-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
fattyu
veterán
válasz vendingo #90746 üzenetére
előtte én sem. utlsónak amikor eladtam az autómat szimpatikus kreol emberek vették meg. mivel másnap mentem amugyis átiratni az ujat, le is adtam az adásvételit.
Pár hete kaptam parkolásról felszólítást. mondtam ácsi ácsi.
elküldtem a lepecsételt bevételezett papírt. mondták oké akkor ennyi.
És írták hogy ha nem jelentettem volna le akkor engem pereltek volna be. és mivel nem telhjesítettem volna akötelességem így én lennék felelős. csak fyi
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Laraxior
titán
2005-2007-es 636-os Ninja letezik gyarilag narancsban?
Hol lehet megnezni hogy milyen szinekkel jottek ki gyarilag a motorok?
(Mondjuk eltunt a hirdetes, valoszinuleg elvittek... . )[ Szerkesztve ]
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled with Philips hue
-
Teasüti
nagyúr
Egyre zajosabb lesz lassanként a vez. láncom.
Egy hónappal ezelőtt még nem volt ilyen egyértelmű, hogy az zörög. Most már stabilan megjön a zaj olyan 5000 rpm körül és felette.
Ez sürgős szakszerviz, vagy egy kézi láncfeszítővel kibírja még a szezont? Nem igazán szeretnék hozzányúlni a téli leállás előtt. Egy láncfeszítőt talán fel tudok applikálni bontás nélkül. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #90754 üzenetére
A vezlanc altalaban nem konstans zorog. Vagy inditasnal csorog be, vagy motorfeknel.
Leiras alapjan nem pont vezlancra gondolnek, de innen nem tudhatom.
Hogy meddig birja, az fugg attol, hogy a feszitod szar, vagy a vezlanc van megnyulva. Ertelemszeruen egy nyult vezlancot hiaba feszitesz barmivel.
Amugy japan motoroknal kb 30 e km ig kijon a vezlanc baj, legalabbis a tulnyomo reszukon. Aztan vagy atugrik, vagy nem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90755 üzenetére
Most fordult át a 40000. Mérföld.
Úgy 6 évre visszamenőleg vannak számláim, nem nyúltak hozzá érdemben fő alkatrészhez. Vagy csak nincs róla papír.
Motorfékre jön ki leginkább, rev match-nél már korábban is megfigyeltem. De van már egy monoton csörgés is 5000 felett.Megrendeltem a kézi feszítőt. Remélem kibírja még a szezont.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #90756 üzenetére
Nem mennek nagyon igy vele, mert ha osszeakad, akkor nem kell gondolkodnod, hogy menj-e meg vele vagy sem. Ez a rev match mania...
Meg mielott penzt koltenel!
Deritsd ki mi a baja. Mennyire van kint a feszito, illetve jol mukodik-e a feszito. Ha feszito jol mukodik, vehetsz te barmilyen masikat, ez igy szar.
Dobbenet, hogy hibafeltaras nelkul alkatreszeket rendeltek, ezt fel nem foghatom[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90757 üzenetére
Kézi feszítő amúgy hogy működig? Elkezdtem betekerni, amíg elkussol a lánc?
Olcsó alkatrész. Az se baj, ha melléfogok vele.
Szervizbe vinni, na az nem olcsó.[ Szerkesztve ]
-
félisten
A plusz villogó féklámpához. Tehát lesz rajta kapcsoló is ha nem kell.
Más: nem tudom ti hogy vagytok vele, de nem figyelnek már annyira az autósok. Kevesebbem vagyunk már az utakon. Jött felém a kocsi sávot váltott, mellette mentem szó szerint, én meg korrigálva mentem kifelé a sáv szélre, de jó 10cm magasra gyűrte a forgalom az aszfaltot, soha nem megyek ebben a vájatban. Leugrott róla a motor kis kacsa, de nem volt baj. Tegyük fel bukfenc, akkor egy érdekes eset alakul ki, könnyű testi sértéssel körítve.
Jó lesz azt a szabadon futót megnézni, és leállni az évre. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #90761 üzenetére
Ezt a hszt a simby ertelmezo keziszotar alapjan a kettes verzioba sorolnam.
Az egyes verzio, amikor mindenki hulye.
A kettes verzio, amikor majdnem baleset tortent, de megsem.
Ezen verziok kozos halmazban vannak a teljesen erthetetlen mondatokbol felepulo hszekkel.
Van meg a harmas verzio, az ugynevezett segelykero, megszolito hsz, amikor rebuszokba bujtatott, beszelgetes kezdemenyezo mondatfoszlanyokat olvashatunk, ez amolyan trojai falo. Vagy egy egercsapdan egy illatos sajtdarab. A gyanutlan aldozat valaszol ra, es elkezdodik egyfajta zuzu petals beszelgetes.De legalabb nem tortent bajod, igy tudsz meg nekunk irni (ugye jol ertelmeztem a mondatokat?)
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Horvi
őstag
válasz Laraxior #90752 üzenetére
Így első körben én itt néztem meg. Itt az látszik, hogy ha megnézed a tank borítást meg a matricákat, hogy a 2005-s 4 színben volt elérhető:
51026A 51026-5023-777 COVER TANK,L.GREEN 1
51026B 51026-5024-725 COVER TANK,M.F.R.TITANIUM 1
51026C 51026-5025-723 COVER TANK,C.P.BLUE 1
51026D 51026-5026-724 COVER TANK,P.M.RED 1Ez szerintem egy jó kiindulási alap lehet a dologhoz. Sőt a főoldalon akár kereshetsz VIN/HIN számra is(Ami talán az alvázszám lehet) és elég sok hirdetésben fel szokták tüntetni.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Laraxior
titán
Koszi szepen. Tehat a narancs az valami egyedi krealmany.
Mondjuk nem biztos hogy Kawasaki lesz, olyan 4000EUR korul igy elsore barmelyik ~600-as megteszi. A nagy atlag olyan 2005-2007.
A csizmás kerdesre senki semmit, hát megrendeltem. Majd lesz valami.
Még egy normalis sisak kell, mert az elozo Schuberth már kuka kategoria.
Ha találok valamit majd kerdezek. Hátha...- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled with Philips hue
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90760 üzenetére
Amikor kétszer viszel el szerelőhöz vmit, mert elsőre elbasszák (rutin művelet, teló szimmering csere), akkor meggondolom mire fizetem ki az 50 fontos óradíjat a szakszervizben. A kisebb, spéci szerszámokat nem igénylő munkákat igenis magam végzem.
A szerelő mint olyan egy bizalmon alapuló szakma. Apám autószerelő, sok sztorija van. De gondolom neked aztán végképp nem kell bemutatni a szakmát.
Szóval én csak a szopós munkákat adom le, amit magam nem tudok megcsinálni még útmutatással se. Lásd kipuff, ahol betörtem két csavart a blokkba. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #90766 üzenetére
Nagyonjo erveles, de!
A teloszarad rozsdas volt, amit ki akart cserelni a szerelo, (vagy vizsgabiztos, illetve megjegyezte, hogy ha nem csereled ki, meg fogja huzni a motort) amit te nem kertel. Az a teloszar kuka, ennek ellenere ha megszimeringezed, nem varhato el, hogy tomitsen.
Ha meg rosszul csinaltak meg, visszaviszed gariba, es soha tobbet nem mesz oda.Otthon nyugodtan lehet szerelni. En is ezt teszem, koltseghatekonysagbol (?)... Most belegondolok, leginkabb nem is azert, mert amennyi szerszamot vettem, nem az. Inkabb az, hogy en basszam el, illetve csak egy pelda: senki nem fog egy motort atzsirozni 5000 kmkent, ugy, hogy szetszedi a valto, kuplung, fekkarokat. A szerelo csak oda fog fujni flakonbol zsirt, stb, mert ezt senki nem fizetne ki neki.
Szoval lehet otthon szerelni, de szerelj szakszeruen.
1. Hibafeltaras
2. A hiba elharitasa.Az hogy vesztek ossze-vissza alkatreszeket, ki kuplungot horror aron, ki egy egesz hatso rugostaggal szemezget nagypenzert, ha nyikorog a himbarendszer...
Ez nem koltseghatekony. Ez penz es idoelbaszas. Raadasul vezerlesnel, ami eleg vekony jeg, ha osszeakad.Szoval ne hivatkozz koltseghatekonysagra, csak mondd azt, hogy szerelohoz nem akarod vinni, otthon meg butykolni akarsz talalomra, ha kuka lesz, akkor meg kidobod.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90767 üzenetére
3. Ha nincs hiba - nem javítunk!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90767 üzenetére
Nana, ne kombinálj!
A szimmering vásárláskor lett kicseréltetve. Egy hét sem telt el és kinyomta mindkét szimmeringet a teló. Ez szerelési hiba. Második nekifutásra sikerült nekik, azóta problémamentes.
A telószár nem roszdás, csak össze van verve.A többivel egyetértek, de most ebben a konkrét esetben olyan tételről beszélünk, ami nem tétel. Én nem a szarrágás stílusban szerelek. Éppen ellenkezőleg.
Viszont figyelembe kell vennem, hogy mint közlekedési eszköz használom a motort. Ha megoldhatom a dolgot fél nap ráfordítással, akkor nekiugrok magam. Ha nem muszáj nélkülöznöm a motort, akkor nem teszem.
Egy szerviz meg legalább egy napos kiesés, de inkább egy-két hetes, míg felderítik a hibát és beszerzik ami kell. Na meg ha a szerelő épp ki akarja csomagolni a fél motort hogy "szakszerűen szereljen", aminél pörög az óradíj, na ilyenkor valóban indul a szarrágás üzemmód.
Persze benne van, hogy holnap összeakad a lánc és ma még elvihettem volna szervizbe...
Szerencsejáték. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #90769 üzenetére
Jaaa, csak ossze volt verve a villa, az teljesen mas!
Lehet keverem valami mas motoroddal, de irtal valami telorozsdat.
Na mindegy, vegyel megegy motort, hogy szet lehessen boritani az egyiket. De ezuttal kerlek a vasarlas elott nezd at a motort, ne utana.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
freelanced
addikt
Sziasztok !
A helyzet az, hogy jöttem ma hazafele, úgy tűnik úgy maradt egy minimális a szivatóból. Mármint lehet, hogy az még a holtjátéka, mert amikor megfelelően bejárattam a motort visszanyomtam, visszaállt alapjáratra, ebből azt gondoltam minden oké. De otthon vettem észre hogy talán 1, 0,5 centiméternyi rész nem volt visszanyomva.
Na mindegy a lényeg, hogy épp hazaértem mikor a motor leállt, az olajszint felvillant. Aztán olyan fura szaga lett az egésznek. Utána ellenőriztem egy olajat, és szinte üres az egész. Pedig most volt nem olyan rég olajcserén. Hogyan történhetett ilyen? Lehet, hogy valami visszafordíthatatlan történt a motorban, így hogy nem volt olaj?
Nagy a pánik....
A GS500 egyébként leszabályozza már a fordulatot? Vagy ha pirosban van akkor fixen tönkremegy a motor?
Köszönöm előre is !
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz freelanced #90771 üzenetére
Mennyit mentél olajcsere óta?
Mikor ellenőrizted utoljára az olajszintet?
Nem folyhatott el az olajad (nem csöpög alul a leeresztő csavarnál vagy a szűrő környékén)?Ha elfogyott az olaj belőle, akkor első körben a balanszer-tengely csapágyazása szokott kimúlni, utána az összes többi...
Az ECU-val szerelt GS500-ak (2004 utániak...) leszabályoznak úgy 12k körül, de úgysem forgatod addig, mert 9500 fölött nem csinál semmit csak ordít.
szerk: mi az hogy "szinte üres"? Nem ér bele a pálca?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
freelanced
addikt
válasz Bogyó bá' #90772 üzenetére
Nagyon keveset mentem olajcsere óta. 300 km?
Nem rég lett szervízben ellenőrizve az olajszint.
Én is azt néztem hogy csöpög-e de nem láttam semmit.
A helyzet az, hogy beindul a gép. Az még ad okot reményre? Természetesen ahogy láttam az olajszintet nem az volt az indítottam többet, csak először azt hittem simán leállt. Amikor újraindítottam szivatóval járt rendesen de ha lekapcsoltam róla akkor leállt. Többször nem próbáltam.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90770 üzenetére
Az bicikli villa volt!
A motor villám úgy néz ki egy-egy golflabdányi felületen, mint a golf labda felülete. 1 mm átmérőjű gödröcskék. De a króm nem pattogzott le. Még.
Erre csodálkoztam rá, hogy hogy tud ide felverődni a kavics?! Hisz a kerék felől sárvédő takarja, szemből meg ezek a pajzsok a villaszár tetején.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #90771 üzenetére
Eloszor is nyugodj meg, mert igy semmit nem lehet erteni az egeszbol.
Ha a motor megall, az olajnyomas jelzo lampa felvillan, mert nem megy a motor.
Hogyan allapitottad meg, hogy nincs benne olaj?
Inditozasnal mit csinal az olajlampa?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
freelanced
addikt
válasz Topiccsendőr #90777 üzenetére
Rendben, kicsit sikerült lehiggadnom.
Na szóval nem igazán volt olajos az olajszintmérő rúd ( Itt is nívópálca? ).
Ugye ablak a GS500-on nincs.
A lényeg annyi, hogy beértem a motor leállt. Így belegondolva nyilvánvaló amit ti is írtok, hogy ha nem megy a motor akkor világít az olaj. Már a mélygarázsban van, holnap tudom megnézni.
Amikor elindult szivatóval a lámpa nem égett ha jól rémlik.
Csak már ment tönkre autóban motor mert nem volt jó a jelző, ezért nem mertem nagyon indítgatni amíg nem bizonyosodom meg az olajról.
Egészen előtte semmi baja nem volt.
Most ez hülyén hangzik, de van rá esély, hogy a benzin fogyott el? Még sosem kerültem ilyen helyzetbe, megmondom őszintén nem tudom milyen, de gondolom előtte rángatnia kellett volna, vagy valami nem? Ilyet nem éreztem, csak simán leállt. Viszont előtte pont egy elég nagy gázt adtam. Lehet, hogy csak a benzin a hunyó és át kéne raknom RES-re? Nem bánnám ha ez a gondja.
Az olajszintmérőn az alső téglalap alakú résznek kellene olajosnak lennie?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #90774 üzenetére
Igazad van, visszaolvastam, egy masik angliai ember volt, aki nem akart cserelni villat, es megkurta a vizsgaztato. mea culpa.
Viszont a karateres villadert neked is megy a lof*sz ahova szeretned. Hogy lehet igy szimeringezni? Hogy lehet igy megvenni?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #90778 üzenetére
Az olajos botot torold le ronggyal szarazra, ugy merd. melegen az olaj nem marad meg annyira, nem latszik ugy, mint hidegen.
Akkor megtenned, hogy megnezned a benzincsapot, hogy nyitva van-e, illetve hogy van-e benne benzin?
Nem merek viccelodni, hogy inditsd ujra...
Bogyoba ne rohogj a sarokban, segits mar neki
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
freelanced
addikt
válasz Topiccsendőr #90780 üzenetére
Rendben, holnapra lehül akkor megnézem.
Melyik értékek között kell lennie ami még elfogadható? Bár gondolom a kézikönyvben megtalálom.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #90781 üzenetére
Igy van, kezikonyv. Forgasd, amikor csak tudod.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #90779 üzenetére
Látom ma (is) barátkozós napot tartasz.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90779 üzenetére
Nem vittem nagyítót mikor vettem a motort. Nem olyan feltűnő, nincs szem előtt. Alig látni vmit a fejidom miatt. Rozsdát nem láttam és nekem ennyi elég volt. A többi hasonló évjáratú meg mind úgy nézett ki, mint ha kint állt volna télen-nyáron. Ez még egész korrekt volt első blikkre.
A szimmering meg imádja a gödröcskéket.
Amíg nem érdes, addig nem eszi meg. Gondolom én. Majd jövőre kiderül igazam volt-e. -
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #90762 üzenetére
Én sose értem mit ír, már azt hittem bennem van a hiba...
Triumph street triplet vehetek, vagy az ördögtől való? -
Gaboman
nagyúr
válasz freelanced #90773 üzenetére
Ha szervizben tényleg leellenőrizték az olajszintet és te azóta csak 300 kilométert mentél vele komoly gondoknak kellene lennie hogy ennyire kifogyjon belőle.
Ha a blokkal lenne baj és elette volna akkor azt vetted volna észre a motoron hogy okádja a kék füstöt olyan mennyiségben hogy a mögötted haladó kék ködben ment volna.
Ha valahol kifolyt volna belőle az olaj azt látnod kellene, de ekkora mennyiség nem távozhatna ennyi kilométer alatt kisebb szivárgástól.
Hiszen ha tömítésnél vagy csavarnál folyna annak lenne nyoma, kenné össze vissza a motor aljára, oldalára, főleg menet közben.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
freelanced
addikt
Na köszönöm a válaszokat meg a segítséget.
Megnéztem ma az olajat, rendben van, a két érték között van. Férne bele egy kevés de nem kritikus.
Viszont ami aggaszt az az, hogy nem tudom mi lehetett a gond. Mert ma elindult rendesen. Rajtahagytam a szivatót ahogy kell, aztán bemelegedett, vissza alapra, szépen járt a motor. Szóval passz..
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
emre
veterán
Lidl, akciós újságba érdemes belenézni.
28-tól akkutöltő, motortakaró kültéri ponyva, láncspray, autoápolási cuccok......[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Geresics
addikt
Hali,
a télen nagy karbantartást tervezek a mocin, és még el sem kezdtem utánaolvasni a dolgoknak, rögtön ide írok, hátha megkíméltek pár óra guglitól, meg egy rakás fals infótól!
Kiindulás, hogy 10ekm-el vettem a masinát, akkor rögtön olajcseréltem, és kapott iridiumos gyertyát is. Azóta 16ekm-nél kapott új olajat. Idén majdnem 10ekm-t mentem, így most 25ekm-nél lesz egy "nagyszerviz".
A terveim:
1. olajcsere, MOTUL 5100-ról 7100-ra, olajszűrő csere,
2. légszűrőcsere,
3. fékolajcsere elöl, hátul,
4. hűtővíz csere,
5. szelephézag-ellenőrzés/állítás,
6. teleszkóp-olaj-, és szimering csere elől, (miből tudom, hogy kell-e?)
7. hátsó lengéscsillapító nyikorgás-megszüntetés, (valakinél volt ilyen mostanság - mi is a megoldás?)
8. lánc és fogaskerék cserék, (miből tudom, hogy kell-e?)
9. gyertya ellenőrzése/cseréje
10. benzincső csere (kézikönyv szerint kell),
11. fékcső csere (kézikönyv szerint kell) - érdemes fémre?Extra:
12. Kormányrúd csere gyárira, esetleg kormányfűtés?
13. alubetétes kézvédő
14. USB-töltő szivargyújtóra cserélése (ne legyen önfogyasztása a 12V-5V átalakítás miatt)
15. OFF ROAD lábtartó
16. plexi kiemelése, és GPS/telefon tartó kialakítása
17. első sárvédő 2cm-el magasítása (lakatos munka)
18. ködlámpa beszerzése, felrakásaOlaj- és szűrőcserét már 2x megcsináltam, az nem gond. Hűtővíz cserét gyári leírás alapján gond nélkül meg fogom tudni oldani.
Fékolaj-csere sem lehet gond, viszont a fékcső cserével kapcsolatban már vakon vagyok, akárcsak a benzincső cseréjével kapcsolatban is!
Szelephézag ellenőrzéssel kapcsolatban viszont (még) vakon vagyok - van valami jó leírásotok? (1 henger, 4 szelep). Talán valami workshop manualban keressem majd, de olyanom angolul van, és még nem nyitottam igazán meg...
Első teleszkópnál mit, és hogyan kell ellenőrizni? Ha cserélni kell bármit, akkor honnan tudom, mi a jó nekem?
Hátsó nyikorgás volt mostanában valakinél, és Persu ajánlott is valamit, de épp messze voltam, és részeg, amikor olvastam. Mondhatnám az agyamnak azt a részét már elittam... Ha esetleg egy kulcsszó volna, hogy mire keressek vissza, már azért is hálás lennék...
Fogaskerekek, lánc még gyári. Mit kell nézni? Honnan tudom, hogy cserés-e? Ha cserélem, mire kell figyelni? Mit érdemes nézni, milyet érdemes keresni?
Iridiumos gyertya van benne 15ekm óta. Miből tudom, hogy kell-e vele foglalkoznom?Extra-listával sem lesz gondom szerintem, de ködlámpára ha volna tippetek, hogy milyet érdemes venni, azt megköszönném, mert annyi van belőle, mint égen a csillag!
Köszi mindenkinek, aki legalább megpróbál érdemben hozzászólni!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Laca1212
őstag
válasz freelanced #90792 üzenetére
Szerintem az történt, hogy leállt mert elfogyott a benya, vagy csak user error. Olajnyomás normális, hogy világít ha nem jár a motor. Olaj meg fel volt verve és nem is volt fullra töltve, ezért nem érte el a nívópálcát. Vagy nem jól nézted meg. Leállítás után pár perc elteltével kell szintet nézni(nem azonnal), azt is függőleges motornál.
-
Geresics
addikt
Van user manual, és workshop manual is, sőt, még kezelési és karbantartási útmutatóm is van, de még azt sem kezdtem átnézni.
Egyrészt, mert a szakmai angol még nem megy, másrészt, mert sok olyan kérdés merül itt már fel, amire tudok itt választ kapni, harmadrészt, ezt a hozzászólást bekönyvjelzőztem, és ez lesz a listám, hogy miket kell csinálnom, mert fogyatékos vagyok, és elfelejtem különbenSzerk.:
amúgy 660-as, de 650-nek hívják szinte mindenhol...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
emre
veterán
válasz Geresics #90798 üzenetére
olaj, légszűrő, olajszűrő csere kell amúgy is ez nem kérdés
- Fékfolyadék, és telóolaj 2 évente kellene, ha ereszt az első teló akkor kell szimeringet cserélni.
Ezt és a fékfolyadék cserét megejteném egy szervízben, mert a rossebb tudja mikor kapott újat, lehet még a gyári van benne. Meg akkor már ránézetnék a szelephézagokra, és a szinkronra is. Az első teló szétszedése meg nem kezdőknek való, erről Baboss tudna mesélni. A telóolajat úgy tudnád ellenőrizni, hogy szétszeded, de ha már szét van szedve akkor nincs visszaút. szóval inkább szevíz.
- Hátsó rész nyikorgás: himba kiszerelése, tisztítás, és kenőanyaggal feltöltés, zsírzás
-Láncszett karbantartás. Nézd át az írást, aztán a motorod, majd döntsd el, én innét nem tudom.
- Én gyertyát is évente szoktam cserélni, de az 1000Ft/db ár nem is vág hanyatt.
- Üza cső, ha a kora miatt repedeztt akkor cserés
- Fékcső...passz, én csak azért tettem rá fémet, mert a bontott nyergekkel kaptam egy garnitúrát.kormányfűtés, kici occó kínai, leveszed felteszed, készen van.
usb, passzolom, nem vagyok ampervadász, meg a többi enduro specifikus marhaságot is mert fingom sincs róluk[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok