Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz lezso6 #108116 üzenetére

    A személyes kétely is az, mégis alkalmazod bőszen :B

    Az, hogy te mit tapasztaltál egy Ford és egy Opel között, lényegtelen. Ugyanazon kasztniban, szinte ugyanazon motoron 2 eltérő szívósorról beszélgetünk, mert annak van értelme. Almának és körtének nincs.
    Hogy mennyi a nyomatéka a Fordnak full lényegtelen, ez egy minimális veztengely-diffi miatt is jelentkezhet, váltók és egyebekről nem beszélve, hogy mit és minek érzel.

    Tehát akkor ezredjére: ahhoz, hogy valamit nyomatékosabbnak érezz, ahhoz kell egy elég nagy eltérés 2 példa között, mert a te feneked sem mérőpad. És akkor itt jön az, amiről a görbe árulkodik. Hogy nagyítani kell 300%-ra és húzni a vonalat, hogy egyáltalán van-e a két szívósor közti eltérésből fakadóan 2 számjegynyi az eltérés, de erősen inkább csak 1. Na ezt seggel sosem mondod meg. Ergo visszatérünk oda, amit anno is lehoztunk és én is mondtam már: ez sokkal inkább marketing, mintsem valós haszon ekkora köbcentiből, ilyen felépítésű motorban.

    Hogy két eltérő autó, eltérő motorral, eltérő mindennel más lesz, naná. Eltérő tengelyek, szívósor, váltó-diffi, kasztni, stb. ennyi eltérésből azt kiemelni, hogy igen, a szívósor miatt nyomatékosabb a másik lentebb minimum ultra veszélyes terep, de nekem eszembe sem jutna ilyet leírni. Azt, hogy xy jobban megy adott köbcentivel kb. azonos kasztnival és váltó áttételezéssel okay. De azt, hogy adott része a motornak az, ami miatt x jobban megy, mint y szerintem még sokat látott motortervező mérnököknek is komoly feladat lenne.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák