-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
Sokat motorozol? Azért kérdezem mert az N104 kapott egy plexit 5év és 90ekm után. Nem igazán azért mert karcos volt hanem azért mert a mechanika/fogak jobbak voltak az új N104 Absulut-ban. Hajszálkarcokat törölgetve nem fog bemattulni a plexi.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vendingo
veterán
Nekem a gyári dobbal is szép hangja volt, csak kiégett belőle a gyapot, meg rohadt az egész bele.
DBkillerrel egész kellemes a morgása, de killer nélkül vállalhatatlanul hörög durrog üvölt.
Killeres hangot tudok majd feltölteni.Nekem nem vészes a gyári ülés, de 2 személlyel teljesen használhatatlan. Én nagyon sajnálnám átalakítani a mostanit. Olyan szinten gyári a motorom, hogy most dobtam ki belőle a gyári hátsó fékbetéteket 27 év után.
Zsoltit ajánlották nekem többen is.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Orbb
aktív tag
válasz vendingo #90102 üzenetére
Persze, rossz hangja nincs, de v2, és egy korrekt ráhangolt dobbal nagyon szépen szól.
Várom! THX.Egy átalakitott AT-nek csak nő az ára. én 1 percig nem bánom, összehasonlithatattlan lett a komfort, utasnak is. (ugye a gyári nagyon keskeny, na meg ennyi év után már a párnázottsága sem az igazi).
A VFR nagyon jól mutatott a cuki előtt, ezt a motort használatra vettem, és ehhez kell az ülés, mert a falu táblán túl szeretném használni.Mennyit futott? (nekem 2x, most van benne 210 000 km.
Mikor megyünk motorozni?The Practise make perfect...
-
BoB
veterán
Mi a picsa füstölt itt el neki 1:30-nál?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
fattyu
veterán
én egy ilyen africa twinért tudnék ölni
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
vendingo
veterán
Szerintem meg a gyárinak van nagyobb értéke. Én még gondolkodtam azon is, hogy veteránoztatom, mert szinte mindene teljesen gyári. 62 ezer km van benne jelenleg, ami fedi a valóságot.
Te merre fele laksz?
Nekem csak trail attack2 gumik vannak, szóval a kemény terepet én hanyagolom.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #90113 üzenetére
Ahol egy vfr-rel lehet feszengeni az a cuki akkor olyan is.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #90117 üzenetére
Nem ígértél véletlenül egy KTM 50ekm-es beszámolót/leírást,hogy mire jutott a Motorrad?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #90119 üzenetére
Nem olvastam meg el.
Epp napolyban robogozok, et4 125... ma elmentunk a vezuv moge positanora azzal a kis szutyokkal. En kerek elnezest
Utana leirom.
Ja nem. Utana megyek a furka hagora a yamahaval svajcba, megnezni az elhagyatott hotelt.
Van idotok. Ugysem most akartok venni ilyetNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #90119 üzenetére
Csak halkan kérdezem, miért nem veszed meg az újságot?
(#90118) vendingo
Hát te tudod. Az én tapasztalatom, hogy minél régebbi annál több a baj vele. Mondjuk ezt arra a kettő motoromra alapozom amim volt, így nem reprezentatív értékű.
De a 87-es vasam vmi 200k körül volt, így annak elnéztem a hibáit.
De 1,3 millióért azért már lehet kapni szép vasakat, nem ilyen muzeális darabot.
Akár egy ilyet.
Vagy ilyet.
Esetleg ilyet.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #90120 üzenetére
Jól van,fehér ember nem felejt. Majd a túloldalról integetek.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vendingo
veterán
válasz Teasüti #90121 üzenetére
A linkekre nem jön be semmi, legalábbis mobilról. Nekem africa kellett, az én igényeimnek ez volt megfelelő. Nagy dög túraendúró kellett. 1 milla körül nem nagyon vannak terepképes túramotorok több hengeres blokkal. Dl650 volt még lehetséges, de terepen nem jó. Nekem semmi bajom a korával. Mindene működik, 90%-ban gyári. Xt660z a másik szerelem, de 1 henger miatt nem jöhetett szóba.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90124 üzenetére
Hát majd kíváncsi leszek mekkora életérzés lesz, mikor lerohad vhol a semmi közepén.
Vmi idegesítő buta hiba miatt, mint mondjuk egy összerohadt kontaktus. Vagy ha hozzá kell nyúlni kicsit jobban és nincs rajta két egyforma csavar, azok is berohadva.
Én nem mernék elindulni a 2004-es CBR-emmel külföldre (főleg, hogy tudom ezt kéne azt kéne kivizsgálni rajta, de akkor van vmi lánc zörgésem is, meg eltűnik a nyomatékom 5-6k között), nem hogy egy olyan géppel ami velem egy idős.(#90125) vendingo
Autotrader-es hirdetések, vmiért mobilon nekem se megy az az oldal.
Hát, kívánok sok sikert a túrákhoz, remélem nem hagy ott sehol!
Csak nekem felfoghatatlan miért vesz vki ilyet, amikor ennyi pénzért ott vannak a fent linkelt gépek is.
Triumph Tiger 1050, 2007 24,715 miles £3,795.
Yamaha TDM900, 2010 20,000 miles £3,895,
BMW R GS R1150GS, 2003 34,115 miles £3,990.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Jut eszembe, hogy van ez a markolat méretezés? Rámértem a jelenlegire és ilyen tök szép számok jöttek ki:
jobb oldali átmérő 25,5 mm, bal oldali 22,3 mm, hossz 121,5 mm.
A markolatnál meg csak annyit írnak, hogy 22-es kormányrúdhoz.
Na most nekem rá kéne húzni a 22-es belső átmérőt a 25-ös gázmarkolatra?? -
vendingo
veterán
válasz Teasüti #90126 üzenetére
Az összes tipushiba kiiktatva, összes létfontosságú csatlakozó tisztítva lett, minden csavar gyári, full szerszámkészlet van hozzá, tartalék biztosítékok is vannak, defektjavítókészlet is van több fajta. Vannak tartalék gumibelsők komolyabb defekt esetére, amiket a sivatag közepén is ki lehet cserélni, nem úgy mint a tömlő nélküli kerekeknél. Van tartalék kuplungbovden, de tartalék karok is folyamatban vannak. Van tartalék benzinpumpa, fesszab is komolyobbra lett cserélve. Ezzel a mocival ebben az állapotban, komolyabb gumikkal neki mernék menni a dakar útvonalának. Tdm egy vicc terepen, bmw meg elvből nem kéne.
Amúgy az új motorok nem rohadhatnak le? Túratárs új 1000-es versyse összefosta magát albániában, illetve most nyáron kardános bmw-be fosott be a kardán szintén albániában.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #90128 üzenetére
Jól felkészültél, azt meg kell hagyni.
Hogyne tudna lerohadni az újabb, természetesen.
Csak egy 20 évvel fiatalabb gépen nem számítanék üzemszerű használatból, elhasználódásból eredő meghibásodásra.
Max selejt alkatrész okán történő, esetleg szerelési hiba miatt. De ezek ugye a réginél is érvényesek.
Egyáltalán kapható ahhoz a motorhoz új főalkatrész? Én az enyémhez már csak használt bontott cuccokat találtam, ami meg vagy jó (még egy darabig) vagy nem. Persze az utángyártott kopó alkatrészeken kívül.
Persze nem is volt semmilyen rajongói tábora, nem elképzelhetetlen hogy az AT-hez még mindig be lehet szerezni mindent.[ Szerkesztve ]
-
Orbb
aktív tag
válasz tboldi #90111 üzenetére
Konkrétan a keskenyebb felépítés miatt döntöttek igy, vagyis ezt mondták...(sztem ketté vágtak 1 jazz blokkot. )
hahaha, persze, sor2, szélesebb.
a V2pedig azért para, mert a hátsó henger kevésbé hül, hamar szétmegy...
ja, túl a 200 000 ren, cseréltettem egy hátsó henger tömítést...The Practise make perfect...
-
tboldi
nagyúr
Elég idióta dumát fogalmaztak meg ezzel kapcsolatban a mérnökök. mármint, hogy miért lett sor2.Mégpedig?Oké, szélesebb, de hátrafelé nem terjeszkedik egy S2, ergo több hely marad. Plusz elég 1 hengerfej, 2 vezérműtengely 4 helyett, stb., szóval könnyebb is, mint a V2.
A kettévágott Jazz-blokkal pedig az NC sorozatot szokás "csúfolni".
És ne sértegesd a Jazz-t, mert az arcodba nézek!
[ Szerkesztve ]
-
Orbb
aktív tag
válasz runner 125 #90113 üzenetére
szó se róla.
megjártam vele erdélyt, és mennie kellet.The Practise make perfect...
-
imibogyo
veterán
Ez mondjuk mehetett volna akár egybe is...
De hogy ON is legyek. Úgy néz ki már csak a tank rozsdátlanítása van hátra és mehet az első próbakör. Idén már nagy gurulás nem lesz ebből, de már nem is érdekel. A házfelújítás, most elveszi minden szabad időmet az elkövetkező hónapokra...
[ Szerkesztve ]
-
Orbb
aktív tag
válasz Topiccsendőr #90117 üzenetére
Kérdés mi az ütés?
Én nem ütöm, használom.
kétszeméllyel, hóban, sárban, télen, 40fokban, porban, dzsuvában.
Természetesen ha a gyök kettő 130-140 alattot jelent, akkor igen, gyökkettő.
de a lényeg, a világból kivisz, és haza is hoz.The Practise make perfect...
-
Teasüti
nagyúr
válasz runner 125 #90139 üzenetére
Viszont nagyon jó egy soros észrevételei vannak. Mindig röhögnöm kell a beszólásain.
-
tboldi
nagyúr
194 cm és 120 kg. Így nézek ki az R1200GS Adventure-ön*, az Africa Twinen és a CB500X-en**.
Alattam még ezek sem tűnnek olyan bazi nagynak, ennek ellenére mégis a kis gyöszökhöz vonzódom, mint a Ducati Monster 821, vagy a Triumph Street Triple 765 RS.
*Fun fact: Amikor le kellett tennem a lábamat, mindig hozzáértem a bukócsőhöz.
**Tudom, nem a legszebb a háttér.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Hypermilerek és Honda-buzik, esti mozi nektek!
-
-
vendingo
veterán
Ez kb olyan, mint az f40 meg a 458 italia esete. Van köztük 30 év, mégis többe kerül az f40.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Path of Exile (ARPG)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- LEGO klub
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...