-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
Én nem tudom mi van ezzel a fos gumival, de most már egyre durvább amiket nyom.
5k km-er van most benne, de folyamatosan fosódik amióta megvan. Mikor lenyomtuk az olasz túrát olyan volt mint egy álom. Vizesen is, szárazon is, mint a cövek úgy ott volt a kanyarokban.
Aztán hazajöttünk itthon is mentem jöttem, azt vettem észre egyenes kigyorsításokkor volt hogy elforgott, a PR4 sosem csinált ilyet. Aztán a körforgalmakban rendes döntésekkor mintha be akarna esni.
Most olyat csúsztam a vizes aszfalton egy kanyarban először a hátsó majd az első is kicsúszott, csak lestem. Szerencsére megfogtam, de nagyon gáz.
Nem tudom mi van ezzel a fos gumival, de lehet az hogy a múltkori pályázáskor annyira felmelegedett vagy mittudom én hogy megváltozott a szerkezete és nem tapad úgy mint ahogy kellene?
Jah Dunlop Roadsmart 3[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #89599 üzenetére
Melyik az a pályahibás jobbos?
Mondjuk az R6-nak még mindig sokkal jobb futóműve van mint az FZ6-nak. Az én motorom 170-re fel se gyorsul ezen a pályán szerintem a célegyenesben nagyon max 160ig mehet fel nálam az óra, és akkor már baromi jól fordultam rá a kigyorsításra, szóval inkább olyan 150-155 környéke lehet általában.
Jövőre új szett gumi fog kelleni, mert ezek szezon végére már el fognak kopni középen a sok jövés-menéstől. Majd megálmodom hogy mi legyen, jelenleg a Rosso 3-ra vagy a Power RS-re hajlok, de még sok víz lefolyik addig a Dunán.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
baboss
őstag
Köszönöm mindenkinek a biztatást.
Az biztos, hogy nem "makett" motoros vagyok ahogy szoktátok mondani.
11:00 Megérkeztem a legrövidebb úton 235km Kiállóra, a csizmából megint kikellett öntenem a vizet. A miséről lemaradtam , de a kajáról nem. A lényeg, hogy nekem felejthettlen és tanulságos volt, nem bántam meg, hogy elindultam. Amint lesz időm összevágom az anyagot és megírom a beszámolót.
A címe: Szlovák "tortura"[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #89609 üzenetére
Továbbra is döbbenetes ez a videó baszki
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #89610 üzenetére
Etalon.
Megnezted a videoi kozott a hungaroring palyacsucs cimut?
Illetve erre is vess egy pillantast. Stock RN22
A ficko lehet vagy 60 kilo vasaggyal, nagyon ki van tekerve az elofeszites elol. De szerintem jot megy amator letere. Tul jot.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
baboss
őstag
Haza értem, ma nem buszmegállóban fogok aludni az biztos , de ha nosztalgiázni támad kedvem akkor kb 700m-re van a legközelebbi, vagy beállok a zuhany alá motorosruhában.
A motor csupa kosz, rámegy pár órám mire letakarítom.
emre
Csak az útvonalt pontokat szoktam megtervezni, a többi meg menet közben alakul ki, de az útvonal is szokott változni néha menet közben. Sokszor csak elindulok és megyek a vakvilágba. Nálam nincs menetrend és időbeosztás, én így élvezem a motorozást, mindig van valami izgalmas esemény ami emlékezetes és felejthetetlen marad.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #89611 üzenetére
02 valóban nagyon fasza, de ezt a bolti motor simán tudja. Meklau lazán karcolna vele 57et
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz polimorf #89614 üzenetére
Csak mobilos kép és videó van, mit ki lehet hozni belőle azt majd megosztom. Az SJ6 Legend akció kamerát kölcsön adtam a fiamnak, aki most Máltán van. A kamerához van Polár és UV szűrőm, valamint egy giroszkópom is. A Horvát karikáról van kb 18 óra videóanyagom, azzal lesz munkám bőven. Felvettem az egész utat oda, vissza. Van kb fél óra vízalatti felvételem is amit EASYBREATH búvármaszkkal készítettem. Ott is volt pár élmény, elvileg a Szlovén határon levő benzinkútig elégnek kellett volna lenni az benzinnek, de mivel 2 személlyel és jól megpakolva mentem több lett a fogyasztás és a benzinkút előtt 4 km- rel elfogyott a nafta.
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #89611 üzenetére
hogy vált ilyen gyorsan lefelé?
-
tboldi
nagyúr
Szerintem van egy HealTech gyorsváltó a motoron (ha már ott a GIpro is). Azt hiszem, ez tud lefelé váltást is.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Nem valt gyorsan lefele, a gipro kesik, ha egyszerre kettot visszaszur. (Nem ertem minek van fokozatkijelzo kulon, amikor ezen gyarilag van, es az pontosabb)
Tboldi:
Ez csak megszakitja a gyujtast, visszavaltasnal gazt kene adatnia az ecuval illetve a ride by wire fojtoszeleppel, hogy megemelje a fordulatot, nincs ertelme motorfeken elvenni a gyujtast, attol nem lesz jobb visszavaltani. Rem egyszeru szerkezet, csak a primer aramot szakitja meg a trafonal.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #89622 üzenetére
Helyesbitek... az idoben valtozo fluxus indukal feszt a trafo szekunder tekercseben. Tehat a primer aramot nemszakitja meg?
ha megszakitja, akkor lesz szikra, tehat akkor legyen a nem szakitja meg verzio
Mindegy, ez a kutyu csak a trafot basztatja, de az ecuval semmit nem csinal, ez a lenyeg[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #89622 üzenetére
Nem is a fokozatjelzo, sokkal inkabb a hang miatt kerdezem. Ugy tunik rev match nelkul, minimalis fordulatvesztessel teszi vissza, raadasul marha gyorsan. Szamit, hogy milyen iranyban valtasz lefele? Ertsd, forditott valtoval gyorsabb lenne?
Vagy csak nekem tunik ugy/en vagyok marha lassu -
Topiccsendőr
addikt
Nem szamit.
Csuszokuplung van az r1 ben, bar az ennyire nem dolgozik szepen, kuplung nelkul, ezert valoszinusitem megfesti a kuplungot, erre eleg hamar ra lehet erezni. Nem akarsz baszakodni a gazfroccsel akkor kuplungot csusztatsz.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
Huh ma reggel majdnem frászt kaptam. Tegnap ugye esett az eső, és már megszoktam hogy ilyenkor mindig bemásznak a ponyva alá pókok meg mindenféle bogarak, és 1-2 napig még ott is maradnak. Veszem le reggel a ponyvát szép óvatosan, nézem hogy se bogár se pók, na mondom micsoda szerencsém van. Elraktam a ponyvát, felraktam a tanktáskát, beraktam a kulcsot a gyújtáskapcsolóba, erre látom hogy egy nagy zöld sáska ott csimpaszkodik a kormány közepén.
Kerestem egy botot hogy majd azzal lepiszkálom, mert én ugyan hozzá nem nyúlok ilyenekhez Városi gyerek vagyok, írtózok mindenféle rovartól.
Hát hiába próbáltam lepiszkálni vagy lepöckölni onnan, az a szemétláda bemászott a műszerfal alá, a lámpatest mögé, sok kábel közé, ahova én már kb a bottal sem tudtam benyúlni. Úgyhogy bejöttem vele munkába, még mindig ott van. Remélem nem rágja meg ott nekem a kábeleket. Meg azt is remélem hogy magától kimászik, mert ha nem akkor nem tudom mit csináljakhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
demars
addikt
válasz zgospel #89628 üzenetére
Motoron az még elmegy. Pár hete sikerült egynek bejutnia a szobába, mikor észre vettem éjjel azt hittem infarktust kapok. Kinyírtam a kis köcsögöt és az összes szekrényt végignéztem bogárcsapoval meg újsággal a kezemben.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89626 üzenetére
Megfesti a kuplungot? Mármint szó szerint lefesti vmivel? Biztos imádja a motor, ha a megszilárdult festékdarabok úszkálnak az olajban.
Amúgy ez a csúszókuplung mitől olyan nagy szám? Mármint technikailag. Kiveszek egy-két rugót és nekem is lesz csúszókuplungom, nem?
#89634:
Hú de sufnituning. Piros festék nem jó bele? 😂[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #89633 üzenetére
En altalaban zold festekkel szoktam, mert az nagyon fog.
A feket is azzal kenem, sokkal jobb tole.Technikailag nagy szam, mert gyari motorban szar szokott lenni, persze a mai motorokon tokeletesek mar. De meg 2009 ben sem tudtak normalisat csinalni, az enyembol kiindulva. Regebben meg meg szarabbak voltak.
Ha van egy jol mukodo csuszokuplungod, sokkal tobb zold festeked maradhat otthon, mert nem kell megfestened a kuplungot. Elintezi helyetted a csuszokuplung. Ja. A normalis csuszokuplung motorfeknel csuszik, gazra nem. Ezt mindenkepp hozza kell tegyem.Zold festek szinkodja: p378
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89634 üzenetére
Pedig elég egyszerű szerkezetnek tűnik, azt hinném a kuplungkosár fogazatának letörési szögével és felületi minőségével lehet játszani, ezt illene elég hamar kiismerni már a tervezőasztalon.
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89631 üzenetére
Nemááá
Pedig még viszonylag új ez a láncszett, 2007-ben raktam rá a motorra, alig 32000Km van benne -
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89622 üzenetére
Pedig az alkalmazásban, amivel lehet állítani bluetooth-on keresztül, van egy downshift on/off kapcsoló (egy fórumon olvastam). Pár videó is van a HealTech YouTube csatornáján.
Technikai részleteket nem tudok.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Létezik univerzális kommunikáció sisakba, ami nem 200€?
2 sisakkal szemezek, az egyik nem támogat kommunikáció beépítést, a másikba meg 200+€ lenne a gyári. Scorpion adx1, és nexx xd1 a 2 kiszemelt. Szerintetek melyiket érdemesebb megvenni? Icon variantot vennék, csak nincs egy 150 ezres sisakban gyári napszemcsi[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboldi #89640 üzenetére
Ertem, hogy megszakitja a gyujtast, ez csupan annyi, hogy a szenzor akkor is nyomas alatt van, amikor lefele valtasz, de motorfeken minek? Ott a kerek hajtja a fotengelyt, nem a gyujtas.
A masik ami eszembe jutott, hogy egy olyan motornal, amelyik nezi.a fotengely szogsebesseg valtozasat, az azonnal betarol egy misfire hibakodot
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz tboldi #89640 üzenetére
De azt is írja hogy "I found that just a little throttle nudge almost like a very tiny blip and hold made the downshifts even smoother."
Szóval sima visszaváltáshoz neki is kellett gázfröccsöket adogatnia. Én ha rendesen húzom az első féket akkor nem tudok gázfröccsöt is adni közben. Több értelmét látom már akkor egy auto-blippert felszerelni a motorra (már amelyikhez lehet kapni) ami visszaváltáskor automatikusan adja a gázfröccsöt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #89643 üzenetére
Megtalalta azt feautere-t, amivel joval szarabb koridoket lehet menni.
Ha fektavon gazt huz, az aztan hatekony fekezes, a masik, hogy ha vissza is rakod, es nincs egy jol mukodo csuszokuplungod, a hatso kereked mar csuszik is, mert hirtelen visszavaltottal...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89642 üzenetére
és zgospel:
Mint írtam, technikai részleteket nem tudok, én csak tippeltem, hogy esetleg egy ilyen lehet azon a R1-en.
Tapasztalatom is csak a BMW Schaltassistent Prójával van, az automatikusan ad gázfröccsöt lefelé. -
horvathkrisz
addikt
Tegnap vettem apámnak egy 2005-ös CBF 600-at, 32.000 km van benne.
K*b*sz*tt király ez a sor4!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok