-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90896 üzenetére
Hát ha már ennyire bele akarunk menni, akkor gondolom kijelenthető, hogy itt is érvényes az a gyártói fillérbaszás, ami az autóiparban (GM gyújtáskapcsoló botrányok, kigyulladó BMW dízelek, hogy csak kettőt említsek.)
Ennek ellenére engem lenyűgöznek az ellenpéldák, mikor egy igénytelen motor megy sokat. -
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #90901 üzenetére
Az első széria is jó volt, de mindenből lehet jobbat csinálni.
A srác próbálta mindkettőt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Tud valaki olyan ebay-es kínai olcsó (5e körül) GSM riasztót, ami, ha megmozdítják a motort (tehát mozgásérzékelős), akkor telefonáljon?
Én csak GPS-est találok.
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #90903 üzenetére
Én amúgy egy tartóstesztre lennék kíváncsi, 50-100e km után mennyire marad jó ez a háromhengeres konstrukció. Mert ugye a kéthengeresnél nem gond, hogy máshogy kopnak a belső hegerek (mivel nincsenek), a négyhengeresnél is kiegyenlített marad, de vajon a háromhengernél ez nem okoz gondot?
Saját szempontból is érdekel a dolog, mivel nagyon szimpatizálok az új Street Triple 765 R-el, mint jópár év múlva az SV650 utódja... Technikailag az MT09 sem rossz, de nekem a komolyabb futómű és számomra szebb formaterv bőven megérné az angol vas felárát. Mondjuk a formatervben az XSR900 is nagyon adja, ami szintén egy MT09 más csomagolásban...
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz Topiccsendőr #90899 üzenetére
Mehe
Lehet én írok hülyeséget, nem ismerem a szakszavakat. Biztosan köze a szekunder szelepnek a leálláshoz, mert bár elmondtam Aszalóséknak, hogy direkt van lekötve, persze, hogy visszakötötték, és a használatbavétel másnapján, hazafelé le is állt. Aztán persze a telefont nem vették fel. Le lett kötve, oszt kész, kéne vennem egy újat (1. alkatrész). Szati azt magyarázta, hogy ebben van egy membrán, amivel a baj lehet, és néha nem zár, így a vákuum megszűnik a rendszerben, nem kerül benzin a karbiba, és ezért áll le. Valóban lehörgött ilyenkor, elment az erő, aztán katt. Persze lehet én értettem valamit félre.
Lánc azért lett cserélve, mert már a láncfeszítő maximumig volt, abból is lett új.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Grillo #90906 üzenetére
ertem. egy vakuumon van a benzinpumpaval. tehat ha atereszt ott a membran, akkor meg kipufogo gazt is sziv onnan, illetve megszunik a vakuum.
ha le volt kotve, azt jelenti, hogy az Y csatlakozas, egyik fele megy az uzemanyagpumpaba, masik a szeklevegohoz, ez az Y elag nem volt ott, hanem egy cso ment a szivattyura, es kesz?
(mondjuk szerintem eleg koltseghatekony javitas)
nalam volt egy ilyen scara , 30e km volt benne, a vezlanccal, feszitovel nem volt baja ilyen futasnal, csak az egyik szelephimba gorgoje volt oda.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
senior tag
segítsetek már. itt a leömlőre tett lámpa miaf*sz?
nagyobb mint a fényszóró
[link]
mit szívhatott a tulaj?3milláért jesszuseladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Gaboman
nagyúr
válasz dellfanboy #90908 üzenetére
Először is nem a leömlőn van, ott van a leömlő fölött egy kis konzolon.
Plusz fényforrás lehetett a célja, mindenesetre nagyon nincs jó helyen.
3 millió, te jó ég!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #90908 üzenetére
Nincs azzal a fenyszoroval baj.
A kepen szereplo motor van megsvedelve.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
RAiN91
őstag
Bridgestone BT016-al szemezek, M7 RR helyére, van valakinek ilyen? Z750-re lenne hátulra.
-
vendingo
veterán
Nagyon jó motoros idő volt ma. Nem fáztam, melegem se volt, de a lábam 3 zokni ellenére is kezdett lefagyni. Valami tipp, hogy ne kelljen emiatt korábban eltenni a gépet?
A kézvédő amekkora átok nyáron, most annál jobban szeretem.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #90913 üzenetére
Érdekes: én amúgy nagyon fázós vagyok, de a lábam csak 10 fok alatt szokott fázni - 2 óra motorozás után, egyetlen, vastag zokniban és a fillérekért vaterázott (egész évben használt) de vízálló csizmámban. Nincs véletlenül érszűkületed?
(#90914) geresics: ez jó!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Grillo
senior tag
válasz Topiccsendőr #90907 üzenetére
Megvan az Y, csak le van dugózva a megfelelő ág. Holnap lövök képet, ha érdekel.
Az öreg Aszalós annyit mondott rá, hogy a kipufogó tönkre fog menni gyorsabban, ha nincs bekötve.
A km futás egyébként nem lehet sokkal több elvileg, szati szerint sem, több évet állt a motor az első tulajnál, lejárt a műszaki is róla (2004-es, 2009-ben lett az első műszaki megejtve, már az új tulajnál). Arra, amire elmondása szerint használta, tényleg kb. ennyi km mehetett el, meg az alapján is, hogy még a gyári gumikkal vettem 2014-ben.
Most cseréltünk benne görgőt, szíjat (14-ben szati), és a szíjtárcsa, meg minden a meghatásban nagyon szép állapotban van.
Olajat, szíjat, görgőt, ilyeneket már tudok benne cserélni, fékolaj, betétek cserélve lettek, de én ahhoz nem nyúlok.
Jövőre kéne a villában is rendet rakni, bár nem érzek problémát, de nem tudom, hány éve foglalkozhattak vele. A nagyrobis topikban van még 1-2 ajánlott ember, hátha találok értelmeset végül. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Grillo #90917 üzenetére
Az oreg volt a gyakorlati oktatom, ismerem elegge. Az a baj vele, hogy oreg szaki. Hogy ugy mondjam, ki kell erdmelni a figyelmet Megmorogja az idegeneket, mint a ven kutya amelyik mar rosszul lat.
Szerencsere nem egy olyan klasszik oreg szaki, aki vaskalapos, tajekozatlan markabuzi, es le van ragadva 80 ban, tudod a fogatlan ficko, aki leg olajnal tovabb nem lat.Aszalosnak rettento nagy szakertelme van. De hogy honapokig varni kelljen ra, az nem jarja.
Ezt a kipufogo dolgot nem ertem pontosan, 2T nel ez a problema fennall, mert at kokszosodik az elegetett olajtol, szeklevego rendszerrel joval kesobb fog elkokszolodni, de 4T nel?
Erdekes.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
Számomra az a legjobb ha egy gép annyira puritán és egyszerű amennyire csak lehet, engem nem érdekelnek az elektronikai kütyük.
A másik szempont hogy nagyon könnyű legyen és baromi vad, azt imádom ha minden egyes gázfröccsnél le akarja tépni a karom és olyan érzést mintha dimenziót ugranék.
Ha ment közben olyan érzésem van hogy nincs alattam motor, a futómű bármilyen útviszony közepette tökéletesen atom stabil és a fék hogy 1 újjal is stoppiezni tudjon.
Tudom sokan erre azt mondják mi értelme, azt én is tudom hogy ilyen motor nyergében nem lehet egész napos túrákat lenyomni.
De a lényege nem is az, hanem 2-3 órás vadmenet, ahol végig fülig ér a szád és elfárad az arcizmod a nevetéstől.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Grillo
senior tag
válasz Topiccsendőr #90920 üzenetére
Szerintem egyszerűen túlvállalják magukat. Annyi gép van előttük mindig, mintha kereskedés lennének
Mármint használt motor kereskedés. Mondjuk szatiéknál is egy csoda volt, hogyan origamizták be záráskor a motorokat a műhelybe.
A 3 hónap meg amiatt is lehetett, hogy az öregnek lett valami hályog a szemén, Zolinak meg mumpsza (vagymi) lett.
Amit még nem értettem, hogy az olajcserénél nem az előírt 5w40-et rakott bele, hanem 20w50-et, ráadásul félszintetikusat, vagy ásványit? Mondjuk itt eljátszottam a szakértőt, és visszacseréltem 5w40re itthon. -
Pocee
senior tag
A gumiápoló szilikonkencéknek van létjogusultsága? Nagyon szép fekete tőle a gumi de ad valami pluszt az esztétikán kívül?
Mr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
válasz demars #90924 üzenetére
Egy taxisba mentem bele igy, mert a fonokom leapolta az egesz gumit, csak nem szolt errol, es ki kellett mennem probakorre a szivatobajos 125 os 4T eladasra szant robogoval
A taxis annyit mndott, mikozben alltam fel a foldrol: gratulalokNem menekülsz a csendőrség elől.
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #90925 üzenetére
Igen, erre gondoltam.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
-
ath
senior tag
valahogy ezért jobb zárt pályán menni [link]
-
XFishboneHUN
senior tag
Lenne egy bulósisakkal kapcsolatos kérdésem felétek:
Kinek van itt a fórumon Nolan (N87-es) sisakja? A kérdésem az lenne, mivel eyewear adaptive-os, mit kell tennem, hogy a szemüvegem normálisan fel tudjam venni a sisak alá? Néztem az instrukciót, de valahogy nem tudtam kiigazodni rajta! A segítséget előre is köszönöm!Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
Gaboman
nagyúr
Mióta eladtam 2009-ben ezzel sem mentek túl sokat.
Egyedül a fejidomot cserélték rajta, még a matricákat is én vettem rá.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Pocee
senior tag
válasz demars #90928 üzenetére
á csak tiszta latyak lesz,egyébként meg olyan erős,hogy töredékét sem tudja átvinni a havas,jeges talajra,a kaparászós körbeforgások nekem meg nem okoznak már eufóriát,meg előreláthatólag időm se lesz már.
persu: természetesen őt nem de véleményt csak formáltam volna
Mr.Brightside
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #90929 üzenetére
Ha fikázná a Ducatit,tőled kitelik.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
velemenyt termeszetesen formaltam, de az az idoszak, amig ott dolgoztam, olyan volt, mint amikor fiatalon elkezdtem a motorozast, mindig bele kellett keveredni valami zurbe, es menekulni a rendorok elol, ami volt hogy nem sikerult.
ez egy hetkoznapi dolog volt, szoval kb kirohogott.
dejo hogy leleptem onnan, es az egesz orszagbol. kicsit nyugodtabban telnek a napjaimNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #90936 üzenetére
mivel ertett a motorokhoz, nem fikazott semmit.
azt a hozzanemertok csinaljakNem menekülsz a csendőrség elől.
-
kcsa
veterán
válasz Topiccsendőr #90938 üzenetére
Csak nem Békásmegyeren volt ez?
-
veze
őstag
válasz XFishboneHUN #90931 üzenetére
nekem N87 van, de nem hordok szemüveget..
mit nézzek meg rajta?
kerestem egy szemüveget (családtag) és felpróbáltam azzal,
Felvettem a sisakot és simán betoltam a szemüveg szárát a fülemre.
Nem nyomja a szemüveg szára az ember fejét, a bélés nem nyomja rá oldalt, mert a sisak bélése úgy van kialakítva, hogy külön hely van a számára és oda besimul. Ez annyira tartotta a száránál, hogy az orromra szinte rá sem ült a keret csak úgy tartotta szemem előtt ( megnéztem egy régebbi sisakom, abban nincs ilyen, a szemüveg szárának külön) A napellenző is akadás nélkül működtethető, átlagos méretű keret elfér alatta simán, nem érnek össze[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Megcsinálták a Karasna webshopját (végre) most már pár kattintással tudtok pl Lagunaseca4 egyrészes bőrruhát vásárolni 350ért.
[ Szerkesztve ]
-
zamar
csendes tag
Sziasztok!
Van egy '98-as FZS 600-am. Nagyon szeretem, viszont eléggé előre vagyok dőlve a kormányra és hamar zsibbadni kezd a kezem, illetve kényelmetlen is lesz. Az ülést télen viszem átbőröztetni, ezzel együtt a szivacsot is cseréltetek, viszont valahogy a kormány helyzetén is szeretnék módosítani, hogy egyenesebb háttal tudjak ülni. Milyen megoldást ajánlotok erre? Láttam kormánymagasítókat, illetve másfajta kormányokat is, de nem tudom mi lenne célravezetőbb. A magasító kb fel annyiba kerül mint egy új kormány, viszont nem tudom hogy az a kb 2,5cm mennyit javítana a helyzeten.
Köszi előre is!
-
Gaboman
nagyúr
Először az olcsóbb megoldást javasolnám, ha nem jön be kevesebbet buksz.
Vannak magasabb kormánymagasítók is, azt kell megnézni nem e ér bele a kormány a fejidomba ha magasabb.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Gaboman #90943 üzenetére
Csak megjegyezném: az SW-Motech kormánymagasítói közül a max. 30 mm-esnek van műbizonylata (adják hozzá), a nagyobb (pl. 50-esnek) már nincs - egyedi TÜV-vizsgálat szükséges az adott motorhoz.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gray Zone Warfare
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- OLED TV topic
- További aktív témák...