-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
.DLL
veterán
10 hónap alatt 1200 óra
Az azt jelenti, hogy minden nap legalább 4 órát ment. Minden nap.
Ha egy nap kimaradt, akkor a következőn 8-at kellett mennie, vagy annak megfelelően elosztva. Azért ez elég extrém, nálunk a TV nem megy ennyit (oké én pl. nem is tv-zem, de a lányok sem tesznek bele ennyit).
Mozira nálunk kb. hetente 2x kerül sor, ~3 üzemóra/db átlaggal.[ Szerkesztve ]
(P.H.)
-
cinemazealot
addikt
Én csak azért aggódom e téren, mert ha a szerviz csak egy picit is másként tesz vissza pl. egy tömítést, mint ahogy azt kéne (vagy ahogy azt a gyárban tették), máris esélyesebb az intenzívebb porgyűjtés... még ha azonnal nem is jelentkezik semmi ilyesmi. Természetesen egy szakképzett munkatársakkal dolgozó minőségi szakszerviznél ilyen nem fordulhat elő, de az ördög ugye nem alszik és láttunk már karón varjút.
-
cinemazealot
addikt