Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chosen
addikt
Sötétítéshez tipp: Fekete HÖSTAGILLE Ikea takaró 120x160 cm 1690 Ft
Régóta kerestem sötét anyagokat és külön méterárban sem találtam ehhez hasonlót. Ennél olcsóbb -nem festéssel járó- besötétítést nem tudok, hátha másnak is jól jön.
-
Chosen
addikt
válasz cinemazealot #63918 üzenetére
Wow! Ezt megnézem köszi és a felfogatás is jó ötlet! Ezzel is szenvedtem, hogy felfúrni nem tudom, de ha egy ilyen állványt csinálok akkor ez letehető bárhova.
-
Chosen
addikt
Ha már manuális dolgoknál tartunk:
Szoba sötétítést ti hogy oldottátok meg? Fehér falak sötétítésében vagyok benne éppen és keresek low budget megoldásokat rá.
-
Chosen
addikt
Így egyben válaszolva mindenkinek köszi a tippeket és a videót az élesség témában.
-
Chosen
addikt
Ha már beállításnál vagyunk, élességet hogyan állítotok manuális fókusz esetén? Azt szintén elég nehéz szemre, amikor méterekre vagyok a felülettől.