Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
jbauer05
tag
Helló, tudnátok segíteni? Kezdő vagyok még ebben ebben . Lecseréltem régi smb1-es nasomat egy szervergépre, amin Freenas fut. Megtartanám a régi nasomat backup céljából, ti hogyan és mivel csinálnátok a backupot? Rsyncre gondoltam, de csak úgy tud kommunikálni vele, ha felcsatolom egy mappába, de akkor karakter problémák vannak a fájlnevekben. Több nap próbálkozás után nem sikerült megoldani így más megoldás után néznék.
-
jbauer05
tag
Helló mindenkinek! Freenasban kérnék segítséget. Van egy smb share aminek én vagyok a tulaja. De adtam egy csoportnak írási és olvasás jogot. A problémám, hogy a csoport tagjai üres megosztást látnak. Tudnak bele írni, azt látják is, meg én is a megosztás teljes tartalmával. Mit rontottam el? Most használom először a Freenast.
-
jbauer05
tag
Üdvözlet !
Cégemnél sajnos én vagyok a nem hivatalos informatikus, így rám lett bízva az új gépek beüzemelése. Van 25 új dell gépünk és egy szerver gépünk. Az internetünk lassú, így a következőt akarom csinálni. A szervergépre megy win server 2012.
A 25 dell gépet(win 10) ad-be akarom rakni, hogy mehessen wsus rájuk. A szervergépre még szeretnék fájlszervert is csinálni. Ezzel eddig nincs is bajom. Viszont van még pár laptop, ami vezeték nélkül csatlakozik a hálóra meg úgy is hazavisznek a kollégák, és otthon frissítik, így azokat nem akarom ad-be rakni, de szeretném ha hozzá férhessenek a fájlszerverhez, ez így kivitelezhető ? Elfogják tudni érni laptopok a fájlszervert?[ Szerkesztve ]
-
jbauer05
tag
Ajánlott subreddit, én imádom olvasni szabad perceimben.
[ Szerkesztve ]
-
jbauer05
tag
Üdv mindenkinek !
Valamelyikőtök használt már egy ilyen vga átalakítót ? Tönkrement ment az egyik laptopban a dsub kimenet, viszont az meg kellene projektorhoz.
[ Szerkesztve ]
-
jbauer05
tag
válasz TommyX_ #14842 üzenetére