-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
AllTheBest
senior tag
válasz Topiccsendőr #89199 üzenetére
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89199 üzenetére
Index motoros fórumon vitatkoztunk, hogy melyik a legöregebb hathengeres. Valami csoffadt Benellivel jöttek nekem, de az csak '72-es, én meg nem sajnáltam a fáradságot, és kerestem '60-as évjáratú Hondát.
szerk: Valami Kreidler volt ez, gyerekkori élményeimből így rémlik. Tévedek?
szerk2: azt hiszem, meg is van
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
Grat! Most már tagja lehetsz ennek a csoportnak is:
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #89206 üzenetére
Vadiúj Hondával ne küldd már rögtön a szopóroller topikba!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #89205 üzenetére
Suzuki RP68
16 sebesseg, 3 henger, 2TNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #89206 üzenetére
Nah eeez gonosz volt. De tetszik
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89209 üzenetére
Elfelejtettem elköszönni tőle, pedig én bírtam. Szóval, Bob, viszlát!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AllTheBest #89204 üzenetére
Nem kicsit profi a muhely, fotengelyrol mernek mindent azonnal. baszki de kene nekem egy ilyen.
Mondjuk ez a turbo es 2T nekem nem all ossze, tultolteni egy 2T t hogy tudsz, ha mindig minden nyitva van a hengerben?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89208 üzenetére
Tizenhat sebesség?!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
BoB
veterán
válasz vendingo #89201 üzenetére
Felajánlanám a cserét ha ott lennék ezzel.
Mosquito34: közvetlen most BMW F800R volt előtte.
Teljesen más, ehez képest gugolni kell pedig azt hittem az már papás
runner 125: kizárt dolog, oda papák járnak, engem úgyis kinéznének
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
AllTheBest
senior tag
válasz Topiccsendőr #89211 üzenetére
Fogalmam sincs Találtam magáról a blokkról pár képet, az biztos, hogy nem kis szakértelem kellett ahhoz, hogy ez ilyen legyen Turbo nélkül max 25-28 ló hozható ki ezekből az am6-os blokkokból, az is egy elég drága 110cc-s parmakit szettel, szóval ez elég kemény eredmény egy 50-es hengertől...
[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #89210 üzenetére
Mekkora egy agyagedény vagy..
Bob:
Így már érthető a csere..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89213 üzenetére
Na, ma este gányoltam egyet a GS-en, bár nagyon nem szeretek ilyet csinálni, de nem találtam más megoldást. Kíváncsi leszek a véleményedre!
Direkt a sztori közepével kezdem.
Szóval egy-két hónapja elkezdett az amúgy normális töltőfeszültségem (kínai műszer a műszerfalon, de hiteles - profi multiméterrel összehasonlítva) a szokásos, normális értékekről (alapjárat 13,2V ; 4000 fordulaton 14,3-14,4 ; magasabb fordulaton 14,0-14,2V) szépen apránként csoffadni, Erdélyben már aggódni is kezdtem. Szép fokozatosan, hetek,
hónapokalatt az alapjárati lement 12,6-ra, a 4000-es fordulati (azért emelem ki, mert mindig itt a legnagyobb-fentebb esik egy-két tizedet) 13,6-13,7-re, a nagy fordulati meg 13,2-13,3V-ra. Te mire gondolnál?Generátor kimérve: sem szakadás sem testzárlat, lehúzva gépkönyv szerint 5000 fordulaton 75V váltófesz mindhárom tekercsen.
Tippelj, majd utána folytatom. - csak azért írom le az egészet, mert hátha más is jár így.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz AllTheBest #89219 üzenetére
Ha kicseréltem volna a fesszabot, akkor a hiba azonnal megszűnt volna - de nem az a hiba! Hoppá!
Na, akkor elmondom a sztorit elejétől: 2 éve, mióta megvettem a GS-t, ezzel a problémával küzdök: akkoriban is mértem mindent, mindent rendben találtam, és mégsem volt elegendő a töltés. A megoldás: a fesszab csatijait széthúztam (baromi szorosan jártak, nem volt kilazulva), üvegpapírral felcsiszoltam gondosan az érintkezőket (szemre semmi oxidációs nyom nem volt előtte sem, mint az új), zsírtalanítottam, majd fogóval még összébb szorítva visszadugtam őket. Láss csodát, a töltés rögtön megjavult.
Eltelt egy-két hónap, a jelenség újra előjött: szép lassan, pár hét, egy-két hónap alatt szépen apránként lement a töltőfeszültségem, már aggasztó módon. Ha nincs műszerem, nem tudtam volna róla, mert a gép pöccre indul mindig. (szerk: viszont egész napos, többszáz km-es túra után az Aldi-s automata töltővel 3-4 órákat kellett töltenem az akksit, hogy tele legyen).
Két éve ezt játszom, hogy évente 3-4 szer csati súrolás, konttakttisztítás, fogóval összenyomás, összedugás: és mindig előjön újra.
Ma berágtam, levágtam a csatikat, és fixre forrasztottam az egészet. Láss csodát, nem csak a 14,2-14,4V töltőfeszültségem jött meg, hanem mindjárt 14,5 is! Ennyit még soha nem mutatott a műszer (a kézi sem), alapjáraton majdnem 14V.
Miféle láthatatlan elektrokémiai korrózió tehette tönkre rendszeresen a kontaktusokat? Ha majd egy voltnyi feszültségesés volt a csatikon 15 A mellett, akkor azoknak szét kellett volna olvadniuk egyszerűen. A csatik és a házuk úgy néz ki, mint az új.
Szóval ezért gányoltam...
(#89221) Mosquito34: akku 2 éves, hibátlan, és eredeti YUASA, a szinteket rendszeresen ellenőrzöm, 3-4 havonta kell bele minimális desztvizet öntögetni. De mint írtam, 2 éve, zsírúj akkuval is ugyanilyen volt....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #89218 üzenetére
Tippek csak,savas az aksi akkor ránéznék a szintre. Vagy fesszabályzó. Túltöltesnél +17,18V< olvad a bizti, csati,elforralja az aksit. Nagy gebaszt tud csinálni, talán jobb a kevesebb töltés. Pl Aprilián többeknek +vezetéket húztak be előre,mert elveszett 1-2V mire odaért.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #89220 üzenetére
Sztm szetrazza a csatit a razkodas, es az erintkezo felulet lesz kisebb, nem korrozio. V2, nagykobos egyhengernel bevett szokas a 3 fazis leforrasztasa pl.
Lehet van a piacon megbizhatobb csoki, ha zavarja a szemed a forrasztas, bar a kobetkezo 50 evben mar nem lesz szukseg ra forrasztas utan.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89223 üzenetére
Ilyesmire gondolnék én is kínomban, csak furcsának találtam, hogy az Index GS500 topikban soha, senki nem panaszkodott ilyesmire. Voltak többen is akiknek kimúlt a szabályzójuk, és csere után soha többet nem volt töltés gondjuk. Remélem, az enyém is jó lesz ezután.
Hétvégén még egy kuplungbovdent is cserélnem kell, mert bár sehol nincs szakadás / kiszálalódás, annyira elnyúlt hogy már nem lehet sem alul, sem a karnál utána állítani. Van gyári új, már Erdélybe is cipeltem az ülés alatt.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #89223 üzenetére
AT-nál is bevett szokás a forrasztása. Enyémen még nincs lefortasztva, de ha hazaérek lesz időm ilyenekkel vacakolni.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
emre
veterán
De aminek a típusát is ismerem az a Henderson super six.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #89224 üzenetére
Szerintem. Senki nem nezi a feszultseget, csak eszreveszik, hogy nem jo az akku. Illetve nincs ket egyforma motor. Lehet hogy a tiedben hetfoi tirisztorok vannak, mas letoresi feszultseggel, es jobban melegedett mint a tobbieknek, ami miatt hamarabb engedett a saru. De valszeg van meg egy millio teoria erre
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Laca1212
őstag
Lehet el/le kéne cserélnem 2006-os bocim. Tök jó, hibátlanul teszi a dolgát meg minden...de egyszerűen rákattantam a V2 hangjára. Ez mennyire gáz?
Mi jöhet szóba SV-n túl olyan 10 éves korig, ami nem szopóroller, jó a hangja gyári rendszerrel is, túra-sport, sport és nem kell a lakást eladjam a különbözet kifizetése és a majdani fenntartási költségek miatt?
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
Körkérdés:
Keresek 2 személyes sátrat motoros túrákhoz. A fő szempont, hogy 1 ember + a cuccok elférjenek benne kényelmesen, de az sem baj, ha 2 ember is elvan benne a cuccokkal együtt! Fontos továbbá, hogy a napon ne szauna legyen, és a szél ne vigye el a fejem felől! Mondjuk amíg benne vagyok max összedőlni tudna, de én azt sem szeretném, ha a letelepített sátrat elfújná a szél, amíg én épp motorozom valamivel arrébb! Ja, és jó volna, ha nem párásodna be fél óra használat után!
Ja, és persze elférjen a motoron!Eredetileg azt terveztem, hogy megveszem a legolcsóbb Decatlonos sátrat (amit kb. 1 óra alatt elkapkodtak), de arról mindenki azt mondja, hogy napon meleg, szélben hideg, mégsem szellőzik, és úgy párásodik, mint a Lada ablaka télen dugás közben...
Ki mit használ? Kinek milyen tapasztalata van? Vagy egyáltalán kinek mit mesélt "az apád unokaöccsének az unokabátyjának a régi szobatársa"?[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Grillo
senior tag
válasz Geresics #89238 üzenetére
Szerintem olyat nem találsz kicsiben, ami annyira komplex tudna lenni, hogy ne melegedjen annyira. Napon meg mind melegedni fog. 80k-ért van olyan decathlonos, amiben tényleg érezhetően kellemesebb idő volt, mint kint a napon, de az 4-6 személyes volt, meg vagy 20 kiló összecsomagolva. Kicsiben nem tudom, van-e ilyen, de biztosan nem lesz olcsó.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #89238 üzenetére
Én vettem egy ilyet, pontosan ezek alapján a kritériumok alapján, de Erdélyben, egyedül mégsem mertem sátrazni - el sem vittem. Coleman Darwin 2 Plus. Ez tényleg túrasátor, nem kempingsátor. 30k HUF-ba fájt március végén. Az elősátornak is van vízálló alja, plusz átlátszó oldalablakai.
szerk: innen.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
BoB
veterán
válasz -Mike- #89243 üzenetére
Ma a Mátrában járkáltam, mikor csinálták meg az aszfaltot Parádsastól felfelé olyan faszára? Délután voltam, voltak azért mások is, vagy 10+ motor volt azon a környéken.
Azt meg továbbra sem értem miért kell jobbos nem belátható kanyarban kisfurgont előzni amikor szemből ugyanúgy jöhet egy másik motoros nagy sebességgel, a másik meg hogy miért nem lehet saját sávban maradni
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #89238 üzenetére
Pont most vettünk egyik cimborámmal egy egy ilyen pakkot: sátor, hálózsák, matrac, a pumpát meg itthonról.
Bár nekem az elsődleges szempont az volt, h kompakt legyen minden, akár az oldaldobozba is kényelmesen elférjen. A srác már tesztelte, azt mondja frankó, mert kb a fél dobozt foglalja el a 3 motyó.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...