emlitani egy 1.9turbó dieselt egy v6, v8 benyás motrokkal! Fel lehet tuningolni mind2-t,de abból az árból már veszek nagyobb köbcentis kocsit!
Nekem is volt pályán hogy Insigna barátunk 2.0cdti akart letornászni a belső sávból kamion elözésnél! Hagytam is hagy menjen (ez kb 140km/h-nál) no amikor mellém ért és még ujjal mutogat hogy mi f@sz ért nem megyek,na akkor gurult el a gyogyszerem! Drága diesel barátunk ment is 200km/h mikor elfogyott az erő,jöttek köhögések,a korom,persze nekem akkor tette fel az utsó sebeséget! Diesel ki is fekütt olyan 215körül,amit szegény órákig küzdött hogy elérjen!Persze utána én integettem neki 230-nál hogy told neki!
Persze nem mindenki ilyen,és nem mindenki tolja le a másikat,mert neki v6, v8 van,vagy nagyobb diesel motorral szerelt kocsija van! Én azt mondom kinek mi jön be,ki mit tud megfizetni,és persze fentartani.
Mind2-nek meg vannak a maga kis nyűgjei,hibalehetőségek,amik ellen nem igen tudunk mit csinálni,rábizzuk a szerencsére hogy sokáig működjön,és ne szerelésre költsünk,hanem inkább kocsikázzuk el!
-
amargo
addikt
Oks, de miért?
(#22692) fero02: Én azt gondolnám, hogy alapjában véve már elő van minden készítve hozzá, csak valami fejegységet meg kell venni. Mert alig látok ABS nélküli g astrákat.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
gabipaci
addikt
Nekem is valami hasonló kép ugrott be
Ha csak 10 km-re laksz a munkahelyedtől, akkor a gyártó tanácsa is az, hogy menj kerülő úton, hogy minimum meglegyen az 50 km, különben nem melegszik be a motor, és nagyon hamar kopik. Nyáron a nagy melegben elég 45 km is...Logitech hardware tester
-
Jim Tonic
nagyúr
Szövegértés egyes. 15km alatt semmid nem éri el az üzemi hőmérsékletet. Pl. a motorolajod sem, a hűtővized sem, a kipufogórendszered sem. Ez pedig az égéstérben, kipufogórendszerben lerakódásokhoz vezet. Ezen felül a generátorod sem tudja visszatölteni az indításkor az akkumulátorból felvett áramot.
A 15km úgy káros, hogy túl rövid. És nem csak a benzinesnek.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Persze, hogy nem érdekelnek. Mindenki hülye, csak Te vagy helikopter. Szokás szerint.
Engem meg a családod 16 éves Fóccvágenje nem érdekel. De azt sem értem, Mikrával mit keresel itt.Egyébként ha a vízjelződ elérte az optimális hőmérsékletet, az bőven nem jelenti az, hogy pl. átmelegedett a kipufogórendszered., vagy akár az olajad. Ami annyit tesz, hogy telerakod párával a hátsó dobodat, ilyenkor lehet látni vizet eresztő rendszereket.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
gabipaci
addikt
Azt vágod, ugye, hogy az olaj közvetlen kapcsolatban van súrlódó alkatrészekkel, és ugyanolyan járatokon megy mint a víz? Ráadásul kisebb a hűtője is (már amelyiken van). Ezzel szemben a víz csak a felmelegedett motort próbálja hűteni (üzemi hőfokon tartani), ami azért még ha nagyobb feladat is, nem akkora stressz, mint a mozgó alkatrész.
Ezt csak kérdem, és nem zárom ki, hogy igazad van, csak józan paraszti ésszel nem hiszem el.Logitech hardware tester
-
gabipaci
addikt
Oké, akkor elmesélem azt is, hogy a hűtővíz hidegebb, mint a motor hőmérséklete.
Amikor a víz 88-90 fok felé mozdul, akkor már a motor simán 95 fokos. A hűtővíz minden esetben hidegebb, mint a hűtendő alkatrész, különben nem lenne értelme.Amikor meg a motor már 95 fokos, az olaj ne legyen már 50 körül, mert akkor ott gubanc van. Legfeljebb az automata váltó olaja tarthat ott. De a motor olaj (ismétlem) a motor belsejében, járatokon közlekedik, és ne legyen már 40 fokkal kevesebb, mint a motor, csak szimplán a fizika törvényei miatt is.
Logitech hardware tester
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Motoros topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Formula-1
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest