-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz baboss #90399 üzenetére
Én ezt használom minden bőr cuccomra. Bőr ruhát, csizmát, kesztyűt, nyereg táskát, utcai bőr kabátot mindet ezzel kezelem. Nem csúszik, nem ragad igaz kesztyűt óvatosan kenem.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Nankang Sportiac WF2 van valakinek, mit tudtok róla mondani? (kérem csak olyan írjon akinek van vele tapasztalata, és nem fikázza alapból a név miatt)
-
freelanced
addikt
válasz Teasüti #90395 üzenetére
Nem ő megfogalmazta rendesen csak én nem értek hozzá eléggé. Talán 0.25, amennyiben a 0.05 még normális. Egyébként valószínűleg sosem volt még szelephézagolva a motort eddig. Tényleg ótvarul működött szegény tehát én el tudom hinni.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
demars
addikt
válasz baboss #90405 üzenetére
Bekentem gyorsan én is az utcai kabátomat. Az is jól bepuhult. Én elsőre jó vastagon kenem, bő anyaggal. Két nap alatt beszívja ami kell, utána puha pamut ronggyal letörlöm a felesleget. Vissza adja a kabát élénk színét, nem repedezik a bőr. Szeretem ezt a kencét.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
imrufo
tag
válasz baboss #90391 üzenetére
A motorozás nekem csak hobbi, ezért kifejezetten sosem motorozok télen. +5 foknál van meghúzva a határ.
Mondjuk egyszer beleszaladtam a Mátrában egy 2-3 fokba
Ehhez vettem még régen (kb 10 éve) ezt:[link] a kesztyűt, pont jó. De a mínuszokra kevés lenne. Viszont soha nem ázott be, pedig kapta az ívet rendesen párszor. Mindegy, a lényeg hogy GoreTex-es legyen a kesztyű, akkor bírja az esőt, havat, mindent. -
V.Stryker
nagyúr
válasz RAiN91 #90403 üzenetére
Az volt hátul. Kb. 10000km-t bírt. Tapadása nem volt kiemelkedő. Bordázata miatt 160 felett rázott. Az árkülö bözet nem indokolta, hogy újra mellete döntsek. Inkább Pilot Road 2.
Más : Mivel fosathatnám be magam kicsit szerintetek? Busát kergettem 200 felett 3-4gben, ment, de nem éreztem, hogy leszakítaná a karom. Kicsit beszarnék... GSX-R? Tényleg nem akarok nagyképű lenni, csak kiprobalnek vapamit, amit nem mernék huzni teljesen. Legalább gondolat szinten.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz imrufo #90407 üzenetére
Mindegy, a lényeg hogy GoreTex-es legyen a kesztyű, akkor bírja az esőt, havat, mindent.
Aha, persze. Csak a mesékben.
Van egy Richa City Gtx téli kesztyűm. Volt a nyáron egy hűvős esős etap, vmi laza 4 órát mentem szakadó esőben.
Úgy az első fél órában még kitartott, utána szép fokozatosan ronggyá ázott. Haza érve néhány deci vizet azért kicsavartam belőle.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #90404 üzenetére
0.03-0.08 kozott kell lennie.
Ha 0.25 volt, akkor nagyon zajosan jart, azt tenyleg lehet hallani, a vasarlas elotti szemlen erdekes, hogy nem tunt fel, de ez meg mindig jobb, mintha nem lenne hezag, es allandoan nyitva lett volna a szelep, ugyanis azt talan megerzed, mivel kompressziocsokkenessel jar, sot meg a szelepnek, dugattyunak is karos lehet. Nem ugy, mint a nagy szelephezag.
Egyebkent dohc motornal a szelephezag nem no, ha sosem allitod, hanem csokken. Itt nem tudom, miert nott. Erdekes dolog...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #90409 üzenetére
Sajnos le kell attetelezni meg az ezredest is. Egyszeruen elkurjak a nyomatekot a rettento hosszu egyes fokozattal. En pl sirva fakadtam az R1 nel, meg a gsxr 1000 nel is, hogy kb 100 al kell menned 1 ben, ahhoz, hogy olyan fordulatszamon legyel, hogy nyuljon a karod. Szoval teljesen aterzem a problemat. Nekem egy 180-200 lovas motor 5000 tol kerekezzen nyelgazra. de nem?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
imrufo
tag
válasz Teasüti #90418 üzenetére
Akkor Te így jártál. Biztos ez is olyan dolog, mint a törhetetlen pohár. Az olcsóbb könnyebben törik, a drágább nehezebben.
Én csak azt tudom, hogy az enyém még sosem ázott át. Még akkor sem, mikor 10 évvel ezelőtt volt egy Sportmotor.hu buli Hévízen, és csak annyira volt szar idő, hogy kb negyven emberből én mentem egyedül motorral.
Mindegy, most hogy kiderült, hogy vagy jó vagy nem, mindenki azt vesz amit akar. -
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #90420 üzenetére
+ V.Stryker
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90420 üzenetére
Azért kell neked ez!
Itt nem kell várni a fordulatra, alapfordulatról nyújtja ez a Funbike, nagy tempó sem kell az élvezetes motorozáshoz![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
veze
őstag
válasz imrufo #90421 üzenetére
Elvileg a Gore tex ből készült bármit a varrásnál lezárnak ( le kell zárni) valami müanyag kötéssel, mert ott tud nedvesség alászivárogni.
Egy kesztyűnél ezt igényesen folytonossági hiány nélkül nyilván macerásabb megcsinálni, mint egy kabátnál, ahol többnyire hosszú egyenes varrások vannak, nem 3centis kanyarok a varrásban. Lehet itt vérzik el a dolog annál ami beázik -
Geresics
addikt
Kicsit láthatóbbá tettem a Shark Explore-R sisakom!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz demars #90422 üzenetére
Alul szerintem ez sem combos. Es se nyomatekgorbe, se valtoattetel adat nincs, szoval nem tudunk rola semmit, csak hogy 310 el megy.
Ahogy neztem, az rsv4 1 ese kb 100 ig van, az joval baratibb, mint a mostani 150. Szerintem az erezhetoen nagyobbat tol meg akkor is, ha ugyanannyi nyomatek all rendelkezesre.
De Gabomannak van igaza, es egy supermoto lenne az igazi jo valasztas
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
demars
addikt
válasz z123456789 #90434 üzenetére
Igen, tőle vettem.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #90430 üzenetére
Vagy üzemórás 450es négyütem,vagy 250 kétütem,de ha valaki nagyon perverz 500 kétütem.homokon persze.kövön nehéz olyan motort csinálni,hogy gyors is legyen meg szakítson is,azért a r1 gsxr1000 még 200nál felvehető kerékre,oké hogy nem nyomatékból,de ha megcsinálja csak nem gyenge...nehogy már a nagy átlagnak ez kevés legyen.
Szerk: ha meg áttételezünk megint csak kerekezés lesz a vége.a hülye embernek semmi nem elég már
Múltkor vittek az új RS6os audival nem tudom valami 580 lóerő de úgy szálltam ki hogy ennyi?100ig ment az nagyot de utána semmi élmény nem volt,bár lehet a kényelem elviszi a durvaságot[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Orbb
aktív tag
válasz vendingo #90429 üzenetére
ezt akartam írni, horror áron kell 2felni, akár gyári, és akkor csak kerék ki, be.
amúgy meg ja, azt mondják olyan 10 000 fut el a TKC 80, vegyesbe.(60 40)ja igen, és tapadás.
amit én közúton (ki)motorozok, azt a K60 is bőven tudja, sőt., de ezt mondtam is Neked.
TKC hasonló, lehet dönteni, csak a bütyök miatt a határon "táncol"egy picit a segge a motornak.[ Szerkesztve ]
The Practise make perfect...
-
Gaboman
nagyúr
Azt kell eldöntenie hogy mit is szeretne valójában, a GSXR, R1 nagy tempónál nyújtanak élvezetet, egy SM lassabb tempónál, igaz nem mennek 200 fölött de amit alatta művelnek az fenomenális.
Ahogy írod is aki igazán perverz az egy 500 2T, ahhoz tudás is kell rendesen még SM szettel is.GSXR tulaja elmondja szépen milyen is vezetni a kölcsönbe kapott 500 2T Hondát.
Öröm hallgatni és nézni ahogy élvezi mit is tud egy ilyen motor.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #90441 üzenetére
Nem!
Nem csak a blokkról van itt szó, hanem a súlyról is, a kanyarsebességről, a féktávokról, ezek mind jobban élvezhetőek egy SM gépen utcai körülmények között.
Egy kanyargós részen, élesebb kanyarokban, féktávoknál sokkal gyorsabb vagy vele.
Én saját bőrömön tapasztaltam már meg párszor mit is tud, az élmény sokkal de sokkal nagyobb.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #90444 üzenetére
Mondjuk egy V2 1000 sem olyan nagyon baráti 3000-3500 alatt, ott csak csapkod meg egyenletlen a járása.
A V2 1000 Hondám 120-től kezdett el menni 6.ban alatta nyögvenyelős volt a mutatvány.De egy sportmotoron amúgy sem kellemes az élet 150-160 alatt, mivel ott még tartanod kell magad a motoron, az említett kilométernél meg a szél is tart már ha nem búj be a plexi mögé.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #90449 üzenetére
Nem tudom, azért kérdeztem, hogy esetleg az nem alternatíva-e? Még soha nem próbáltam v4-et.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok