-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Zolee
veterán
Urak!
2.2dci motorról van vélemény? G9T706
[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
Topikgazda
válasz F_Zolee #84462 üzenetére
A 2.0 dci a nissan motorja láncos vezérléssel, negyed annyi problémával, mint a többi.
Ha akarod vedd a nyakadba.
De ha a rollerre fel akarsz szállni, akkor valóban az 1.9 százszor inkább, mint a 2.2!
Azzal viszonyt légy tisztában, hogy nyomatékban teljesítményben sehol nincs a 2.0 hez.
Viszont , ha a fogyasztás az eésődleges, akkor 1.9dci.
Persze az is benne van a pakliban az is , hogy milyen bódéban van.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
F_Zolee
veterán
válasz rob210 #84464 üzenetére
Mintha 2.0dci keveset láttam volna a kínálatban. Nem vagyok versenyző, hogy a teljesítményre menjek. 1.6 szívó után bármilyen turbós autó fellendülés lesz.
Laguna a kiszemelt változat. Kínálat dönti el a motort. Lehet 2.0 vagy 1.8 szívó lesz ha állapotban azok jobbak lesznek.
Alacsony fordulaton lomhaságot meg chip tuningal kéne korrigálni, nem?[ Szerkesztve ]
-
angyalpc2
aktív tag
Tapasztalt már valaki valaha olyan problémát, hogy az ablakmosó motor megragad?
(esetleg elfogy a szénkefe kommutátor?)1-2 hónapja egyszer egyszer előfordult olyan, hogy nem akart elindulni elsőre a spricni, vagy csak blögyblögy valamit kicsit felhabzott a spricnire.
Azt hittem levegős, mert hangja volt.
De meg ismételni nem tudtma sose, második karhúzásra mindig jó volt.
Karácsonykor állt a kocsi vagy 1 hétig...nyomom rá, hopp se kép se hang, nem is zúg. Többször rápróbáltam a karral, hátha csak érintkezés de nem.
Aztán csak pár km után egyszercsak megindult.Clio 2
tapasztalt már valaha ilyesmit valaki?
kb a millióból az 1, de elég sokat használom, kényszeres tiszta szélvédős vagyokHogy lehet kiszerelni?
-
forceberg
veterán
válasz angyalpc2 #84479 üzenetére
Most volt szó róla pár napja.
Az irányváltó gumi bedagad a xar minőségű ablakmosótól.
Ha már hangja sincs, akkor nézd meg, hogy tápot azért kap-e?
Nem nagy tétel: [link] Elvileg neked is ilyen kell. A tartály alján van bedugva.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz angyalpc2 #84479 üzenetére
Ki kell cserélni, szerintem még a gyári van benne és az ennyi idős korára berohad.
Bal elől a levélrács alatt van a tartály amibe bele van csak nyomva a motor.
Ami kell, patent kiszedő( lapos csavarhúzó) ablaktörlő kar lehúzó, (vízpumpa fogó)
CSatlakozót leveszed a motorról óvatosan elkezded forgatni húzni és kicuppan egyszer csak.
Előtte célszerű a folyadékot leszívni belőle.
Patentekeet kiveszeed a levélrácsból.
Anyát leveszeed az ablaktörlőkarról.
felemeleg a levélrácsot ott figyel alatta a motor.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #84482 üzenetére
Nem írta pontosan, hogy milyen a kocsi, én egy 2003 Clio 2-re néztem.
A működése ugyanaz a xar, csak más a víz csatlakozó.Na ezért nem merek fizikai ellenőrzés nélkül semmit venni a Rönókhoz... mert bármi lehet benne. Amilyen szett épp volt a polcon a gyártáskor.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
-
Benir8
senior tag
Szaisztok!
2006-os faceliftes Renault Megane II 1.6 16V Grandtour
Nyáron cserélve lett egy új gyári termosztát ház műanyag csonkot+ termosztát tömítést.
Most a napokban megint fogy a víz műanyag csonk körül. Le szeretném váltani alumínium házasra, jobban bírja a meleg deformálástól is? Mennyivel lenne jobb, mint a műanyag csonk? Lehet kapni?
Cikkszáma 8200561420[ Szerkesztve ]
-
Benir8
senior tag
válasz salieri. #84489 üzenetére
Gyári műanyag csonkot kapott, még csomagolása Renault logo és cikkszámos. Termosztátból pedig Vernet+tömítéssel együtt kapott. Alumínium termosztátház és műanyag csonk közötti résen enged a víz. Hogy tud ennyire el deformálodni a műanyag?
Ezért lenne jó az alumínium csonk. Néztem külföldi oldalon, olyat találtam aki gyárt ilyet és minimum 10 db-ot kell megrendelni..[ Szerkesztve ]
-
Sgt. Chris
aktív tag
Üdv Guruk!
Adott egy benzines Scenic2 1.6 ... Olyan problémám van:
1. téli, reggeli indítást követően, amíg be nem melegszik ~5-10 perc, kuplung benyomásakor, felengedéskor hangos sípoló-fütyülő hangot ad, a váltás időpontjában kb. 1mp-re. Nyáron nem jelentkezik, csak hidegben. A váltás rendben megy, pontosan, a kuplung is normálisan viselkedik, így inkább csak zavar, mintsem a megbízhatóságot veszélyeztetné. De mi lehet...
2. pár alkalommal vettem észre, hogy a vízhőfok kijelzés ingadozik a műszerfalon. Van, hogy a normál 4-5 rovátkáról leesik 1-2 rovátkára, majd egy kis idő múlva visszaugrik a normálra. Eddig nem volt probléma, de most egy pár nappal ezelőtt, menet közben, megcsinálta ezt, ezzel párhuzamosan a kocsi erőtlenné vált, bedadogott a motor, majdnem leállt...pár kövérebb gázpedál nyomásra visszatért az erő, és visszaugrott a hőfokjelzés is a normálra. A kettő közt tuti összefüggés van, de a hőfok nem felfelé indul, hanem lefelé!!! Vízhőfok jeladóra tippelek, de ez okozhatja a teljesítményvesztést és a dadogást?
A 2. idegesít inkább, az első már több éve megvan és gondot nem okozott.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
salieri.
őstag
válasz LamerGyuri #84490 üzenetére
Fémet én csak AliExpress-en láttam egyszer rendeltem bajuszkapcsolot sajnos az nem lett jó.
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #84493 üzenetére
A 2 es jobb esetben a hőfokjeladó és cseréjével megoldódik, rosszabb esetben drága lesz és arról ne is beszéljünk, hogy ne vonzzuk be.
CSeréld vagy cseréltesd a jeladót és megoldódik bízzunk benne.Renault power
-
gabor9991
őstag
válasz Sgt. Chris #84493 üzenetére
Az 1 pont a kinyomócsapágy lesz, offos autóm már 3-4 éve csinálja ezt így hideg időben, úgy +10 foknál elmúlik
Én is akartam emiatt kuplungot cserélni de egyelőre még bírja . -
Benir8
senior tag
-
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #84496 üzenetére
Ejjj...ez a rosszabb eset most rosszul esett :-) De tényleg optimista vagyok, úgyhogy tuti jeladó.
Szakadó esőben csinálta, egyszer 10 perc menet után egy körforgalomban, gázelvételkor, másszor meg 1-1,5 óra autópályázás közben, tehát bőven üzemmelegen. (jut eszembe, miután ingadozott egyett a hőfok, az utastérbe érezhetően melegebb levegőt tolt be, aztán ahogy a kijelzőn rendeződtek a dolgok, úgy visszaállt a befúvott levegő hőmérséklete is.)ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- 3D nyomtatott versenypályák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000