-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
bameg ez reális? mert akkor ink egy ilyet veszek mint egy 125-ös robeszt.... amugy ez a tzr50 mennyire meg bízható? ezt is ugy napi 30-40km megtétele miatt kérdem
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
korpicschess
veterán
Bazeg... Mondom másoltatok egy kulcsot, mert csak 1db másolt kulcsom van. 2000 Ft (lett volna).
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
huszi.gyb
senior tag
válasz korpicschess #35254 üzenetére
Milyen kulcsról van szó? Én is most akarok másoltatni a robogóhoz egy sima, natúr kulcsot
Tavaly a Kymco Agility-hez valami 1500Ft-ba fájt... Szóval szerintem a 2k nem is annyira vészes...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
akos3
addikt
válasz korpicschess #35254 üzenetére
kb ennyi, én is tavaly másoltattam valami ilyesmi volt..
-
korpicschess
veterán
-
huszi.gyb
senior tag
válasz korpicschess #35258 üzenetére
Akkor az normál ár... Ha valami spéci kulcs lett volna, akkor kihagyhatatlan ajánlat
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz molnarpeter #35260 üzenetére
Azt értem... De tegnap óta annyira dús, mintha kapásból elkezdeném húzni neki? Ez szerintem már nem normális... Hogy úgy mondjam hallani is fáj, hidegen
www.dongosofor.hu
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis gumi téma: 140/70 r16 és 110/70 r16 gumikban mit ajánlanátok?
Amiket találtam eddig, magyar kereskedésben megvásárolhatóakat (most csak a 140-es méretet írom):
Dunlop ScootSmart - 16e
Continental ContiTwist - 14e
Pirelli GTS 24 - 16e
Metzeler FeelFree - 17e
Pirelli DiabloScooter - 17,5e (azt hiszem ilyenem van, DOT szerint 4,5 éves és hajszálasodik)
Pirelli ST66 -18,5e
Michelin CityGrip - 18eVan valahol esetleg robogós gumiteszt?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
huszi.gyb
senior tag
válasz molnarpeter #35263 üzenetére
Amikor elindulok vele, utána már az első pirosnál normális az alapjárata. Szóval visszaesik. Csak az elején túl magas... Érdekes továbbá, hogy ha behúzom a féket, érezhetően leesik a fordulatszám (nem engedi forogni a kereket semennyit), és rá nem sokkal már nem pörög úgy fel...
Tisztába vagyok vele, hogy az automata szivató megemeli a fordulatszámot, csak eddig nem ennyire tette... Érzésre olyan, mintha autóban 3-4000 (a 800/1200 helyett) lenne a fordulat indításnál. (Tact-on nincs fordulatszám mérő...) Ma egy kicsit azt hiszem tesztelni fogom majd...
www.dongosofor.hu
-
molnarpeter
nagyúr
válasz huszi.gyb #35264 üzenetére
Akkor a dús keverék miatt van. Melegen be kell lôni az alapjáratot, szegényítve picit a keveréket úgy, hogy még jó a gázreakció. Egyébként a szívatót okolnám, nyáron simsonnál is elég rárúgni egyet gyújtás nélkül szívatóval, aztán gyújtást ráadva szívató nélkül mehet is.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz molnarpeter #35265 üzenetére
Nekem is ez lett volna a tippem, de 1 hónapig semmi, és most kezdi el?
Szóval ha az elejétől ilyen, akkor megértem...Most hétvégén nem lesz időm foglalkozni vele, remélem jövő hétvégén bevállalja egy szerelő Ha nem, akkor én esek neki (sajnos még csak Simson szerelési tapasztalataim vannak)
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz molnarpeter #35267 üzenetére
Gyertyát mielőtt megvettem cseréltek benne (komplett felújítás során). Azóta ~1000km ment bele.
Köszi, holnap este azt hiszem nekiesek szétszedem, megnézemwww.dongosofor.hu
-
molnarpeter
nagyúr
válasz huszi.gyb #35268 üzenetére
Esetleg az elektródahézagot ellenôrizd még. Az a tippem, hogy nem gyullad be elég korán a benya, vagy túlszivatja magát a vas. Bár akár a melegebb idôjárás is okozhatja.
DigitXT: Látod, nem robogós fejjel a rugók nem jutottak volna eszembe, én a karbi mûködésének oldaláról közelítettem meg a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #35266 üzenetére
Szerintem logikus, hogy esik a fordulatszám, ha behúzod a féket,
amennyiben addig vidáman forgatta a kereket. Ha a kerék forog,
a kuplung már csúszik, így a fék behúzása visszafelé erőt fejt ki a
motorra, azaz lassítja azt. Ahogy az automata szívató visszavesz,
úgy csökken le lassan a fordulatszám a normál alapjáratig. Írod is:
az első lámpánál már jó, ami azt jelenti, addigra "bemelegedett".**: a motor ekkor nem feltétlen van "rendes" üzemi hőmérsékleten,
csak a szívatóra már nincs szükség, ha nélküle is jó az alapjárat.A Maján sincs gyárilag fordulatszámmérő, de tettem rá: alapjárat
a gyári érték ~1800 rpm, de szívatóval ugyanez ~3000 rpm.
(Nagyjából nekem is az "első lámpa", amíg visszavesz, viszont a
kuplung csak 4000-nél zár, tehát nincs kerékforgatási gondom...)Szerintem mind a két irányból érdemes lenne a dolgot ellenőrizni:
1) normális-e ez a "magas" fordulat szívatóval? Ha nem, beállítani.
2) kuplung kis rugók csere érettek-e? Ha igen, akkor csere. Hogy
ne zárjon még azon a fordulaton, amikor hidegen indítod a motort. -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #35270 üzenetére
Köszönöm a sok információt mindkettőtöknek!
Lenne még pár kérdésem
Szóval... Eddig is forgott a kerék, de csak minimálisat. Így a rugók tényleg lehet, hogy csereérettek lesznek.
Következő kérdés... Tudtok Budapesten (III. kerület környéke előny) jó szerelőt, aki átnézné egy kicsit, meg ilyeneket megcsinálna rajta? Az alap dolgokat én is megtudom, de legtöbbször időm nincs rá
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Na hazaértem melóból... Már szerkeszteni nem engedi, írok ide.
Szóval... Most normális volt az emelt alapjárat, lehet hogy épp rossz kedve volt Viszont valószínűleg igazatok lesz, ami a rugókat illeti, ugyanis amíg a szívató rajta van, pörög a kerék... Utána viszont már nem. De annyira alacsony az alapjárata, hogy kell feljebb is állítanom rajta, mert néha leáll...
Ezek a rugók kb mennyibe kerülnek? Elég csak a rugót cserélni magában, vagy kell mást is? Pár 1000Ft-on nem múlik, legyen rendesen megcsinálva
www.dongosofor.hu
-
Micsurin
nagyúr
Na tesót lenyugtattam megy nyáron tanfolyamra.... tudnátok mondani valami nagyobb testű 50ccm-es robit? úgy 200k-ig? mert sajna ez a plafon mert sok pénz el megy a Hona pantheonom-ra....
kegyetlenül bejön az a hondana de a kérdés adott pls válaszoljatok
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz korpicschess #35276 üzenetére
Jó csak sajna a "kis" öcsi 169cm magas 14 évesen.... én vagyok 176-178 nem merünk neki aerox méretüt venni mert 1.: érdekesen festene rajta , 2.:neces lenne az ö magasságával kanyarban a súlypont....
és ahogy nézem az sr/malaguti f-ek sem sokkal nagyobbak....a mala f15 és az f15 phantom max közt van különbség? és f15 max-ból van 50 es?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
korpicschess
veterán
válasz Micsurin #35277 üzenetére
Ezeknél nem nagyon van nagyobb, és elhiheted, egy F15 bőven nagyobb, mint egy Aerox. Nézd meg a lábtartót. Szinte az egész ferde, itt meg egyenes. Én 186 centi vagyok, de kényelmes volt az F15. F12 kicsit kisebb. SR is hasonló.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Micsurin
nagyúr
válasz korpicschess #35278 üzenetére
oké köszi és ahogy böngészgedtem phantom max-ból 125 a legkisebb...
az f15 mennyire bírná a nyelest? mert ahogy a tesóm ismerem neki esik
és tuning téren: légszűrő/kipufogó/stb gondolom itt is cserélhető malossira nem?The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
korpicschess
veterán
válasz Micsurin #35279 üzenetére
Hát légszűrőt alapból nem cserélnék, kipufogóból meg Leo Vince TT / ZX (utóbbi inkább 70-es hengerhez), de sok értelme nincs. Esetleg a TT-nek valamennyi, szóval valamit dob rajta.
F12 gyorsabb valamivel, mert könnyebb, de nem számottevő. Az sem olyan kicsi ám. Ki kéne próbálni. 170 centivel simán jók. Meg az talán jobban néz ki.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Micsurin
nagyúr
válasz korpicschess #35280 üzenetére
okés köszi
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
félisten
Kééésssz elfogyott az olaj. Pofámba világít a lámpa. Ha nem lesz castrol musz leszek repsolt beletölteni.
No a jogsiról: Üdvözöl minden kedves fórumtársat az iskola vezetője! Régen volt valami hasonló, de ma már nincs. KRESZ bukásra nem ugrik a B.
Most eltelik kb 8 nap és kapok egy telefont majd beszélgetünk a KRESZ-ről, ugyanis nagyon úgy tűnik ezen más nem lesz. Nincs csoport meg semmi. -
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #35286 üzenetére
én is Bésekkel jártam As kreszre. én voltam a kakukktojás. főleg amikor feltett egy kérdést az oktató és mosolOgtam a buta válaszokon.
más: micsurin: nem gondolom hogy a magasság miatt ekkora hangsúlyt kell fektetni a súlypontra kanyarban. (hacsakl nem versenypályán akar vele versenyezni)
[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
-
longwild
aktív tag
Kúszás egyébként milyen mértékben elfogadható? Mármint amit fentebb is tárgyaltatok, középsztenderre állítva mennyire pöröghet a kerék?
Esetleg lámpánál mennyire "tolhat" előre a robogó?szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #35290 üzenetére
Szerintem semennyire. Feleslegesen kopik a kuplung, ráadásul alapjárat környékén elég kicsi a nyomaték, így (elvileg) gyatra lesz az elindulás, gyorsulás is, amíg fel nem pörög a motor a használható tartományba. Autónál se alapjáratra csúsztatjuk rá a kuplungot. Kivéve esetleg nagyobb köbcentis szívódízeleknél, szigorúan csak dugóban araszolásnál. (Akkor elég, amúgy kell mellé gázt is adni.)
-
longwild
aktív tag
Mit kell állítani vagy cserélni ahhoz, hogy ez ne így legyen? Hol lehet a hiba?
szoftver szakmabeli && Beverly250