-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
erx470
csendes tag
Voltam autóvillamosságisnál. Az ő műszere 13,5V-ot mért alapjáraton járó motornál. Amire azt mondta elsőre, hogy ez nem túl jó érték. De 100% nem tudta megmondani, hogy jó e vagy sem. Feljegyezte a generátor paramétereit. Holnap jelez, utána néz, mert lehet ez ilyen, lehet ez így a normális feszültség érték. Ja amúgy egy Fluence-ről van szó.
-
erx470
csendes tag
válasz forceberg #83855 üzenetére
Az autóvillamosságis valami hasonlót mondott, mert itt már az ECU is "összebeszél" a generátorral és így jöhet ki valami leszabályzott feszültség érték. De valahogy furcsa ez. Lehet akkor a fesszabályzó, vagy nem tudom mi. Köszönöm Mindenkinek az eddigi segítséget . Írok majd mi lett.
-
erx470
csendes tag
válasz rob210 #83857 üzenetére
Na, beszéltem az autóvillamosságissal, utána nézett a generátornak azt mondja ez ilyen, papír szerint jó a fesz érték. Ha akarom kiveheti, cserélhet kefét benne, meg megnézheti a csapágyat, cseréli, ha kell, de magasabb/erősebb nem biztos, hogy lesz a töltés. Ez valami "okos" generátor lehet szerinte is.
Nem Start-Stop rendszerű a kocsi. Ilyen az akku:
-
F_Zolee
veterán
Hello.
Jövőre lehet valami második autónak valót néznék. Mindig tetszett az első gen laguna. Mai nap se olyan ronda, láttam kettőt is helyben. Topik főemberét már kérdeztem egy-két dologról de nem privátban akarom fárasztani.
Azt tudom, hogy ide motor nem ajánlott. 2l verziót néznék, gondolom nem eszik jóval többet, mint az 1.8. Kérdés még a 2T, ez mennyire időtálló technika?Ha jól látom itt világít egy hibalámpa is? [link]
[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag
válasz F_Zolee #83859 üzenetére
Csakakettőté!
Amúgy ez 2/2 lagesz és jó technika és igen világít a légzsák visszajelző.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
prandris
tag
Lemértem én is az akkuját a m2-nek, jó hogy szóba került. Egy olcsó varta black 56/480 került bele 8 hónapja.
- egy nap állás után 12,5 V (utólag vettem észre, hogy az ajtónyitás miatt még ment a benti világítás)
- alapjáraton 14,5 V
- magas fordulaton is 14,5 V
- alapjárat, minden nagy fogyasztó 14,2 V
- magas fordulat, minden nagy fogyasztó 14,2 V
- leállítva fél óra elteltével 12,6 V (majd ajtót kinyitva visszaesett 12,5 V-ra, becsukva miután kialudtak a benti világítások visszamászott 12,6 V-ra)
A kérdés, normális az hogy ennyire változtatja a belső világítás az értéket, vagy számíthatok majd a hirtelen akkuhalálra? Illetve az alapjárati (hideg 900 rpm) töltőfeszültség túl magas? -
Atesz08
tag
Sziasztok ! Tudna valaki segíteni ? Megane classic (2001 évj) első és hátsó ajtó átszerelése érdekelne. Át kell tennem az üvegtől kezdve, az ablakemelő motor, központizár stb. Tud valaki ilyen video linket ? Már próbáltam keresni, de nem nagyon találtam. Előre is köszönöm !
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #83869 üzenetére
Nem lemerül, csak terhelés közben megesik valamennyire a feszültsége.
A kinyitott ajtó a pár belső égő mellett ki tudja még milyen elektronikákat kapcsol be.
Az én M2-m ajtónyitás után ha jól emlékszem, felvett vagy 3-4 Ampert, úgy, hogy belül a felső világítások ki voltak kapcsolva. Annyitól meg simán esik 1 tizedet az aktuális mérhető fesz..http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
kisninja
őstag
válasz F_Zolee #83859 üzenetére
Nekem sima 2L es van nagyon szeretem állítólag a turbósba nem jó ez E10 es nafta ezt majd mások megerősítik vagy cáfolják. Igen világít és ha jól látom valamely Légzsákkal van baja.
Ha jót kifogsz akkor örök szerelem ha valami kotlát akkor viszi a pénzt..... Elektromos féktől kezdve sok minden közbejöhet. Enyémben nincs kettőstömegű de sok benzinesben is benn van már. Ide felejtős.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Atesz08 #83870 üzenetére
[kezdő lépések] és van videója a másik ajtóról is.
De, szerintem:
- legyen idő rá; "reggel ezzel megyek dolgozni" általában megbukik
- legyen segítség; nehéz, odavered, leejted, meg kell fogni a sörödet stb.
- fűtött helység; 20°C alatt a műanyag bizbaszok hajlamosak törni
- pokróc, takaró, kartondoboz, ha le kell fektetni valamiért a földre
- torx csavarhúzó(k), villás és dugó kulcskészlet
- türelem[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
kisninja
őstag
válasz F_Zolee #83874 üzenetére
Hát 2.0 16V a fogyija csak városban eléggé felszökik akár 12L is kiír átlagban. Hosszabb távon viszont eléggé kellemes 7-8L körül klímával.
Nyűgok... Ebben szinte minden elektromos és azért már úgymond idős. Pl elektromos gázpedál szénpályája vagy ugyanez kuplunghelyzet érzékelő, folytószelep.... Nekem pl picsogott a kézifékre aztán csak a kuplung helyzet érzékelő részen volt kis bibi. Én szeretem a kocsit de olykor kell neki a törődés.[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Vasárnap cseréljük az autóban a vízcsövet. A mostani az O gyűrűnél szivárog.
Érdemes a gyűrűs végére hőálló tömítő pasztát rakni?A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Atesz08
tag
válasz LamerGyuri #83875 üzenetére
Köszönöm szépen, ezt találtam meg én is.
-
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Renault Megane II 1.6 Grandtour 2006-os faceliftes.
Műszerfalon az óracsoporton nem világít a háttérvilágítás. Biztosítékot néztem, gondolom nincs külön, többi világítás része jó. Izzó mehet tönkre? T5ös rizsszem izós? -
Jimmy8
senior tag
Nos, valószínűleg marad még egy picit párom Clio 2-je 1.2 16V (hátha kicsit rendeződnek a használt árak 1 éven belül ).
Keresnék rá normális állapotú használt alufelnit, de szinte lehetelen küldetés 14-es méretben, illetve a hirdetők többségének fogalma sincs, milyen adat is szükséges hirdetéshez.
Kérdésem (alaposan utánajártam, de nem találtam választ, ezért kérdezem itt, hátha..):
Melyik másik gyártó mérete egyezne meg a RENAULT-éval 4x100 5,5-6 coll széles 14-es ET35-40? Főként a felniközép méret miatt (60-60,1mm) nem találok megfelelelőt.
Nektek esetleg milyen van-volt a cliótokon? Tudom ez felni-gumi kérdés, de itt több lehet a típuson belüli tapasztalat[ Szerkesztve ]
-
johnny576
csendes tag
Sziasztok!
A minap arra lettem figyelmes, hogy a hátsó futóműben kattan/koppan valami (2001. Megane 1, FL, 5 ajtós). Leginkább akkor csinálja, ha pl bal kanyarban úthiba van és berugózik a kerék. Vagy körforgalomban jobbos után balra kanyarodáskor (terhelésváltás). Egyenletes haladáskor hepehupás úton nincs probléma. Tehát inkább "csavarodás" esetén jön ki a bibi.
Mi lehet a problem? Holnap alámászok, mit nézzek meg mindenképpen?
-
addikt
A hátsó lambda szonda hiba kiütése után használtam az autót, pörgettem jobban mint előtte, jobb benzin ment bele, ma mentem is vele nagyobb távot, semmi gond nem volt. Itthon megálltam vele, utána egyéb ok miatt indítottam 3* is anélkül hogy mentem volna vele, és indulás után pár méter múlva újra jelzi... (Amúgy semmi gondot nem észleltem látszólag)
Ebből gondolom csere lesz, vagy elég lenne egy takarítás? -
CriticalHit
őstag
válasz Ganz-[HUN] #83837 üzenetére
rob210 megadja a szakértői választ, őt kérdezd inkább.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xbox Series X|S
- Gyúrósok ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...