- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- EAFC 24
- GTA VI
- Alkoholista nevelde
- Nintendo Switch
- PlayStation 5
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
angyalpc2
aktív tag
Banális kezdő kérdésem volna...
Szervófékes féknél fékfolyadék cserét hogy kell csinálni?
Normál esetben, ha nem megy a motor, nincs vákum...így fel is keményedik
ABS-em nincsNézem a Hynes könyvet: "nem szükséges beindítani a motort"
-
johnny576
csendes tag
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy az normális-e, hogy úgy éri el az autóban ( Megane 1 FL, 1,6 16V) a hűtővíz az üzemi hőmérsékletet, hogy lassan felmegy a piros csíkig, majd viszonylag gyorsan lemegy a zöld csíkig? Ezt főleg meleg időben csinálja. Aztán ha üzemmeleg, akkor ahol a mutató áll és a zöld csík közötti tartományban mozog. Ha városon kívül megyek egyenletes sebességgel, akkor a zöld csíknál van a mutató.
Ez így normális vagy termosztát csere? Esetleg más?
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz polonic #83650 üzenetére
Azért elég mókás ez az euro v4, v5, v6 körüli hiszti. Nem azért mert van, hanem az amiért van.
A bezzegsogoréknál egyszerűen el lett intézve azzal, hogy 2006 után gyártott euro4-es diesel FAP-pal. Ja hogy ott nem ütik ki a részecskeszűrőt az első hibajelzéskor, hanem megcsinálják / tisztítják...
Ha a levegőben olyat mérnek ami nem jó, túl magas szálló por, nitrogenoxidok, azonnal megy a pályákon a 100-as korlát 130 helyett (amit be is tartanak).Mindegy, mi bejártuk az egész osztrák régiót az 1.9 dci m2-vel, egyszer állítottak félre, akkor letoltak rajta 10 perc alatt egy komplett környzetvédelmi ellenörzést, és ennyi. Gyakorlatban hozza az osztrák forgalombahelyezésű 1.9dci a mai napig az euro5 határértékeit gyárilag adblue nélkül (kis csalás, én azt az üzemanyag mellé töltöm, a Mannol 9994-ben ugyanúgy van karbamid ), igaz, autópályázás után mérve.
Az a szomorú, ha karban van tartva az az átkozott autó, vagy gyakran ellenörzik, és a hibásakat kiveszik, akkor nem lenne szükség ilyen szigorításokra.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
lsebestyen
addikt
Egyébként megfigyeltétek, hogy amióta tart a veszélyhelyzet, és "nem kell műszaki", azóta micsoda kotlák járják az utakat? Régen nem volt ennyi füstös vacak az úton.
-
forceberg
veterán
válasz Xantomas #83660 üzenetére
A vezetők és a "zöldek" gyakran segghünyék, műszaki analfabéták, vagy szimplán csak pénzéhes faxxszopók!
Lásd pl. gyártónkénti kvóta, ellehetetleníti a kis autók gyártását...
Az a lényeg, hogy vegyél új autót... FOGYASSZ, különben nem nő a gazdaság.A környezet kímélésére van pár módszer, 3 példa, teljesség nélkül:
-le nem gyártott autó
-kevesebb megtett km
-könnyebb, kisebb teljesítményű autó
Ja, hogy ez mind a három kevesebb profitot jelent? Ennyi.A Smoke & charm xarok egy kalap alá vétele a mondjuk 8 éves hibátlan autókkal... nincs több kérdésem
(#83661) lsebestyen : a plusz tákolmányokat azért látod, mert egyre többen, a társadalmi ranglétrán egyre lentebb lévő emberek is autókáznak.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Xantomas
őstag
válasz forceberg #83662 üzenetére
Inkább mert mindenki IS próbál szeparálódni. Nem kell ahhoz a társadalmi létrán lent lenni. Két havi diákbérért kapsz egy bontás előtt járó bármit, átírással együtt.
Egy román mérnök, arra hogy itt van két hónapra, megveszi ugyan azt, mert olcsóbb mint bérelni, és ugyanúgy el tudja számolni az üzemanyagot.
Sok helyen változott a HO miatti céges autóhasználat. Ők is vettek egy ugyan ilyen olcsó valamit.
Elég csak annyi, hogy vesz egy lekotlott 4 kerekű esernyőt, ami jó lesz míg le nem jár a műszaki.A baj, hogy egyáltalán ezeket engedik forgalomban lenni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
Ne rinyáljatok a 600.- benzinár le fogja tetetni velük a 4 kerekű tyúkólakat.
Ja hogy velünk is :( hát ez szomorú.Renault power
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Mennyire bonyolult kicserélni megane 2 kombin facelift a ledes pótféklámpát, nagyon halványan világít csak. Gondolom ennyi volt neki ? -
Benir8
senior tag
válasz salieri. #83675 üzenetére
Egy hónapja szereltem le a hátsó szárnyat. Nem volt egyszerű kiszedni. Felfogatások törtek le. Műanyaghegesztéssel lett javítva(magamnak). A pótféklámpa elengedte a gyári ragasztást, beázott, elvolt oxidálozva, ezért világít halványan. Alapos pucolás, zsírozás, ragasztás. Most már elég erősen világít.
Ha nem szeretnél szédszedni a pótféklámpát, lehet venni újat. Sokkaltam az árát, jó kézügyességgel meglehet csinálni.[ Szerkesztve ]
-
Atesz08
tag
sziasztok. megane 1 (2001 évj.) 1,6 16V gyertyahézagnak mennyinek kell lennie ?
-
Atesz08
tag
válasz lsebestyen #83689 üzenetére
nagyon köszönöm !
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Mai szösszenet.
Megane2 2004, gondoltam itt az idő, kitakaritom az eső víz elvezetőt.
Szetszedtem, leszedtem az ablaktörlőket. No de.
Évekkel ezelőtt volt egy szelvedő cserém, rendbe le is ment minden, de most h leakartam szedni az ablaktörlőket, az egyik nem akart lejonni, meg csapágy lehúzoval sem. no 2 óra szenvedes lejott, és lám a parasztja eltorte a racsnis résznél, és jól megragasztotta.....
Rendelhetek újakat..
Ez meg hagyján, de leszedtem a levél rácsot, alatta semmi levél, tiszta minden...
Hát mondom ez tuti nincs eldugulva, hisz tisztaa...
Hat nem a fa....t..
Bele öntöttem 2 l vizet, semmi, meg allt benne szépen, egy döglött bűdös bogar uszkalt benne...
haaat akkor kabel behuzo elő, jobb celszerszamom nem volt, es jöhet a dugulás elhárítás..
fel óra után az a gané ami kijott belőle, na meg az a szag....Egyszóval tessék erre is figyelni, főleg ha budoset éreztek az utasterben.
-
rob210
Topikgazda
-
sesomaru1989
aktív tag
Ablaktörlő karokat tudna nekem vki linkelni? Vagy gyári számot küldeni?
Köszi előre is. -
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #83694 üzenetére
Ja, lent a cső végén, azért dugul el. Én minden ősszel felöntöm a rácsot, ha nem folyik ki, akkor sárvédőív ki...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
harry
veterán
Mar megint nem vilagit a jobb elso kodlampam Mondjuk a lampatest uj, valoszinuleg csak az izzo.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- 3D nyomtatott versenypályák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban