-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Barmelyik bonyolult friss japanhoz is fel kell tornod a malacperselyt. Ezekhez mar nem gombokert vannak az alkatreszek, es nem 3-4 szenzor alapjan allit kevereket, hanem meg g szenzort is figyelembe vesz tobbek kozt. Itt egy szenzor elszall, garantalt 100 e. Es elszall. Regen egy szelep 10-12 e ft volt. Most 42e ft. Ha nem akarsz koltseget, nyilt hurkos japan befecses motort nezz, 2005 ig. Azaz lambda nelkulit.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
z123456789
addikt
válasz -Mike- #89450 üzenetére
Haha, vicces. Komolyan kezdem azt hinni, hogy a te nicked mögött igazából az a haverom van, aki nagyjából fogja a kezemet ebben a motoros témában. (Kb egyetlen motoros akit ismerek egyelőre. )
Neki is Mike a beceneve, és pont ma posztolta ezt a videót...és ilyen motorja van (vagyis ez gondolom limited edition, ahogy mondja a videóban, az övé csak a sima. )u.i.: na jó, ő kicsit buzisabban írja a becenevét.
Meg most látom, hogy az egyik RR, a másik meg RF.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #89454 üzenetére
Ebbol nincs RR,
Az 1 gen nel volt mille es mille R, aztan jott az R a mille helyett, majd az R helyett a FactoryNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89455 üzenetére
Ezres motor 143 LE-vel? Ölég durván hangzik.....szerk: hülye vagyok, 600-asra asszociáltam, azok szoktak 100-125 lovasok lenni. Ezresnek meg satnya...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #89453 üzenetére
ezért kell olyant venni amin csak gyújtás, duda meg világítás van
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-Mike-
addikt
válasz z123456789 #89454 üzenetére
Ezek a Mikeok csupa jo fejek latod.
Csak nekem tuonom van de mar a v4 1100es. -
Topiccsendőr
addikt
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #89453 üzenetére
najó, de én ezt nem gondoltam komolyan pontosan tudom, hogy költséges bármilyen is van, akár régi akár újabb. a régire is lehet kellően locsolni a pénzt.
ez csak a szokásos "azolaszt drága szervizelni" téma piszkálása -
-
Gaboman
nagyúr
A DRZ-E jó választás lehet, igaz ha én vennék akkor biztos olyat választanék amit már nem akarok lecserélni.
A DRZ nekem közúton nem hozott akkora élményt, persze ez azért lehetett mert jóval komolyabb SM gépekkel mentem már.
Mindenképpen olyan gépet választanék ami nem üzemórás, ami könnyű és alkatrészellátás is jó hozzá.
Ilyen típus a SC 620, igazi átmenet az üzemórás és a nehezebb SM gépek között, ezt a gépet én 700ba hoznám el.Minden téren sokkal többet tud mint egy DRZ, (futómű, fékek, blokk).
Endurózáshoz is jó a súlya, enduró kerekeket is rakhatsz bele, kicsike optikai átalakítással extra szép SM gépet csinálhatsz belőle.Ennek nem csak optikai előnye van, a gépet még karcsúbbá teszed, egy Francia srác is ezért alakította át. Endurózik és tapasztalata hogy jót tett neki az átalakítás, könnyebb is lett és még jobban dobálható egyik oldaláról a másikra.A KTM-nek nagyon jó az alkatrészellátása, sosem kellett heteket várnom semmire, ha éppen nem volt valami raktáron, ami ritka volt akkor is 1-2 nap alatt ott volt náluk.
Ha igaz amit a srác írt róla, kihangsúlyozom ha igaz, akkor ahhoz a géphez nagyon de nagyon sokáig nem kell hozzányúlni.
Pályázni, szerpentinezni, endurózni tökéletes választás, KTM fórumon az egyik legkedveltebb típus volt.
Árban pedig ott van amit egy DRZ-E -ért is elkérnek, abban biztos lehetsz hogy a 620 teljesen más ligában játszik a Suzuki SM gépéhez képest.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Geresics #89238 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a sok-sok segítséget, amit kaptam a sátor-vásárlás kapcsán!
Tényleg sokan segítettetek, sokan adtatok tippet, és bizony mindet alaposan végig is néztem!Sokáig Bogyó Bá' által küldött sátor tűnt befutónak, és már majdnem meg is rendeltem, amikor a Mountex kiárusításában egy nagyon hasonló Vango Alpha 250 került a látómezőmbe, szép kék színben!
Remélem jól döntöttem, és igyekszem majd kipróbálni, letesztelni! Köszönöm még egyszer Nektek!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #89465 üzenetére
50x16x16 cm és 3,6 kg.
A csomagolásán van két 2 cm széles, állítható, csatos "spanifer" (nem jut eszembe rá jobb jelző), és azon fül a cipeléshez. Elképzelésem szerint ezzel a motorhoz a hátsó ülésre hozzá tudom rögzíteni, de ezt majd tesztelem!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Horvi
őstag
válasz Gaboman #89463 üzenetére
Ejha ez bitang jól néz ki Kösz szépen az infót. Mivel nekem nincs összehasonlítási alapom egyáltalán így lehet a DRZ is durva lenne nemhogy ez a KTM
Amúgy mennyire macerás jó szerelőt találni a KTM-hez?
Ahogy látom ebben a hirdetésben a blokk felét cserélték. Mivel nem vagyok otthon ezekben a típusokban, ezt mennyi időnként kell megcsinálni? Mert ahogy említetted ez nem üzemórás, mégis cserélt benne egy csomó mindent.
Erősen gondolkodom egy ilyen játszós motoron kisebb pályára meg szerpentinezni, vagy városban csapatni meg belekóstolni az endurózásba.Hello darkness, my old friend...
-
Gaboman
nagyúr
A Z750 gépedhez a DRZ nem lenne durva, a KTM nyersebb lenne az tuti, vadabb és hát visszaülve a Z-ra úgy érzed majd hogy ólomsúlyú gépet kell vezetned.
Tőled nincs messze Ócsa, oda érdemes vinni szervizeltetni.
Egyáltalán nem szervizigényes motor, felújítást követően 40-50 ezret elmennek belenyúlás nélkül.
Egy ilyen stílusú motorral ezt 10 év alatt alig éred el.
Nagyon jól teszed, csak egy hátránya lesz a dolognak a Z nagyon háttérbe fog kerülni!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
StoneBridge
senior tag
Vasarnap kinezek pannonia ringre az esti palya oktatasra, hetfon pedig ott leszek a nyiltnapon. Multkor volt valaki az esti programon, most jon valaki?
Kb egy 1500 km-t mehettem eddig a CBR-el, bejon a gep, de tapasztalatom, hogy a gumi ami rajta van nem nyujt tul jo tapadast. (michelin pilot power 2ct)(#89472) ath
Le akarom majd dobni. Ezzel vettem, 3 ezer km van bennuk.
Nincs mit eroltetnem ezen a 2 napon, mert sporttal meg nem is voltam palyan. Ismerkedos lesz[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
ath
senior tag
válasz StoneBridge #89470 üzenetére
szerintem a pilot power sorozat nem való pályára, pp3-al ugyan ezt tapasztaltam.
-
Horvi
őstag
válasz Gaboman #89469 üzenetére
Most nagyon elcsábultam erre a KTM-re Na igen ettől tartok én is, hogy a Z háttérbe szorul. Bár túrázni megy ilyesmikre még tuti használnám. Bohóckodni meg ott lenne az SM akkor
40-50k km az teljesen jó én azt hittem, hogy sűrűbben kell megbontani őket. Így pláne elgondolkodtató a dolog.
Amúgy idehaza mennyire lenne legális az oda vissza alakítgatás SM-Enduro között? Vagy itt kb csak felni/gumi cseréről lenne szó és kész?Hello darkness, my old friend...
-
Gaboman
nagyúr
Vagy itt kb csak felni/gumi cseréről lenne szó és kész?
Igen, pontosan ennyiről van szó, meg a lánckerék áttételezés lenne más, mivel terepre 130-140 végsebesség teljesen elég, sőt...!
Nekem ha minden jól megy holnap jönnek meg a gumik, felteszem őket és irány a határ.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #89455 üzenetére
(#89455) persuader
Akkor ezt bebénázta. Vagy beragadt az "R".(#89458) -Mike-
Uh, hát ez sem lett csúnya. Szép.Más:
"hazatoltam" tegnap a Z750-et.
Leraktam a garázsba, és ma reggel nekiálltam az e-learning-nek.Szeretném megkérdezni, hogy egy ilyen kaliberű motornak, mik a jellemző karbantartási kötelezettségei? De ha esetleg egy linket dobtok nekem, ami nagyjából leírja mire érdemes figyelni, azt szívesen fogadnám.
(Összefoglalóban általános karbantartásra nem találtam leírást. :S, ha van elnézést) -
Horvi
őstag
válasz Gaboman #89474 üzenetére
Köszi szépen, akkor annyira nem is nagy macera az "átalakítás" 140-el meg még kényelmesen ki lehet jutni a határba
(#89475) z123456789 Szerintem legegyszerűbb ha letöltöd hozzá a manualt abban minden le van írva. Vagy van Z csoport FBn illetve Sportmotoron is van fórum. Ha 2007 utáni a mocid tudok hozzá küldeni manualt.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz z123456789 #89477 üzenetére
Hát a magyart passzolom, de sok esélyt nem látok rá. Az angol sem annyira vészes, igazából pár oldal kell belőle neked ha nem akarod magadnak otthon berhelni. A kötelező szerviz intervallumokat lefordítod magadnak és kb ennyi
Hello darkness, my old friend...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz z123456789 #89479 üzenetére
Ne a szövegre koncentrálj, hanem a táblázatokra és a rajzokra!
Nekem az első vasam egy japán belpiacos, 125-os Honda csopperke volt, MF topiktárs guglizott hozzá japánul (!) japán nyelvű service manualt. Annyi k. jó ábra és adat volt benne, hogy az alapján szakszerűen szét- és össze lehetett rakni minden részét, még a blokkot is.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
dellfanboy
senior tag
Vagy itt kb csak felni/gumi cseréről lenne szó és kész
jah meg első fék, futómű. endurokon ált. mindig kisebb az első fék, az enduro futómű meg utcára mindig puha lesz...
egy terepre optimalizált enduro erős féktávon simán behintáz(hat).eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Horvi
őstag
válasz dellfanboy #89481 üzenetére
Hmm köszi az infót ezt nem is tudtam. Akkor itt azért komolyabb összegeket is el lehet locsolni rá
Hello darkness, my old friend...
-
Teasüti
nagyúr
Ha a kuplung alapállása - mikor teljesen visszahúz a rúgó - már a fogáspont körül van, akkor ezen lehet állítani, vagy ez már teljesen elkopott? Még nem tűnt fel, hogy csúszna. De eléggé a kar végén van a teljesen (vagy közel teljesen) zárt állapot, bovden holtjátéktól függetlenül. A bovden is maxon kitekerve már.
Lamella csere házilag mennyire szopós munka? Kell hozzá spéci szerszám?Hmm, nem vmi nagy was ist das. LEgalábbis egyszerűnek tűnik.
[videó]
Elég csak friction lamellákat cserélni? Azok relatíve olcsóak. A komplett kit-ek (friction plates, drive/steel plates, springs), na azok húzósak.[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
simán ráülsz egy enduro-ra és rátehénkedsz a kormányra észre fogod venni hogy rugózik (hasamraütök15cm-t)
aztán ráülsz egy SM-re ugyanezt megcsinálod és jó ha 5cm-t(szintén hasamra ütök szám) berugózik..olyan motor sajna nincs ami tökéletes aszfaltra+dirt-re
én kb 10éve dr-z ből sm-et vettem (mert aszfalton többet használtam) amire télire rakattam cross gumit, hóba földúton jó volt idétlenkedni (vagy amikor leesett egy nagy eső és mentem az erdőbe) de akárhova mentem az enduro-s/cross-os haverokkal úgy pattogtam a buckákon mint a nikkelbolha.
azóta van külön endurom.(meg volt cross-om is de avval ált. a rövid áttétel+állapot miatt nyalókáztam)az első fék szintén, nézz meg egy versenyeduro első féket meg egy sm-t a különbség látható.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #89483 üzenetére
Altalaban van durvaallito. Nem tudom milyen motor, bovden vagy munkahenger. Lehet legteleniteni kell. Az, hogy mikor kell cserelni lamellat, a kopolamella vastagsaga, es mukodokepessege (csuszik) szabja meg, nem az, hogy hol fog a kuplung a kuplungkaron.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
kisninja
őstag
válasz z123456789 #89477 üzenetére
Ha hajtod 20-25k Km-ként szelep hézag állítás ha lazán akkor 40k Km. 6000Km olajcsere.
Ez a motor egy eléggé megbízható igásló, nekem az S verzió van.
Enyémbe 29k Km van és kellet a hézagot állítani.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
tboldi
nagyúr
Tudom, tegnapra ígértem a beszámolót, csak közbejött ez-az. De most már itt vagyok.
Az útról röviden:Mosonmagyaróvárról indultunk a kis gyöszömmel, ~210 km volt Balatonboglárig, országúton nagyjából 3 óra alatt teljesítettük. Baleset, dugó, ilyesmi nem volt (visszafelé sem), csak a hülye Waze vitt el egy qrva szar szakaszra, ahol 50-nél többel nem is mertünk menni.
A Full-Gas-ról: Van ott rengeteg szép motor, de annyira össze vannak zsúfolva, meg sem lehet őket tapogatni, rájuk ülni meg pláne nem.
A kiszolgálástól sem voltam elájulva. Volt egy őszes hajú hapsi fekete ducatis pólóban (gondolom, többeknek ismerős lehet), ő nagyon flegmán viselkedett, folyamatosan éreztette velem, hogy csóró vagyok, és ez eléggé kedvromboló tud lenni. Szépen elmagyaráztam neki a jelenlegi helyzetemet, de nem volt túlságosan megértő. Azt hiszem, vele beszéltem e-mailben és telefonon is még az indulás előtt, ott is hozta a formáját.
A hosszabb hajú, béemvés pólós ürge meg folyamatosan azt ecsetelte apumnak, hogy miért nem engedne engem tovább motorozni egy ilyen baleset után, ha az ő fia lennék.
Végül átadtak egy fiatal és elég vékony csávónak - aki a teaser képemen is látszik -, ő szimpatikus volt legalább, vele el lehetett beszélgetni rendesen.
Ebből a szempontból nálam még mindig a győri Red Baron és a Leier (BMW) az etalon.A tesztvezetésről és a motorról: Habár az 1200-as Monster vezetésére jelentkeztem, inkább a 821-est választottam. A weboldalukon nem is szerepel, ezért kissé meglepődtem, hogy az is van. Azért maradtam inkább a kisebbnél, mert sokkal nagyobb esélyt látok arra, hogy 821-est vegyek 3,3 milióért, mint 1200-ast egy millióval többért.
Kiderült, hogy a rövidke (~15 perces) tesztvezetés ingyenes, fizetni akkor kell, ha valaki mondjuk egy egész napra el akarja vinni. Én Fonyódon tettem egy kört (15-20 km).
A motorba szerelmes lettem. Pont így képzelem a következő motoromat. A hang, a kezelhetőség, a karakterisztika - minden olyan, amilyennek szeretném. A V2-es elég nyomatékos, bár nem annyira, mint a BMW boxerei, de érződik, hogy a Ducati inkább adrenalinszint növelésre, a Bömbi meg nyugodtabb túrázásra (vagy nagypapás krúzolásra ) való. Az ülés-lábtartó-kormány háromszög teljesen megfelelő nekem, nem éreztem kicsinek magam alatt, még ha kívülről nem is ez látszik. Fonyód és BBoglár közötti Deutsche Autobahnon kicsit kihúzattam, megelőztem 3 autót egyhuzamban (köztük egy Tesla P90D-t ), majd miután visszatértem a "külső" sávba, visszaengedtem a gázt és ért egy kis meglepetés. Olyan qrva erős a motorfék még 4-esben is, 1-2 másodperc alatt 50-nel kevesebbel mentem. A rendes fék tesztje is megvolt, egy kedves hölgy Opel Astrával kikanyarodott elém egy mellékutcáról, de egy szavam nem lehet a Ducatira ebből a szempontból sem, szerencsére. Egyetlen dolgot hiányolok kicsit, a fokozatkijelzőt, de azt hiszem, enélkül is tudnék élni (a CB500X-en se volt).Végszó: Ha a kezemben lenne már a kártérítés, azonnal indulnék 821-est venni (de nem feltétlenül a Full-Gas-nél). Nem érdekel, hogy drága, megbízhatatlan (?) és messze van a szerviz, nekem Ducati KELL!!!
Képek: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz dellfanboy #89485 üzenetére
Nekem amúgy főleg aszfaltra kellene, a dirt rész csak egy ilyen kikacsintás lenne Aztán max ott ragadok de akkor meg átalakítom vagy valami ilyesmi.
Köszi a sok hasznos infót, ez a vonal nekem elég homály(#89488) tboldi Jók lettek a képek. Amúgy nagyon szép az a motor és egyáltalán nem tűnik kicsinek. Kár, hogy így álltak hozzá a dologhoz az eladók így kicsit elvette a kedvem, a dologtól pedig van pár mocijuk amit kipróbálnék. Mondjuk ami nagyon piszkálja most a fantáziámat az az új 950-s Multistrada
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
Egy nagyon amatőr kérdésem lenne. Szóval van arra esély, hogy egy mágneses tanktáska leverje a festéket a tankról, ha az ügyetlen sofőr nem figyel oda, mikor felhelyezi? Ergó nagyot koppannak a mágnesek.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
dellfanboy
senior tag
válasz tboldi #89488 üzenetére
olvasgatni ajánlom a [ducatiklub.hu-t] ha még nem tetted
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
tboldi
nagyúr
válasz dellfanboy #89492 üzenetére
Elakarod venni a kedvemet?
Amúgy köszi! Majd olvasgatni fogom.
-
dellfanboy
senior tag
válasz tboldi #89494 üzenetére
miért tenném? sztem az ott lévő tagok 99%-a elégedett a ducatijával, és sok hasznos infót fel lehet szívni főleg monster téren.
meg én onnan vettem a 695 monsterem 3éve (apróhirdetés). (az már más kérdés hogy vétel után 1 hónapon belül összetört de addig hibátlanul működött, mi több imádtam)
1x lesz még ducatim az fix.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
tboldi
nagyúr
válasz dellfanboy #89496 üzenetére
Csak mert mindig az megy, hogy #szarolasz. Runner 125 már ki is akar tagadni.
De köszi még1x!
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz kisninja #89487 üzenetére
Rendben, köszönöm.
Most nézem a manualt, jól látom, hogy 10W-40-et ajánl bele? Biztos, hogy az a jó? Melegoldaliból, nem kellene valami vastagabb?
Illetve visszaolvasva látom, hogy a Motult többen is írjátok. Az autómba is azt töltök, akkor az egy elfogadott márka motorosok körében is? -
Horvi
őstag
válasz z123456789 #89498 üzenetére
10w40 jó bele a gyár csak tudja mit csinál Amúgy ezt így, hogy motul olaj jó/nemjó ezt így nem lehet kijelenteni Majd jön persu aztán kiosztja itt a népet Amúgy én Motul 7100 MA2 10w40-s olajat használok az enyémben semmi bajom nem volt vele.
Hello darkness, my old friend...
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #89498 üzenetére
Van, aki isteníti a Motult, van, aki nem.
Nekem a 7100-assal van ~1400 km-nyi tapasztalatom (olajcserétől a balesetig), jó volt, finomabban kapcsolt a váltó, mint az előző Mol olajjal.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Synology NAS
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- PlayStation 5
- Foxpost
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- További aktív témák...