Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Smooth
senior tag
válasz vasimnbt #26900 üzenetére
Simána a (feltételezem, fehér) falra fogsz vetíteni? Vagy vászonra is szükség lesz, annak is ebbe a keretbe kellene beleférnie? Ha igen, akkor fix vászon kivitelezhető-e, vagy rolósra lesz szükség?
Mennyire sötétíthető le a szoba, mennyire világosak a falak?
Mekkora képet szeretnél vetíteni?
Többnyire mennyezetről belógatva (vagy a hátsó falon elhelyezett polc alá felszerelve) tudsz az ebben az árkategóriában kapható "mozi" gépekkel vetíteni. Ez megoldható-e Nálad?
A 2.8m távolság az faltól-falig?# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
válasz vasimnbt #26904 üzenetére
Vászonnal kapcsolatban Szepivel vedd fel a kapcsolatot. Fix vászon esetén majdhogynem soha nem kell izgulnod a hullámosodás miatt.