Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz lezso6 #108131 üzenetére

    Továbbra is ostobaságokat sulykolsz, szalmabábokat gyártasz, továbbá a stílusoddal is jól láthatóan azt próbálod kompenzálni, hogy nincs igazad. Szomorú. :(

    Mondja ezt az az ember, akinek miután grafikonokat prezentáltam arról, hogy mi a helyzet az elképzelésével, instant elkezdte azoknak a hitelességét vitatni ahelyett, hogy prezentált volna a nagy számokat, amiket írt? Oh boi ;]

    Nem írtam ilyet, hogy seggre mi mennyi, hanem azt hogy van különbség.

    De azért számokat írtál, ugye? Azt azért ugye leírtad, ugye? Akkor mi a gond?

    Az 1.4 és 1.6 közötti az pont azért releváns, mert egy egyértelmű különbség, amiben jól láthatóan egyetértünk. És hatalmas különbség az érzékelhetőség viszonylatában, tehát kb a fele is észrevehető seggel, amiről beszélek.

    "Hatalmas", az. Akkor el sem bírom képzelni azt a jelzőt vagy jelzős szerkezetet, amit arra mondanál, amikor a 120Nm-ből beülsz a 600-ba. Az micsoda, fénysebességre gyorsító gravihajtómű? :P
    A fele amiről beszélünk és érezni vélted x fordulaton, arról már fixxen tudjuk, hogy nem érezhetted, mert nincs. Ennél egy picivel közelebb vagyunk ha azt mondjuk, hogy igen, létezik esetleg eltérés, olyan jobb esetben mérhető formában, amikor szerzünk 2 hasonlóan gyártási szórású új blokkot és feltesszük padra.

    Ez továbbra is érvelési hiba, ugyanis nem mutattál rá, hogy hol. :DDD

    Mármint mennyi ilyet szeretnél?

    Arról az objektív tényről van szó, hogy a változó szívócső miatt a Z14XEP már 2000 alatt is tudja azt, amihez egy sima 16 szelepesnek 3000+ kell.

    Objektív kijelentés, objektíven hülyeség. Lásd grafikonok. És erre jött, hogy a Ford meg az 1.6 és minden egyéb zanza.

    Nagyon el akarod ezt ásni úgy látom :B

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák