-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
CriticalHit
őstag
Mi lehet a probléma? Eddig semmi gond nem volt.
2008 -as 1.5 Dci 106LE Clio
A motor nem indul csak kattanást hallani az indítókulcs elfordításakor. Minden műszerfali jelzőfény normálisan működik. Az akkumulátor még az eredeti gyári. A biztonság kedvéért feltöltöttem teljesen de továbbra is csak kattanás történik.Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz gooool #51986 üzenetére
Köszi a segítséget mindenkinek!
Ha az akku adta meg magát, akkor nem sötétnek kéne maradnia a műszerfal kijelzőknek is? Illetve a töltő (Ring) akkor is jelezhet teljesen feltöltött állapotot?Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
A mai indítási kísérletemnél ABS CHECK hibaüzenetet kaptam a kijelzőn. Ez új. Viszont továbbra is csak egy kattanás. Az ablakemelőket és az ablaktörlőket gond nélkül képes mozgatni. Az indításgátló piros visszajelzője az indítási kísérletnél folyamatosan világít, ami a leírás szerint akár hiba is lehet.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
Ma:
Gyújtás ráadásakor - de nem indításkor, akkor csak egyetlen kattanás van - ütemes, másodpercenkénti tick, tick, tick hallatszik az akku melleti részről. Nem a motorfelöli oldalon.Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz rob210 #52036 üzenetére
Egyszerűen csak nem egyértelmű a probléma oka. Ha az akku rossz, akkor miért működik minden fogyasztó? Nem találok egy autószerelőt, aki eljönne a garázsba megnézni az indítási gondot. Az szerelőhöz pedig nem tudom elvinni a kocsit az indítási gond miatt. Ördögi kör.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
Renault Clio, 1,5 DCI, 2008, 60 000km.
Megcsináltassam-e a 2. vezérműcserét?Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
A kézi sebességváltóban kell-e olajat cseréltetni? Clio, 2008, 1.5DCI.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
Próbálom összeszedni a leesett állam. Motorolajcsere márkaszervizben. Meg is érdemlem. Eddig mindig 18e-ft körül volt ma azonban több, mint 28e-ft volt az ára.
Csal ízelítő:
-Munkadíj 0.7 óra: 14 224-ft,
-10W40 Elf EVO 700 ST 5L: 12 700-ft, amikor például itt [link] ugyanez az olaj 6200-ft.
-Alátét: 992-ft
Benéztem valamit? Hülye vagyok, hogy megbízható szervizben akarom az olajcserét megcsináltatni? Szerintem utoljára.Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
2008-as 1.5 DCI. Korábban 5w40-t használtam de most maga a szervízvezető szolgált ki és mondta, hogy felesleges az 5w40, hacsak nem indítózok mínusz 25 fokban. A megbízható gyári olajszűrő beszerelése volt a másik oka, amiért márkaszervizbe vittem, aminek nem is vészes az ára. Dehogy a motorolajért 2x annyit kérnek, mint a boltban.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz rob210 #81131 üzenetére
Azt gondoltam, hogy a 18 ezer forintos órabérű márkaszervizben csak a szakmailag legfelkészültebb, legmegbízhatóbb autószerelők dolgozhatnak a legmagasabb szintű minőség-ellenőrzés mellett. Így vagyok nyugodt. Naívitás vs realítás. Mit tanácsoltok a következő olajcserére, motorolaj gyártó, típus, illetve olajszűrő gyártó, típus? Az olajkeresőben ezeket találtam:
-ELF Evolution 900 FT 5W-40
-VALVOLINE SYNPOWER MST C3 5W-40
-Castrol EDGE 5W-40
Az olajszűrűvel vásárlással (is) teljesen tanácstalan vagyok.Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz rob210 #81138 üzenetére
Köszönöm a segítséged, és a többiekét is. Érdekes, hogy az olajszűrőt csak 200 forinttal adták drágábban a márkaszervizben. Szívesen vinném hozzád a Clio-t, de kétlem, hogy Pápa környékén működsz. Sajnos.
tusi74: A Renault márkaszerviz a tisztességtelenségével és a szakmaiatlanságával elérte, hogy többé oda nem viszem a kocsit és mást is lebeszélek róla. Csak ha nagyom márka specifikus a probléma, de akkor is inkább tanácsot kérek előtte itt.Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz rob210 #81143 üzenetére
Saját káromon megtanultam de legalább aki olvassa esetemet tanul és továbbadhatja a leckét. Végül már senki nem fog márkaszervizhez fordulni és bezárhatnak. Hiszem, hogy hosszú távon csak a becsületes út a járható.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz rob210 #81145 üzenetére
Minden márkára igaz ez a szemét lenyúlás? Hiszen van márka, ami 7 év garanciát ad. A Renault szervizben láttam, hogy az elektromos autó szervizelési óradíja 35e-ft, ami világos, hogy megpróbálja kompenzálni, hogy az elektromos autó gyakorlatilag szervizmentes -a kötelező garanciális szerviz kivételével-. A becsületes márkakereskedői húzás az lenne, ha a kötelező garanciális szerviz ingyenes lenne.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
Renault Clio, 2008, 1.5DCI, 65e km. Itt az ideje a 2. vezérműcserének de most már nem márkaszervizben szeretném, ahol 140e forintos árajánlatot kaptam. Milyen típusú szettet ajánlatok, mert találtam 27e és 99e forintért is? [link] [link], [link]
[ Szerkesztve ]
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz CriticalHit #83796 üzenetére
1461 CM3 78KW K9KT764D046108
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz rob210 #83803 üzenetére
és gooool: köszönöm mindkettőtöknek a segítséget. Hosszbordás szíjkészletre az alábbiakat találtam: [link] [link] Viszont zavart érzek, mert a Gates-nél mindig vagy azt írják, hogy " klímával szerelt járművekhez nem, klímával szerelt járművekhez '' ami összezavar vagy " klímával szerelt járművekhez nem, szervokormánnyal szerelt járművekhez nem ". Van még nem szervokormánnyal szerelt jármű? Kértem árajánlatot a pápai Tóth Szerviz KFT-tól [link] vezérlés cserére Gates vagy Dayco márkára, vízpumpával, hosszbordás szíj készlettel főtengely szíjtárcsával, szimeringekkel. Kíváncsian várom.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz osztszoroz #83810 üzenetére
Ha budapesti lennék tudom, csakis kihez vinném.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz rob210 #83803 üzenetére
Megkaptam az árajánlatot:
"Az alábbi költségvonzattal lehet számolni a fent említett művelet kapcsán:
Anyag díj: 93e
Munkadíj: 45e
Minden felhasznált alkatrész prémium minőségű (Dayco, beszállítói szintű).
A mellékhajtás javítására/felújítására csak annak vizsgálat után tudok árat mondani."
Itt vagyunk a minimum 130e forintnál, ahogy megmondtad.[ Szerkesztve ]
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz rob210 #83819 üzenetére
Köszönöm. Kértem a szerviztől részletes anyagkimutatást, mert kíváncsi vagyok, hogy mit tartalmaz a 93e-ft anyagdíj, illetve nem szeretnék úgy járni, mint a márkaszervizben, ahol 12700-ft számláztak a 10w40 motorolajért, aminek az ára 5600-ft volt.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
Bizony, de sajnos, hülye módon hagytam magam rábeszélni (utoljára), mert a márkaszerviz vezetője szerint jobb a 10w40. Ráadásul korábban mindig Elf 5w40-t kértem, ami érdekes módon csak 7800-ftba került a 10w40 12700ft-os árával szemben. Ekkor tudtam, hogy nagy az átverés.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz rob210 #83827 üzenetére
Máig nem értem, hogy dőltem be. Szidom is magam. Aztán utólag itt is megbeszéltük, hogyan lehettem ekkora fasz. Máig emlékszem, hogy a márkaszerviz vezető döntő érvelése az volt, hogy üzemi hőfokon mindkettőnek egyforma a viszkozitása, egyformán jól ken. Ma már tudom, hogy egyszerűen csak annyit kellet volna válaszolnom, hogy igen de indításkor majd az üzemi hőfok eléréséig a sűrűbb olajjal jóval hosszabb ideig maradnak a kenendő helyek olaj nélkül. Meglepett, hogy az elvileg olcsóbb (12700ft) olaj mellett érvel.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
A kedvedért e-mailben kértem árajánlatot a márkaszerviztől és miután 3 nap után sem válaszoltak bementem és megkaptam "hogy 140e körül Matielli (vagy mi) szíjakkal), ami prémium minőség", szó nélkül hátraarc.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz Ganz-[HUN] #83837 üzenetére
rob210 megadja a szakértői választ, őt kérdezd inkább.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
Megvolt a második vezérlés csere (Clio, 1.5DCI, 2008). Az első alkalom, hogy nem márkaszervizbe vittem. Minden fontosabb munkafolyamatról fényképet készítettek: [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] , ami váratlanul hasznosnak bizonyult, mert ezt fedezték fel: [kép] Hogy törhetett le ez a tárcsaperem, anélkül, hogy észrevettem volna? Vagy még az elöző tulaj (2 évesen vettem) sumákolta el? Vajon az első (márkaszervizes) vezérléscserénél nem kellett volna észrevenni és jelezni?
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
1.: Ez a motorolaj szűrő [link] valóban nem jó a 2008. 06. Clio III 1.5 DCI-hez ahogy az autószerelő állítja? A márkaszerviz által egy éve felrakott szűrő tényleg jóval nagyobb, viszont a bolt azt írja, hogy "Renault Clio 1.5 DCI esetén 2008. 08-ig gyártott modellekhez!" ez való Ezért mertem megvenni. Tényleg nem lehet alulról lecsavarni az olajszűrőt?
2.: A fenéklemeztartó csavarok közül 2 hiányzik a többit pedig kézzel ki lehetett csavarni. Utoljára októberben vezérléscserén volt autószerelő műhelyben a kocsi. Akkor tehették vissza trehányan (ha egyáltalán le kell venni ehhez a művelethez) vagy az utolsó olajcserénél a márkaszervízben?Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz rob210 #85363 üzenetére
forceberg: Vagyis jó vettem /PURFLUX LS933/ [link] és a márkaszervíz szerelt be nem megfelelőt tavaly?
rob210: Pedig a bolt azt írja, hogy "1.5 DCI esetén 2008.08-ig gyártott modellekhez"
CriticalHit: Most aztán teljesen megkeveredtem.Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz forceberg #85365 üzenetére
K9KT764D046108, 2008.06. Diesel, 1461 78KW (104,6hp)
A Renault oldalán ezt találtam [link]. Cikkszám: 8200768927. Ezen a másik oldalon azonban ugyanez a cikkszámú szűrő csak a 2008. 09-től gyártott 1,5 DCI modellekhez jó: [link] Megfogadtam, hogy nem megyek többet a márkaszervizhez. Ha törik, ha szakad meg kell hogy találjuk a megfelelő szűrőt ehhez a szegény, nagyon különleges modellhez.Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz CriticalHit #85366 üzenetére
Most olvasom, hogy "azt megelőzően w75/3 alkalmazandó". Vagyis ez a megfelelő? [link]
Viszont ez is jó "1,5 DCI esetén 2008.08-ig": [link]
Akkor melyik?
Bocs a fárasztásért.[ Szerkesztve ]
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
-
CriticalHit
őstag
válasz rob210 #85370 üzenetére
Köszönöm. Ez is jó? RENAULT Olajszűrő (OE9871116) Méretre stimmel, a szelepnyomást nem adták meg.
Miért gyártanak ugyanahhoz a K9KT764 motorhoz legalább 3 féle ( méret, szelepnyomás) olajszűrőt?[ Szerkesztve ]
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
Jöhet a levegőszűrő csere. Van ajánlott/kerülendő típus? Találtam 2300-4800-ft-ig: [link]
Clio, 2008.06. K9KT764Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz CriticalHit #85391 üzenetére
1:Akkor bármelyik jó?
2:A vezérléscserénél levették-e a fenéktakarót?Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
Hol lehet állítani a Renault Clio III fedélzeti számítógép kijelző fényerejét?
A tegnapi műszakivizsga óta zavaróan erősen világít.Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
Soha nem hirdettem még eladásra autót. Szerintetek melyik megbízható oldalt válasszam a Clio hirdetésemnek? Mivel kedvelem Karottát, a hozzájuk tartozó hirdetési felülettel [link] szemezek.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
A Clio III, 2008.06. Diesel, 1461, 78KW motorolajszűrőt tényleg csak az eleje lebontásával tudom lecserélni? Milyen célszerszámot ajánlott beszereznem?
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...