-
GAMEPOD.hu
One mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
zzola
titán
válasz 4Grider #1281 üzenetére
Fogalmam sincsen, ez tavaly is így volt...
"
d) ha az előfizető a 129. § (2b) bekezdés szerinti adategyeztetési kötelezettségét a szerződés évfordulójának napját követő ötödik napig nem teljesítette.
(2) * Az előfizetői szerződés szolgáltató általi felmondásának felmondási ideje az (1a), a (6)–(7), illetve a (13) bekezdésben meghatározottak kivételével nem lehet kevesebb mint 60 nap."[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
válasz MadMancs #1217 üzenetére
Mert ez régebbi ÁSZF-ben van benne:
5.1.2. A szolgáltatás igénybevehetőségének földrajzi területe
A helyhez kötött telefon szolgáltatás a Szolgáltatási területek függelékben megjelölt településeken, a Szolgáltató
Szolgáltatási Területén vehető igénybe.
A mobil rádiótelefon szolgáltatást a Szolgáltató kizárólag Magyarország területén nyújtja, a honlapján
meghatározott mindenkori szolgáltatási területén, az ott található lefedettségnek megfelelően. Az Előfizetői
Szerződés megkötésével egyidejűleg a Szolgáltató az Előfizető kívánságára tájékoztatja az Előfizetőt a lefedettség
mértékéről, a honlapon megtekinthető lefedettségi térképpel a hálózat kiépítettségéről. A lefedettségi adatok
tájékoztató jellegűek, melyektől helyenként olyan eltérések mutatkozhatnak, melyek a mobil telefon szolgáltatás
igénybevételének természetes sajátosságai, de amelyek nem a Szolgáltatás minőségének következményei
(ilyenek lehetnek különösen épületek, építmények, a természeti környezet árnyékoló hatása). E körülményekért,
és azok a használatot befolyásoló hatásáért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
A Szolgáltató a mobil rádiótelefon szolgáltatást a partner-szolgáltatójával megkötött Hálózati Szerződés alapján
nyújtja. A Szolgáltató Hálózati Szerződése alapján igénybe vett GSM rádiótelefon-rendszer, valamint a mobil
rádiótelefon-hálózat működési sajátosságaiból következően nem minősül hibás teljesítésnek, amennyiben
meghatározott területeken az alapszolgáltatás igénybevétele korlátozottan lehetséges vagy lehetetlen, ideértve azt
az esetet is, amikor a Hálózati Szerződés alapján a hálózati hozzáférést biztosító szolgáltató valamely
bázisállomásait megszünteti.Valamelyik másik szolgáltatóval volt szerződése és ezt - gondolom - kivették az ÁSZF-ből. Egyébként az 5.1.2-es pont a helyhez kötött telefonszolgáltatásra vonatkozik (pl. 29-es körzet), a mobil szekciót ez a változás nem érinti.
Sőt, nem is.[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
válasz domper2015 #1150 üzenetére
Van olyan díjcsomag, amiben benne van a nemzetközi hívás díja.
A rendszert inkább hagyjuk, mert erősen átfordulnánk a politika irányába...
-
zzola
titán
válasz domper2015 #1144 üzenetére
Most sem értem a felháborodást! Ennyi a díja! Amikor aláírtad a szerződést, akkor elfogadtad! Ha meg valaki csóró, használjon internet alapú alkalmazást beszélgetésre.
-
zzola
titán
válasz dredjudge84 #1131 üzenetére
Nem igazán értelek. A nemzetközi hívás mindenhol drágább. Aki a határ mentén jár vagy él - és roamingol - ők ezzel csak jól járnak. Ez miért is baj?
-
-
zzola
titán
válasz david742011 #1082 üzenetére
Igen.
Telefonon érdemes próbálkozni. -
zzola
titán
Este még volt, reggelre nincsen.
-
zzola
titán
Amikor új "előfizetőként" regisztrálsz egy SIM kártyát, kötelező e-mail címet megadni, meg egy kapcsolattartói számot, ez általában az aktivált szám szokott lenni. Amikor az utolsó gombbal aktiválod, már el is készült a One fiókod, ha akarod, ha nem. Az más kérdés, hogy vannak akik nem, vagy soha nem használják, mert csak rátölt terminálon, webbankon vagy bárhol is, nem használja az appot, nem lép be a fiókjába, mindent SMS-ben intéz.
Meghatalmazás mire? Adatot egyeztetni más nevére nem lehet. Ha valaki a nem a nevén lévő számot szeretné a nevére íratni, arra van dokumentum. Nem tudom, hogy letölthető-e, de ha felhívod a 1270-et, azonosítás nélkül ki tudják küldeni e-mail címre. Lemondó nyilatkozat biztosan kell és a SIM kártyának is ott kell lennie, 2xxx forint azt hiszem az átírás díja, amit van akinek elengednek, van akinek nem.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
Midi csomag:
ÁSZF. [link] 38. oldal, kb. fél perc keresést igényelt.
14500-40000. forint közé esik a havidíj, arra jár 20% kedvezmény, de a régi TV+NET csomagodra nagy valószínűséggel nem érvényesíthető ez a kedvezmény (mert azok a csomagok még a family kedvezményrendszerben voltak.).
Elég keszekusza a megfogalmazásod, de TV+NET, + 2 db. mobil előfizetés azért az árért jó.
A helyedben átgondolnám a havi díjas csomagokat, feltöltős kártyára 5e/hó a korlátlan beszéd, +2590- lenne 5+5GB adat (azoknak ennyi, akiknek a vezetékes szolgáltatás mellett van TUTI kártyájuk). Sőt, ~1700-ért van havi 5GB adat (Ez meg mindenkinek elérhető, 5e/3x5GB adat, 30 naponta aktiválja a rendszer), gyakorlatilag olcsóbban ki lehet hozni feltöltőssel a Midi csomagot.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
válasz kopeter1982 #1052 üzenetére
Tényleg, de azért az app kivágott a fiókból.
De a megújuló dupla adat opció továbbra sincsen ott.Jah, ott van a megújuló dupla 1GB és 5GB is! Micsoda fejlesztés közel 1 év után.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
És a videos meeting-re nem elég 500/200, ne ne röhögtess! 8k-ban meetingeltek?
Mi számít nagy file-nak? Csak nem 100GB-os fileokat küldesz.
Picit el vagytok havazva, tudom jó lenne szarért-fosért húgyért 2000/2000, de egy picit fel kellene már ébredni az álomvilágból...Mi is home office-ban vagyunk néha ketten, de érdekes módon elég az 500/22 és küldünk 1-2GB-os excel-t is.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
válasz nanotek911 #936 üzenetére
Van amire nem elég az 500/200 ?
Mert nem az 500/200-at fogják fejleszteni, hanem mondjuk az Inviteles 100/8-at és vannak települések, ahol ennél kisebb a sávszélesség.Nálam a Telekom 30/5-öt adna és ez nem a dedikált sávszélesség.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
Reggel tettem panaszt az "Ajánlataim" hiánya miatt, már meg is jött a válasz:
Hivatkozási szám: CCT-
Tisztelt XY, kedves Ügyfelünk!
Hivatkozva a 2025. január 13-án tett bejelentésére, ezúton küldjük válaszunkat.
Sajnálattal értesültünk arról, hogy korábbi válaszunk nem szolgált a megelégedésére azonban a
levelünkben foglaltakat, továbbra is kizárólag megerősíteni tudjuk.
Tájékoztatjuk, hogy jelen levelünk keltekor üzleti döntés értelmében még nem elérhető One márka alatt
az „Ajánlataim” menüpont alkalmazásunkban. Ezen kedvezmények kidolgozása folyamatban van,
melynek várható indulásáról ügyfélszolgálatunk nem rendelkezik információval. Ebből adódóan szíves
türelmét kérjük az ajánlatok újra megjelenítéséig!
Szíves megértését köszönjük!
Tisztelettel:
One Ügyfélszolgálat
Budapest, 2025. január 13.Ez azért vicces, az ÁSZF. akkor csak dísznek van, ezek szerint.
Plusz egy ott dolgozó ismerősöm megerősítette, hogy ő nem tud és hallott ilyenről![ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
válasz alba-regia #909 üzenetére
Csak fél percet kell keresni, de megkerestem helyetted:
www.one.hu/aszf
7.sz. melléklet - akciók:4. Előre Fizető (feltöltőkártyás) mobil szolgáltatásokhoz kapcsolódó akciók
4.1. TUTI100, TUTI 100+ és Tuti Feltöltőkártya feltöltési bónusz
A feltöltési bónusz akció a TUTI100 tarifacsomag esetében 2021. november 8-tól, jelen módosult feltételekkel 2023.
október 4-től visszavonásig, a TUTI 100+ tarifacsomag esetében 2023. augusztus 1-jétől, jelen módosult
feltételekkel 2023. október 4-től visszavonásig, a Tuti Feltöltőkártya esetében 2025. január 1-jétől visszavonásig
érhető el azon Előre Fizető (feltöltőkártyás) Előfizetők számára, akik TUTI100, TUTI 100+ vagy Tuti Feltöltőkártya
tarifacsomaggal rendelkeznek és legalább 3 000 Ft összeggel töltik fel kártyájukat a One applikáción keresztül.
Az akció keretében minden One applikáción keresztül történő legalább 3 000 Ft feletti feltöltést követően 1 GB
bónusz adat és 100 bónusz perc kerül jóváírásra az Előfizető Általános Bónusz Egyenlegén, amelyről az Előfizető
SMS értesítést kap. A bónusz percek és adat a jóváírásról szóló SMS értesítést követő 3. nap végéig használhatók
fel, kizárólag hangalapú hívás indítására belföldi, normál díjas hálózatban. Külföldön a mindenkori roaming
díjszabás érvényes. A bónusz jóváírásáról, illetve elhasználásáról SMS-ben értesítést küldünk.
A feltöltési bónuszok nem adódnak össze, az utolsó feltöltés utáni bónusz használható fel.
Az akció normál és preaktív állapotú Instant SIM kártyák feltöltése esetén is érvényes, azzal, hogy preaktív feltöltés
esetén Előfizető az aktiválás után kapja meg a bónuszt, azaz preaktív állapotú kártyák esetén további feltétel, hogy
az akció időtartama alatt, de legkésőbb a SIM kártyán szereplő érvényességi idő (mely SIM kártyánként eltérhet)
lejárata előtt az aktiválás is megtörténjen.[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
"Tisztességtelen az az általános szerződési feltétel, amely a szerződésből eredő jogokat és kötelezettségeket a jóhiszeműség és tisztesség követelményének megsértésével egyoldalúan és indokolatlanul a szerződési feltétel alkalmazójával szerződő fél hátrányára állapítja meg. "
"A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a tisztességtelen szerződési feltétel semmis lesz. A semmisségre a fogyasztó érdekében lehet hivatkozni."
Mondja a PTK. .
Ezek mekkora idióták.
-
zzola
titán
Ismét válaszolt az ügyfélszolgálat, miért is nem elérhető az "Ajánlataim" menü tartama:
Tisztelt XY, kedves Ügyfelünk!
Hivatkozva a 2025. január 10-én tett hibabejelentésére, az alábbiakban küldjük válaszunkat.
Mindenekelőtt szeretnénk szíves elnézését kérni a felmerült kellemetlenségért!
Tájékoztatjuk, hogy jelen levelünk keltekor üzleti döntés értelmében még nem elérhető One márka alatt az „Ajánlataim” menüpont alkalmazásunkban.
Ezen kedvezmények kidolgozása folyamatban van, melynek várható indulásáról ügyfélszolgálatunk nem rendelkezik információval.
Ebből adódóan szíves türelmét kérjük az ajánlatok újra megjelenítéséig!
A fentiek alapján hibabejelentését lezártuk.
Szíves megértését és együttműködését köszönjükEz több problémát is felvet:
1.Előző válaszukban még én vagyok a f@szláma, frissítsem az appot, meg töröljem le.
2.Ez súlyos ÁSZF. szegés, hiszen nem teljesítik a szerződésben foglaltakat.
3.Hiba lezárva (megoldva), legyek türelmes. -
zzola
titán
Ha megszűnik, akkor írásban kötelesek értesíteni, általában a számlán van rajta. Ha nem akarsz eszközt venni, akkor nem kell meghosszabbítani, mivel a határozott idejű szerződés automatán átvált határozatlan idejüre, hűségidő nélkül. Ár ugyanaz marad, hacsak nem volt valami extra 10 havi kedvezményed, mert az nyilván megy a levesbe. Szóval ne hagyd magad megdumálni, ha így jó a csomagod, akkor ráérsz akkor foglalkozni ezzel, ha kivezetik.
-
zzola
titán
válasz dredjudge84 #860 üzenetére
Csak úgy nem tesznek át másik díjcsomagba, legutóbb ezek voltak: [link]
Küldenek értesítést.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
válasz kopeter1982 #854 üzenetére
Yetinél flottában 1700 körül van a +10GB. Az én díjcsomagomhoz legalábbis.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
válasz csaszi75 #839 üzenetére
Legfőképp ez backoffice tevékenység vagy fejlesztői, esetleg HD, meg általában véve időhúzásképp küldenek ilyen válaszokat - amit be is másoltam. Mivel más is írta itt, hogy neki is üres az a menüpont, így akár hiba is lehet. Megoldás egyelőre nincsen, de megy az időhúzás, ismerem már ezt. Aztán vagy ki tudják javítani, vagy nem.
Tavaly még egy másik fiókon volt az internet és mellé több feltöltős szám, ott jól működött. Nem gondolom, hogy ennek bármi köze lenne az átálláshoz, de ki tudja?"De akkor mit adtak a megoldásra, amikor látta, hogy nem vagy FMC ügyfél, pedig valójában meg az vagy??"
Ezt én mondtam csak, nem az ügyfélszolgálat. -
zzola
titán
válasz csaszi75 #837 üzenetére
Teljesen mindegy, mit és mikor akarok, nem ez a lényeg!
Egyébként te olvasod, amit bemásoltam és meg is értetted?
Az ÁSZF-ben le van írva, mik a kedvezmények, de azokat csak az app-ban lehet aktiválni, callcenter sem tudja bekapcsolni. Hiába hívom fel a 1270-et, ott ezt nem tudják megoldani. -
zzola
titán
válasz csaszi75 #830 üzenetére
Látod te is, hogy saját magamnak válaszoltam, ott az eredeti hsz.
A probléma csak annyi, hogy vezetékes szolgáltatás mellé be lett aktiválva egy feltöltős SIM, ennek ellenére a dupla adat opciók és a 10 forintos hívás opció hiányzik az appban. Az "Ajánlataim" menüpont üres.
Nem az app a rossz, hanem a rendszer nem kezel "FMC" ügyfélként, magyarul nem látja, hogy van mobil szolgáltatás a vezetékes mellett. Ezért üres az a menüpont.Megnéztem persze, nyilván semmi nem változott.
-
zzola
titán
Megjött a válasz:
Tisztelt XXX, kedves Ügyfelünk!
Bejelentésében leírt hibajelenséggel kapcsolatban a One applikáció működésében nem tapasztaltunk rendellenességet.
Az Ön által leírtak alapján szeretnénk javasolni elsősorban az alkalmazáshoz tartozóan a gyorsítótárat, az adatokat törölni, és azt követően ismét bejelentkezni az applikációba!
Amennyiben a One applikáció nem megfelelő működését tapasztalja, javasoljuk Önnek az applikáció törlését majd újratelepítését az érintett készüléken!
Abban az esetben, ha az újratelepítés után a probléma továbbra is fennáll, az alábbi speciális adatok szükségesek ahhoz, hogy az Ön által tapasztalt jelenséget ki tudjuk vizsgálni:•
a készülék pontos típusa;•
a készülék operációs rendszerének típusa és verziószáma;•
One alkalmazás verziószáma;•
három napnál nem régebbi képernyő kép a jelenségről, percre pontos időponttal.A gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében javasoljuk a belföldről, hálózaton belül díjmentesen hívható 1270-es, vagy más hálózatból normál díjon elérhető +3612881270-es telefonos ügyfélszolgálatunk hívását, ahol munkatársaink a nap 24 órájában állak szíves rendelkezésére!Szíves megértését és együttműködését köszönjük!
Tisztelettel,OneCsak a szokásos, hülyének nézés + időhúzás.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
válasz Xiaomiuser #810 üzenetére
Igen.
Minden opcióból 1 lehet aktív egyszerre. -
zzola
titán
válasz Winnie The P #778 üzenetére
Mert az 1-2 nap múlva szokott csak érkezni, eddig is így volt!
-
zzola
titán
válasz Harbinger85 #772 üzenetére
Közben megjelent appban a számla.
-
zzola
titán
válasz tothtamaas #765 üzenetére
Akkor az a szám nincsen hozzárendelve előfizetőhöz. Egyébként sem mondaná meg senki sem... Ott a tudakozó, ha nyilvános a szám, rá lehet keresni.
-
zzola
titán
válasz Winnie The P #755 üzenetére
Remélem nem marad ki hónapokon át és majd lehet fizetni 2 hetente.
-
zzola
titán
válasz Winnie The P #753 üzenetére
Vezetékes számla sem jött, szóval nem egyedül vagy, aki nem kapott.
-
zzola
titán
válasz aldebaran #744 üzenetére
Ebben nem vagyok biztos! Az a csomag a Digi mobiltól érkezőknek lett kitalálva! Hosszabbítás esetén nem biztos, hogy továbbra is elérhető lesz/marad. Igazából ez akkor lesz majd kérdéses, ha hosszabbítani akar. Érdemes lesz majd akkor rákérdezni, aztán ha nem lehet hosszabbítani akkor egyszerűen hűség nélkül kell tovább vinni.
-
zzola
titán
Én soha nem használtam, szóval fogalmam sincsen, mikor mennyit és mi adhatott.
Én nem láttam, hogy ÁSZF-ben benne lett volna a "Jó dolgok" kivezetése, persze ettől még benne lehet. Viszont ha nincsen benne, akkor valami technikai malőr lehet. Az ajánlataim menü meg üres, szóval kaki itt még minden is...
[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
Vége az ingyenélésnek, vége az ingyen SIM-nek.
-
zzola
titán
válasz Intruder2k5 #687 üzenetére
Ez furcsa, nekem is feldobja az app, holott novemberben lett kötve az internet a Vodához.
Inkább egy hibának tűnik. -
zzola
titán
Felhívtam (én is) a 1270-et, appban az ajánlataim menüpont üres. 3 ügyintézővel beszéltem, mert a másik kettő átkapcsolt, hogy nem az ő dolga ezzel foglalkozni. Na a harmadi sem tudott segíteni. Inkább elköszöntem, majd weben bejelentem hibára.
Sok fejlődést nem látok ügyfélszolgálat terén. -
zzola
titán
válasz Kronos3000 #662 üzenetére
Miért nem ér semmit? Mert te memondtad? Vagy?
-
zzola
titán
Regisztráltam egy feltöltős kártyát az otthoni szolgáltatás mellé. Ezt már TUTI csomagba tette, hiába Vodafone-os a SIM. Természetesen az ajánlataim menüpontban tényleg nincsen semmi. Akkor mégsem csak skinezés történt, mert ez korábban működött, a dupla megújuló adat kivételével.
-
zzola
titán
A számlán nincsen rajta a 300-as azonosító (MyVodafone azonosító), a Vodáson legalábbis, One-os számlát nem láttam még.
Nem a számla számával kevered véletlenül? Mert az rajta van és az is 300-al kezdődik.
Akkor nem érkezik meg a jelszó emlékeztető:
Ha másik személynek is be van állítva a kapcsolattartói szám és/vagy e-mail cím.
Ha gagyi e-mail cím van megadva, freemail, vipmail stb.[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
Az weboldalon ugyanazokkal az adatokkal tudsz belépni, mint az appba. Többen írták már, hogy a weboldal chrome-ra van optimalizálva. Tehetsz egy próbát, megkeresed a böngészőben a kukikat és csak a Vodafon és One kukikat törlöd, majd próba a belépéssel.
Elvileg a 300-as azonosító az nem változott.
-
zzola
titán
"A volt Vodafone Mobilnet XXL most már One Mobilnet XXL.
A My Vodafone alkalmazásból pedig One Hungary lett.
Utóbbiba be vagyok jelentkezve, tehát logikusan feltételezem, akkor nekem van One fiókom, ugye?"Így van!
Hívd fel a 1270-et és egyeztesd le a kapcsolattartói e-mail címet és telefonszámot, majd utána kérj jelszó emlékeztetőt. Illetve kérd el a korábbi MyVodafone azonosítót (300-al kezdődő számsor) és arra kérd a jelszó visszaállítását.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
Igen, korábban működött. De volt egy hiba a rendszerben, amit azóta sem tudtak javítani. Ha volt számla részteljesítés vagy a fizetési határidő előtt kiegyenlítetted a számlát, ezt figyelmen kívül hagyva lerántotta a kártyáról a teljes számla összegét. emiatt nem működik már. De legalább vennék ki az appból/webről.
-
zzola
titán
válasz szabonagyur #447 üzenetére
Éjjel hívd fel a 1270-et és egyeztesd le az adataidat, majd kérd az éves adategyeztetést. A kép alapján olyan, mintha nem a te neveden lenne az adott hívószám, azért dobja fel az elidegenítést.
-
zzola
titán
Akinek van Tuti kártya mellett otthoni szolgáltatása, megnézné kérem, hogy appban az ajánlataim között a dupla megújuló adat opció létezik-e már?
Ugye ezzel legalább 1 éve megy a huzavona, ÁSZF-ben benne van, csak éppen az appban elfelejtették lefejleszteni.
-
zzola
titán
"1.) Szeptemberben költöztem, az új címen Digi van, így a meglévő vezetékes Vodát nem tudtam magammal hozni, le kellett mondani és előfizetni a Diginél.
Miért nem javasolták a Voda áthozatalát, ha úgyis egyesültek? Senki sem ajánlotta fel, pedig elregéltem, hogy miért akarom lemondani.""Áthozatal" tavaly sem volt és most sincsen. Jelenleg is külön rendszerekben vannak a Digi és Vodafone ügyféladatok.
Ha a 1270-en fel kellett mondanod a Vodafone szolgáltatást és ugyanitt kellett Digi-re szerződni, akkor jól csinálták, mert más ügymenet nem létezett.[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
válasz Leslie1966 #392 üzenetére
Ne szenvedj vele, nem működik.
Új hozzászólás Aktív témák
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
Olvasd el az összefoglalót!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Otthoni szolgáltatások ITT!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
- Milyen routert?
- SSD kibeszélő
- Arch Linux
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Kicsinálhatja a legújabb driver a friss csúcs-GeForce-okat?
- BestBuy topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen program, ami...?
- Megvan az első leolvadt tápkábel az új GeForce-okkal?
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- További aktív témák...
- Eladó iPad 9th gen 10.2" 64GB Silver (2021) + Apple Pencil +1 bontatlan heggyel!
- Nyugatinál gyerekeknek hétvégén is átvehető! Ps5 / playstation 5 lego, spiderman, horizon játékok
- MSI B550 GAMING GEN3 AM4 DDR4 alaplap bontatlan csomagolásban 3 év garancia 27% áfa
- GIGABYTE B650 UD AX WiFi AM5 DDR5 alaplap bontatlan csomagolásban 3 év garancia 27% áfa
- BESZÁMÍTÁS! Asus ProArt OC RTX 4070 OC 12GB GDDR6X videokártya 3 év garancia 27% áfa
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest