Új hozzászólás Aktív témák

  • PBA

    aktív tag

    válasz Somatom #79426 üzenetére

    Arról senki nem tehet, hogy te más nevén lévő előfizetéseket használsz. Az emiatt történő szívást nem igazán lehet felróni a Telenornak. Mit mondhatnék: ha ez így túl bonyesz vagy kényelmetlen, érdemes szolgáltatót váltani.

    Megjegyzem, én az egész átíratási dolgot telefonon intéztem, felhívtak, telefonon megkötöttük az új szerződést, oszt ennyi, sima ügy volt. Épp kocsiban ültem, mentem valahova, 10 perc alatt letudtuk a 6 SIM kártya átírását. Az első pár számla kicsit eltért, de később ezt rendbe rakták visszamenőleg is, saját maguktól.

    Kifejezetten jól jött, hogy most már saját magam intézhetem a dolgaimat közvetlenül, a netes kártyák esetében is. Pl. szükségem volt SIM cserékre (nano SIM kellett), beslattyogtam decemberben egy Telenóri boltba és 5 perc alatt megvolt minden. Ez a lehető legjobb dolog ami történhet, mármint hogy mindenkinek a nevére írják az előfizetéseket. Persze, ha kavartál anno, akkor ez most kényelmetlenség, de erről csak te tehetsz, nem a szolgáltató, és még csak nem is Péterék.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák