Új hozzászólás Aktív témák

  • kokov

    tag

    válasz PLaci58 #19371 üzenetére

    :U hmm, köszönöm szépen a helpet, érthető. Akkor az elejét nem is kell bántani elméletben. Holnap megsasolom, bár most úgy raktam össze, hogy jó volt, indítás után azonnal felpörgött, nem fulladt a gázra hidegen, mint eddig. Valszeg az segített, hogy picit megkocogtattam a szivatót meg matattam ott a vezetékkel, de az se jó, ha állandóan szivatóval megyek, mert a gatyám eltankolom és ezek szerint ha süket a vezeték akkor a szivató nem kapcsol le. Most a füst is látszott alapjáraton, eddig nem látszott.

    Úgy döntöttem holnap kiszedem a szivatót és rákötöm egy átalakított PC tápra, az 12V egyen, meglátom mutat e életet a szivató a molexre kötve, ha igen akkor ki kell bontanom a vezetéket a motorból, de most ez kicsit ellentmondásos szitu. Nem nagyon értem igazából, hogy őszínte legyek.

    Azért mérhettem rövidzárat, mert a vezeték másik vége a tekercsen van, igazad lehet, ez eddig oké, de ha meg azon van akkor meg fesznek is kéne lenni rajta járó motornál, de az sem volt, ha meg a vezeték lenne megtörve, lecsúszva a tekercsnél, akkor meg szakadást kellett volna mérnem a rövidzár helyett, szóval sehogy nem kerek. Talán a multiméter mérővezetéke szivatott (az is kontaktos néha) és ott volt a fesz, csak nem láttam :F , de többször is rámértem pedig, így nem valószínű :U de hogy hogy lehet egy ilyen egyszerű dologgal így szívni, nem lehetek ilyen béna basszus, tökönszúrom magam ha holnap nem tudok pontot tenni a végére. :W

Új hozzászólás Aktív témák