-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Newlachka
őstag
válasz lsebestyen #83750 üzenetére
arról nem is beszélve,hogy ezek a csoda "ecotek" motorok szeretik ám az olajat...
-
polonic
félisten
Ki milyen gázolajat tankol mostanság?
Én eddig omv mm-et tankoltam. De ezek az árak...
Először tankoltam sima omv-t és picit hangosabb lett a motor és hidegindításnál nem első fordulatra röffen be, hanem inkább másodikra. -
shifty!
senior tag
válasz polonic #83753 üzenetére
1.5 dCi Megane 2-be (106Le) évek óta ha lehet, csak Shell-t szoktunk. Minden 3.-5. alkalommal megkínáljuk a prémiummal. Szvsz halkabb, kicsit hálásabb érte, nekem az OMV csalódás volt dízel fronton.
[ Szerkesztve ]
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
Morales72
csendes tag
Aztán egy nap lefüstöl a motor, mint nekem.
A G Astra és úgy általában az Opel felejtős. Minden, amit Rob leírt az utolsó szóig igaz, saját tapasztalat. Ipari hulladék az, nem autó. Állandóan elromlik rajta valami, de amikor éppen nem, akkor sem egy élmény vezetni. Én az enyémet ajándékba kaptam német ismerősöktől, "csak" magyar szinkron kellett rá. Kb. 6 hónapig örültem neki, utána ráköltöttem egy rakás pénzt. Inkább adtak volna Haribót... Rémálmaimban se jöjjön elő!
Kollégának volt G Astrája, az is állandóan a szerelőnél dekkolt. Több száz ezer forint mínusszal szállt ki belőle. El kell engedni az Opelt, időzített bomba mindegyik.
"I'm too old for this sh.t..."
-
imyourfriend
őstag
Sziasztok!
Gondolom másnak is volt hasonló problémája, így leírom miként oldódott meg. Hosszabb idő volt mire legyengült a motor, elszállt a turbónyomás, már a végén úgy működött az 1.5 dci megane mintha egy benzines lenne, olyan volt mint egy kamion. Írta is Check Injection, autót leállít 15 perc múlva beindít eltűnt a hibakód. Probléma megmaradt, szervíz módba került az autó ezáltal, mondani se kell 290k van benne pont a legjobbkor. EGR-t kicseréltük kezdésnek mert nem nézett ki jól, el is törött kiszerelés közben, autó picit javult de a turbó nem igazán, nem is érződött üresben sem. Turbó ment ugyan gépre téve valamivel 1 Bar feletti nyomáson, változó geometriás így megnéztem a vezérlőjét, az meg indukciós tekerccsel működő szelep (igazán nem értem miféle, rákötve autó akkumulátorra direktbe nem működött). Szerelő javasolta kössük össze a turbó 2 csövét direktbe, no ekkor visszatért valamiféle turbónyomás .. aztán turbó vezérlőt szereztem bontóból ezzel tért vissza az eredeti állapotához az autó. Pont fogyasztásilag elértem a 10000km-t így átugrott a mutató, mielőtt a baj elkezdődött 4.5l/100 volt, utána 4.9l/100 de nem ezen az értéken vettem észre egyszerűen nem úgy közlekedett az autó ahogy, most már alacsony fordulattól húz eléri a 2100-2200-at és megint jön az az érzés mint mikor kilő egy 110LE-s autó.
-
Atesz08
tag
sziasztok a megane 1 classic 2001 évjárat első és hátsó ajtói megegyeznek a későbbi vagy korábbi évjáratúak ajtajával ? gond nélkül feltehetőek ? nincs eltérés ?
-
gooool
őstag
Full off, de persze, az objektív nézőpontokat elég kevesen képesek figyelembe venni, reálisan tekinteni egy adott típusra, márkára, ne adj Isten nációra, ami az autógyártást illeti.
A G Astra nekem pl. az unalom mintapéldája, amit oda kéne rakni ezen szó mellé a szótárakba is, de azon kívül rettenet kivéreztethető igásló tud lenni (a mediterrán gyalogságnak errefelé van pár, elrettentő állapotban, de még van benne akarat és elindul, kanyarodik, megáll(?).
Kár szerintem ráhúzni bármire a vizes lepedőt, persze vannak olyan konstrukciók, amiket kár volt a nép közé kiengedni, de azért a legtöbbje közel sem olyan horrorisztikus, mint azt felfújják, csak hát mindig attól hangos a közvélemény aki elégedetlen, aki meg elvan vele, az szépen csöndben használja és nem fröcsög az interneten mindenfelé. Aztán a tudatlan birkák meg ezekre alapozva "tapasztalatból" fikázzák lassan az összes létező gépjárművet, mert húú olyat ne vegyél, az szar...húúú az még szarabb...és így tovább.
Ugyan úgy szaladgál Prince motoros Rezsó is mai napig az úton, ami elvileg határ szar (tényleg nem egy életbiztosítás, ezt még én is aláírom), mint ahogy egy elvileg bombabiztos szívó dízeles zöldséges Mercinek is be tud állni a blokk, ha hülye a tulaj hozzá.Bocsánat, csak már érlelődött bennem egy kis indulat ilyen téren és ki kellett írjam magamból.
No offense, személyes meglátás!Üdv, Balázs
-
Jimmy8
senior tag
Páromnak keresek egy benzines, minimum 1.4-es 2008 utáni autót (1.3m körül), sajnos a clio3 kiesett, mert itthon csak 1.2-eseket lehet kapni, az meg még egyszer nem kell.
-
Atesz08
tag
ismét egy kérdés: megane 1 ajtó levételénél a kábel szétkötése hogy történik ? le kell szedni az ajtó kárpitot, vagy kívül kell széthúzni ? esetleg videó lenne valakinek az ajtó leszedéséről ?
-
Jimmy8
senior tag
válasz gooool #83762 üzenetére
Bocsi, csak a korábbi hozzászólásomat egészítettem ki egy kis magyarázattal . Nem is igazán kérdés volt, csak hátha valaki jelez, hogy nem voltam figyelmes, és van Clio a keresett motorral. Nos abbahagyom az offot, csak sajnálom, hogy nem tudok renault venni, mert a mostani kettővel is meg vagyunk (voltunk) elégedve.
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Helló
Az Elf NFJ váltóolajat alig lehet kapni, gondolom kivezetik. NFX-el lehet helyettesíteni?
Clio2, 1.5dci 82HP 2004-es autóba kellene.Thx
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Jimmy8
senior tag
válasz molnarpeter #83766 üzenetére
Semmi, de ennyi összegért csak 75LE- s 5 ajtósok vannak. A tce 1.2 mind kombi, nekünk meg nem az kell
-
hotibi
aktív tag
Üdv, renault clio 1.5 dci 2003-as. Miket kell cserélni az autó futúművében amik a leginkább felelősek az úthibák elnyeléséért? Minden rendben elvileg. Láttam hogy megfeszítettek átnéztem mindent. Mégis a jobb első oldala felöl van egy olyan dübögés féle ami zavar. Lehet hogy keményebb bármelyik gumi és az okozza? Okozhat ilyen hangot az anyós oldali motortartó bak? Köszönöm!
-
Morales72
csendes tag
"Tehat azert szar az _osszes_ Opel, mert te kaptal ingyen egy elhasznalt G Astrat, amire egy fel ev utan kolteni kellett?"
Nem azért szar az összes Opel, mert én kaptam ingyen egy nem elhasznált, hanem újkora óta rendesen karbantartott, és az ajándékozás előtt egy német szakszervízben átvizsgált és - a túlzott olajfogyasztástól eltekintve - hibátlannak talált 13 éves G Astrát. Hanem azért, mert a kifejezetten megkímélt és sokak által megcsodált autó olyan sebességgel produkálta a hibákat minden hónapban, hogy elment tőle az életkedvem is, és a barátom is azt mondta, most már ne költsek rá több pénzt, szabaduljak meg tőle...
Továbbá azért, mert hozzám hasonlóan az összes ismerősömnek is meggyúlt a baja az Opelekkel (B és C Vectrával, Zafirával, G és H Astrával, C Corsával és Insigniával - hirtelen csak ennyi jut eszembe). Ma már egy kivételével mindenki más gyártóra váltott, mert csalódtak benne, és mert unták már, hogy az autó állandóan a szerelőnél van. A családjaikkal együtt. Attól, hogy egy autó elmúlt 10 éves, még nem szükségszerű, hogy elkezdjen darabjaira hullani.
Elnézést, ha bántó volt, amit írtam. Aki szereti az Opelt, és csak jó tapasztalatai voltak vele, annak azt kívánom, hogy járjon vele boldogan, továbbá sok baleset- és szerelőmentes km-et kívánok!
"I'm too old for this sh.t..."
-
Morales72
csendes tag
Nem szeretném szétoffolni a topikot, nem is fogom.
Igazából azért néztem be ide, mert egy cimborám elkezdte felújítani az 1984-es turbós R5-ösét. Van itt R5 szakértő, akihez fordulhatna, ha elakadna?
"I'm too old for this sh.t..."
-
-
gooool
őstag
válasz rob210 #83775 üzenetére
Ha euroban nem is milliok, de forintban massziv osszeget kepvisel egy olyan vas, az biztos.
En is rakerestem par hete mobile-n meg ugy alles zusammen Europaban es a sima turbo 50-80 ezer euro, a wide body, homologizacio miatt gyartott szornyek meg meg ehhez egy 100-as, 140-170 ezer eurok.
Szoval ha elkeszul a forumtars ismerose a geppel, kerunk szepen fotokat.Üdv, Balázs
-
Ganz-[HUN]
addikt
Csövi
Anyám Ausztriában él, autót néz akár használtan is. Ti mit javasoltok? Lényeg a jó állapot, és a megbízhatóság legyen. Mivel Németország nincs kizárva, a dízel viszont így igen. Mit javasoltok? Találtam pár német Laguna 3 2.0 16v-t de szerintem azt fikázni fogja hogy öreg. Két feltétel van: Kasseli lejtön menjen fel a majd' derékszöges Kasseli emelkedőn, és kombi legyen.
Márka szervízes tapasztalatok miatt undorodom a H5Ft-től, és a többi H motor java részétől.Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #83780 üzenetére
Laguna GT 2.0T nagyon jó választás.
HA nincs lerúgva akkor jól megy és élhető kényelmes nagy autó!Renault power
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz rob210 #83781 üzenetére
Szívót igyekszek belőle nézni
Bár ha turbós, még annál is jobb.Edit: Névszerint [link] ezt néztem ki neki.
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Atesz08
tag
sziasztok ! ezt nem tudja valaki ? cserélnem kell az ajtókat. a megane 1 classic 2001 évjárat első és hátsó ajtói megegyeznek a kombi -éval és az 5 ajtósé is megegyezik a sedan -nal. gond nélkül feltehetőek ? nincs eltérés ?
-
-
Mezga Aladár
veterán
-
Atesz08
tag
válasz Mezga Aladár #83791 üzenetére
köszönöm, átnézem.
-
CriticalHit
őstag
Renault Clio, 2008, 1.5DCI, 65e km. Itt az ideje a 2. vezérműcserének de most már nem márkaszervizben szeretném, ahol 140e forintos árajánlatot kaptam. Milyen típusú szettet ajánlatok, mert találtam 27e és 99e forintért is? [link] [link], [link]
[ Szerkesztve ]
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz CriticalHit #83796 üzenetére
1461 CM3 78KW K9KT764D046108
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #83796 üzenetére
Gates, dayco, vízpumpával hosszbordással, főtengely szíjtárvsával, szimeringekkel 130e
Minden ami olcsóbb, az nem teljes csere, vagy cigány munka.Renault power