-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90420 üzenetére
Belegondolva lehet csak valami k.rva jó hullámvasútra kéne felülni.
geresics: Kicsit videójátékos, de nem rossz egyáltalán.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90455 üzenetére
Egy idevágó Moldova Gy. idézet:
Régóta kéri az öreg gazda a környéken dolgozó mezőgazdasági pilótát, hogy egyszer már vigye fel repülni magával. A pilóta végül megsokallja:
– Na, jól van, üljön be, András bácsi. Majd igyekszem, hogy ne felejtse el ezt az utat.
A gazda beül, a pilóta fenn a levegőben rögtön csinál egy meredek figurát, András bácsi bólint:
– Hát igen, erre gondoltam.
A pilóta „dugóhúzóba” viszi a gépet, aztán hirtelen felkapja, az utas alatt forró lesz az ülés, de ő csak derűsen legyint:
– Hát igen, erre is gondoltam.
A pilóta »leborít«, vagyis fejjel lefelé fordítja a gépet, az öreg megköszörüli a torkát, de csak annyit mond:
– Hát azért erre nem gondoltam volna!
Leérnek a földre, a pilóta nem állja meg szó nélkül:
– Ugyan már, András bácsi, mire mondta azt, hogy gondoltam és hogy nem gondoltam?
– Hát arra, ugye, számítottam, hogy bepisálok, arra is, hogy összecsinálom magam, de hogy mindez a nyakamba folyik, arra nem gondoltam volna.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
A "nem akarok váltogatni" az Sv650-el is működik. Kb. 60-tól 200-ig elvan 6.-ban, szval sanszosan egy ezres is valahogy boldogula mutatvánnyal. De ha sietni akarunk, akkor igenis ott a váltó, ne legyünk már lusták párszor lenyomni... (És ha már lustaság, felfelé milliót váltani nem voltunk lusták? )
(#90454) geresics: Haha... Ő vett is!
-
Pocee
senior tag
Még egy új yamaha vmax-t kellene kipróbálni,első ránézésre lehet hogy jó élménymotornak,kellő tartalékkal,de közúton még nem is láttam.
Mr.Brightside
-
Ferdzsoo
addikt
Azért én egy superduke 1290-et is kirpóbálnék ha össze akarnám magam fosatni.
Ugyanannyit megy mint a Vfr-em sőt 15nm -el több meg 80 kilóval könnyebb... lol.
De különben tudom ajánlani az endúrózást is bármilyen 250ccm feletti géppel, az első nagyobb kő amire rávágtázol meg az első nyomvájú ami megvezet garantáltan befosat..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #90455 üzenetére
Akkor már ki is ugorhatna, az is jó
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Gaboman
nagyúr
Na most, senki nem a power előzésekről beszélt itt 120 tempónál, hanem mit is írtam, ez az a tartomány ahonnan a motor ment 6.ban, ez alatt nem is szeretett lenni mivel csak prüszkölt, csapkodott.
Egy Sor4 1000 teljesen más, az már 60 km/h-nál is 6.ban elgurul mivel sokkal egyenletesebb a járása, nem azt mondom hogy onnan kell előzni és nyélgázon menni vele.
De mindenféle probléma nélkül elgurulna ha az ember akarná.
Egy nagy cm3 SM-nél 120 km/h-nál sehová nem kell váltogatni, ott már akkora erő van jelen, szinte nyomatékcsúcson van a motor, ezért van az hogy csak gáz kell, váltani szinte felesleges.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #90443 üzenetére
Gratula!
Egyébként helyileg hol csinálod?
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #90464 üzenetére
Azon gondlkoztál-e valaha, hogy miért van a motoron a hatodikon kívül még 5 másik sebességfokozat, amiből egy ezresen általában legalább 4 alkalmas 120km/h-s közlekedésre?
Teszem azt, ha prüszköl 6.-ban 120 alatt, akkor miért nem hagyod mondjuk negyedikben, ahol se prüszkölés se semmi, és még meg is mozdul, ha gázt adsz? Slusszpoén, felfelé is megspóroltál két váltást, és majd amikor fékezni kell is megspóroltál újabb kettőt.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
120 km/h-val lehet vele menni, ha komolyat akarsz előzni váltani kell, egy V2 1000 nem szereti az alacsony fordulaton való közlekedést, kész, ennyi!
De azért arra had kérjelek ne te oszd az észt hogyan kell használni normálisan a motorkerékpárokat.
És itt fejezzük is be a témát.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #90471 üzenetére
Se milyen harc nincs itt, meg birkó sincs, csak nem szeretem ha olyan ember mondja mit hogy csináljak akinek a tapasztalata hogy is fogalmazzak minimális.
Én is tudom mivel hogy lehet menni, hogy kell használni, főleg azokkal a motorokkal amik a tulajdonomban voltak, vagy próbáltam.
Azért van némi rálátásom a V2, sor4, sor2, 3 henger, 1 hengeres motorokkal kapcsolatban, mivel volt szerencsém hozzájuk, van összehasonlítási alapom, mi mit szeret, milyen tartományban hogy viselkedik.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
veze
őstag
mértem zajszintet ilyennel [link]
fél méterre , 45 fokos szögben a kipufogo végéhez mérten, 2/3 névleges fordulaton 102-103 dB ( na jó, 104 is volt kicsit )
ez most sok vagy pont jó?
lehet, a műszer nincs olyan pontos mint amit a NASA használ, de valahol érzem hogy nem sokat tévedhet[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
"főleg azokkal a motorokkal amik a tulajdonomban voltak"
Van is hatalmas különbség, nem mindegy milyen V2 vagy Sor4 ezt soha nem is vitattam.
De itt előrébb a sportos szekcióról beszéltünk, ahol nagyon hasonlóan viselkednek a V2 gépek.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
freelanced
addikt
válasz Topiccsendőr #90419 üzenetére
Igen, szerintem abszolút zajosan járt, bár akkor tudok majd bővebben válaszolni ha már nálam lesz a gép. A szervíz, hogy miért nem vette észre mikor anno elvittem jó kérdés. Red hot...
Az a baj nekem viszont nem volt releváns tapasztalatom, ezért lehet, hogy simán nem tűnt fel.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Tarill #90479 üzenetére
Az SV650 sokkal jobban használható, én 3000 fordulat alatt azt sem használtam.
Teljesen tökéletes a 100/5000 fordulaton, onnan már nyugodtan húzhatsz neki teli gázt is, megvan a fordulat hozzá.
A 1000 V2 túrasportok pl: VTR1000F vagy SV1000-nek hosszú az áttétele, nekik nagyon alacsony a fordulatszámtartomány még 100 tempónál, így alacsonyabb sebességfokozatban kell használnod.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz Tarill #90479 üzenetére
Nekem a k8-ason mióta beállították a szinkront és a gázállás jeladót, 2000-től szépen használható. Mondjuk nyilván lesz rezonancia, ha így rányitod a nagyobb gázt, de mondjuk forgalomban vegetálni tökéletesen megfelel. Bő 2-3000 rpm között teljesen jól el lehet vele lenni sík úton, ha nem sietsz.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #90488 üzenetére
Votma, es szamunkra teljesen hasznalhatatlan.
Javareszt dizel motorrol szol, aminek az olajat felhigitotta a dizelolaj, es meg az olajpumpa is meg van kopva.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90491 üzenetére
Tök mindegy, nyíróerő egy benzinüzemű motornál is pontosan annyira gyilkos, mint egy dieselnél.
Hideg motornál hülység erőltetni a kis fordulatot, el kell indulni és használni, nem is értem h nem jött ez le."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #90492 üzenetére
érdekes, nekem még úgy tanították, hogy benzin motor hidegen alacsony fordulaton. Ha van turbo, akkor viszont ezt felejtsem el, hogy vegyen fel elég olajat a kenéshez...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #90492 üzenetére
Nem, nem annyira. Ezert jegyeztem meg, hogy ugyanezt nem tudod sztereotipizalni benzinesre, plane motorkerekparra.
Nagyobb a suritesi vegnyomasa a dizelnek, es ott is akkor art, ha a felsorolt problemak fennallnak. Termeszetesen el kell indulni, de ha alacsony fordulaton mesz, hideg olajjal, ahol nem rangat, semmi baja nem lesz tole.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #90494 üzenetére
"de ha alacsony fordulaton mesz, hideg olajjal, ahol nem rangat, semmi baja nem lesz tole"
Ezt próbálom én is elérni hidegen, rángatási küszöb felett + 6-700 rpm a biztonság kedvéért kis gázzal. Attól baja nem lehet. -
z123456789
addikt
válasz tboldi #90466 üzenetére
Köszi.
Qualitat autosiskola...de még mindig nem hívtak, hogy mikor mehetnék vezetni.
Őket elfelejtem egy jó időre, és ajánlani sem fogom senkinek. Haveromnak, még a KRESZ vizsga napján adtak időpontot vezetésre egy másik sulinál, másnap ment vezetni, és már kapta is a vizsga időpontokat.
De hát...azt hittem ha itt van ismerős, akkor ez egy jó suli. Már látom, hogy nem. Meglátszik hogy ilyen hülye fricc neve van. -
Topiccsendőr
addikt
Ujabb erdekesseg a tudomany es technika vilagabol
Meg jonehany eve megfordult a gondolat a fejemben, hogy ha a golflabda csupan a mintazata miatt messzebb repul, mint egy sima feluletu labda, miert nem tudjuk ezt felhasznalni egy szivocsonel? Es ha felhasznalnank, mennyit nyernenk vele?
Nos valaszt kaptam a kerdesemre.
Raadasul adatokkal! Ezeket altalaban titkolni szoktak, es instagramon csak ugy kirakja?
Orok hala:Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90497 üzenetére
Azért az 1-2% nyomaték- és teljesítménynövekedésért cserébe igen macerás és költséges lehet gyártani. Ugyanekkora növekedést más módszerrel valószínűleg jóval költséghatékonyabban el lehet érni.....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #90491 üzenetére
Ebben viszont van szó a benzinesről is. Én úgy értettem canniball kommentjét, hogy a hideg motort nem erőlteti alacsony fordulatról. Szerintem ez összehangban van a linkelt cikkel.
Vagy rosszul értem?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
denko
senior tag
Sziasztok!
Most csináltam meg az A1 re a kreszt, de kiderült hogy az autós sulinak 1 oktatója van, és ő nem vállal órákat sem munka előtt sem utána sem hétvégén. (Facepalm) . Van valakinek tapasztalata esetleg hogy Budaörsi viragpiacon van-e olyan oktató aki akàr hétvégén tud órát adni vagy este?
Köszönöm[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- LEGO klub
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...