Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FunPro

    őstag

    válasz arty #20751 üzenetére

    Nem véletlenül hoztam példának azt a két játékot. A souls fix nehézségének köszönhetően a játékélmény következetes. Nehéz, de teljesíthető, mert a karaktered folyamatosan erősödik a kihívásokhoz. A cuphead tudtommal úgy könnyíti a játékot, hogy a legizmosabb boss állapotot csökkenti. Nem kell addig lőni, nem kell lejátszani bizonyos nehezebb pályarészleteket. Legnehezebb fokozaton több sebzést kell leadni, ügyesebbnek kell lenni, de a játékmenetet tekintve egy hiba továbbra is egy hiba.

    Egy x-com esetében a dificulty annyit változtat, hogy az rng kisebb esélyel dönt az én javamra. Régen egy cod típusú játék nem gondolkodott jobban, hanem nekem 3 fejlövés kellett leadnom a botnak, neki viszont elég volt egy testlövés leadnia és meghaltam. Ez a kettő teljes csalás, mert ha én a fejem tetejére állok, akkor sem tudok ellenük tenni.

    Biztos létezik olyan játék, ahol a nagyobb nehézség fair módon növeli a kihívást, de én úgy vagyok vele, hogy nincs kedvem ezt letesztelni és egyébként is, a normál az a nehézségi fok, ahogy a fejlesztő megálmodta a játékot.

Új hozzászólás Aktív témák