-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
veterán
válasz Balupapa #5400 üzenetére
Robogóra is kell M jogsi!
Amúgy én inkább fekvő minarelli blokkal szereltet vennék. Több hozzá az alkatrész mint a csoda diohoz stbhez. Yamaha Jog esetleg. Csak ugye ezeknek a hátrányuk, kis kerekek, dobfék hátul, léghűtés, kicsik. Rázós útra jobb olyan motort venni, aminek 12nél nagyobb a kereke. Esetleg megmondod mennyit szánsz rá?
-
Atomgeszi
veterán
-
Atomgeszi
veterán
válasz bajnokpityu #5406 üzenetére
Akkor én nagyon jó áron vettem a 2004 es ducati capirex replicás F12-met! .. 17,5es karbival(+polini szivató) + tecnigas rs70 puffal, 11 ezer kmerrel. 110k-ért!
-
Ariadne
őstag
Köszi, megnézem.
jasszer: A végcél egy 600-as kereklámpás Honda... És azon elgondolkodtam, hogy apum lassan leteszi a 150-re felfúrt 125-ös kis MZ-jét, és mi lenne ha... De munkába járni szerintem kényelmesebb lehet egy robogó, lévén lánynemű vagyok, tudod, cipők, ruhák, ilyesmi. Egy olyan helyes takaróval biztos jóval inkább megúszható még a sár is, mint hmm motoron. Az én szememben egyszerűen más célra van a kettő: a moci az élvezet miatt, a robogó meg praktikus használati tárgy. De azért szépnek kell lennie mindegyiknek.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
bajnokpityu
félisten
válasz Ariadne #5408 üzenetére
én is igy vettem az éroxot,ráadásul nem olyan mélyen áron alul,mint Atomgeszi,mégis minden percét élveztem rajta. sőt,talán jobban is mint a CBRt.
2004ben volt még F12?biztosan 2004es?2002-2004es érox múlt nyáron átlagban 200ért ment.és sztem inkább csak külsőre van különbség kettő között.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Atomgeszi
veterán
válasz bajnokpityu #5410 üzenetére
Persze, hogy volt! 2000- től 2002-ig gyártották a régi fajta F12-t. Ami ugyan digites volt, de a régi fajta kijelző volt benne, régi taposó, egy személyes, régi ülésalatti idom. És 2003-tól, 2006-07ig gyártották a két személyest, új kasztnist! A mostaniak ami 2008 meg már teljesen új külsővel van!
Aerox semmit nem változott 97-től 2006-07ig! Ugyanaz a külső, a blokk is ugyanaz, kivéve a kijelző része, ott digitesről áttértek analógra, majd megin digit, újra analóg. Aztán pár új ficsör, és ennyi. F12 és Aerox blokkja ugyanaz, fekvő mina vizes. Azzal a különbséggel, hogy F12-t gyártják levegős tárcsás és dobos, és vizes tárcsás, és dobos blokkal. Míg aeroxból csak egy fajta van. Jól megkell figyelni ezeket! De mondjuk Aprilia SR-ből is van nagyon sok féle blokk.
[ Szerkesztve ]
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
Egyik ismerősöm eladná a vespáját. Eddig amit megtudtam róla, h:
"letört a főtengely vége szal azt kell cserélni + a végén a főtengelynek van egy tárcsa azt kell még hozzá szerválni,motorikusan semmi más baja. van hozzá 2 carburátor. egy 50 ccm es, meg egy 80 ccm es. Évjárat meg a futott km, még ismeretlen.
Ő ettől 40kért megszabadulna. Kb mennyiből lehetne ezt megcsináltatni vagy egyáltalán szabad-e ilyennek a megvételén gondolkodni? Jó magam 190+ cm és 90kg vagyok, többnyire csak itt környéken belül használnám.
motoros ismeretem és tapasztalatom, abszolúte nulla, így ha gyakori probléma van a vespával az is szinte kizáró ok.
Let's begin, de gozaimasu!
-
Atomgeszi
veterán
Na most, ha a főtengely vége levan törve, amire a varió és a külsőtárcsa megy, az már elég nagy gond. Magától ez nem törik le, szal itt már gányolás van. Főtengely csere beszereléssel együtt ha a szerelőhöz viszed, kb a blokkszét húzás 15 ezer. Akkor még a főtengely mondjuk egy motoforce evolution az még 20-25 della. Egy külsőtárcsa is megvan 3-4 ezer. Ja és ilyen nincs, hogy 50ccm és 80ccm karburátor... Az a henger lesz. De ha ő így mondta neked...akkor onnan nagyon sugárzik a nemértés! :S Ki tudja mi baja van még. Én nem venném meg a helyedben!
-
joe69
senior tag
nos, eljott a gumivasarlas ideje. egy 100/80as es egy 120/70es kene, R10
ki milyen tipust ajanl, illetve hol kaphato jo aron pesten? -
Balupapa
senior tag
2005-ös Yamaha JOGról mi a vélemény?
_-=*WheelWhores*=-_
-
Balupapa
senior tag
-
CL Smooth
tag
Sziasztok egy kérdésem lenne, most akarok venni robogót és igazából cserélném, mondjuk ez tökmind1, szóval van egy gép de csak saccolni tudom az értékét én sokkallom az árát, esetleg aki kb tudja megmondhtaná szerinte mennyit ér. Egy suzuki katana robogó , elvileg 70-es full malossi tuningos vizes és elöl hátul tárcsás . 2004-es és 3000km van benne. De belinkelek képet is róla.
Ő az:[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Amúgy egy profi downhill mountain bike-ra cserélném ami fél millából lett építve, és most kb olyan 380 körül van a piaci értéke. Szóval szerintem szép -szép de 380-at ez nem ér.
-
CL Smooth
tag
válasz Gergello #5427 üzenetére
a tuning az most teljesen mellékes mondjuk mert azt nem kell beleszámolni egy motor árába, a gyari állapotú érték a mérvadó szerintem. Most lehet mondani akármit hogy mi van benne. És vagy benne van vagy nem. amúgy ja szerintem is olyan 250 körül van a reális értéke. na mind1. Az lesz, hogy vagy rádob egy kilót a robira vagy akkor nem cserélem el.
Köszi. Üdv.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Balupapa #5424 üzenetére
Jah ez japán belpiac lesz szerintem, bár 2002-óta nem nagyon változott a kinézete. Még azt is elhinném, ha 05-ös lenne. De van másik Jog is, az RR a vizhűtéses Minarelli blokkos a sima Jog meg levegős. Nagyobb testű ennél. Az ára egész jó, ha valóban annyi km van benne. Csak azok a pici kerekek...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #5431 üzenetére
Már bírom amikor jönek ezzel a full malossi dumával aztán jó ha van egy 40 ezer forintos sport henger a robin. ha lenne rajta egy teljes malossi mhr verseny tuning szett akkor még megérteném a többlet árat, mert az azért odabasz , megy vagy 130-140 et egy olyan 70-es gép és 21 lovas a henger! Nagyon nem mindegy milyen tuningról van szó!
-
wharges
újonc
helo mindenki Aeroxhoz keresnék bal oldal jobb oldal műszerfaltakaró és elsó alsó idomot. Ha valaki tud eladót szoljon pls ott az msn-em vagy a forumba irjátok meg köszi
R.O.X. tuning is never ending!!!
-
fradi81
veterán
Hali
Rozsdás kipufogó garanciális téma? 2006-os Aprilia sr 50 még 3 év gari van kb. Vagy nem foglalkoznak vele és szedjem le csiszoljam fel fessem le?
[link]moto g72, Ninebot d28e
-
fradi81
veterán
-
_ak_
addikt
Üdv!
Bár kicsit hülye a kérdés, de kb. mennyiből lehet már egy elfogadható állapotú robogót venni?
Eredetileg úgy volt, h 200-250kból vennék év végén vmi robit, de úgy tűnik, h kb csak a fele pénz lesz meg rá. Először úgy döntöttem, h akkor inkább jövőre, de egyszerűen már álmomba is motorozok és így nehéz kibírni, főként, h tegnap is olyan szép idő volt.Szóval mi lenne az a belépőszintű (árú) robogó, amin még elférek (majd nem 2m vagyok) és vezethetem B-s jogsival?
Let's begin, de gozaimasu!
-
fradi81
veterán
Nézz szét a hasznaltmotor.hu-n
Aprilia SR , Malaguti F15 Vannak 150 alatt is használhatóak.moto g72, Ninebot d28e
-
_ak_
addikt
Köszi a tippeket!
Nézelődtem már a használt motoron, de mivel szinte egyáltalán nem ismerem a motorokat, ezért inkább megkérdeztem, h egyáltalán melyiket érdemes nézni. Ha találtam vmit, még visszatérek.Let's begin, de gozaimasu!
-
joe69
senior tag
kene nekem egy nagyjabol 16 centi szeles, 11 centi magas matrica.
hol talalok ilyesmiket? -
CL Smooth
tag
Szia! Szerintem mindenképpen valami vízhűtésest próbálj meg venni. Azok picit erősebbek a levegősnél és jobban is mennek!Pl. Egy piaggio nrg mc2 [link] nekem is volt ilyen masinám és mondhatom, hogy nagyon szerettem, 50-es hez képest nagyon jól ment 90km/h és elég jól gyorsult emelkedőn is tartotta a 70-75-öt. Városban nem nagyon toltak le vele az útról pedig csak 50-es.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Amikor mész robogót venni pár dologra figyelj! A legfontosabb, hogy mindenképpen nappal nézd meg! Télen elég hamar sötétedik szóval minél korábban. Aztán könnyen induljon első rúgásra vagy önindítóval rögtön. ketyegjen alapjáraton egy darabig nem jó ha elmegy az alapjárat és leáll. Aztán amikor mész vele kanyarodásnál nagyon figyeld a kormány reakcióját nem szabad picit sem billegnie bizonytalannak lennie. Csinálj vele erőteljes fékezéseket persze nem túl nagy sebességről és figyeld hogy száraz pormentes úton csináld nehogy eldobd mert akkor már tiéd ha akarod ha nem. ha esetleg valami para van a villával a futóműve gáz lenne az erőteljes fékezésekkor besatuzhat az eslő kerék és az nem túl jó jel. és végezetül ne csörögjön a motorja.
Kétütemű mikor hideg füstölhet attól nem kell meg ijedni, de amikor bemelegszik már nem kéne nagyon füstölnie. Amúgy nem hülyeség télen robogót venni mert ha szerencséd van jóval piaci ár alatt megkapod mert általában a kutyának sem kell télen és sokan kiveszik belőle a pénzüket. Pl amit belinkeltem ráadásul ilyen patent állapotút nyáron 160 alatt meg sem mutatnak![ Szerkesztve ]
-
_ak_
addikt
válasz CL Smooth #5444 üzenetére
Köszönöm a tippeket és az ajánlást is. Eddig leginkább a scarabeokkal szemezgettem, azokból is a 100asokkal, egyszerűen a jó árfekvésük miatt és mert ált 2002-2004esek vannak ~130k környékén.
Itt-ott olvasgattam és mindenhol dicsérték őket. Bár azt nem értettem, ha annyira jók a 16os kerekek, akkor miért nem alapból több olyan robogó van, mint kisebb kerekű, mármint szinte mindenki azt írta, h nem tudja, h eddig miért nem volt ilyen robogója, mert h nagyon kényelmes vezetni.Amúgy dizájnra jobban bejön a fentebb linkelt nrg, (bár Szombathely nincs épp egy köpésre. ) főként, ha 70-80at tudja tartani, akkor pont ideális is lenne.
Let's begin, de gozaimasu!
-
CL Smooth
tag
Nekem volt nagykerekű robogóm is meg kisebb kerekű is. A nagykerekű robit vezetni olyan érzés volt mintha pl egy biciklin ültem volna, barátságos viselkedése volt csak szerintem picit túl könnyűek. Legalább is az 50-es meg 100-as, és szerintem bűn ronda. Én legjobban az aprilia leonardomat szerettem, annak volt súlya is és még a magas emberek is kényelmesen elférnek rajta! Annak 12-es kereke van de hidd el iszonyú jó a futóműve és nagyon kényelmes. Egy 150-est elég jó áron megkapsz. Annak a teljesítményére nem lesz panasz az biztos. Ez pl. picit drágább mint a többi 150-es de ez gyönyörű állapotú, persze kapsz ennél olcsóbban is. Ezzel a motorral 100% ig meg leszel elégedve az biztos, kényelmes jó futómű még 2 személlyel is, a motorja erős 90-100 as utazóz kényelmesen tartasz vele. Az első fényszórója a legjobb amit eddig robogóban láttam, beteríti az egész utat és már a motor beindítása nélkül is felkapcsolható! Ami a többi robogón általában nem így van.
Egyetlen egy negatívumot tudnék rá mondani, az pedig hogy nincs rajta berúgókar csak önindító, tehát az aksinak mindig jónak kell lennie. De ezen kívül egy tökéletes robogó, én bátran merem ajánlani neked.[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Ha esetleg kicsit több pénzt szánsz rá, akkor meg tudod venni a 250-es változatot és az aztán már tényleg komoly. Egy balatoni túra simán!
-
CL Smooth
tag
Ja még annyit mondanék, hogy ugye a leonardo 4 ütemű, tehát itt a füstölés semennyire sem megengedett! Egy picit sem füstölhet mert az gáz! Azt egyből hagyd is ott!
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...