-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
adidas4death
aktív tag
Én a Vectra kulcsába Energizert vettem meg (kb 1,5 éve, de lehet több). Meg most sikerült olcsón szerezni Maxellt, 500.-(12db). Meg amúgy sem egy nagy összeg szerintem a 790.- sem érte.
Főleg nem 1-2 éventeXiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
Pitu
aktív tag
válasz zolikaDB #22603 üzenetére
#adidas4death: kösz, kínaiaktól rendeltem az órámba 1 dollárért egy tucatot én is, csak 2-3 hetet kellett várni rá.
Az autó kb. 10 perc pihenés után beindult, a szervízlámpa is kialszik amikor már jár a motor. Az immo egyébként hogyan blokkol? Nem ad szikrát v. üzemanyagot?
-
zolikaDB
veterán
Fordulatszám -> közös nyomócsöves Superb fordszámértékei jól látszanak a videón.
-
Real_Necro
veterán
Kik, 4 elemet kapsz ~300Ft-ért. Teljesen jó, nekem is az van benne évek óta.
Szerk.:
Nekem nem olyan régen a motor jelzés villogott mikor betolattam egy üzembe kocsival. Valószínüleg csak a kulcsot (vagy abban a mágnest) nem érzékelte rendesen, mert azóta nem produkálta.[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
JanR
addikt
Opel Vectra C:
A 3.2V6 és a 2.8V6 között fogyasztás különbség?
A 2.0T benzin motor mennyire ajánlott egy Opelnál? -
_seth_
veterán
Xenon kiszedve, fólia lehúzva... így már minden kerek
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
kisjimy
aktív tag
Nekem az omegámban van ugyan ez a 3.2 v6 moci,IMÁDOM! Szép hangja van,elnyűhetettlen!Normál használat mellett elöbb rohad ki alóla a kaszni,mint ahogy elszállna a motor!Én 5 éve hajtom a kocsit,100ezret tettem bele,normál használat mellett( Pálya 140-160 között) nagyon ritkán kenem el a száját,Országuton marad a 90-100 tempó! Eddig csak olajcsere,szűrök,gyertyák csere volt,meg a kötelező vezérműszij! Van előirt olajfogyasztása,kiskönyve alapján 1000km-re 0.7L olaj! 3500felet kezdenek olajat csipegetni jobban addig szinte semmit.Mondjuk az érdekes,hogy a veciben 211LE az omegában 218LE!
-
_seth_
veterán
válasz kisjimy #22615 üzenetére
Anno akitől vettem a téligumijaimat 400 ezret költött az MV6-ra
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
kisjimy
aktív tag
Én sem szeretem a turbó-s motrokat,inkább v8 akkor Fogyim jelenleg 10.6l/100km ez 90% város.Ha pályán megyek vele normálisan olyan 9körül van.Város már húzósabb,11-12 nyáron,télen 15-16liter!Nem tudom a veciben milyen váltó van,nekem autómata 4hosszú! Ha váltosan veszed kevsebb a fogyid,meg könnyebb is a veci!
-
_seth_
veterán
válasz kisjimy #22619 üzenetére
Pontosan, el is adta az autót már ha jól tudom, ph-s srác de nem jut eszembe a neve. Nyomta is neki rendesen... nem éri meg.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
őstag
-
zolikaDB
veterán
válasz KonzolKartel #22622 üzenetére
Igen, ez is igaz.
-
Pitu
aktív tag
válasz KonzolKartel #22622 üzenetére
Ajjaj, nem hangzik valami jól. Akkor ilyen hiba esetén mi a teendő? Szoftveresen megoldható ez?
(a pótkulcs nem távirányítós nekem, így tényleg az van amit írtál) -
Pitu
aktív tag
válasz KonzolKartel #22622 üzenetére
Közben olvasgattam. Első körben megnézem a pótkulcsot, majd a mostaniban a chip-et. A fura az egészben az, hogy beindul az autó, mert ha tényleg immo hiba van, akkor nem kellene neki.
-
bambano
titán
sík úton, szélcsendben, 90-nél tempomattal 6-6.5 liter körül
pályán ha belefutsz valami korlátozóba, akkor 7-7.7 (pl. hóvihar miatti tötymörgés)
pályán ember módjára 135-nél tempomattal 7.5-8-8.5 liter.
városban szerencsésen 10 alatt, több dugóval 12, nagy dugónál csillagos ég (amikor az agyhalott picsa miatt teljes útzárat csináltak anno az m3-as kivezetőjén Pesten és Pest kompletten bedugult, akkor 28).
200 fölötti átlaghoz már kevés egy fél tank 100 kilométerre.ha csak vidék, nagyvároson kívül és nem autópálya, akkor a nagy átlagot 8.5 alá lehet hozni. 9.3-9.5-ös átlagot is lehet vele tartani, abba már belefér egy-két rendesebb előzés.
nyilván ha minden kereszteződés lifo és nem tűröd, hogy előtted bárki is menjen, akkor a felső határ a csillagos ég. a tankja relatíve kicsi, 480 kilométer után nem árt tankolni. erősen gumi és gumifújás függő, plusz erősen lábméret függő.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz kisjimy #22615 üzenetére
tudok egy-két benzinkutat, ahol két tankolás után kirohad alólad a 3.2v6... meg viszonylag egyszerű szétszaggatni a kuplungját is (féltengelyeket is, de az nem a motor.)
gondolom azért gyengébb vectrában, mert magasabb környezetvédelmi norma alá esik.
szerk: a pedáltaposásban nem az a veszélyes, hogy szétnyomod a motort, hanem az, hogy ha rossz az út, széthullik a futómű. márkaszervizben teleszkóp 90k/darab, 50-60k egy segédlengőkar, stb.400 rugó motorgenerálra, mikor 120-140 körül áll meg csak a vezérlés cseréje, még bemelegítésnek is gyenge.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
nem a gombelem táplálja az immot szerintem, azt a kormányba épített adó látja el árammal. de lehet, hogy nem jól tudom. mondjuk egy gombelem árát kockáztatni érdektelen kategória.
szerk: arra odafigyelnék, hogyha nagyobb kapacitású elemet veszek, nehogy vastagabb legyen.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
-
kisjimy
aktív tag
Igen annyi! Én már cseréltem! A futőmőve az omegának kicsit kényesebb,főleg az mv6-é mivel feszesebb mint a 2.2-es.Főleg hogy az enyémben hátsó szintezős van! (Ne tudd meg mennyi ha elcsesződik) Sajnos én is ha megyek vidékre megtervezem merre megyek,legtöbb esetben autópálya,még ha kerülök is! Tudjátok itt az benzibe belevett utdijat nem aszfaltra költik!
Szerk: Én sem szakszervizbe viszem,úgy sokkal olcsóbb,de a vezérlésen nem spóróltam!
[ Szerkesztve ]
-
gabipaci
addikt
??? 3.2-es ennyit eszik ????
Elég hihetetlen.
Nekem akkor a vegyes 10-10,5 rengeteg a 2.2Direct-hez.
Pedig nincs szét hajtvaLogitech hardware tester
-
bambano
titán
válasz gabipaci #22638 üzenetére
ha rendesen felfújod a gumikat és óra szerint 90-100 között valahol benyomod a tempomatot, akkor ennyit.
ha meg mindig úgy közlekedsz, hogy felküldik miattad a nato légierőt, akkor meg nem ennyit személyes tapasztalatom nincs, de ha egy 100 kilométeres úton odafelé annyival mész, amennyi elfér, akkor visszafelé már szabályos tempónál is majdnem porzik a tank... szóval akár 35 litert is bele lehet önteni 100km-en, de akkor az olyan, mint amikor Daniel vitte sztarcsit a reptérre azé' az könnyesre röhögős, mikor lelomházza a tgv-t
szerk: a vegyes 10.5 sok városozással nem vészes. én mostanában keveset tolom városban, olyan dugót, ahol 2-nél több pirosat kell kivárni, évek óta nem láttam.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Pitu
aktív tag
válasz bambano #22629 üzenetére
Tapasztalatok: a távirányítós kulcsnál ha szétszeded, az Y résznél van a chip, attól féltem hogy elhagytam egyik szétszedésnél, de nem. Levittem a nem távirányítós gyári kulcsot. A hiba egyiknél sem tűnik el, viszont mindkettővel próbáltam egymás után 3-szor beindult az autó, majd mindig kialszik a szervízlámpa. Korábban linkelt cikkben írták hogy talán 30 indítás után fog eltűnni, de ránézetek szakival is azért.
Elemet kicseréltem, így már 6-7 autóhosszról is tudom nyitni a kocsit, előtte 1-2 volt. -
őstag
-
gabipaci
addikt
válasz bambano #22639 üzenetére
Ja, 90-100 között, úgy hogy egy faberge tojást teszel a jobb lábad alá, és óvatosan nyomod a pedált, aha
Nekem a 10,5 azért elég jó dinamikus vezetésnél jön ki, bár ha óvatos vagyok sem sokkal kevesebb.
Nem nagyon előztek még rám, és nincs olyan nap, mikor nem forog ki a motor 6500-ig.
Szóval akkor jól van ez.Logitech hardware tester
-
bambano
titán
-
JanR
addikt
Az első hozzászólásban a képek nem módosulnak? Mert szerintem már elég sok idő eltelt és elég sok autó is megváltozott azóta
-
glutamin
őstag
válasz Jim Tonic #22631 üzenetére
Fordban lehet többször is programozni.
Nem semmi fogyasztásokat írtok. Ilyen üzamanyagárak mellett, azért 10 liter fölötti átlag az nagyon soknak tűnik nekem, miközben hasonlóan erős dízel eljár 2-3 literrel kevesebbel is százon.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
bambano
titán
válasz glutamin #22647 üzenetére
a dízellel két probléma van:
- 3 literrel kevesebbet fogyaszt, de ugyanúgy is közlekedik? ugyanolyan kategóriás dízelről van szó? mert az opel korábbi csúcsmotorját összevetni egy fűnyíró dízellel súlyos tévedés.
- a fogyasztás valójában érdektelen adat, amit az átlag dízel fan szeret elfelejteni, hogy a teljes költség az, ami valójában számít, és ezen a dízel csúnyán elvérzik.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen