-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibee86
veterán
Pár éve nézelődtem ott, nem semmi milyen bontószökevények voltak kirakva eladás céljából.
30z.Samu: 16.ker Rákosi úton van egy szerelő, ami közel is van hozzád, jól dolgozik, csak drága. (4ezer/óra)
Régi robimat Táborihoz hordtam Újpestre, velük nagyon meg voltam elégedve.[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz 30z.Samu #48878 üzenetére
Nekem hasonló volt, mindig fulladt volna lefelé a motor. A légszűrő beömlőnyílásánál lévő csonkot hagytam el, ami fojtja a levegő mennyiségét a karburátor felé. Túl sok levegőt kapott, és hideg motorral irtó nehéz volt beindítani, utazásnál meg bizonyos sebesség felett elkezdett lefulladni, úgy, mintha a karburátor lett volna koszos, de ki volt takarítva. Mikor ezt észrevettem, kicseréltem az egész légszűrőt, mert a beömlőrészi könyök nem volt kapható külön, csak a karburátor rész felőli. Azóta tökéletesen megy, pöccre indul. Lehet neked nem ez a probléma, de nekem ez a tippem hirtelen.
[ Szerkesztve ]
-
Tibee86
veterán
válasz szentkuti11 #48911 üzenetére
Passz, évekkel ezelőtt volt, de akkoriban nem volt vészes.
akos3: Régen volt, mint írtam, csak az a hely nagyon megmaradt bennem.
[ Szerkesztve ]
-
30z.Samu
félisten
Ismerősökkel beszélgetek, többen mondják a karbit.
Sic Parvis Magna
-
Rent
senior tag
válasz szentkuti11 #48890 üzenetére
Igen mondtam a szerelőnek, hogy beírtam a hibajelenséget fórumba és azt írták hogy... aztán mosolygott, mondta, hogy több oka is lehet, majd ha látja szétszedve, akkor tudja megmondani
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
A szerelők már csak ilyen mosolygósak: perszehogy több oka is lehet!
Pl. félre van görgőzve a varió, és emiatt nagyon megpörgeti a kuplungot,
így az hamarabb nyit, mint kellene; csak ez a kevésbé valószínű eset...A lényeg, hogy a végén Te fogsz-e majd mosolyogni? Ha rendben van a
gép, vagy bár rendben lesz, de annyira nem "mosolygós", mert mindent
kicserélt, azt is amit még nem kellett volna, de tuti ami fix: sok pénzért!
Abba az eshetőségbe ne menjünk bele, hogy mi van ha (elsőre) nem jó.Szerk: egyébként tök egyetértek a szerelővel: akkor lehet megmondani,
hogy mi a baj, ha látja szétszedve. (Addig tippelni tud, a tapasztalataira
alapozni, és mondjuk rámondani, hogy valószínűleg ez, meg az lesz.)08-05-én vetted, és kaptál rá 3 hónap garit: ugye ahhoz viszed szerelni?
Hogyaszondja: írtam kuplungot, görgőket, és szíjat? Nem nagyon tudok
másról a hajtásláncban, ami ilyen hibát produkálna. Ha a motor lenne
f*s akkor sztenderen se pörgetné. Bár, ha nincs benne kompresszió?[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
válasz DigitXT #48917 üzenetére
Azt mondta bőven 10k alatt lesz a költség. Valószínűleg még teljesen gyári a gép, 7500 van benne és japán import. Tegnap beszéltem a sráccal akitől vettem és mondta, hogy bármikor beszámítja annyiért, amennyiért vettem Tőle, van nála több Vino 4t karbis, injektoros is, Giorno stb. Viszont nekem ez jön be, ezért inkább megnézetem a szerelővel. Kifejezetten japán robogókat szervizelnek. Amúgy totalbike-on volt egy cikk már 12 éve! [link] Nagyon szimpatikus volt élőben, remélem a legjobb választás, ráadásul kb. 5 utcára lakunk egymástól. Majd írok ha megnézte Amúgy az alapjáratot beállítottam egy csavarral és egyáltalán nem pörgeti alapjáraton így a kereket sztenderen, viszont erőtlen ettől függetlenül is 15-18 km/h-ig.
Nem nem ahhoz viszem, Ő nem szerel, csak árulja a gépeket. Ő csak ajánlott egy zuglói szervizt, viszont nekem ez helyben van.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nekem semmi bajom a szerelővel, írtam is, hogy egyetértek vele!
Ha ő is mondta, hogy 10K alatt lesz a költség, akkor nem tudom,
hol itt az ellentmondás: én is azt írtam, hogy filléres dolgok (rugó,
esetleg a drágább a kuplung, de az sem nagy tétel és ezt baromi
egyszerű kicserélni, míg a kisrugókkal picit kellene szöszölni!),
esetleg szíj, görgők (utóbbiból megint párszáz forint egy 50-esre),
a szíj is max. párezer. Viszont egyet nem értek: miért nem ahhoz
viszed, aki azt mondta, hogy 3 hónap garit ad a motorra, hogy jó?
Mert így ugye nem jó! Költened kell rá. Igaz, nem sokat, de akkor
mire van a gari? (Amúgy ha teljesen fel is lesz újítva, akkor se várj
csodát. Egy 50 4T motor tökéletes hangolás esetén is gyenge.)Ő nem szerel, csak árulja a gépeket
Oké, akkor kérj tőle majd 10K-t, ha annyi lesz a javítási költség.
Ezek a dolgok hogy is mondjam: nem 200 km alatt romlanak el.30z.Samu: ha találsz ilyen szakit, akkor írd be ide, hasznos lesz!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #48920 üzenetére
Definiáld a szakit, és akkor megmondom, hogy van-e...
Illetve bocsi! Vannak szerelők, meg vannak kontárok.
Ezen belül vannak JÓ szerelők, meg rosszak! Utóbbiak
hajaznak ugye a kontárokra. DE egy jó szerelő is lehet
"hanyag", ha olyanja van, attól nem lesz kontár, de...Akkor most ki a szaki?! És persze ne legyen horror az
óradíja, mert akkor a gatyádat ráköltöd "átvizsgálásra".
De legyen megbízható...! Mondja meg, ha talál valamit.
De ne cserélje ki a hibátlan alkatrészt. Ne találgasson,
hanem azonnal találja meg a hibát, és AZT orvosolja!Lassan már egy imához kezd hasonlítani, így leálltam!
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #48921 üzenetére
Hehe!
Bátyám azt mondja: Szerváljál egy felújító szettet a karbihoz, szedd szét apró darabokra (erre Te is képes vagy ), majd a régi alkatrészeket dobd el és az újakat tedd be. Így rakd össze a karbit.
Mondom na köszi, egy okkal több, hogy én ne nyúljak hozzá.Sic Parvis Magna
-
Bati0501
őstag
[link]
Hátha még nem láttátok. -
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #48842 üzenetére
Ha ilyenekben gondolkodsz, hamarosan lesz egy Honda NSR 125R-em (1996 ha jól emlékszem).
Kicsit járogatok vele, ha stabil lesz (~2 évet állt) akkor meg eladó. Közben kipróbálhatod.
Papíron ~10Le, A1-be belefér. Gyakorlatilag 8000 fölött kapcsol a power szelep, kb 36LE.szerk:
Természetesenrendszámos.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Emlegetett szamár újra elérhető.
Egyébként Pesten is megoldható átvétel a XIII. kerületben
Vagy kérésre némi apróért szállítás is van.(#48933) 30z.Samu: Gyere majd el, próbáld ki. Azt úgyis látni fogjátok, ha nálam van.
Fogyasztása érdekes: 4-8L/100km. Csuklótól függően. 1 fővel óra szerint 140, 2 fővel 120 a vége.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #48934 üzenetére
1 fővel óra szerint 140
Azért 8 lityóból annyira nem nagy szám, még ha megy is úgy, mint a Madison.
Bár én csak fogjam be, mert az 4T 400, ez meg 2T 125, jó kis powerszeleppel:
lehet, hogy még jobban is tud gyorsulni (és ugye nem minden a végsebesség)!Szerk: kérdés, mennyit csal az órája. Madison viszi a 150-et, de minek...[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #48935 üzenetére
Ha nálam lesz, kipróbáljuk.
Fej-fej mellett biztos, hogy nem fogunk gyorsulni. CVT előnye ugye... 1-esben fel kell pörgetni 8000ig, hogy kapcsoljon a powerszelep. Utána meg a váltásokkal megy az idő. De kíváncsi leszek. Megy, mint a barom. Hogy az óra mennyit csal? Passz. Mivel nem az enyém, sosem mértem, csak mentem vele párszor.
A 7,X L fogyasztást városban, tépve neki sikerült elérni 2 személlyel (~150kg).
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #48941 üzenetére
Tény, ami tény, alattad a 175 ccm is jobban dolgozott, hiába 4T...
Azért az meglepett, hogy mennyire jól megy a gép (úgy 70-80-ig)!
Szerk: honnan tudod, hogy 45 kg-os volt?! Ez náluk üzleti titok.30z.Samu: Simson? Szerk: az NSR azért elég kigyúrt Simson.
Mondhatni kokszos állat. Annak minden előnyével, hátrányával.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest