-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz ZozzHUN #30100 üzenetére
Piccs, a kérdés úgy hangzott volna Symbian fentebbi esetéből kiindulva, h "Miért nem 405..."
Az összmennyiségre értettem, nem a liter árra, de ezek szerint azt is eltaláltam."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ZozzHUN
addikt
válasz runner 125 #30101 üzenetére
Médium
Egyszer úgy lenne kedvem 100-as benzin beletankolni, de nincs kedvem 500-ért literenként, meg aztán akkor állíthatnám a légcsavart is gondolom
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz ZozzHUN #30102 üzenetére
Milyen robogó ez?
2t motornál kevésbé érezni a nagyobb oktánszámot, de 4t-nél szerintem érezhető. Jobb a gázreakció, és szvsz érezhetően jobban is tol."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
xxxthrief
aktív tag
válasz runner 125 #30103 üzenetére
hááát ebben kételkednék!
próbáltad már a 120-as benzint?Megszálltak az idegenek?És nem tudod mit tegyél???--->Küldd a "NO UFO" szót a 1783-ra!
-
ZozzHUN
addikt
válasz runner 125 #30103 üzenetére
Nem robogó, kismotor (Honda CB 125 RS) 4T
-
xxxthrief
aktív tag
válasz molnarpeter #30109 üzenetére
az egy álltalam tuningolt 51-es 3 sebességes simson!
Megszálltak az idegenek?És nem tudod mit tegyél???--->Küldd a "NO UFO" szót a 1783-ra!
-
Tothgera30
Ármester
Nrg-ből már az akksi is kikerült, téli álmát alussza . Kb. fél évig most nem mehetek vele . Bezzeg a 17 ezer km nem lett meg azóta sem .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SzlobiG
félisten
válasz Tothgera30 #30112 üzenetére
Én még kitartok tegnap jött meg a hátsó sárvédő toldatom végre nem veri fel a vizet a kerék.
Azért a 17k-t belehajthattad volna.
-
canniball
nagyúr
válasz Tothgera30 #30112 üzenetére
Fél évig? Ha szerencsénk van márciusban már lehet jó idő, addig csak bő három hónap van.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Tothgera30
Ármester
válasz canniball #30115 üzenetére
" Kb. fél évig" - Tehát 4-5-6 hónap tuti. Tavaly márciusban vettem elő, úgy rémlik, szerintem most is így lesz.
#30117 xxxthrief: Igen, még az első hsz.-ben van róla képecske is. Felesleges, hosszabb távon nem tudok vele menni, csak hétvégén vagyok 1 napot otthon, tehát eleve kiesik hogy én gondtalanul motorozzak. Ha meg elmegyek valahová a közelben, az maximum 1-2 km-re van, és akkor öltözzek be, hozzam ki, melegítsem, stb. Az több nyűggel jár, akkor inkább bicaj elő, mert télre úgy is edzeni kell.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
xxxthrief
aktív tag
válasz Tothgera30 #30116 üzenetére
Vízhűtéses a mocid? akkor tegyél kartonpapírt a hűtő elé
Megszálltak az idegenek?És nem tudod mit tegyél???--->Küldd a "NO UFO" szót a 1783-ra!
-
canniball
nagyúr
válasz Tothgera30 #30116 üzenetére
Dehogy! Idén lesz még jó idő, jövőre hamar jön a tavasz, így nem kell annyit várnunk!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
félisten
Backi!!!!!! Dunakeszire mentem ilyenkor ! Gyerekeke úsztam a ködben, orromig sem! Látom a korom sötétben a megyeri körül hogy ott egy pont, de nem közeledett....., erre hirtelen kirajzolódott a biciklis, a víz kivert!
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
Kéne némi segítség:
1. Tudnátok linkelni egy adás-vételit (ami megfelel a hatóság elvárásainak)?
2. Az okmányirodába az adás-vételin, az eredetiségvizsgálaton és a lóvén kívül kell még vinni valamit?
3. A vásárlás napjától mennyi időn belül kell megkötni a kötelezőt? Illetve addig lehet-e hajtani a gépet?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
adrian360
őstag
válasz canniball #30126 üzenetére
Megveszed, elmész megkötni a biztosítást, és utána ülsz fel rá.
a lényeg hogy addig nem vehetsz részt a forgalomban, míg nincs biztosításodAmúgy a biztosításhoz nem kell hogy a neveden legyen. Akár én is köthetek a tiédre biztosítást, a biztosításban az a lényeg, hogy ki vállalja a felelősséget.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz canniball #30126 üzenetére
Pont ez benne a 22-es csapdája... Ha nincs biztosításod, nem is írják a nevedre!
Nagyjából úgy működik, hogy 1) elmész a biztosítást megkötni, ami még egy kissé üres
lesz, de azzal már 2) mehetsz átíratni a gépet, majd 3) még egy köröd lesz a biztosítónál
a végleges kötvényedhez - amiben benne van a rendszám, alvázszám (égtudja-miafaxom).A patthelyzet megoldását amúgy adrian360 vázolta: az első körnek nem akadálya, hogy
még nincs a neveden a gép. Szerencse, mert az csak a második körben lesz a neveden.Ui: nekem anno azért "érte meg" a 30K-t, hogy ezt az egész "b*szakodást" elvégezzék
helyettem. Beleértve a motor műszakiztatását, az okmányirodát, rendszámot, mindent.
Más kérdés, hogy valószínűleg csak papíron vizsgázott a paripa, mert olyan ratyi volt a
felújításáig, hogy csak... Én tuti nem engedtem volna át a műszakin olyan állapotban...
Bár az is igaz, hogy ott pl. nem feltétel, hogy beinduljon a motor. Világítson (hopp, egy
bukta: a helyzetjelző), ne legyen slick a gumi (hopp egy bukta, mert eléggé kopott volt),
fogjon a fék (ezzel átment volna - de azért volt rá egy hónapra első fékbetét csere, LOL). -
szokeherceg
tag
Sziasztok, van egy 100as honda leadem, tettem bele xenon szettet, viszont az aksival nincs igazából kibékülve, egy hétig jóvolt, utánna frankón leszívta. Rúgásra indul csak, menet közben világít szépen, viszont ha féklámpa, vagy az index bekapcsol, elkezd villogni a xenon. Jelenleg a gyári 4 Amperes aksi van benne, szerintetek ennek a cseréje egy nagyobbra megoldaná a problémát? Már azt is megoldottam, hogy a xenon ne a gyujtással együtt induljon, menet közben kapcsolom csak, eleinte azt hitem az önindítót nembírja a xenonnal együtt. Légyszi segítsetek
Kétfajta motoros van: aki már esett, és aki esni fog...
-
runner 125
nagyúr
válasz szokeherceg #30132 üzenetére
Annak ellenére h watt teljesítményt tekintve elvileg kisebbek a xenon izzok, tapasztalataim alapján megis sokkal többet vesznek fel. Nekem a Nexus-onnan volt, vay 14aH s akkuval. Két akkut nyírt ki és szopatott le párszor mert nem tudtam elindítani.
Véleményem szerint a nagyobb aH s akksi sem fogja megoldani a aproblemad, egy részből fizikailag is nagyobbak, de a legfőbb gond h ezek a kicsi generatorok nem bírják el a xenont robogokban.
Alakitsd vissza gyarira, max tegyél bele halogen izzókat."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bitpalace
senior tag
sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy 200k értékben szeretnék nézni használt robogót. Mik jöhetnek szóba, ami megbízható, van hozzá alkatrész és ajánlott?
Van most egy NRG 80k-ért, ami külsőleg patent, de viszont motorikusan van mit rajta megcsinálni, kicserélni.
Ti melyik opciót ajánlanátok? Inkább 200k-ért egy viszonylag jó állapotban lévő motor, vagy ami motorikusan kicsit hibás, és megcsinálnám?
Üdv!
-
Bati0501
őstag
válasz Bitpalace #30134 üzenetére
Szia!
Én nem vagyok szaki,de tudom,h azt fogják mondani,h 200e-ért se fogsz jó állapotút kapni,csak kistestűt.Azt viszont már kevesebbért is.A 80e-es nem hiszem,h túl jó lenne...Ha azt nézzük,h a motorját felfúratnád,dugóznád,akkor kb tuti,h nem lesz az egész 200-ba,de akkor már nagyobb hengert szoktak rakni...Viszont akkor lenne egy új motorú motorod,csak a többi alkatrész(pl alváz) ki tudja,h előtte már mit kapott.../még egyszer:nem vagyok hozzáértő,csak ezeket olvastam már itt /de viszont: ilyen nincs,nyelvtanilag helytelen
-
Tothgera30
Ármester
válasz Bitpalace #30134 üzenetére
Levegős NRG
Vizes SR Street
Vizes RunnerEzek közül szerintem mind vállalható, főleg hogy Piaggio blokkosak. Nem mondom hogy nem fogsz rá költeni, mert tuti hogy a kopó alkatrészeket cserélni kell, esetleg ha gond van akkor komolyabb alaktrészek is tönkre mehetnek, de ez benne van a pakliban. Ha te újíttatod/újítod fel, akkor is tönkre mehet pár km-en belül, met az ördög a részletekben rejlik, ez-az meghibásodhat. A hírdetésklre visszatérve, km lehet hogy kamu, de képről egyik se rossz, sőt mindhármat vállalnám, szívesen. Ha megveszed, évekre le van tudva a dolog, és van egy jó, megbízható motorod.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Bitpalace
senior tag
válasz Tothgera30 #30137 üzenetére
köszönöm szépen!
Persze tisztában vagyok azzal, hogy itt-ott majd cserélni kell pár dolgot, nekem a lényeg az, hogy megbízható legyen jó blokkal, és legyen hozzá alkatrész bőven. Viszont azt hallottam hogy ha lehet akkor vizeset vegyek, mert hogy elvileg "erősebb" vagy jobban bírja.
A motor nevekben a jelzés "SP" meg "Street" ezekere oda kell figyelni? vagy ezek valami felszereltséget takarnak?Olvastam még a Suzuki katana és Aerox? szóba jöhet még?
üdv!
[ Szerkesztve ]
-
Ketrec
csendes tag
Sziasztok. Yamaha bws kézi szivatós robogón ha elszakad a szivató bowden, és gyorsba kellene a motor akkor hogy lehet még elindítani a hideg motort?
-
Tothgera30
Ármester
válasz Bitpalace #30138 üzenetére
SP - vizes, karbis.
Street - régebbi kasztnis SR új neve, ez is vizes, karbis.Igen, a vizes erősebb. Ha több pénzt adnál érte, ajánlanám még a befecskendezős Piaggio blokkosokat is.
Aeroxal itt a fórumban is beszívták már, tipikus "hülyegyerek motor", de alapjában véve jó. Katana meg Morini, én nem ajánlom.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Bitpalace
senior tag
válasz Tothgera30 #30140 üzenetére
Mennyivel kéne többet adnom érte, hogy befecskendezéses legyen?
Mert annak tudom az az előnye, hogy nagyon alacsony a fogyasztása, de nem tudom hogy megy annyira mint a karbis társai? -
Bitpalace
senior tag
válasz Tothgera30 #30142 üzenetére
Neked is nrg van?
Milyen árfekvésben mozognak ezek a gépek? Úgy olvastam, hogy Runner, meg NRG az ajánlott kat. befecsisből. -
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #30145 üzenetére
még mindig nagyon szép előlről!
-
Tothgera30
Ármester
Köszi, a Ciberéd is szépséges. Bár ez még előröl okés, de ahogy az utolsó képen is látszik, a jobb alsó taposó alatti idom egyik oldalára nem ártana egy fényezés, és a kipufogót is újra kellene fújni, mert ugye már 6 éveske a gép. De ennyire most nem valahogy bele buzulva (meg időm sincs rá), akkor kapnék szívbajt, ha megcsinálnám, erre valaki meghúzná, így pedig még elvan ahogy van. De télen be kell szerezni a szíjat, görgőket, és a Multivart, akkor tavasszal lehet csapatni. Persze nem akarom alul görgőzni, szerintem gyárit kap, nem szeretném hogy nagyon pörögjön, ez így pont megfelelő, ahogy most megy.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #30147 üzenetére
Miért nem fújatod le? Az egy különálló idom nem?
Előtte az Injection matricát mérd le, fotózd le, egyik betűt rakjad el, és mehet a fújás.
Ilyen fehérre szerintem max 5k-ért megcsinálják, meg 1500 a két matrica, s akkor tényleg patika. (Bár, szvsz olyan matt szürkében jobban mutatna az összehatást tekintve.)Egyébként én továbbra is szopok az oldalával. Már a 3. fényezés sem sikerül.
Rendeltem kintről - elvileg gyári OEM - színkódos flakonos festéket, de ez is csak hasonló, mint a gyári.
Komolyan már teljesen tanácstalan vagyok, pedig addig megyek, míg nem találok egy fényezőt, aki megcsinálja ugyanolyanra.
Most két olasz fórumon kérdeztem meg, hátha tudják az egész folyamatnak a titkát, mert már azt sem tartom elképzelhetetlennek, h kellene neki fújni valamilyen alapszínt..., vagy passz."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #30148 üzenetére
Igen, különálló, pár csavar fogja. Filózom én is rajta, bár annyira nem oszt, nem szoroz. Először a hajtás kopó alkatrészeit had cseréljem le.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
szokeherceg
tag
válasz runner 125 #30133 üzenetére
Gondoltam rá hogy elviszem autó villamosság szerelőhöz, hátha tud rá mondani vmi okosat, de akkor hanyagoljam? Őszintén semmi kedvem ezek után visszatérni a gyári világításra
Kétfajta motoros van: aki már esett, és aki esni fog...