-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz Mentolka #89150 üzenetére
Amikor a PR3 megjelent akkor a legjobb volt vizes aszfalton és rövidebb féktávval rendelkező gumi volt. Talán az első sporttúra gumi ami +10ekm is elment. Fent van a neten de megkerestem neked.. [link]
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Mentolka #89147 üzenetére
YT-n az előbb találtam egy videót, amiben a PR4-ről beszélnek, ott XST technológiát emlegetnek. Elvileg ez jelenti a "fordított" profilt, de részleteibe ők sem mentek bele.
Nyilán millió (vizes) tesztnek vetették alá a gumit, minden bizonnyal így jobb vízkiszorítást és tapadást produkált."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ribi
nagyúr
válasz Mentolka #89150 üzenetére
Már rá kellett guglizni, mert tényleg fura.
Itt írnak több dolgot is, nem tudom mennyire pontos az indoklás. -
korpicschess
veterán
Sziasztok!
Már korábban is kérdeztem itt, de sosem jutottam dűlőre, viszont már tényleg kéne vennem gumikat.
Vegyes felhasználás, de sok országút, és max ilyen nagyon könnyű földes utak, tehát az enduro teljesítmény talán kevésbé számítana. Gondolom érdemes összeillő párt tenni fel a motorra. Mindezek alapján erre jutottam:
Heidenau K60 110/80-18 + 90/90-21. Ez össz olyan 38k-ból kijön postával. Egy Aprilia RX50-re lesz csak.Valaki tudna mondani ennél jobbat, vagy bármit ami miatt ez totál rossz választás? Többet nem akarnék költeni nagyon 40-nél.
Köszi előre is!
szerk.: az infó meg tök vegyes, hogy milyen gumi kell hátulra, 80/90 vagy 90/90. 2006-os, Derbi blokkos. Mondjuk a user manual 90/90-et ír, és valszeg az újabb típusú motor az ami 80/90.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Geresics
addikt
válasz korpicschess #89155 üzenetére
Pár hozzászólással korábban írtam pont erről!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
korpicschess
veterán
válasz Geresics #89156 üzenetére
Köszi! Én is néztem teszteket, de viszonylag jól bírta ott ez a Heidenau. Nekem ez ilyen nagyon hétvégi motor, szóval lehet, hogy hamarabb öregedne el, mint ahogy elkopik.
Most rákerestem erre a TKC70-re és 80-ra, de ahogy látom legalább 1,5x annyiba kerül, már kb. a motor árának harmada-negyede.Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
dellfanboy
senior tag
a srác egy vadi új r6-tal bukott nem? én azt nem értem hogy pontosan mit takar a steering locked up??ill. azt se tudjuk mennyi védőcucc volt rajta/nem volt...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Ribi
nagyúr
Amikor először megnézel egy videót (legjobb ha a címét sem tudod, de a végkimenetelét sem), az akkori reakcióidat érdemes figyelni. Közben te is csak annyit reagálsz, hogy mi a , mi ... uhh mekkorát repült, uuu ez fájhatott. Majd amikor másodszor harmadszor nézed akkor kezded el mondani, hogy dehát miért nem csinálta ezt vagy azt. Neki sem volt ideje többször végigjátszani a szitut. Majd ha 2-3x lerepül, elcsúszik, akármi, akkor lesz már "rutinja" és lehet jobban jön ki belőle. De amikor te vagy ott és felfogni sincs időd akkor nincs olyan, hogy miért nem csinálta ezt vagy azt.
-
yodamastah
őstag
Le kell dönteni lapra a motort. Mese nincs itt nem szabad fékezni a kanyarban. Ha esetleg műszaki hiba van, le kell ugrani a motorról, nem belemotorozni a szakadékba motorostul. Nehéz ezt hidegvérrel megcsinálni, de más megoldás nincs.
Ja és nem ott kel térden fordulgatni ahol szakadék van.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Megnéztem youtubeon is a videót. A srác azt mondja le akarta dönteni a motort és az ellenállt, nem tudta ledönteni. Steering locked up.. hát pl a kormánycsapágy megakad. Hát ez szívás....
[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
Nekem pont ez a bajom ezzel a masinával amit írsz, gyenge a fék, egy tárcsa....illetve hogy gyengus...nem igazán értem hogy sikerült ilyen szar teljesítményt ebből. Én legközelebb ha mocit cserélek DCT váltót szeretnék de africa twinre nincs szükségem, ez a gép meg gyenge, és nincs rajta rendes fék, más modellje a hondának meg nincs tudtommal ami DCTs lenne...legalábbis ebből az advencsőr kategóriából, sport gépet nem akarok, egyenes háttal szeretek ülni. Ez a CTX féle krúzeres cucc is bejönne nekem de ezis vmi 50 lóerő alatt van, felnem foghatom mik ezek a teljesítmények. Vagy ha ezek le vannak folytva miért nem kapni olyat belőlük ami nincs és 70-75 ló felé vannak? NC750-et vezettem már egy pár órát, de engem sem győzött meg, bár a DCT rohadt jó volt városban, városon kívül meg mind1...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Topiccsendőr
addikt
De arra hogy figyelsz oda? Ahhoz, hogy ne tudd megmozditani a kormanyt a csapagy miatt, en nem is tudom minek kell tortennie. El se tudom kepzelni, hogy hogy tud befeszulni az egyaltalan. Fel tudnek sorolni tobb dolgot, ami joval nagyobb esellyel tortenik meg, ugyanugy nem tudsz ra figyelni, mert semmilyen elojele nincs, es halalos egy bizonyos sebessegnel, pl osszeakad a valtod es satuzik a hatso kereked, barmit csinalsz. Vagy elszall egy csapagy a valtoban.
Nyakcsapagy ha szethullik, egyertelmu jelei vannak, nem azonnal verodik be,de hogy megszoruljon? Hogy tud megszorulni? (Csak kerdeseket teszek fel, mert elkepzelni sem tudom, hogy lehetne ilyen muszaki hibat produkalni egy nyakcsapaggyal) meg ellenallt a kormany, amikor a kamera megy jobbra-balra?ami a kormanyon van? Es nem beszital a nagy fektol, mert azonnali perec lenne elso fekkel a homokon... Nem ertem.Szoval akarmennyire probalunk felkeszulni ilyen szitukra, itt el kell fogadni, hogy vannak olyan muszaki hibak, amit nem tudsz kivedeni es mesz a levesbe.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tarill
őstag
válasz yodamastah #89163 üzenetére
Link azt a videót légyszi
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #89166 üzenetére
amire tudok gondolni, hogy egy golyó/csap kihullott a kosárból, és az akadt be. de tényleg passz.
de most hogy megnéztem youtube-on hanggal, 1.25 körül azt mondja azt hiszi beakadt. szóval már csak nem is biztos benne.
a nyakcsapágyat is érdemes cserélni x idő/km után, nem? sőt, épp te is írtad pár napja, hogy húznod kell rajta. -
HSM
félisten
válasz yodamastah #89163 üzenetére
Olyan, mintha valami úthiba dobta volna meg a motort a kanyar előtt, amitől stabilitást vesztve lecsúszott az ívről, utána meg a pánik fék és szakadék. Elég durva.
-
zgospel
őstag
Nekem a kijelző alapján ez egy MT10-nek tűnik. Azon meg elvileg viszonylag bolondbiztos fékek vannak, nem? Mármint erősek is meg az ABS is elég modern rajta, kanyarban is bele lehet markolni.
Mert a kanyar elején megy kb 100-110-zel és csak kb 70-ig lassul (km/h-ban) vissza mielőtt lemegy a porba. Olyan mintha nem tépné a fékeket. Persze így fórumról én is qrva okos vagyok ám.Amúgy az nem semmi hogy utána felmászott a hegyoldalon. Nem mintha sok választása lett volna.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
De epp ez az, hogy nem tud kihullani. Ha a kosar tonkre megy, es a golyok egyoldalra mennek, laza lesz, nem szoros, es beszital a kormany, mert nem tart semmit onnantol a csapagy. A kosar darabjai sem tudnak tavozni belegondolva, tehat szethullani sem nagyon tud. Raadasul ezer eves gepeken sincs ilyen, nemhogy egy ujon.
Persze, a nyakcsapagy nagyon kenyes kerdes, hozzank a szervizbe bejovo magyar motorok 70% a csapagyas volt, csak azt feszegettem, hogy egy ilyenre nem tudsz felkeszulni. (Marmint a ficko altal leirt jelensegre,, hogy beblokkol a kormany. Ha van egyaltalan ilyen) Bar a kormany yt alapjan mozog, es teljesen egy "nem merem lejjebb donteni" szitunak nez ki.
Illetve nalam is laza a csapagy, ami azzal jar, hogy szital nagy sebessegnel, de nem beall, mint a gerely.
Na mindegy.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #89172 üzenetére
Nezzuk meg, beperelte-e a gyartot. Ha igen, az a motor nagyon meg lesz vizsgalva...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #89168 üzenetére
Gyengébbnek tűnt bevallom, főleg alacsonyabb fordulaton, és a fékje sem győzött meg engem sem. A dóvill se egy állat de nyomatékosabbnak tünt, alacsony fordulaton is, én amúgysem vagyok az a pörgetős fajta....ennél gyengébbre már nem ülnék az NC pedig érezhetően fosabb volt nála. Igazából engem a trend rémiszt el amit a Honda csinál, tök jó ez a közös platform amit az NC szériával csinál, tényleg jó gép és mivel többféle gépet épít egy platformra lehet megbízhatóbbak is lesznek, még tán árban se szállnak el....de miez hogy 50 ló 40Kw? Crosstúrert nézegettem a Honda weboldalán de ott nem írták van é DCT, vagy figyelmetlen voltam.
(nekem amúgy a crossrunner is elég lenne, ha lenne kardános meg DCTs belőle, lehet sokat akarok? )[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #89173 üzenetére
Érdekes a nyakcsapágy,egyszer vettünk egy X9 piaggo-t asszem,baszki szorult a kormánya,nekem azonnal feltünt hogy valami nem oké,döntögettem és nem jött vissza,apám szerint ennek ilyennek kell lenni,mert ezt mondta az előző tulaj aki a barátja volt így elhitte,pedig apám se először ült motoron...aztán mondtam neki hogy menet közben engedje el a kormányt és döntsön,megindult az egy irányba,de vissza már nem jött
gyorsan el is adta(az előző tulajnak ),az előző tulaj meg nem átvágni akarta,hanem így vette és nem volt egy műszaki zseni...
aztán sorolhattad volna még(cimborámmal megtörtént) a 160nál elszakadó láncot,vagy egy durrdefektet,ezekre sem lehet felkészülni...tény hogy a videón azért nem csapkod a kormány,de lehet csak bestresszelt és megmerevedett az ember...lényeg,hogy megúszta.
nem lehet hogy nagyot markolt az ABS-be és szépen lekattogott a szakadékba...nesze neked ABS[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #89174 üzenetére
Na ja. Kint volt mentő, rendőr stb. Rendőr meg fogja kérdezni, hogy műszaki hiba történt-e? Azt hiszem a kormány volt a hunyó. Ok, szervizbe be igazságügyi szakértő, vizsgálat ecetera.. Majd kiderül, hogy ki lesz a balf.sz
TommyGun :
750-el mentél az 55Le, 68Nm és - 30Kg könnyebb a Deauville-nél. Ilyeneket csak én találok meg. [link] A Crossrunner-el 2éve mentem egy kanyart, pofás kis gép a Vara után.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vendingo
veterán
Holnap jön értem egy srác utánfutóval.
Drága és fos nyaralás volt.
110k+ lesz a szállítás.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #89180 üzenetére
Splitbe van a legközelebbi röntgen. 2-3 órát kellett volna várnom makarskán az orvosra, 12 óra lenne megcsinálni azt a felvételt. 3 óra mire lejön a mentő, 3 óra alatt oda visz, 3 óra vissza+ még amit ott várnom kellett volna. Nincs törve, max repedve, de lehet csak zúzódás. Csizma nem jön rám, cipőben próbálgattam a váltást a mocin, de fájt. Vasárnap érünk haza, első dolgom a röntgen lesz.
Most nézegettem a mocit, elég sok idom kapott a gumiból, iszonyat nagy szerencsém volt. Moci most pihenni fog. Motorral vittek makarskai kórházba, többször bevillant a kép, hogy repül felém a gumi. Félelmetes volt.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89180 üzenetére
Mit találtam neked: sorhatos kettőötvenes, a '60-as évekből: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Geresics #89183 üzenetére
Amúgy az is megoldás lehetne,hogy a családból valaki autóval értemegy, motors havert kocsival levisz... haver motorral, beteg kocsival vissza... kb feléből megvan biztosan.
Én pl. biztos ezt csinálnám. Sőt ha haver megkérne, el is hoznám neki.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Geresics #89183 üzenetére
Nemzetközi kb 80-100Ft/km ha nem több, Bp-Makarska ~750kmx2 1500km, 120-150eft min. A héten lerobbant Brezobánya alatt egy kolléga Bp-től »200km-re, Motor Angel 70eft-ért vállalta volna a fuvart,azaz kb 170ft/km a mentés.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vendingo
veterán
válasz -Mosquito- #89186 üzenetére
Ismerőst 550 km-t vitték 176 ezerért (kocsi).
Nekünk mist a pálya drága lesz, mert+ utánfutó. Na meg fizetek neki 1 éjjelt a kempingben, mert vasárnap megyünk haza.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #89186 üzenetére
De itt nem robbant le a motor, lábon haza tud jönni.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
válasz V.Stryker #89190 üzenetére
Most az is elég lett volna, ha nekem van normális boztosításom, mert most a motor jó, csak én nem tudok vezetni. Ilyenkor is elhozzák.
Azért nem kötöttem, mert van ez az eu-s szarom, a motorra meg nem lehet kötni. Fene se gondolta, hogy így beszopom.
Az eu-s kártya amúgy se jó szinte semmire.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Valaki betétlapozott, kárigényelt már biztosítónál? Ha igen, írjon egy privátot. Köszi.
Bogyó: azt nem értem, hogy miért van kórhoz kötve. Enyém tiptop patika volt műszakilag, de ha van egy ökör tulaj, az lelakhat egy új motort is pillanatok alatt.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-Mosquito-
őstag
válasz Geresics #89189 üzenetére
Van ismerőse erre? Nincs. B verzió.
Vendingo:
Már írtam az FB is de gondolom tudod is az EU-s kártya alap beteg ellátásra jogosult csak. + biztosítás ilyenre kb 1,6-4eft,mentést, kórházat blabla tartalmaz. Alap gyógyszereket sem viszel magaddal akkor, Dunába vizet kb.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vendingo
veterán
válasz -Mosquito- #89196 üzenetére
Sok gyógyszert szoktam hozni, de indulás előtt vettem észre, hogy lejárt a szavijuk.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #89182 üzenetére
Bogyoba', felfedezed az internetet?
(kuldhetsz akarmennyit ilyen kuriozumokra barmikor matyizhatunk, nincs baj vele)
Ebbol van egy 4 hengeres is az rc162. Szamomra az tunt fel, hogy sornegy 250 es, leghutessel, ~ 18 000 rpm, ugyanigy 60 korul, ugyanannyi loerot produkalt, mint 30 evvel kesobb a vizhuteses utcai zxr250-cbr250. Jo-jo, a vizhutesessel elmentel nyelen 30e kmt, kimelve pedig akarmennyit, mig az rc162 az minden verseny utan szetszedos lehetett, de akkor is. A marketig alapjan duplaannyi loerot kellett volna kihozni 90 ben egy ilyen technikabolEs akkor kezdjunk el kuriozum pingpongozni.
Annyit mondok: 19 000 rpm 50ccm 19 loero, 200 km/h vegsebesseg.
Mi lehet ez?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
BoB
veterán
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Autós topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Futás, futópályák
- Okos Otthon / Smart Home
- 3D nyomtatás
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Politika
- További aktív témák...